Jump to content

nelamurire....ajutor


danvfd

Recommended Posts

Salut....am si eu o mare nelamurire...

 

Cand am achizitionat masina ( adica un E39) mi-a spus ca are motoru de 2000cm iar blocul motor de 2500 vanos.

M-am uitat in cartea masini si intradevar exista o omologare dar habar nu am despre ce e vb...adica daca i s-a schimbat motoru cu totul , numai blocul motor......

In carte scrie urmatoarele...

 

10.Serie Motor: 34141232

S00274483 27.03.2003

Ing. XXX

ALtceva numai scrie....ma refer la alta capacitate.

M-am contrazis cu un membru (dar cred ca el avea dreptate) ca l-a omologare scrie si capacitatea noului motor...la mine nu scrie...Trebuia sa scrie...?

 

Amicul de la care am luat masina a zis ca a lasat masina cu motor de 2000 in acte ca sa plateasca mai putin impozit...in fine...

Propietarul care a facut schimbul motorului sau blocului motor avea nr de inmatriculare B-77-TSD ( cunoasteti masina?)

 

Cu stima,

astept rasp. voastre.

Link to comment
Share on other sites

Se poate ca in blocul de 2000 sa bagi pistoane de 2500...alezezi blocul motor...si astfel sa ramai cu acelasi motor in acte...dar cu o putere superioara...uita-te si spune-ne la ce e de fapt omologarea aia...pt ca in mod normal aceasta schimbare descrisa de mine nu ar trebui sa apara pe nicaieri in acte...
Link to comment
Share on other sites

sincer nu stiu ce inseamna "prefacelift"....anul masini de fabricatie este 98 ( decembrie).

In cartea masinii este scris exact ce am scris eu mai sus......

 

Se poate ca in blocul de 2000 sa bagi pistoane de 2500...alezezi blocul motor...si astfel sa ramai cu acelasi motor in acte...dar cu o putere superioara...uita-te si spune-ne la ce e de fapt omologarea aia...pt ca in mod normal aceasta schimbare descrisa de mine nu ar trebui sa apara pe nicaieri in acte...

 

 

si in caz ca a facut treaba asta cu pistoanele trebuia omologare RAR dupa schimbare?....

 

cu cat ar creste puterea motorului?

Link to comment
Share on other sites

Salut , din cate am citit pe net , e39 din dec 1998 a avut motorizare de 2000cm , iar motorul de 2500 a fost la modelele din nov 1999 ( conform realoem.com ) Daca spui ca masina e din dec 1998 , atunci ai motor M52 cod 206S4 . Motorul de 2500 este M54 si are cod 256S5 . Vezi ce cod ai trecut in talon la tip motor si incearca sa-l identifici de pe bloc ( parca e in in zona filtrului de ulei daca nu ma insel , probabil ca e mai usor de vazut daca masina e pe o rampa) . Asa cum ti-a spus si Iulian518i , daca a alezat blocul pentru a introduce pistoane de 2500 , nu ar trebui sa-ti apara acest lucru niciunde si sa ceri la RAR sa-ti faca aceasta omologare , e cam aiurea , avantajul de a plati taxe mai mici pentru un motor cu cap cilindrica mai mare cade , pentru ca vei avea omologarea cu aceasta cap cilindrica trecuta si in CIV si in talon . Sper sa nu gresesc , e parerea mea.
Link to comment
Share on other sites

Salut , din cate am citit pe net , e39 din dec 1998 a avut motorizare de 2000cm , iar motorul de 2500 a fost la modelele din nov 1999 ( conform realoem.com ) Daca spui ca masina e din dec 1998 , atunci ai motor M52 cod 206S4 . Motorul de 2500 este M54 si are cod 256S5 . Vezi ce cod ai trecut in talon la tip motor si incearca sa-l identifici de pe bloc ( parca e in in zona filtrului de ulei daca nu ma insel , probabil ca e mai usor de vazut daca masina e pe o rampa) . Asa cum ti-a spus si Iulian518i , daca a alezat blocul pentru a introduce pistoane de 2500 , nu ar trebui sa-ti apara acest lucru niciunde si sa ceri la RAR sa-ti faca aceasta omologare , e cam aiurea , avantajul de a plati taxe mai mici pentru un motor cu cap cilindrica mai mare cade , pentru ca vei avea omologarea cu aceasta cap cilindrica trecuta si in CIV si in talon . Sper sa nu gresesc , e parerea mea.

really ?

 

M52b25 exista din 1996 cod 256S3, cum sa zici ca e39 din dec. a avut 2000cc ? din 1996 au fost disponibile mot. de 2000, 2500, 3500, 4400 (540i)

iar din 2000 a fost inlocuit 523i cu M54B25 si 20cp in plus (525i) si au scos 530i de 3000cc M54B30.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca motorul a fost alezat pentru ca a fost din Nikasil si ca sa se rezolve problema macar temporar s-a alezat si s-au pus pistoane mai mari.

Ar fi interesant ca initiatorul topicului sa posteze ultimele 7 cifre din VIN.

 

 

salut...si de unde iau astea 7 cifre?.....unde le gasesc pe carte?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa spun , nu sunt specialist , dar daca vei cauta pe realoem.com , e39 525i apare din 11.1999 si are cod motor M54 .

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&...1100&arch=0

 

Pe link-ul de mai jos vei gasi aceiasi informatie si anume ca modelul e39 525i , a aparut in 11.1999

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/525i-M54/ECE/L/M/

 

In acest caz informatiile din link-uri sunt eronate sau corecte ?

Edited by Lancer
Link to comment
Share on other sites

era vb de motor de 2500cc si nu de 525i care apare 99-00.

M52B25 e motorul de 2500cc de pe vremea aceea si era pe 523i.

Tu ai scris mai sus

iar motorul de 2500 a fost la modelele din nov 1999
pe cand el e disponibil din 96'. Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca motorul a fost alezat pentru ca a fost din Nikasil si ca sa se rezolve problema macar temporar s-a alezat si s-au pus pistoane mai mari.

Ar fi interesant ca initiatorul topicului sa posteze ultimele 7 cifre din VIN.

 

 

salut...si de unde iau astea 7 cifre?.....unde le gasesc pe carte?

In certificatul de inmatriculare, ultimele 7 caractere de la sectiunea 3...numarul de identificare...dar din el vei deduce starea initiala a masinii...cum a iesit din fabrica...nu cum o fi fost modificata :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca motorul a fost alezat pentru ca a fost din Nikasil si ca sa se rezolve problema macar temporar s-a alezat si s-au pus pistoane mai mari.

Ar fi interesant ca initiatorul topicului sa posteze ultimele 7 cifre din VIN.

 

 

salut...si de unde iau astea 7 cifre?.....unde le gasesc pe carte?

In certificatul de inmatriculare, ultimele 7 caractere de la sectiunea 3...numarul de identificare...dar din el vei deduce starea initiala a masinii...cum a iesit din fabrica...nu cum o fi fost modificata :blink:

 

 

salut..ai dreptate..asa este.

Dar am scris in primele mesaje ce scrie pe cartea de inmatriculare dupa omologare....daca se pricepe cineva sa identifice va rog sa ma lamuriti si pe mine..

 

seara buna...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.