Jump to content

filtru sport vs debitmetru


neoinstalatorul

Recommended Posts

doar ce am schimbat debitmetru. stie cineva care sunt factorii principali ce duc la defectionarea lui? un mecanic mi-a zis ca e posibil sa fie din cauza filtrului sport pe care il am de vreo 5000 de km.alti mecanici m-au asigurat ca filtrul sport nu influenteaza sub nici o forma in mod negativ functionarea masinii.altul mi-a zis ca debitmetrul oricum se duce dupa un anumit nr de km (?!).
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca folosesti un filtru sport ti se va strica iar.

Cel mai bine folosesti filtrul stock care este si mai potrivit si mai eficient pt masina ta.

 

Iti garantez ca filtrul sport nu-ti da nici putere nici nimic, este doar o chestie comerciala.

 

Daca schimbi filtrul de aer des, eu il schimb la 7000 km, nu vei avea probleme cu debitmetrul.

Link to comment
Share on other sites

Ce parere ai despre filtrul K&N e undeva pe la 250 ron garantat la 1000.000 mile.. se ia si se spala. si se pune la loc.... si cica ar fi sport, dar de asemenea "cica" nu trece praf si minuni prin el.. astia care comercializeaza asa ceva au un aparat... prin care demonstreaza ce poate.. filtrul ... dracovenia demonstrativa e cu ceva minge de pingpong... cica nu e mai "rar" ca un filtru standard.. Stiti ceva despre asa ceva ?
Link to comment
Share on other sites

ok. o sa trebuiasca sa renunt la frumusete de sunet... :blink:

 

 

pai poate sa fie si k&n si mama masii de marca daca face praf debitmetrul ce importanta mai are demonstratia lor? si filtrul meu e garantat 60 000 de km dupa care il spal si e ca nou.nu trece prin el nimic decat aer. rolul lui e sa faciliteze o admisie mai buna de aer si sa dea zgomotul ala beton. dar daca pui in balanta pretul bdebitmetrului cu zgomotul.....mai bine il folosesc pe ala original al masinii ca nu face gaura la buzunar. :)

Link to comment
Share on other sites

Este facut sa se strice, e un consumabil din pacate insa daca schimbi filtrul de aer mai rar nu se va strica mai repede?

Probabil ca se pleaca de la premisa ca un filtru de aer gen sport filtreaza mai putin si lasa sa treaca mai multe particule de praf care strica debitmetru.

Daca praful ajunge sa treaca de filtru de aer este foarte grav, atunci nici nu mai conteaza ce se intampla cu debitmetrul, ca oricum se face motorul praf :blink: . Praful este abraziv si odata intrat in cilindrii face ravagii pe acolo.

 

Pe de alta parte debitmetrul nu are componente care pot fi stricate de praf.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca cu filtrul sport intra mai mult aer decat este nevoie, asta nu duce la o dereglare a debitmetrului?

Aici este vorba de o mica confuzie.

1. Aerul nu intra in motor, ci este absorbit de motor. E o mare diferenta. Chiar si fara nici un filtru de aer nu va intra niciodata mai mult aer decat de obicei. Cantitatea de aer intrata depinde doar de turatia si de sarcina motorului. Atat. De nimic altceva.

 

2. Oricat de mare ar fi cantitate de aer debitmetrul nu va fi afectat. Nu are de ce.

 

3. Prin montarea unui filtru de aer sport nu se urmareste sporirea cantitatii de aer, ci reducerea efortului depus de motor pentru absorbtia aerului. Astfel pot scadea pierderile pe admisie si energia economisita poate ajunge la roti.

Link to comment
Share on other sites

si atunci merita o investitie de 250 ron pe un filtru K&N "garantat" la 1 milion de mile ? care cica se scoate regulat se spala si se reinstaleaza....

 

ciupanezu: nu da putere, dar nici nu iti consuma ... gandeste-te la efficient dynamics.. .. la accelerare puternica se decupleaza alternatorul...pentru a economisi putere...

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca nu merita. Trebuie sa pui in balanta reducerea cu o valoare nesemnificativa a pierderilor, cu riscul ca filtrul sa nu-si faca treaba ca lumea si particulele de praf sa ajunga in motor unde vor face ravagii.

Cel mai bine e sa schimbi filtrul de aer la timp si sa pui filtre de calitate.

Link to comment
Share on other sites

doar ce am schimbat debitmetru. stie cineva care sunt factorii principali ce duc la defectionarea lui? un mecanic mi-a zis ca e posibil sa fie din cauza filtrului sport pe care il am de vreo 5000 de km.alti mecanici m-au asigurat ca filtrul sport nu influenteaza sub nici o forma in mod negativ functionarea masinii.altul mi-a zis ca debitmetrul oricum se duce dupa un anumit nr de km (?!).

 

Nu se putea strica debitmetrul de la masina ta din cauza filtrului sport, este o ineptie.

Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar asa :blink: . Masina merge prost cu un filtru imbacsit pentru ca acesta efectiv nu lasa sa treaca o cantitate suficienta de aer.

Dar filtrul masinii ( schimbat la timp ) este proiectat sa lase sa treaca tot aerul de care e nevoie motorul ca sa functioneze in parametrii normali.

Link to comment
Share on other sites

Pai da exista mitul toba sport + filtru sport + chiptuning iti dau cam 70-80 de cai. :blink:

 

Daca intr-adevar ar urca mai usor in ture si s-ar reduce efortul motorului pt absorbtia aerului, asta ar insemna ca filtrele sport sunt mai bine proiectate decat filtrele OEM ceea ce nu prea cred.

Link to comment
Share on other sites

Am mult mai mare incredere in BMW si in filtrele OEM decat intr-un filtru "sport"...

 

Ori e un sentiment de deja-vu, ori incepe sa iti creasca si tie barba. :blink:

 

 

Filtrele OEM sunt de fapt filtre de la un supplier agreat de BMW, caruia i s-a dat anumite specificatii pe care sa le respecte.

 

Cei care fac filtre sport, au tot interesul sa cerceteze mai intens fenomenul, asta pentru ca s-au specializat in domeniul asta.

 

Eu cred ca un filtru sport K&N spre exemplu, este superior la orice capitol unui filtru OEM.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.