Jump to content

Recommended Posts

Nu stiu ce are contactul ....Cand e rece afara pornesc fara probleme insa cand e cald dau de cheie sa o rup si numa nu face contact...Daca ar mai merge macar un sfert de tura poate ar fi OK :blink: ...stie cineva ce lipseste la contactul ala?Pardon:banuieste...?:)
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce are contactul ....Cand e rece afara pornesc fara probleme insa cand e cald dau de cheie sa o rup si numa nu face contact...Daca ar mai merge macar un sfert de tura poate ar fi OK :blink: ...stie cineva ce lipseste la contactul ala?Pardon:banuieste...?:)

33734[/snapback]

 

 

Spune si tu ce functioneaza la masina ta!Sa stim o treaba :)

 

Dai la cheie si nu invarte demarorul?Sau cum?

Link to comment
Share on other sites

Am o gramada de probleme :blink:

33747[/snapback]

Demaroul e OK,insa nu face contact chiar contactul in sine...trebuie sa rotesc foarte tare de cheie...Am incercat azi sa desfac capacul de la contact insa creca musai tre dat jos volanul si tubulara de 24 numa in noaptea asta o rezolva,prelungitorul poate maine si creca pe poimaine m-oi apuca sa ma uit...dar inainte vroiam sa intreb pe cineva care sa mai batut de asemenea probleme.

Link to comment
Share on other sites

Demaroul e OK,insa nu face contact chiar contactul in sine...trebuie sa rotesc foarte tare de cheie...Am incercat azi sa desfac capacul de la contact insa creca musai tre dat jos volanul si tubulara de 24 numa in noaptea asta o rezolva,prelungitorul poate maine si creca pe poimaine m-oi apuca sa ma uit...dar inainte vroiam sa intreb pe cineva care sa mai batut de asemenea probleme.

33750[/snapback]

 

 

Pai nu prea ai ce sa repari.(cel putin asa cred eu)Ori e defecta partea electrica ,ori este defect contactul(partea mecanica).

In ambele cazuri se rezolva prin schimbare.

Link to comment
Share on other sites

saplacan, vezi ca e un baiat care repara contacte pe undeva pe la Lizeanu (daca esti Bucurestean). Daca vrei, intreb exact unde e situat si-ti spun.

33782[/snapback]

Marty,esti dragut ,mercic,dar stau mai la nord...Bistrita.Creca trebe schimbat,numa ca ma enerveaza atatea chei ...ba una la bushon,ba una la iale...acuma inca una la contact!!??! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Acolo la Bistrita sunt doi baieti super buni la BMW-uri. Lucian si Radu.Mi-au cumparat mie 535-ul.Intreaba de ei pe acolo ca ii stie toata lumea.Lucian a terminat facultatea de autovehicule sef de promotie,e super tare.Are un ursulet negru cu jante pe 17 si cu bot de seria 3 noua in stare impecabila.
Link to comment
Share on other sites

Dacae vorba de radu turcu ...nu stiu daca nu sa dus in irlanda zilele astea!!?!!Si cred ca de el zici ca lucra acu vro 2 saptamani pe un 535 cred,monta o alarma!!!

34258[/snapback]

 

Da,Turcu il cheama,lui i-am vandut masina,dar nu avea cum sa monteze alarma ca aveam doua pe ea.Poate o dadea jos pe aia naspa aftermarket,ca masina avea si alarma originala BMW.

 

Un 535 negru trebuie sa fie.Se lauda ca il modifica,ca pune jante pe 18 BBS si alte bari.

 

Asta e?Acuma nu mai are numere de Valcea ca l-am radiat.

post-116-1121906278_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

dar DE CE ? arata infect, macar daca se chinuiau sa modifice ceva incit sa se integreze cit de cit...

34281[/snapback]

 

S-au chinuit ca au taiat un pic din grile,dar nu da bine cu capota aia.Eu in locul lor as instala un nas de E34 ca ar arata mai bine,am vazut pe unu de Germania si era frumos.

Te pui cu gusturile lor?

Link to comment
Share on other sites

saplacan, exista doua variante:

 

1. dai contactul jos si tragi masina pe dreapta sau mergi cu firele legate vreo 10 zile;

2. imprumuti de la cineva un contact cit il repari pe al tau.

 

Pui contactul defect frumos la posta, il trimiti la un coforumist binevoitor in Bucuresti, respectivul da o fuga la Lizeanu ca sa repare contactul dupa care ti-l pune frumos inapoi la posta cu plata ramburs sau cum te-ntelegi cu el sa faceti cu banii.

 

Parerea mea..... :blink:

Link to comment
Share on other sites

saplacan, exista doua variante:

 

1. dai contactul jos si tragi masina pe dreapta sau mergi cu firele legate vreo 10 zile;

2. imprumuti de la cineva un contact cit il repari pe al tau.

 

Marty,inca odata mercic insa varianta tot radicala e :blink: .

O sa incerc sa-l fac eu daca nu....asta e,cumpar altul...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.