Jump to content

Viteza maxima atinsa


alex230ro

Recommended Posts

Stai linistit. Sunt ft multe Skyline-uri in Australia care au puteri peste ~700cp cat zice el. La puterea aia sunt ft posibile vitezele alea...

 

Ah, nu compara 850CSI care are 380 de cai cu un monstru de Skyline cu peste 700 de cai... Nici nu-l miroase CSI-ul :blink:

Edited by Kane
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aici ai dat-o`n bara!!

 

Am un film pe HDD cu un 850csi sau i nush care accelereaza de la 270 la 300 km/h in 2 minute(pacat ca e prea mare sa-l pun aici),gandeshte-te cat ar mai trebui pana la 340 sau cat ai scris tu acolo

 

Nici faza cu foarte stabil nu o cred ,nici o masina nu e stabila la asa viteze,de ex

la BMW asta tremura destul de mult volanul si il tzinea ala de cred ca 2 saptamani

nu a mai putut tine nimik in mana.

 

Apoi de 560kw sau cat ai scris ,nu am cuvinte sa explic ce cred

52599[/snapback]

 

 

Dude, te rog nu vb daca nu stii, cand noi aveam Cleveland'uri 351 care pompau afara 500hp Ferrari se chinuia cu 350hp dar nah ... there is no substitute for cubic inhes :blink: 250kw de la un Skyline GTS-T si peste 250km/h e o floare la ureche pentru o masina care la noi costa sub 10.000 euro. De interes .... fiecare om cu V8'u lui aici era normal sa aiba 1hp pe cubic inch, la japanezi le trebuia ceva sa faca competitzie si competitzie au facut, cand sau bagat cu Skyline (HR32) in racing la noi 2 ani la rand au luat locu 1, 2, 3 si leau interzis australieni :)

 

Io un lucru itzi spun ......daca da Dzeu sa tragi langa un Skyline sau Supra si nu ai cel putzin 400cai sub capota nu itzi consuma benzina ca e scumpa :)

 

850csi e o masina buna dar nu o compara cu ceva modern te rog ca cu toate iubesc BMW, modelu ala nu potzi sa il pui langa un GT-R sau TwinTurbo Supra, hell si un WRX STi isi bate joc de el.

 

Sunt cateva marci care ar trebui sa dai Google, OS GIKEN, THRUST, Greddy, 5ziggen, tanabe, MoTeC, Yella Terra, HKS etc.....nici de una nu cred ca ai auzit sau a facut ceva pentru masinile europene :)

 

sinonime gen RB26, SR20DET, Clevo 351, Chev350, R/T charger le stie fiecare australian, la pariu ca nai auzit de nici unu :)

Link to comment
Share on other sites

oh uite cine stie :blink: the the 2jzgte e o perla de motor si fara nici o modificare internala tzine pana in 800HP (thanks to toyota overengineering), tot ce ii trebe e un massive turbo :)

 

...sa stii ca chiar ma gandeam la un 2jzgte in un ursuletz, motoru e relativ ieftin la noi 1000 euro sau 1500 euro pentru toata fatza de supra (taiata chiar de dupa volan) so ramai cu motor toate accessorile de pe el, frane etc, un ursuletz e vro 4.000 euro la noi ... mama de nash avea job (fsking work!) miash lua 3 luni off si itzi dai seama ce ar iesi ....

 

OFF TOPIC ... Scuze

Edited by XR6
Link to comment
Share on other sites

Dude, te rog nu vb daca nu stii, cand noi aveam Cleveland'uri 351 care pompau afara 500hp Ferrari se chinuia cu 350hp dar nah ... there is no substitute for cubic inhes :) 250kw de la un Skyline GTS-T si peste 250km/h e o floare la ureche pentru o masina care la noi costa sub 10.000 euro. De interes .... fiecare om cu V8'u lui aici era normal sa aiba 1hp pe cubic inch, la japanezi le trebuia ceva sa faca competitzie si competitzie au facut, cand sau bagat cu Skyline (HR32) in racing la noi 2 ani la rand au luat locu 1, 2, 3 si leau interzis australieni :)

 

Da am citit ce ai scris si tu si Kane

Se pare ca am confundat eu marea cu sarea,imi cer scuze :blink:

oricum nu am vrut sa te jignesc

 

Din raspunsul tau imi dau seaman ca ai inteles asta :)

Edited by Romulus
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Cronologic:

 

- 170km/h Dacia Nova GTI din 2000 cu 5 pers in masina pe A2 (cot la cot cu o Octavia pt omologare viteza :blink:)

 

- 205km/h Skoda Octavia 1.9TDI pe Autobahn in Germania

 

- 200km/h BMW 316i pe autostrada undeva prin Franta (gafaia la maxim)

 

- 250km/h Peugeot 406 Coupe 3000cc pe autostrada in Spania (propietarul a mers cu 260km/h dar nefiind masina mea nu am indraznit sa o duc in limita)

 

- 200km/h BMW 318i Alb (my preciousssss :)) pe A1 cu 4 pers in masina si anvelope de iarna (mai mergea... cu anvelope potrivite si masina goala)

 

Am ramas marcat de ferocitatea motorului de 3000 pe benzina de pe Peugeot. So much power!!! :-s

 

Am adaugat si o poza cu bestia frantzuseasca... Pour le connaisseur

 

NRGY

post-934-1132658644_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

- 250km/h Peugeot 406 Coupe 3000cc pe autostrada in Spania (propietarul a mers cu 260km/h dar nefiind masina mea nu am indraznit sa o duc in limita)

 

Am ramas marcat de ferocitatea motorului de 3000 pe benzina de pe Peugeot. So much power!!! :-s

 

Am adaugat si o poza cu bestia frantzuseasca... Pour le connaisseur

 

 

 

NRGY

57518[/snapback]

 

Ai dracu' astia de la Peugeot...ne imbrobodesc ca al lor Cupe merge cu maxim 240/h...si cand colo...merge chiar cu 260 km/h. Poti sa mai ai incredere-n francezii astia? :)

 

... :blink: ...sunt multe motoare de 3 litrii pe piatza mult mai bune...

 

...sau poate o fi fost o serie speciala ...pour le connaisseur... :)

Edited by 330xi
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

220 (real) pe CLuj-Huedin cu 525 d din 2002.

 

din pacate nimeni nu specifica daca e reala viteza. daca e cea de pe kilometraj, nu conteaza. eroare la viteze de peste 200 la ora merge pana la 20 de kilometri. asta e eroare constructiva la toate masinile de 10%.

 

cand vad cati calca pedala ma gandesc ca in fiecare clipa este unu pe langa mine ce sta pitit la 200..

frumos, nu?

 

oricum ma amuza sa mai vad posesori de dacii (si eu am una) sau altele mai vechi ca au mers cu 150-160 sau chiar 180. astea se pot spune la gura sobei la 60 de ani la nepoti.

 

in germania am dus-o pe a mea in 250 da reali erau 220, atat cat scrie in cartea tehnica, nimic mai multe.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu...cel mai repede am mers cu Bmw e34 525td din 1995 cu 195km/h intre Brasov si Ghimbav.De obicei merg repede in jurul unor viteze de 120-140km/h in afara localitatilor......alt record de viteza(recordul meu)...140km/h cu un Matiz,iarna ,noaptea...depaseam un bmw care mergea incet(era polei).
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
250  pe autostrada soarelui la 6000 de ture

cu 535 i din 91 adica bestia pe care o stapanesc

:blink:

63639[/snapback]

Il sustin :) L-am depasit cu greu top speedul meu fiind 255km/h (Pe ceas)Am apucat la un moment dat sa fac o poza dar nu prea aveam timp de asa ceva.

PS:Aveam pe unu de 100 de kile in masina pe cind Sorin era singur :)

post-173-1139577857_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Il sustin  :) L-am depasit cu greu top speedul meu fiind 255km/h (Pe ceas)Am apucat la un moment dat sa fac o poza dar nu prea aveam timp de asa ceva.

PS:Aveam pe unu de 100 de kile in masina pe cind Sorin era singur :)

68355[/snapback]

 

 

CE CONSUMMMM :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.