Jump to content

Vreau sa achizitionez un E32 caruia sa-i aduc cateva modificari


adi.dima

Recommended Posts

Dupa cum am spus si in titlu, vreau sa-mi iau un E32, in acelasi timp, acesta ar fi primul meu BMW. Am ales masina asta pentru ca este o masina superba dupa care sunt destul de indragostit. Am un bun prieten care are o astfel de masina, el fiind maniac dupa BMW, are vreo cinci BMW de fapt, un E21 de 3.0, un E12 de 2.8CSI, un E34 de 3.5I, un E32 de 3.0I si un seria cinci nou cu un 3.0D; am avut astfel ocazia de a merge cu toate si asa am ajuns la concluzia ca E32 este masina care mi se potriveste cel mai bine(cinci-ul nou depasindu-mi bugetul).

Legat de intretinerea ei, am sa apelez totusi la ajutorul vostru sa sariti cu sfaturi.

Ideea este urmatoarea, vreau sa-i schimb motorul cu un 3.0diesel din generatia noua. N-am reusit sa-i aflu codul motorului(tipul)asa ca nu pot decat sa va spun ca este modelul pus pe generatia noua de BMW. Motorul il iau din Germania, poate cu tot cu o cutie in sase trepte.

Raspunsurile, parerile si sfaturile pe care le astept din partea voastra sunt urmatoarele:

-este posibil acest transplant?

-daca da, ce trebuie sa am in vedere, ce s-ar putea sa nu mearga?

-se poate lega motorul asta la panoul de bord actual(la indicatoarele si ceasurile originale)?

-ce ar insemna, cu aproximatie, in bani, un schimb de consumabile de la bucsi, pivoti, placute<posibil si discuri>, capete de bara, amortizoare(nu ma astept sa gasesc o masina de 18 ani intr-o stare ideala) si cam tot ce tine de aducerea ei pe linia de plutire si pentru a fi demna de clasa in care se inscrie.

Cel mai tare ma roade ideea cu scimbatul motorului si nici nu concep cumpararea masinii fara sa-i schimb si motorul. Motivul pentru care tin atat de mult sa-i aduc aceasta imbunatatire este acela ca vreau sa folosesc masina zi de zi, parcurg destul de multi kilometri atat in oras cat si in afara, stand la aprox 30km langa Bucuresti.

Daca reusesc sa ma hotarasc in privinta proiectului cu transplantul de inima, promit sa va tin la curent cu toate modificarile aduse.

Daca am uitat sa intreb ceva(si sigur am uitat), o sa va spun.

 

PS. al doilea motiv pentru care vreau E32 si nu ceva mai mic, sunt ele... (nu merg doua limuzine la capitolul moto fara una auto) :blink:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bugetul nu e batut in cuie, in jur de 7-8mii...

Renunta la idee.

 

Mai bine iti iei ceva cu care sa poti merge, plus ca n-am inteles de ce pe masina vrei sa iei motorul....Un motor diesel complet de 3.0l de E39 sau E60 cu tot cu cutie, diferential, cardan, te va costa enorm.

 

Daca esti pasionat de E32, cumpara una si foloseste-o asa cum este.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ok, si in cazul in care ar fi sa-i schimb motorul(renuntand la ideea cu cutia pt ca sigur poate fi conectata cea de baza la noul motor) cam la cat credeti ca s-ar ridica costurile. Am uitat sa precizez ca motorul il iau dupa masini de genul celor rupte in doua pe dupa pomi sau rasturnate sau care sa aiba orice fel de avarie mai putin frontala. Am gasit un motor complet de pe o astfel de masina cu 2500 de euro cu tot cu cutie si parte electrica...

Nu vreau sa se supere nimeni pe mine daca considera ca ideea mea este proasta, tocmai de aceea m-am si inregistrat pe acest forum pentru a pune intrebari nefiind pus la punct cu implicatiile unor astfel de modificari.

 

s-a pus cu omologare motor de seria 7 benzina pe E21,dar e munca dracu....daca tot esti chitit pe E32 ia unul si pui o inst gpl desteapta pe el...

 

din cate am mai citit si inteles, GPL pe BMW nu este prea indicat... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Idee asta cu achizitionarea unui motor de pe o masina facuta varza nu e prea buna.

Eu n-as cumpara un motor inainte de a vedea cum trage pe masina de pe care se va lua.

 

Mai bine iti iei ceva cu care-ti permiti sa circuli, te asigur ca altfel vei avea multa bataie de cap...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

stiu, suna cam ciudat sau chiar prea ciudat vreau seria sapte, m-as descurca cu intretinerea ei(de la piese pana la taxe), dar cu benzina pentru aproximativ 150km pe zi, nu prea...

Dati-mi va rog un raspuns posibil pentru urmatoarele intrebari:

-se poate face o transformare completa cu motorul de 3.0D(cu toata bataia de cap pe care o sa o am daca ma apuc de treaba), sau nu?

-ce inseamna GPL pe BMW mai ales pe E32 cu 3.0I-consum si fiabilitate (idee care nu prea-mi surade fiind impotriva GPL-ului in general)

Link to comment
Share on other sites

P.S: E12 CSI nu exista, iar pe E21 cel mai mare motor a fost de 2.3l adica 323i.

 

 

Tipul de care aminteam in primul post are cetatenie de Austria, masinile sunt luate de acolo(modificate acolo), pe E12(rechinul seria5, E12 este codul daca nu ma insel, are pus un motor de seria6, tot rechin de 2.8. Iar pe E21 are un 3.0 MPower de pe nu stiu ce luat) Repet masinile au modificarile facute in Austria inainte de a le lua el....asa ca nici acolo nu stiu ce inseamna sa faci o astfel de treaba.

 

Este parca o incercare sa pari ceea ce nu esti.

 

 

Chiar nu vreau sa se ajunga aici. Din moment ce sunt dispus sa bag in jur de 4-5mii doar in modificarea motorului, te poti gandii ca, banii astia pot la fel de bine sa-i bag in benzina decat in alt motor. Nu este asta motivul pt care vreau sa-l schimb...in fond si la urma urmei, fiecare om are piticii lui... :blink:

Edited by adi.dima
Link to comment
Share on other sites

considera si ca pionieratul in modificari drastice il au austriecii si nemtii,au si conditii,acces imediat la piese,omologari,nu doar bani...cit ce priveste gpl,ma repet,trebuie doar instalatia potrivita ptr motorul respectiv....nu detaliez dar personal nu as face-o,chiar daca iese bine.....si ca sa iasa bine trebuie o munca TITANICA(adaptat,motor,cutie,ambreiaj,grup,instalatie electrica de motor,alimentare ptr diesel,sonde,martori bord,evacuari,suspensie daca e cazul...si lista continua....)
Link to comment
Share on other sites

Eu nu mi-as pune GPL, e clar ca te va costa mult mai putin sa circuli cu ea insa este pt mine tabu.

 

Este parca o incercare sa pari ceea ce nu esti.

:blink:

La noi da, poate asa e. Dar in alte tari in anumite orase esti nevoit sa-ti pui GPL pe masina daca vrei sa circuli zilnic in centrul orasului (sau sa ai diesel echipat cu DPF), din motive de poluare. Stiu sigur lucrul asta de la sotul unei verisoare care locuieste in Mestre, langa Venetia. Si-a luat un Nissan cu aproape 4000 de Euro si a mai dat aproape 2000 de Euro pe o instalatie GPL ca-lumea, cu injectoare pentru GPL.

Link to comment
Share on other sites

Salut, eu am un e32,mai nou cu un motor de 3000cc din generatia lui.Tot ce-ti pot spune este ca daca vrei neaparat sa-ti montezi acel motor,sunt sigur ca vei reusii, dar in general cand se aduc diferite modificari vor exista si anumite probleme/neajunsuri... parerea mea este sa-l echipezi cu o instalatie de gaz pentru uzul zilnic."Acum" exista 2 feluri de instalatii pe care le poti monta: 1 cea "standard" cum vezi pe dacii de exemplu,numai ca tu vei avea un plaman mai mare, sau 2 secventiala (cu injector pe fiecare cilindru).Eu mi-am montat normala(1) si vreau sa-ti spun ca am un consum de dacie (in bani) dar acum mi-asi dori una secventiala pentru ca motorul trage aproape identic ca pe benzina si cosumul este acelasi ca pe benzina.Legat de uzura chiuloasei SE MERITA!!! cat despre putere daca vrei sa faci "fite" poti apasa pe un buton si totul este ok. Multa bafta!
Link to comment
Share on other sites

as mai adauga la partea cu montatul motorului de 3.0d ca va costa enorm la omologare deoarece nu a fost echipata masina(e32) cu motor de 3l diesel cod _______ (nu-l stiu). Asta desigur, daca se ajunge la omologare (adica daca se rezolva toate problemele montarii unui motor nou enumerate de alti colegi mai sus). Un telefon la RAR (Voluntari) poate rezolva semnul asta de intrebare.

 

Instalatia de gaz este singura solutie pentru un cost mai scazut al carburantului, care pentru 150km se invarte la 90 lei, in functie de cat de ok este el (motorul) - pentru 3 si 3.5l spun asta.

 

Preturile pieslor nu este asa mare; chiar mai mic decat la masini de generatie noua (fac o comparatie cu Renault Clio): discuri frana ~400 lei toate 4 (pot fi si 260 lei, pot fi si 1000 de lei, depinde :blink: ), amortizoare 1000-2000 lei (din nou...depinde), termostat 70-100 lei. Mai sunt si piese de genul elice vascocuplaj ~500 lei. Asta pentru o idee a ceea ce inseamna consumabile.

 

Iti urez succes in cautari! Motorul cel mai nou ca generatie pe care-l poti gasi pe masina este 3l v8 sau 4l v8. Cel mai indicat motor ar fi cel de 3l 6cilindri sau v8 datorita impozitului de aproape 1000$/an in alte cazuri, fara de 300 euro.

Link to comment
Share on other sites

Dap, am cam vazut ce inseamna omologarea artizanala.....am luat saptamana trecuta un camion care, dintr-un oarecare motiv, n-am nici cea mai mica idee care, n-am vazut ca in carte e trecut ca izoterma(eu bucurandu-ma ca este platformna cu obloane...), ca sa pot demara inmatricularea trebuie s-o omologhez,costurile se ridica undeva la 1500euro....(momentan am apelat la o singura persoana care mi-a dat scorul asta, ramane sa mai caut -- daca stie vre unul din voi pe cineva la RAR, va rog mult de tot sa ma ajutati cu un numar de telefon sau ceva ca trebuie s-o rezolv saptamana asta..).

In legatura cu E32, o sa caut un V8 VANOS ca am inteles ca papa mai putin de cat L6-le clasic(si V8-u' ramane V8, indiferent de masina pe care e pus); sau in functie de care o sa fie situatia financiara din momentul achizitiei s-ar putea sa optez pentru un E38.

 

ps. CRM, n-am prea inteles ce ai vrut sa spui cu impozitul. La 3000cmc e 9milioane/an iar la 4000cmc este 24milioane/an(asta din cate stiu eu).

 

O sa va tin la curent cu ce o sa aleg. Daca stiti pe cineva la RAR, repet, AJUTOR.

Link to comment
Share on other sites

ce sti tu referitor la impozit am vrut si eu sa spun. :)

 

acum vine partea a 2a legata de 3000 v8 - intra in categoria nikasil/alusil. Oricum, daca masina are cartea ei de service si este notata acolo interventia "din partea casei" cu schimbat motor nu ar trebui sa fie probleme.

 

 

ĂŽmi pare rău pentru păţania cu platforma camionului. :blink:

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare tuturor

te pot ajuta eu cu un motor diesel , dar in schimb nu este de 3 l este de 2 litri cu CV in 6 ultima generatie , de 150 de cai

acum asi dori sami spun parerea

eu unul nu as baga atatia banio in transfomarea masinii si mias pune un GPL , dupa cum a mai spuscineva aici , profesional , nu stifturi la 12 mil , si credema , consum ai ca oameni normali si in privinta sportivitatii nuti fa griji , acel GPL le face pe toate

are cineva aici in germania un Audi , cu motor de 1,8 t , la costat instalatia in jur la 1800 de euro (profesionala )si simte daor diferenta de pret de la gas la benzina , ca in rest e aceiasi masinĂĄ

Link to comment
Share on other sites

salut

 

cred ca faci o alegere buna daca ti achizitionezi un e32.

acum in legatura cu "transplantu'" ,eu ti-as recomanda un motor de 2.4 td dupa seria 5 e34. poti sa ti cumperi un 524 td de la nemti in stare buna cu bani putini si motorul intra ca turnat,lafel si cutia. ar fi o idee si instalatie gpl dar costa.

insa tot motoru' diesel ar fi varianta mai buna. consumul s ar situa undeva la 10-11%(tinand cont ca pe 5 consuma 8-9 fiind mai usor ca e32 u) pe cand la gaz ar fi mai mare cu 2-3L...si din cate stiu eu un 730 mananca in oras 14-15,poate si mai mult. ce sa mai zic bafta

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am spus si in titlu, vreau sa-mi iau un E32, in acelasi timp, acesta ar fi primul meu BMW. Am ales masina asta pentru ca este o masina superba dupa care sunt destul de indragostit. Am un bun prieten care are o astfel de masina, el fiind maniac dupa BMW, are vreo cinci BMW de fapt, un E21 de 3.0, un E12 de 2.8CSI, un E34 de 3.5I, un E32 de 3.0I si un seria cinci nou cu un 3.0D; am avut astfel ocazia de a merge cu toate si asa am ajuns la concluzia ca E32 este masina care mi se potriveste cel mai bine(cinci-ul nou depasindu-mi bugetul).

Legat de intretinerea ei, am sa apelez totusi la ajutorul vostru sa sariti cu sfaturi.

Ideea este urmatoarea, vreau sa-i schimb motorul cu un 3.0diesel din generatia noua. N-am reusit sa-i aflu codul motorului(tipul)asa ca nu pot decat sa va spun ca este modelul pus pe generatia noua de BMW. Motorul il iau din Germania, poate cu tot cu o cutie in sase trepte.

Raspunsurile, parerile si sfaturile pe care le astept din partea voastra sunt urmatoarele:

-este posibil acest transplant?

-daca da, ce trebuie sa am in vedere, ce s-ar putea sa nu mearga?

-se poate lega motorul asta la panoul de bord actual(la indicatoarele si ceasurile originale)?

-ce ar insemna, cu aproximatie, in bani, un schimb de consumabile de la bucsi, pivoti, placute<posibil si discuri>, capete de bara, amortizoare(nu ma astept sa gasesc o masina de 18 ani intr-o stare ideala) si cam tot ce tine de aducerea ei pe linia de plutire si pentru a fi demna de clasa in care se inscrie.

Cel mai tare ma roade ideea cu scimbatul motorului si nici nu concep cumpararea masinii fara sa-i schimb si motorul. Motivul pentru care tin atat de mult sa-i aduc aceasta imbunatatire este acela ca vreau sa folosesc masina zi de zi, parcurg destul de multi kilometri atat in oras cat si in afara, stand la aprox 30km langa Bucuresti.

Daca reusesc sa ma hotarasc in privinta proiectului cu transplantul de inima, promit sa va tin la curent cu toate modificarile aduse.

Daca am uitat sa intreb ceva(si sigur am uitat), o sa va spun.

 

PS. al doilea motiv pentru care vreau E32 si nu ceva mai mic, sunt ele... (nu merg doua limuzine la capitolul moto fara una auto) :blink:

 

am ce iti tr la 1500e http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry333087

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am spus si in titlu, vreau sa-mi iau un E32, in acelasi timp, acesta ar fi primul meu BMW. Am ales masina asta pentru ca este o masina superba dupa care sunt destul de indragostit. Am un bun prieten care are o astfel de masina, el fiind maniac dupa BMW, are vreo cinci BMW de fapt, un E21 de 3.0, un E12 de 2.8CSI, un E34 de 3.5I, un E32 de 3.0I si un seria cinci nou cu un 3.0D; am avut astfel ocazia de a merge cu toate si asa am ajuns la concluzia ca E32 este masina care mi se potriveste cel mai bine(cinci-ul nou depasindu-mi bugetul).

Legat de intretinerea ei, am sa apelez totusi la ajutorul vostru sa sariti cu sfaturi.

Ideea este urmatoarea, vreau sa-i schimb motorul cu un 3.0diesel din generatia noua. N-am reusit sa-i aflu codul motorului(tipul)asa ca nu pot decat sa va spun ca este modelul pus pe generatia noua de BMW. Motorul il iau din Germania, poate cu tot cu o cutie in sase trepte.

Raspunsurile, parerile si sfaturile pe care le astept din partea voastra sunt urmatoarele:

-este posibil acest transplant?

-daca da, ce trebuie sa am in vedere, ce s-ar putea sa nu mearga?

-se poate lega motorul asta la panoul de bord actual(la indicatoarele si ceasurile originale)?

-ce ar insemna, cu aproximatie, in bani, un schimb de consumabile de la bucsi, pivoti, placute<posibil si discuri>, capete de bara, amortizoare(nu ma astept sa gasesc o masina de 18 ani intr-o stare ideala) si cam tot ce tine de aducerea ei pe linia de plutire si pentru a fi demna de clasa in care se inscrie.

Cel mai tare ma roade ideea cu scimbatul motorului si nici nu concep cumpararea masinii fara sa-i schimb si motorul. Motivul pentru care tin atat de mult sa-i aduc aceasta imbunatatire este acela ca vreau sa folosesc masina zi de zi, parcurg destul de multi kilometri atat in oras cat si in afara, stand la aprox 30km langa Bucuresti.

Daca reusesc sa ma hotarasc in privinta proiectului cu transplantul de inima, promit sa va tin la curent cu toate modificarile aduse.

Daca am uitat sa intreb ceva(si sigur am uitat), o sa va spun.

 

PS. al doilea motiv pentru care vreau E32 si nu ceva mai mic, sunt ele... (nu merg doua limuzine la capitolul moto fara una auto) :blink:

 

 

 

 

 

 

eu am un e32 735 si personal as avea niste sfaturi

nu ,si pe bune nu te gandi macar la astfel de modificari ca la final oricum nu ai sa fii multumit si ai fi cheltuit banii de serie 5

la masina mea am schimbat doar cutia automata cu una manuala si am destule dureri de cap cu timoneria ,cardanul, sistemele de prindere etc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.