Jump to content

Viteza maxima atinsa


alex230ro

Recommended Posts

vorbesc de E36'uri. In eu din 92 nau mai vandut fara vanos in schimb au aruncat tot ce ramase fara vanos in US si alte partzi.

14578[/snapback]

 

 

Deci masinile care nu aveau motor cu Vanos ,m50 mai vechi si m20 le-au trimis in SUA?

De ce ar fi facut asta?Eu nu am auzit sa vina BMW-uri in SUA din Australia.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am discutat cu amici americani... f. multi pe forum de BMW... si cine are acolo E36 cu motor M50 fara vanos... sunt adevarate raritati primite pana in '92 la fel ca si in europa... dupa '93 toti au vanos.

 

poate le-au aruncat in africa de sud pe undeva... sau america latina ?... in USA in nici un caz.

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

am discutat cu amici americani... f. multi pe forum de BMW... si cine are acolo E36 cu motor M50 fara vanos... sunt adevarate raritati primite pana in '92 la fel ca si in europa... dupa '93 toti au vanos.

 

poate le-au aruncat in africa de sud pe undeva... in US in nici un caz.

14580[/snapback]

 

 

Asa stiam si eu.Ce nu au in schimb ,este motorul de M3 din Europa(e36).Nu stiu daca in Australia exista.

Link to comment
Share on other sites

In weekend am scos XRu sa il mangai un pic pe pedale. Viteza maxima 287km/h (asa zicea GPSu) si nu vroia mai mult nici sa fii intrat dracu in el. Poate ca daca cumparam MK2 cu 6 viteze inainte mergea mai ok, oricum next weekend managai 320i pe pedale si vad une se opreste acul. (dupa cate stiu la noi nu sunt limitate)

14573[/snapback]

 

Sincer, habar nu aveam nimic despre existenta acestei masini Ford Falcon XR6T... dar daca tot m-ai facut curios m-am interesat un pic si am gasit un link care m-a lamurit, este un fel de concurent pentru M5 si nu pentru M3... un sedan mare si greu cu 4 usi cu motor de 4 litri turbo:

 

http://www.webwombat.com.au/motoring/news_...ts/xrt_xr6t.htm

 

 

Se pare ca datorita cuplului de 450Nm si etajarii cutiei de viteze+dif foarte lunga... (in treapta 3 masinuta prinde 200Km/h...) masina XR6T impinge pana la viteze f. mari... impresiv pentru doar 326hp... motorul mare turbo isi spune cuvantul. :)

 

Insa acceleratia de 0-100Km/h in 6 secunde... cam lasa de dorit... cate minute face pana la 287km/h ? :blink:

 

ceva proiecte de tuning la motor ? eventual un diff ceva mai scurt... Din 4l de motor... cred ca ar iesi usor macar 5.5secunde cu ceva modificari...

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

Despre motorul de M3 (E36) da avem acelasi motor ca voi in EU insa americani parca au un stroker (not the genuine Euro M3 engine).

 

Cred ca ce ai vazut tu acolo e cun XR6T direct de pe showroom floor care e impresiv dar dute la www.nizpro.com.au si vezi ce poate face un XR6T, singuru lucru nasol e ca cutia de viteze manuala nu tzine (chiar si un Tremec TKO se rupe pe la 700HP, defapt e torque that breakes them not HP).

 

Nu cred ca potzi compara un XR6T cu un M3 sau M5 :blink: adica uitate la pretzuri si la cursul dolarului Vs Euro si itzi dai seama cat de ieftin e un XR6T cu toate ca e o masina buna nu se compara cu un M3 on a track. On the road yes, it's comparable, on a track .. no way in hell.

 

actually read this :) http://www.nizpro.com.au/forced_performance.html

 

I didn't go all the way with tuning on mine, i just got a bigger FMIC, reprogram my ECU and 4inch exhaust. I don't know how many HP at the back wheels but I'm scared to push it as I'ts a manual and I doubt I'll keep the gearbox intact with over 700nm of torque

Edited by XR6
Link to comment
Share on other sites

interesante kit-urile respective...

dar inteleg ca motorul tau e intact, stock 326hp da?

 

dar un stage 1 cred ca ar fi foarte interesant si n-ar strica nimic la cutie, exact ce ma gandeam... masina ta de stock are probleme cu turatia prea scurta, este prea devreme limitata... Vad ca in kit-ul de stage 1 iti da injectoare mai mari si RPM limit mai mare... ar fi interesant... macar 5.5s cred ca ai obtine cu upgrde-ul asta.

Link to comment
Share on other sites

eu am 280kw la rotzi, de acea mie frica sa urc peste 255/40/18 pe spate sau sa trag tare de ea. Practic cand schimb in a doua si pierd spatele simt cum se chinuie cutia de viteze are un suntet care itzi spune "pa pa". Cel mai bun 1/4 mile a fost 12.9 dar nu cred ca imi permit sa trag asa de ea. Cred ca viteza maxima ar fi mult mai mare daca nu ash auzii cum tziuie cutia de viteze. Oricum nu o fortzes, e doar un cruiser care il conduc poate o data la 2 saptamani, nam trecut de 15.000 km la bord inca. O sa rup cutia de viteze odata ce mai are o luna de garantzie apoi cu o cutie noua o sa o vand sau daca gasesc un Ford TopLoader in conditzie buna il bag dupa motor sa vad ce pot sa scot pe 1/4 mile.

 

BTW. 12.9sec pe 400metri cred ca echivaleaza la sub 5sec pana la 0-100. Pacat ca am o cutie de viteze de sticla.

Link to comment
Share on other sites

Deci viteza reala este cea indicata digital de OBC?Ma miram mereu ca nu corespunde cu cea de pe ceas.Am o eroare mica totusi,la 90 la ora pe ceas am 87 pe OBC.

14617[/snapback]

 

Da, OBC-ul digital este mult mai precis pentru ca foloseste nealterate impulsurile generate de differential in conditiile in care ai roti perfect noi si originale. Dar BMW nu precizeaza daca cel putin OBC-ul este perfect exact pentru ca nici un computer legat la roti clasice de masina nu poate aprecia exact o viteza din cauza ca: rotile nu stau perfect perpendicular pe sol, exista o uzura a cauciucurilor continua, presiuni diferite folosite de fiecare (care am descoperit ca afecteaza enorm viteza reala), etc... Eu cred ca si OBC-ul are un minim de 2% eroare, cel putin asa iese din teste... Astfel abaterea legiferata a ceasului din bord (90 fata de 87 cred ca stii ca deja este off cu 3.5%) plus abaterea OBC-ului se ajunge la o eroare de minim 5%...

Edited by CRISTIAN
Link to comment
Share on other sites

Da, OBC-ul digital este mult mai precis pentru ca foloseste nealterate impulsurile generate de differential in conditiile in care ai roti perfect noi si originale. Dar BMW nu precizeaza daca cel putin OBC-ul este perfect exact pentru ca nici un computer legat la roti clasice de masina nu poate aprecia exact o viteza din cauza ca: rotile nu stau perfect perpendicular pe sol,  exista o uzura a cauciucurilor continua, presiuni diferite folosite de fiecare (care am descoperit ca afecteaza enorm viteza reala), etc...  Eu cred ca si OBC-ul are un minim de 2% eroare, cel putin asa iese din teste... Astfel abaterea legiferata a ceasului din bord (90 fata de 87 cred ca stii ca deja este off cu 3.5%) plus abaterea OBC-ului se ajunge la o eroare de minim 5%...

14669[/snapback]

 

Pai asa se explica cum am avut aproape 250 pe ceas,iar BMW da viteza maxima 235.Dar totusi mai erau vreo mie de turatii pana la rosu,si as zice ca s-ar mai fi dus peste 250 daca aveam unde sa ii dau,sau daca eram singur in masina.

Link to comment
Share on other sites

250 km/h cu Audi A6 si 320 km/h cu Suzuki Hayabusa (Belgia)

14704[/snapback]

 

 

Moshule, pe motor nu te cred :blink: am avut un Honda CRB 1000 RR si stiu ce inseamana 280km/h pe motor. Daca ai prins 320km/h pe Suzuki imi dau jos palaria! io dupa cateva ore de calarit motoru meu pe la 280km/h a doua zi nu miam mai simtzit umeri :)

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu-l cred :blink:

Am prieten ce are Hayabusa si a mers 295Km/h... maxim... si e destul de solid. mai mult era furtuna si nu mai urca deloc... Deasemenea prieten cu Honda CBR din 2004, la 293Km/h nu mai impinge.

Posibil daca astepti timpi enormi si prinzi si vant din spate sa mai inainteze. Dar nu cred ca poti astepta mai mult de 1-2 minute pe un motor... decat daca nu esti superman... sau motocicleta e tunata cu vreo turbina? :)

Link to comment
Share on other sites

man, la mine (la 93kg ale mele) motoru era cam la limita plus simtzeam ca fatza nu mai facea contact bine cu soseaua, asta la 280km/h plus mai era si frica sa nu vina vro masina din partea aialalta ca ala eram. Dar nah daca are 60kile si drum lung tot ce se poate dar nu cred ca se poate tzine pe motor la 320km/h cu 60kile :blink: io unu simtzeam cum imi smulge pielea de pe mine si eram imbracat in piele si tzineam tancu de benzina intre umeri.
Link to comment
Share on other sites

uite aicea , este modelul care aparut dupa Cobra

 

http://www.mobile.de/SIDF35qM6VCRc6XHzYClr...11111157648883&

 

xr6 : da majoritatea ( sau toate , nush sigur ) s-au facut cu cutie automata . ce e36 zici tu acolo ?  :blink:

15549[/snapback]

 

ala e din 1990.

 

dan a spus ca a mers cu merc e230 coupe din 1996. exista asa ceva. viu nu stiti pt. ca sunteti bmw-isti

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.