Jump to content

Vibratii mai mari dupa schimbarea racordului flexibil


Recommended Posts

o mica problema cu masina de cand am schimbat racordul flexibil...

impresia mea este ca vibreaza mai tare la relanti - din cauza evacuarii care intra in rezonanta. este, evident, de asteptat sa vibreze mai tare cand nu este pus un racord flexibil OEM ci unul after-market.

problema mea... doar 2 persoane pana acum mi-au spus ca intr-adevar vibreaza mai tare. restul, unii dintre ei au si condus masina, au spus ca vibreaza exact la fel ca la ei - ei inca avand pe masina racordul original. sau ca vibreaza similar cu masina lor care are deja un racord after-market.

sincer nu ma intereseaza ca masina mea sa vibreze la fel ca altele sau mai putin ca altele, ci doar sa vibreze exact la fel de putin ca atunci cand avea racordul original

so... simt ca fac cu capul... exista vreun remediu la problema mea?

Link to comment
Share on other sites

da man.

cand se buseste racordu de la evacuare se poate schimba. insa nu se vinde doar racordul singur ci racordul cu tot cu catalizator... ceea ce duce pretul piesei la peste 800 euro. fata de 150 ron un racord aftermarket.

deci DA exista si racord OEM... altfel cum? cel care se afla standard pe masina nu e OEM?

 

L.E. OEM=Original equipment manufacturer ....

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

repet... toti cei care si-au montat racordul flexibil dupa defectarea celui original au reclamat vibratii mai mari.

daca as gasi undeva doar racordul similar cu cel din echipara standard (Walker cum zici tu) l-as pune pe ala. din pacate, asa cum am spus, nu am gasit la comercializare doar facordur... si nu intreg ansamblul catalizator+racord. nu vad unde e vina meseriasilor... sau toti meseriasii de la noi NU sunt meseriasi?

este, pt mine cel putin, destul de clar ca un racord aftermarket nu este exact la fel ca cel OEM. preia vibratiile dar nu in aceiasi masura.

btw. stii tu un loc de unde pot procura un racord Walker?

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

Pai mi se pare ca un racord aftermarket de 150 Ron necesita ceva suduri pe catalizator, pe evacuare, etc. Probabil nu mai e la fel de flexibil tot ansamblul, de aia s-o fi schimband cu totul dar costa al dracu. Acum depinde ce vrei, ceva vibratii in plus sau o gaura in buget.

 

Am mers si eu intr-un e46 318d inainte de schimbare racord si dupa. Desi era stricat si facea zgomot rau in masina, vibratiile erau mult mai putine (normale mi s-au parut mie) decat dupa reparatia cu cel aftermarket. La relanti facea destul de urat masina fata de ce eram eu obisnuit, chiar vibrau multe prin ea. Poate asa si-au format unii opinia ca la diesel vibreaza geamurile, mergand in masini reparate in felul asta. :blink:

Link to comment
Share on other sites

a fost pus cum trebuie clar. racord bun calitativ, sudura buna in argon. si necesita sudura exact il locul unde era cel vechi. nu sudura pe catalizator etc...

insa se pare ca numai eu si cu Brandex am sesizat o vibratie putin mai mare decat cea dinainte. repet cresterea vibratiilor este extrem de mica. insa eu o sesizez. desi altii nu au sesizat-o. si vb aici de oameni care au aceiasi masina, cu acelasi motor, fabricata aproximativ in aceiasi perioada.

Link to comment
Share on other sites

man. ala original vibra mai putin. cum este si de asteptat.

insa,... se rupsese ceva la el. aparuse o fisura. imi baga gaze cand porneam masina si o lasam pe loc. sau la stop. pe ventilatie normala.

ca sa nu spun daca porneam masina dimineata cu ventilatia pornita si curatam geamurile. cand intram in masina... sa ma asfixiez. bine exagerez un pic pt ca eu sunt extrem de sensibil cu mirosurile.

asa ca se cerea schimbarea lui. cu unul original nu se poate. deoarece nu exista la comercializare doar racordul. ci intreg ansamblul catalizator + racord. care e extrem de scump pt buzunarul meu din acest moment. asa ca am recurs la o solutie after-market.

clar asta nu preia vibratiile la fel de bine ca si cel orginal. insa se pare ca numai eu - asa cum am mai precizat - simt diferenta de vibratii. restul celor care mi-au condus masina sau au stat in ea sau au pus mana pe ea /pe schimbator zic ca este exact ca la ei. si ca este normala vibratia. acu intelegi?

 

offtopic: cum sa le vand ma. scaunele alea sunt juma din motivul pt care am cautat masina 5 zile in nemtia. ai facut cu capu?

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

Eu nu simt nici o vibratie in plus ....ala vechi s-a ruput ceva in interior si facea ca si cum i-as fi pus un inel metalic pe teava de esapament ...zornaia ca o sanie la relanti numai ...asta nou aftermarket e gen impletit ...n-am reusit sa gasesc ceva asemanator cu cel original...repet nu simt nici o vibratie in plus ...doar mai muuuulta liniste :blink:
Link to comment
Share on other sites

exact la fel se auzea si la mine cu cel vechi. la inceput numai zornaitul. apoi dupa aprox 6000 km a inceput sa scape si gaze destul de multe incat intrau in masina.

cu asta nou liniste. insa parca vibreaza mai tare. si toate astea noi sunt acelasi tip. impletite.

Link to comment
Share on other sites

man. ala original vibra mai putin. cum este si de asteptat.

insa,... se rupsese ceva la el. aparuse o fisura. imi baga gaze cand porneam masina si o lasam pe loc. sau la stop. pe ventilatie normala.

ca sa nu spun daca porneam masina dimineata cu ventilatia pornita si curatam geamurile. cand intram in masina... sa ma asfixiez. bine exagerez un pic pt ca eu sunt extrem de sensibil cu mirosurile.

asa ca se cerea schimbarea lui. cu unul original nu se poate. deoarece nu exista la comercializare doar racordul. ci intreg ansamblul catalizator + racord. care e extrem de scump pt buzunarul meu din acest moment. asa ca am recurs la o solutie after-market.

clar asta nu preia vibratiile la fel de bine ca si cel orginal. insa se pare ca numai eu - asa cum am mai precizat - simt diferenta de vibratii. restul celor care mi-au condus masina sau au stat in ea sau au pus mana pe ea /pe schimbator zic ca este exact ca la ei. si ca este normala vibratia. acu intelegi?

 

offtopic: cum sa le vand ma. scaunele alea sunt juma din motivul pt care am cautat masina 5 zile in nemtia. ai facut cu capu?

de miros nu citisem nicaieri...atunci rezon monser, pardon, se impunea. si eu sunt tot cu nasu, mai putin cu capu...

cu scaunele era o gluma, ca aveai un ton dezamagit de mai aveai un pic si o bagai la dezmembrari... :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai pana mea tu nu ai fi in locul meu?

iau o masina diesel care vibreaza ca una din clasa medie pe benzina.

si acu am impresia cel putin (ca deja nu mai sunt in stare sa stiu exact cum sta treaba) ca vibreaza mai tare ca un diesel VAG. ceea ce pt mine e extrem de deranjant. ca doar de aia nu suport si nu am suportat ever dieselurile VAG.

Link to comment
Share on other sites

cOsta, Costa.........

nu ai man ce sa/i faci........ asta e - ti-am spus si la intalnire, asta e vibratia data de piese non OEM, poate in timp, dupa ce se mai uyeaya racordul ala nu o sa mai vibreye asa de rau, eu l/am schimbat de vreo 2-3 luni si la inceput vibra mai rau decat acum, ai rabdare...............rabdare.......... A!!!!!!!! tu nu prea ai asa ceva :blink:

Link to comment
Share on other sites

urmeazĂŁ sĂŁ se buleascĂŁ Âşi restul eÂşapamentului de la vibraĂžii. la mine s-au fisurat Ăževile dintre toba intermediarĂŁ Âşi aia finalĂŁ. Âşi nu cred cĂŁ- singurul care a pĂŁĂžit asta... am ĂŽncercat sĂŁ le sudez, da degeaba. nu cred cĂŁ se poate gĂŁsi un racord la fel de flexibil ca cel original...
Link to comment
Share on other sites

@gully hai sa fim seriosi man. chestia aia impletita nu este nici pe departe la fel de absorbanta de vibratii ca cea originala.

am pus mana pe amandoua. dar nici cum spune @gabi_gr . daca ar fi cum spune el cam toti cei care au diesel si au racordu schimbat - si sunt cam juma din e46 diesel de la noi, daca nu si mai multi, ar trebui sa aiba evacuarea in pioneze.

sper insa sa se mai lase asa cum spui tu...

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

@gully hai sa fim seriosi man. chestia aia impletita nu este nici pe departe la fel de absorbanta de vibratii ca cea originala.

am pus mana pe amandoua. dar nici cum spune @gabi_gr . daca ar fi cum spune el cam toti cei care au diesel si au racordu schimbat - si sunt cam juma din e46 diesel de la noi, daca nu si mai multi, ar trebui sa aiba evacuarea in pioneze.

sper insa sa se mai lase asa cum spui tu...

la mine nu mai vibreaya asa rau ca la inceput

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Ma alatur si eu voua:(, acum cateva zile a inceput sa tremure masina, mam dus repede la service, am pus masina pe tester, nimic la partea de elctronic, tipu de acolo ma sfatuit sa schimb strag mai bine toba, am strans toba, tot nici o rezolvare, azi am fost in service la care un mecanic mai priceput mi a zis ca e racordu flexibil, precizez ca la mine racodu ala flexibil e un fel de teava mai grasa decat cele de care e sudat, are cateva serii pe el da nu am mai reusit sa dau de unu original dupa seriile alea, la mine masian vibreaza da nu scoate nici un zgomot, ce credeti ca ar trebui sa pun un racor de ala impletit ? Am vazut ca multi se plang de calitatea acestuia! Cum sa o scot la capat ca nu mai am idei
Link to comment
Share on other sites

daca stie cineva va rog sa imi comunicati si mie ce dimensiuni are racordul flexibil pentru 318 D, si al meu e gata si nu as vrea sa desfac pina nu il am sa nu stau fara masina la noi vine a doua zi dupa ce il comanzi

multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.