Jump to content

Viteza maxima atinsa


alex230ro

Recommended Posts

  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la cate kile are si la catzi kw nu se aduna, poate itzi ia o eternitate sa ajungi la viteza aia la vale. Fostul meu XR6 (non turbo) avea 168kw si la 220km/h nu mai vroia (masina avea 1550kg)

14001[/snapback]

NO ofense man,dar poate nu ai avut de a face cu BMWuri,aici e un forum BMW unde aproape toti gindim ca in lume sint BMWuri si alte masini(exceptie Ferrari and stuff)...deci "batrinelul meu 535i din 91 fara turbo binenteles,211 cai deci mai putin decit fostul tau XR6(aprox 227 de cai) aceasi greutate 1550 kg,se duce bine pina in 230km/h si mai stau un pic sa ia 240km/h dar pot ajunge la 245km/h sigur si este vorba de un motor antic M30 cu 2 supape pe cilindru conceptie anii 70/80...iti dai seama cum merge un BMWu nou?!io nu cred ca realizezi

Link to comment
Share on other sites

de ce ai cauciucuri mai mici?

14015[/snapback]

 

orice masina nou nouta are o abatere pe ceas recunoscuta de producator de minim 5%, deci n-am inventat noi treaba asta...

la unele modele poata sa mearga si pana la 10%, dar 5% este SIGUR.

 

Viteza constructiva afisata in cartea masinii este obtinuta de constructor cu aparate de masura performante... astfel ca daca in cartea masinii spune 220Km/h viteza constructiva... atunci ai toate sansele sa ajungi la 231Km/h pe ceas!

 

baietii au dreptate... bmw-ul are viteze de top mult mai bune decat alte masini de serie datorita cutiei de viteze etajata scurt pe treapta 5, un 330i de 230hp si 1550kg prinde chiar daca in cateva minute bune... 250Km/h pe ceasul din bord.

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

NO ofense man,dar poate nu ai avut de a face cu BMWuri,aici e un forum BMW unde aproape toti gindim ca in lume sint BMWuri si alte masini(exceptie Ferrari and stuff)...deci "batrinelul meu 535i din 91 fara turbo binenteles,211 cai deci mai putin decit fostul tau XR6(aprox 227 de cai) aceasi greutate 1550 kg,se duce bine pina in 230km/h si mai stau un pic sa ia 240km/h dar pot ajunge la 245km/h sigur si este vorba de un motor antic M30 cu 2 supape pe cilindru conceptie anii 70/80...iti dai seama cum merge un BMWu nou?!io nu cred ca realizezi

14355[/snapback]

 

Te sustin si eu.Cu acelasi tip de masina,am atins peste 245,mai aveam cativa mm pe ac sa ating 250 si mai aveam turatii.Eram 4 in masina si rezervorul plin(adica a fost plin cu vreo 70 de km inainte,in ritmul in care am mers cred ca mai era doar jumate).Daca eram singur cu siguranta ca treceam de 250 daca nu ar fi limitata.

Si ca idee intr-a 4a la limita turatiilor am prins 220.

Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

BMW’s diesel engines with common rail injection technology, two balance shafts, a turbocharger with variable turbine geometry, and an intercooler, develop maximum output of 90 kW/122 bhp in the BMW 118d and 120 kW/163 bhp in the BMW 120d. With maximum torque of 280 Nm (206 lb-ft) and, respectively, 340 Nm (251 lb-ft), composite fuel consumption in the EU cycle is a mere 5.6 and, respectively, 5.7 liters/100 km (50.4 mpg Imp/49.6 mpg Imp). Top speed is 201 km/h (125 mph) and, respectively, 220 km/h (136 mph).

cum itzi arata tzie acu 230 km/h?

14012[/snapback]

Chiar ei spun ca viteza maxima este 220km/h de ce ar avea motive sa minta? :) Eu sunt sigur ca 120d poate :blink:

Link to comment
Share on other sites

as far as I know spedo's are now digital running of the gearbox output shaft, the only thing that can throw them out is the rear tires. Azi o sa iau si XRu si 320i sa vad cat scot la maxim

14390[/snapback]

 

nu este adevarat...

 

o fi el digital dar exista o reglementare internationala in privinta a ceea ce arata ceasul din bordul unui automobil. Acesta trebuie sa arate mai mult decat in realitate... de exemplu in cazul masinilor japoneze se impune de catre legislatie sa arate cu 10% mai mult. La nemti este doar 5%. Exista si ecuatii fixe care definesc acest lucru dar nu le am la indemana. Acestea sunt niste lucruri legiferate pentru a preintampina situatia in care te prinde radarul si tu zici ca pe bord iti arata mai putin... orice constructor este obligat in Germania sa lase o abatere de minim 5% de la ceas la roti... Daca vei citi cartea costructorului german vedi vedea ca este adevarat. Faptul ca vor aparea ceasuri digitale inseamna doar o precizie mai mare intre cutia de viteze si TURATIA aratata de BORD ! Dar kilometrajul este in continuare supradimensionat.

Link to comment
Share on other sites

Ieri am dat si eu 220 pe autostrada soarelui, si nu mai ducea mai mult :blink: - 318i idn '86. Cred ca e totusi deajuns nu ?

14400[/snapback]

Cum e posibil? Cu motorul M10 de 1.8 - 105CP sa prinzi 220??

Ce cauciucuri ai? Eu am 205/60R15 - deci o abatere destul de mare (+4.33%) fata de 175/70R14, cat e in carte - si la 160KM/h se plafoneaza vizibil

 

Cel mai mult am mers cu 175 (pe ceas) - probabil 180 reali; dar pana la 220 (hai sa zicem 200) mi se pare enorm

 

Un amic cu un 318i din 87 - deci M40, 113CP - a prins pe ceas 195

Link to comment
Share on other sites

nu este adevarat...

 

o fi el digital dar exista o reglementare internationala in privinta a ceea ce arata ceasul din bordul unui automobil. Acesta trebuie sa arate mai mult decat in realitate... de exemplu in cazul masinilor japoneze se impune de catre legislatie sa arate cu 10% mai mult. La nemti este doar 5%. Exista si ecuatii fixe care definesc acest lucru dar nu le am la indemana. Acestea sunt niste lucruri legiferate pentru a preintampina situatia in care te prinde radarul si tu zici ca pe bord iti arata mai putin... orice constructor este obligat in Germania sa lase o abatere de minim 5% de la ceas la roti... Daca vei citi cartea costructorului german vedi vedea ca este adevarat. Faptul ca vor aparea ceasuri digitale inseamna doar o precizie mai mare intre cutia de viteze si TURATIA aratata de BORD ! Dar kilometrajul este in continuare supradimensionat.

14402[/snapback]

 

La Japonezi esti total greshit, ei nu au voie sa faca masini pentru JDM care au mai mult de 206kw si viteza peste 180km/h (asta o sa se schimbe soon) Toate masinile de la ei care sunt importate la noi direct din JDM sunt cum am spus, acelea facute in Japan pentru AUDM sunt tot limitate la 206kw dar kilometraju la bord arata viteza normala (mai mare de 180km/h) si nu sunt limitate. Viteza a kilometrajul lor este extrem de precisa. La masinile australiene de baza (ford falcon / holden commodore) avem la bord o procedura de a seta viteza corecta sau tzio face la service deoarece multzi folosesc diferite cauciucuri etc si la noi daca mergi pe banda de 110km/h cu 100 fii sigur ca iei amenda.

 

Motorline BMW la noi la fel itzi regleaza kilometrajul la perfectzie la un pre-delivery de un BMW nou sa tzil regleaza la service.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca se poarta intrebarea asta prin alte forumuri,deci care este viteza maxima atinsa?Eu personal am mers cu 160km/h-indicatia bordului pe drumul dinspre Constanta spre Neptun anul asta pe 1mai cu 4 pers in masina(3+sofer).Acceleratie 0-100 km/h 10-11 sec cu 3 pers in masina(2+sofer) si plecare slaba de pe loc.Am zis 10-11 sec pt ca nu s-a folosit tehnologie avansata :blink: .

1713[/snapback]

cea mai mare viteza am atins-o cu un mitsubishi starion turbo 2l-181cp-am avut masina acum 2 ani-245km?h

Link to comment
Share on other sites

cea mai mare viteza am atins-o cu un mitsubishi starion turbo 2l-181cp-am avut masina acum 2 ani-245km?h

14520[/snapback]

 

Wow ala chiar ca e vechi, dupa ala a ieshit Cordia si Scorpion. Am condus odat un Mitsu Cordia cu motor de Mitsu Galant (2L turbo 400hp), that was fun :blink:

Link to comment
Share on other sites

La Japonezi esti total greshit, ei nu au voie sa faca masini pentru JDM care au mai mult de 206kw si viteza peste 180km/h (asta o sa se schimbe soon) Toate masinile de la ei care sunt importate la noi direct din JDM sunt cum am spus, acelea facute in Japan pentru AUDM sunt tot limitate la 206kw dar kilometraju la bord arata viteza normala (mai mare de 180km/h) si nu sunt limitate. Viteza a kilometrajul lor este extrem de precisa. La masinile australiene de baza (ford falcon / holden commodore) avem la bord o procedura de a seta viteza corecta sau tzio face la service deoarece multzi folosesc diferite cauciucuri etc si la noi daca mergi pe banda de 110km/h cu 100 fii sigur ca iei amenda.

 

Motorline BMW la noi la fel itzi regleaza kilometrajul la perfectzie la un pre-delivery de un BMW nou sa tzil regleaza la service.

14474[/snapback]

 

 

Se pare ca m-am inselat in privinta legislatiei japoneze... cand am facut traducerea unui text din Cartea BMW de Service (TIS)... nu am acordat prea mare atentie sectiunii destinate masinilor BMW vandute in Japonia... si mi-a ramas in minte ceva gresit despre 10% off. In realitate textul se referea la altceva... am citit acum mai atent... masinile BMW produse in Germania atunci cand sunt exportate in Japonia... ti se permite ca Service BMW sa reajustezi (sa dai inapoi) max. 10% kilometrajul sau cat ai nevoie... tocmai pentru a arata ceasul din bord viteza reala pentru ca legislatia Japoneza iti permite sa arate ceasul din bord viteza reala.

 

Pe cand legislatia Europeana si cea Americana... nu-ti permit. Se impune prin LEGE ca ceasul sa arata ceva mai mult decat realitatea. Astfel BMW-urile vandute in Europa sau USA sunt la fel decalate cu max. 10% pe ceas-ul din bord in functie de model. Pot fi modele BMW care au doar 3% cum este cazul M3-ului... sau modele care au chiar 10% conform specificatiilor oficiale BMW.

 

Ceea ce fac service-urile ulterior este cu totul altceva... si nici nu stiu legislatia Australiana. Dar ceea ce este cert este ca BMW din Europa sau in USA arata cu max. 10% mai mult pe ceasul din bord... iar cei ce au si OBC... on-board computer (computer digital am plasat in partea de jos a bordului)... pot vedea in plus si viteza reala afisata digital... asa cum este si cazul masinii mele... Eu vad in 2 locuri viteza... vad clar ca limba ceasului din bord arata ~ 276Km/h si OBC-ul arata 270Km/h digital... si am si roti cu 2,6% mai mari decat stock.

 

n-am comentat despre cat arata bordurile masinilor japoneze, intr-adevar arata 180, dar asta e alt subiect si nu vorbeam despre asta... dar in fine... comentariul tau a fost bun ca m-a facut sa ma documentez mai bine si am inteles acum ca in Japonia nu exista legislatia Europeana.

 

Uite mai jos un extras din Cartea BMW de Service...

post-51-1109544512_thumb.jpg

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

in fine... cine stie... ar trebui sa cautam undeva legislatia actuala destinata constructorilor de auto in europa... ca sa ne lamurim daca mai este actuala...

 

pana atunci... eu am masurat viteze cu aparatul meu Ap-22 Meter (ce are o eroare de max. 1Km la 100Km/h)... si in Audi A3 nou nout si in Golf-uri si la 200Km/h toate erau off cu cel putin 5%... cand arata aparatu meu 200Km/h ele cantau peste 210Km/h deja...

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

in fine... cine stie... ar trebui sa cautam undeva legislatia actuala destinata constructorilor de auto in europa... ca sa ne lamurim daca mai este actuala...

 

pana atunci... eu am masurat cu aparatul meu Ap-22 Meter (ce are o eroare de 0,01Km/h)... viteze si in Audi A3 nou nout si in Golf-uri si la 200Km/h toate erau off cu cel putin 5%... cand arata aparatu meu 200Km/h ele cantau spre 210Km/h deja...

14570[/snapback]

 

 

Se pare ca nu exista un standard.BMW-ul avea in urma cu cativa ani cei 10% abatere.Acum cine stie!

 

Daca ai ocazia ar fi interesant sa verifici la un BMW nou(2004-2005) .

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu exista un standard.BMW-ul avea in urma cu cativa ani cei 10% abatere.Acum cine stie!

 

Daca ai ocazia ar fi interesant sa verifici la un BMW nou(2004-2005) .

14571[/snapback]

 

as testa cu placere unu :blink:

daca ar fi cineva p'aici si m-ar auzi... il invit la un test la 200Km/h sa vedem cat arata ceasul lui :)

Link to comment
Share on other sites

De luna asta sa scos in Japonia limita pe putere la masina, deci in urmatorul an trebuie sa vedem niste masinutze mult mai puternice decat maximul impus de 206kw (dabea astept sa vad ce dihanie scoate Nissanul din GT-R)

 

Dupa cate stiu masinile (BMW) pentru noi, japan si cateva din UK sunt facute in Africa de Sud unde avem alte optziuni fatza de marketul din europa. Nivelu de echipament e mult mai inalt la noi dar OBC'l este aproape exclus si este doar Dealer Option, la fel nu avem optziuni de scaune si oglinzi incalzite, cauciucurile sunt specificate pentru zona noastra (100% Bridgestone). Cred ca datorita faptului ca nu avem astea su pus un nivel mai inalt de optziuni gratuite, rar de tot vezi un BMW la noi fara piele sau fara vanos.

 

In weekend am scos XRu sa il mangai un pic pe pedale. Viteza maxima 287km/h (asa zicea GPSu) si nu vroia mai mult nici sa fii intrat dracu in el. Poate ca daca cumparam MK2 cu 6 viteze inainte mergea mai ok, oricum next weekend managai 320i pe pedale si vad une se opreste acul. (dupa cate stiu la noi nu sunt limitate)

Link to comment
Share on other sites

Piele sintetica sau naturala?!

Pai si cand nu se faceau BMW-uri cu Vanos voi aveati? :blink:

14575[/snapback]

 

Naturala - la culoare lila, vine piele lila, plus avem 3 feluri de crem, si multzi le place interior alb/gri deschis.

 

vorbesc de E36'uri. In eu din 92 nau mai vandut fara vanos in schimb au aruncat tot ce ramase fara vanos in US si alte partzi.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.