Jump to content

Viteza maxima atinsa


alex230ro

Recommended Posts

  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eventual sa ne dea si marimile marmotei, te pomenesti c-o fi vre-un 90-60-90 al marmotelor.  :)

17426[/snapback]

lasa-ti mai omul in pace. poate e adevarat. mai stiti? daca vine cu poze si cateva detalii eu inclin sa-l cred. :)

90-60-90 cu tot cu coada? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Propun sa facem un poll: "cel mai visator membru al forumului"...cine o iesi pe primul loc  :blink:

PS...ar trebui interzis unor membri sa posteze ziua ce viseaza noaptea....

17458[/snapback]

 

Nu mai postati offtopic.Lasa-ti sa vina omu cu argumente.Poate cine stie,chiar e adevarat.Macar acolo la ei in Australia ai unde sa incerci fara sa iti fie frica de accident,ca sunt autostrazi cate vrei si pe unele chiar nu exista limita de viteza.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai postati offtopic.Lasa-ti sa vina omu cu argumente.Poate cine stie,chiar e adevarat.Macar acolo la ei in Australia ai unde sa incerci fara sa iti fie frica de accident,ca sunt autostrazi cate vrei si pe unele chiar nu exista limita de viteza.

17462[/snapback]

 

Autostrazi sunt o gramada, limita de viteza este pe unele si nu este pe altele dar asta nu inseamna ca la 3 noaptea nu ai unde prinde ce viteza poate motorashul tau.

 

Diferentza intre noi si voi e ca marketul la noi e influentzat de masinile "import" din Japonia care sunt relativ ieftine. Eg. Nissan Silvia (200sx) 10.000$ AUD motor 2Litri turbo (SR20 DET) standard vine cu 169kw la masina de 1250kile. Light Tuning de 2.000$ AUD = 220kw = 260km/h. Alt exemplu ... Nissan Pulsar GTiR, acelasi motor dar cu 206kw din factorie (quad trottle bodies) si 4x4 e cam 14.000$ AUD, asta e o racheta de masina standard fara sa o modifici deloc. Toyota Supra cam la 18.000$ twin turbo 3Litri cu 2.000$ AUD tuning = 300Kw. Nissan Skyline HR32 GT-R cam 18.000$ AUD, twin turbo 2.6Litri, 4x4, standard = 12.99 sec pe 400m, cu tuning astea sunt adevaratele rachete deoarece sunt primele din serie cu motor in 6cilindri de 2.6L, au doua turbo de ceramica si sunt si cele mai ushoare, sub 1300 kile. Nissan 300ZX twin turbo - 9.000$ AUD, asta nu e cine stie ce dar la 260km/h ajunge standard.

 

Deci daca iei in persepctiva pretzurile de la noi si cat de ieftin e tuning la noi rar gasesti masina "import" fara 230kw. Pentru 300km/h la o masina de 1400kile ai nevoie de 350kw (considerand un drag factor de .3)

 

In europa voi datzi sume cretine de $ pentru tuning si dabea ajungetzi la 12sec 1/4 mile car.

 

O mica problema la masinile japoneze este ca masinile care trec de 206kw (care e limita impusa de guvern la ei, anul asta a fost anulata) in realitate au peste 250kw. Aici e un link la un dynorun la un GTR care dupa factorie trebuie sa aibe 206kw la motor, asta are aproape 200kw la rotzi. http://www.angelfire.com/mb/southo/Dyno.html

 

Oricum o sa vad daca amicul meu imi da jucaria sa fac poze la 300km/h

Link to comment
Share on other sites

subscriu. acolo este alta lume. cu mult mai putini bani ajungi la performane mult mai mari. si se stie ca japonezele se preteaza foarte bine la tuning motor cu rezultate spectoaculoase. din pacate traim in europa :) . BMW-urile ne mai alina si noua durerea :blink:
Link to comment
Share on other sites

Autostrazi sunt o gramada, limita de viteza este pe unele si nu este pe altele dar asta nu inseamna ca la 3 noaptea nu ai unde prinde ce viteza poate motorashul tau.

17488[/snapback]

 

 

La 3 noapte cu 320km/h e ceva.Ce nu prea inteleg eu este cum de te risti intr-o zona cu limita 110km(sau cat o fi) sa mergi cu 320km/h.Dupa cate stiu eu in Australia sunt multe radare iar urmarile ar fi destul de grave.Suspendarea licentei+criminal record+marirea asigurarii.

Link to comment
Share on other sites

La 3 noapte cu 320km/h e ceva.Ce nu prea inteleg eu este cum de te risti intr-o zona cu limita 110km(sau cat o fi) sa mergi cu 320km/h.Dupa cate stiu eu in Australia sunt multe radare iar urmarile ar fi destul de grave.Suspendarea licentei+criminal record+marirea asigurarii.

17552[/snapback]

 

 

Noaptea afara pe autostrada este superb, avem lumi care lumineaza autostrazile foarte bine. Limita este 100km/h sau 110km/h si nelimitat (depinde unde conduci). Radare nu mai avem (multe) insa avem Speed Camera's care merg bine numai pana la 240km/h, dupa 240km/h nu mai desluseste nimeni numaru de pe masina.

 

Noaptea este mai rece iar la masinile turbo potzi ridica boost cam 2psi fara sa ai probleme deoarece aerul este mai dens si racirea la intercooler este mai buna asta la un GT-R = 40kw in plus

Link to comment
Share on other sites

Noaptea este mai rece iar la masinile turbo potzi ridica boost cam 2psi fara sa ai probleme deoarece aerul este mai dens si racirea la intercooler este mai buna asta la  un GT-R = 40kw in plus

17562[/snapback]

 

astia castiga 40kw numai daca apune soarele :blink: si noi trebuie sa bagam mii de euro pt asa ceva :)

Edited by niz
Link to comment
Share on other sites

astia castiga 40kw numai daca apune soarele :blink: si noi trebuie sa bagam mii de euro pt asa ceva :)

17582[/snapback]

 

 

simple phisics i guess ... colder air = denser air + more boost = more kw. Asta e avantajul la masinile turbo insa in o zi de 38 grade celsius daca tzii picioru in blana pe timp indelungat si incepi sa ai engine bay heat soak trebuie sa dai boost'ul jos la standard. Tzine mine ca la noi vara asfaltul ajunge la 80 grade celsius, daca esti stuck in traffic pe autostrada si uitzi sa cobori boost'ul auzi motorul cum bate ca o simfonie de ciocane :)

 

Chiar sa stii ca e foarte enervant cand vezi cate un M3 la noi tunat la vro 280kw si totul la costat peste 120.000$ si de la semafoare il face de cacao un Nissan Silvia de 13.000$

 

Oricum in fiecare diminteatza cand ma urc in BMW am un zambet pe buze :) la fel cand il las in parcare ... catzi dintre noi face vro 10 pasi si se uita in spate, vede masina, sambeste si mere la treburile lui?

Link to comment
Share on other sites

simple phisics i guess ... colder air = denser air + more boost = more kw. Asta e avantajul la masinile turbo insa in o zi de 38 grade celsius daca tzii picioru in blana pe timp indelungat si incepi sa ai engine bay heat soak trebuie sa dai boost'ul jos la standard. Tzine mine ca la noi vara asfaltul ajunge la 80 grade celsius, daca esti stuck in traffic pe autostrada si uitzi sa cobori boost'ul auzi motorul cum bate ca o simfonie de ciocane :)

 

Chiar sa stii ca e foarte enervant cand vezi cate un M3 la noi tunat la vro 280kw si totul la costat peste 120.000$ si de la semafoare il face de cacao un Nissan Silvia de 13.000$

 

Oricum in fiecare diminteatza cand ma urc in BMW am un zambet pe buze :) la fel cand il las in parcare ... catzi dintre noi face vro 10 pasi si se uita in spate, vede masina, sambeste si mere la treburile lui?

17617[/snapback]

sa nu exageram, totusi :blink: 280kw=381cp. cu o evacuare, cip, admisie te apropii foarte mult de puterea asta si nu te coasta mai mult de 2-3000 . diferenta de cateva zeci de mii de unde???

Link to comment
Share on other sites

Exact ce vorbeam, BMW are nevoie de o masina cu turbo, usor de preparat si mai ieftina ca M3.

17643[/snapback]

 

 

daca nu te tine buzunaru sa prepari kiar M3-ul... asta e problema ta.

BMW nu va scadea calitatea ca sa-ti ofere tie un jaf de motor de 2000cmc cu turbo ieftin usor de modificat.

 

Daca iti cumperi BMW... vrei calitate. punct.

Apoi daca vrei tuning... e perfect OK ! atunci aplica-l la ceva tot de calitate. punct.

 

Rezultat... nu are nevoie BMW de nimica din ce spui tu... ci romanii au nevoie de bani in buzunar ca sa-si tuneze M3-urile... asta e realitatea... nu incerca sa gasesti solutii la BMW in buzunar si sa te minti singur ca n-are BMW masina potrivita...

 

Uita-te in vest... nimeni nu se plange de ce spui tu... cine are nevoie de un BMW sportiv rally-car ??? :blink: n-ar cumpara-o nimeni frate... e un NON-SENS... nu reprezinta spiritul marcii... ce naiba nu intelegi... BMW-ul nu e, nu a fost si nu va fi niciodata rally-car.

 

So... cine vrea intr-devar performanta din tuning... tuneaza M3-ul sau M5-ul... deci are ce face...

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

Chiar sa stii ca e foarte enervant cand vezi cate un M3 la noi tunat la vro 280kw si totul la costat peste 120.000$ si de la semafoare il face de cacao un Nissan Silvia de 13.000$

 

17617[/snapback]

 

Un E46 M3 cu 12.000 $ in bot... face 450hp lejer...

da kiar... de unde ai scos 120mii ? :blink:

la 120mii iti garantez ca iese masina de 8s pe 400m... totusi... sunt o suta de miiiii

Link to comment
Share on other sites

am vaga impresie ca baiatu nici nu prea stie ce e aia o suta de mii, dara apoi de dolari.

si daca nu ma insel ei lucreaza cu dolar australian care e mai mic

17743[/snapback]

aoleeeeeu!!! ce-ati sarit pe bietul om. eu cred ca se referea la 120mii cu tot cu masina. chiar si asa e cam exagerat :blink:

Edited by niz
Link to comment
Share on other sites

Cu cat pot sa vand si eu BMW-ul meu din '86 ? Poate imi iau si eu 100.000 $ pe el :) ... ca daca e asa ma mut instant in australia :)

17747[/snapback]

nu cred ca e o alegere buna ca dupa aia tre sa il cumperi si pala de 120.000 :) :) :) deci tot tu iesi in pierdere

dar suntem cam ........ :blink:

Link to comment
Share on other sites

va sugerez sa va uitatzi la pretzurile de BMW din Australia, un 318i nou fara nici o optziune pus pe drum = 48.000$ un 330Ci cu toate optziunile pus pe drum 78.000$ sa nu mai vb de M3 sau M5

 

Si da ... vb de Australian Dollars care e cam 78 de centzi americani. Pentru ca BMW in Australia este o raritate (masina de prestigiu) tot tuningul este facut in Europa = multzi $

 

Deci vezi realitatea cum o masinutza japoneza turbo de 12.000$ cu $3.000 de tuning ishi bate joc de un M3 de la semafoare pana la peste 200km/h

 

La noi BMW si Mercedes e prestigiu, deloc performantza.

Link to comment
Share on other sites

cred ca aberezi grav... om fi noi europeni si nu stim ce masini ieftine sunt prin Australia... dar cand s-o fabrica masina de 10mii la care faci tuning de 3mii... si sa aiba 343hp... de ce nu le exporta in europa daca-s asa bune ? 13mii AUD mai inseamna doar 7.000 euro !!! bai frate tu iti dai seama ce vorbesti ??? aberatie totala.

 

ce masina e asta de 10mii Nissan si mai cum ? ce motor are de 1400cmc ? nici macar Subaru care costa parca 25mii aud p'acolo totusi cu un tuning de kkt de 3mii nu face M3-ul... Fara tuning de 10 mii ... nu face nimic M3-ul dupa 120Km/h.

 

daca n-aveti M3-uri sa le testati... asta e alta treaba... dar va face de rusine cu toate japonezele voastre ieftine.

Link to comment
Share on other sites

Citez "daca nu te tine buzunaru sa prepari kiar M3-ul... asta e problema ta.

BMW nu va scadea calitatea ca sa-ti ofere tie un jaf de motor de 2000cmc cu turbo ieftin usor de modificat."

 

De ce ma rog, BMW nu ar putea oferi un 2 l turbo de foarte buna calitate?????

Citez "Daca iti cumperi BMW... vrei calitate. punct.

Apoi daca vrei tuning... e perfect OK ! atunci aplica-l la ceva tot de calitate. punct.

 

Si de ce crezi tu ipotetic vorbind ca, Bmw nu ar mentine calitatea la o astfel de masina????

 

Citez "BMW-ul nu e, nu a fost si nu va fi niciodata rally-car. "

 

Asta cu niciodata e un pic fortata nu crezi???Sunt convins ca ar avea fani peste tot si ar fi foarte apreciata.

In caz ca sunteti interesati sa cautati, vedeti ca BMW a participat la raliuri gen actualul WRC cu seria 3 (E30).

Link to comment
Share on other sites

da, cu E30... intr-devar dar au fost doar ceva ocazional in timp ce avea concursuri de pista in permanenta... la raliu nu se mai intoarce.

 

un motor de 2 litri... nu poate fi de calitate ori cat ti-ai dori... din d.p.d.v al tehnologiei utilizate este rudimentar... 4 pistoane? 6000rpm ? acum bmw lucreaza sa stabilizeze productia de v8-uri si v10-uri cu peste 8000rpm... cum sa se mai intoarca la 4 pistoane? astea le construieste doar asa de duzina pentru seria 1 si altele...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.