Jump to content

Viteza maxima atinsa


alex230ro

Recommended Posts

142 km/h cu Matizul pe buc/pitesti

8508[/snapback]

 

am mers si eu cu un matiz pe autostrada cu 140 si ceva 1, 2, 3 si nu era foarte placut. Simte-ai o senzatie mare de nesiguranta...dar de am vrut sa vad cat duce si atat a dus-145 cu 3 persoane in masina...dar nu mai merg cu matizul sau cu tico la viteze din astea ca e destul de nasoala senzatia....zici ca iti i-ei zborul... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

200km/h Mercedes 190e din 84

185km/h Ursuletz 318i cu catalizator din 84

190km/h 524td din 89 de la big beceni in jos pe vacaresti pina in podu de pe dimbovitza( intrecere contra un golf gti 16v dar cu un driver slabutz...lam facut) si 210km/h pe autostrada

240km/h cu actualul meu 535i din 91

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
si nu sunt de acord cu cei care zic ca in Ro nu ai unde merge cu viteza...170-180 ai un de prinde oricand cu Punto dara mite cu BMW care in doi timpi si trei miscari fuge de rupe pamantul

2077[/snapback]

 

intr-adevar... conteaza doar ce masina ai... eu... strada din bucuresti Calea Vitan... 1km si 240km/h in 23.8s... la 1000 metri pe ceas am calcat frana si m-am oprit safe in 300 metri.

 

pe orice drum european sau autostrada... daca se intinde pe cel putin 2-3 km ca sa am timp de franare si este in linie dreapta fara denivelari... prind oricand 270km/h la 7200rpm... totul dureaza in jur de 30secunde. De exemplu pe DN1 intre Bucuresti si Campina am prins in 4 zone diferite 270km/h, suficient drum in RO.

 

Cauciucurile sunt ceva mai mari decat cele originale 255/40R17 in loc de 235/40R17... deci n-am nici eroare la computer.

 

As prinde 320km/h cu siguranta cu o cutie cu 6 trepte... si n-ar fi probleme... au testat altii cu acelasi motor ca al meu M3 compresor si merge. M3-ul meu e din '95 si are 5 trepte... e prea complicata modificarea la 6 trepte si f. scumpa... si nu merita... nu mi-ar folosi la nimic....

 

Importanti sunt primii 1000 de metri... daca as atinge 270km/h chiar in 1000m ar fi perfect... am ceva proiecte noi dar trebuie facute multe teste si rezultatul posibil la toamna.

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

intr-adevar... conteaza doar ce masina ai... eu... strada din bucuresti Calea Vitan... 1km si 240km/h in 23.8s... la 1000 metri pe ceas am calcat frana si m-am oprit safe in 300 metri.

 

pe orice drum european sau autostrada... daca se intinde pe cel putin 2-3 km ca sa am timp de franare si este in linie dreapta fara denivelari... si vin lansat cu o suta la ora... prind oricand 270km/h la 7200rpm... totul dureaza in jur de 30secunde. cauciucurile sunt ceva mai mari decat cele originale 255/40R17 in loc de 235/40R17... deci n-am nici eroare la computer.

 

as prinde 320km/h cu siguranta cu o cutie cu 6 trepte... si n-ar fi probleme... au testat altii cu acelasi motor ca al meu M3 compresor si merge. M3-ul meu e din '95 si are 5 trepte... e prea complicata modificarea la 6 trepte si f. scumpa... si nu merita... nu mi-ar folosi la nimic....

 

Importanti sunt primii 1000 de metri... daca as atinge 270km/h chiar in 1000m ar fi perfect... am ceva proiecte noi dar trebuie facute multe teste si rezultatul posibil la toamna.

11015[/snapback]

...Dragutze performante :blink: ...oricum cauciucurile 255/40R17 au acelasi diametru ca 235/40R 17....255 e latimea cauciucului deci doar e mai lat, 40 e distanta de la suprafatza de rulare pina la geanta (aceeasi la ambelel cauciucuri)

Link to comment
Share on other sites

...Dragutze performante :blink: ...oricum cauciucurile 255/40R17 au acelasi diametru ca 235/40R 17....255 e latimea cauciucului deci doar e mai lat, 40 e distanta de la suprafatza de rulare pina la geanta (aceeasi la ambelel cauciucuri)

11025[/snapback]

 

citeste te rog intregul topic... si vei invata cum se calculeaza inaltimea cauciucului... iti inchipui ca nu tocmai eu nu m-as pricepe la asa ceva... dar te rog invata singur.

 

40 este rata din latime... deci 235mm cu o rata de 40% rezulta inaltimea.

iar 255mm cu o rata de 40% rezulta un talon cu 8% mai inalt...

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

citeste te rog intregul topic... si vei invata cum se calculeaza inaltimea cauciucului... iti inchipui ca nu tocmai eu nu m-as pricepe la asa ceva... dar te rog invata singur.

 

40 este rata din latime... deci 235mm cu o rata de 40% rezulta inaltimea.

iar 255mm cu o rata de 40% rezulta un talon cu 8% mai inalt...

11027[/snapback]

Un bun prieten de al meu are vulcanizare,de la el stiu ,si am mai vb cu multi alti prieteni 235 este latimea cauciucului,40 e inaltimea(adica e cauciuc cu talie joasa)

oricum astea nu sint prea importante la ce masinutza ai rupe pamintu cu orice fel de cauciucuri :blink:

Link to comment
Share on other sites

Un bun prieten de al meu are vulcanizare,de la el stiu ,si am mai vb cu multi  alti prieteni 235 este latimea cauciucului,40 e inaltimea(adica e cauciuc cu talie joasa)

oricum astea nu sint prea importante la ce masinutza ai rupe pamintu cu orice fel de cauciucuri :blink:

11031[/snapback]

 

catalin... scuza-ma dar cei ce au vulcanizare sunt in cel mai bun caz macanici auto... nu ingineri... crede-ma... este o mare greseala sa citesti in felul asta inaltimea talonului... daca vrei sa inveti ceva... ai timp acum pe forum!

Link to comment
Share on other sites

catalin... scuza-ma dar cei ce au vulcanizare sunt in cel mai bun caz macanici auto... nu ingineri... crede-ma... este o mare greseala sa citesti in felul asta inaltimea talonului... daca vrei sa inveti ceva... ai timp acum pe forum!

11035[/snapback]

Sincer ramin la parerea mea,acum citiva ani am vorbit pe la Salonu AutoBucuresti cu tipii de la reprezentantele de cauciucuri si miau zis acelasi lucru.....daca e sa mai posteze alcineva mai avizatzi decit noi(ramin la pererea mea ca din 235/40R17 235 e latimea poti sa si masori cu ruleta,40 e inaltimea talonului cauciucului si normal ca diametrul e R17 + 2 x 40)

Link to comment
Share on other sites

...Dragutze performante :blink: ...oricum cauciucurile 255/40R17 au acelasi diametru ca 235/40R 17....255 e latimea cauciucului deci doar e mai lat, 40 e distanta de la suprafatza de rulare pina la geanta (aceeasi la ambelel cauciucuri)

11025[/snapback]

 

Al 2-lea numar (40) este un procent (40%), sau asa numit "aspect ratio". Astfel, diametrul cauciucului 255/40R17 ar fi mai mare decat 235/40R17.

 

http://www.1010tires.com/tiretech.asp#sizing

(de exemplu)

Link to comment
Share on other sites

catalin... te faci de ras pe undeva... cu treaba asta... Saloanele Auto din bucuresti sunt de mai mare rasu cu ce angajati au.

 

si la urma urmei... cauciucurile care le am pe masina erau monstrii cu doua degete mai inalte fata de cele vechi cand le-am schimbat si le-am comparat... daca vrei asa un test babesc...

 

cand vrei tu mergem si masuram inaltimea a doua cauciucuri oridinare de 195/60 si 175/60... vei vedea cat de pitic este al doilea.

 

chiar crezi ca lumea inventeaza formule asa cu paranteze si imparteli? oameni buni... sincer ajutati-l pe catalin sa nu se faca de ras pe undeva... ca nu ma crede...

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

Al 2-lea numar (40) este un procent (40%), sau asa numit "aspect ratio". Astfel, diametrul cauciucului 255/40R17 ar fi mai mare decat 235/40R17.

 

http://www.1010tires.com/tiretech.asp#sizing

(de exemplu)

11038[/snapback]

hmmmm...oke.....o sa masor niste cauciucuri cu primu numar diferit(195 si 205

) si al 2 lea numar la fel(60) si ...atunci asta e.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sincer ramin la parerea mea,acum citiva ani am vorbit pe la Salonu AutoBucuresti  cu  tipii de la reprezentantele de cauciucuri si miau zis acelasi lucru.....daca e sa mai posteze alcineva mai avizatzi decit noi(ramin la pererea mea  ca din 235/40R17 235 e latimea poti sa si masori cu ruleta,40 e inaltimea talonului cauciucului  si normal ca diametrul  e R17 + 2 x 40)

11037[/snapback]

 

catalin, pe bune, cauta pe google "tire size" sau chestii de genul... si urmareste care e explicatia numerelor. lumea de aici are dreptate, nu te incapatina :blink:

Link to comment
Share on other sites

200km/h Mercedes 190e din 84

185km/h Ursuletz 318i cu catalizator din 84

190km/h 524td din 89 de la big beceni in jos pe vacaresti pina in podu de pe dimbovitza( intrecere contra un golf gti 16v dar cu un driver slabutz...lam facut) si 210km/h  pe autostrada

240km/h cu actualul  meu 535i din 91

9492[/snapback]

si revenind la topic la lista mea mai adaug 210 km/h cu un 320d automat de 136 cp si pun o poza mai veche cu mercedesu( ca tot ne plac pozele)

post-173-1107530114_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
230 km/h imi indica acul vitezometrului cand a inceput nevasta-mea din dreapta sa ZBIERE ca ea vrea sa ajunga la mare nu la spital. Pe A2 in drum spre litoral. :blink: As fii vrut totusi sa vad cat poate. :)

13002[/snapback]

 

pai trebuia sa lasi tempomatul acasa..... :) :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.