Jump to content

Vibratii mai mari dupa schimbarea racordului flexibil


Recommended Posts

Ma alatur si eu voua:(, acum cateva zile a inceput sa tremure masina, mam dus repede la service, am pus masina pe tester, nimic la partea de elctronic, tipu de acolo ma sfatuit sa schimb strag mai bine toba, am strans toba, tot nici o rezolvare, azi am fost in service la care un mecanic mai priceput mi a zis ca e racordu flexibil, precizez ca la mine racodu ala flexibil e un fel de teava mai grasa decat cele de care e sudat, are cateva serii pe el da nu am mai reusit sa dau de unu original dupa seriile alea, la mine masian vibreaza da nu scoate nici un zgomot, ce credeti ca ar trebui sa pun un racor de ala impletit ? Am vazut ca multi se plang de calitatea acestuia! Cum sa o scot la capat ca nu mai am idei

 

pai o solutie ar fi comandarea unuia original... vine cu tot cu primul catalizator si te va usura de vreo 750 euro.

daca nu vrei sa dai banii astia... singura solutie ramane cel aftermarket pe care il avem si noi.

 

un mic update: nu mai vibreaza masina atat de tare :twoup:

Link to comment
Share on other sites

eu am racord borla,schimbat de minim un an.vibreaza mai tare,tevile intre catalizator si toba finala s-au fisurat de 2 ori pana acum.s-au rezolvat usor cu sudura 10-15 minute a durat reparatia dar fisurile o sa apara in continuare,catalizatorul o sa se farame in interior si o sa zdrangane si el...etc...etc
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Am auzit ca merita sa schimbati si tampoanele a.i. motorul o sa vibreze mai putin. Pretul ar fi cca 150 ron pe tampon; nu stiu cat costa manopera.

Tu ai citit data ultimului post?

 

Ce ziceti, daca initiatorul nu mai este printre noi, acest topic nu ar trebui inchis?

Link to comment
Share on other sites

normal sa vibreze mai tare cu unul nou.unul distrus nu are cum sa transmita vibratiile motorului la tobe pt ca e distrus, unul nou le transmite mai putin ca o teava dar le transmite. deci e perfect normal domnilor.
Link to comment
Share on other sites

Am auzit ca merita sa schimbati si tampoanele a.i. motorul o sa vibreze mai putin. Pretul ar fi cca 150 ron pe tampon; nu stiu cat costa manopera.

Tu ai citit data ultimului post?

 

Ce ziceti, daca initiatorul nu mai este printre noi, acest topic nu ar trebui inchis?

 

FYI :Am citit data ultimului post.

 

Parerea mea este ca nu trebuie inchis; problema ramane (va apare si la altii) si se poate completa cu alte info ca : un service mai bun unde se poate executa inlocuirea, alte tipuri de racoduri etc.

Edited by Iuly
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
la mine prima data au plesnit 2 tampoane la motor si ulterior din cursa prea lunga la pornire/oprire a motorului s-a rupt si racordul, cert e ca nu are nici un fel de vibratii (dupa pornire, la relanti), doar niste noxe pe sub masina, zilele astea ma duc sa il schimb si revin cu rezolutia racordului gen before/after.
Link to comment
Share on other sites

nu e nici o dif intre ele, oem sau nu, ba e mai rau la ala oem ptr ca este foarte scurt si nu are destula toleranta de aia se si rupe, are 8 cm sau asa ceva,nici nu gasesti asa scurt..... pe cand poti pune un racord de 10-12 cm care este mult mai maleabil nu creaza vibratii si costa ridicol de putin....cine nu sufera de sindromul oem poate sa monteze fara griji aftermarket atat timp cat este corect ca dimensiuni si calitate montaj
Link to comment
Share on other sites

azi am facut rost de racord cu textura simpla, ca ala dublu nu mai era pe stoc, de 100mm, cum bine zici la pret ridicol, doar 57 ron, se monteaza foarte usor, acum astept sa o pun pe picioare sa vedem si cum se comporta la drum :p

 

 

Pai si nu era mai bun racordul cu textura dubla?e mai rezistent in timp,absoarbe vibratiile mai bine.... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.