Jump to content

Problema Motor 525d E39


Recommended Posts

Salut,

Ieri dim abia am reusit s-o pornesc, asta dupa ce s-a dus bateria si am dat la automat cateva min, a pornit urat e tot si cu un nor de fum alb in spate, m-am dus la tester si aveam eroare la bujii, le-am schimbat pe toate constatand ca erau arse toate 6!!! chiar se mira mecanicul cum a reusit sa porneasca fara nici una.... si azi dim a pornit la a 2-a cheie tot putin chinuita si cu fum alb si pana s-a incalzit parca accelera in hopuri iar pe urma cand a ajuns la 90 de grade motorul merge bine doar ca la turatie mai mare se aude ca un rontait in motor(care nu se auzea pana acum). Stier cineva ce ar putea fi?? Precizez ca inainte de faza cu pornitul mergea perfect, nu avea nici o problema. Pls help!!!!!

Link to comment
Share on other sites

sar putea sa fie o problema la turbina daca zici ca a scos mult fum alb . fumul alb persisteasi cand merge masina la relanti?motorul suiera la turati mai mari?daca da sar putea sa fie turbina

 

Mecanicul mi-a zis ca fumul e de la motorina nearsa din capul pistonului... Scoate fum pana se incalzeste, pe urma merge bine, trage, se aude turbo, doar cand o calc mai tare se aude ca un fel de rontait de la motor si am mai observat ca atunci cand este rece oscileaza turatia.

Link to comment
Share on other sites

sar putea sa fie o problema la turbina daca zici ca a scos mult fum alb . fumul alb persisteasi cand merge masina la relanti?motorul suiera la turati mai mari?daca da sar putea sa fie turbina

 

Mecanicul mi-a zis ca fumul e de la motorina nearsa din capul pistonului... Scoate fum pana se incalzeste, pe urma merge bine, trage, se aude turbo, doar cand o calc mai tare se aude ca un fel de rontait de la motor si am mai observat ca atunci cand este rece oscileaza turatia.

il ai pe mecanic!.......fumul alb este de ulei

Link to comment
Share on other sites

sar putea sa fie o problema la turbina daca zici ca a scos mult fum alb . fumul alb persisteasi cand merge masina la relanti?motorul suiera la turati mai mari?daca da sar putea sa fie turbina

 

Mecanicul mi-a zis ca fumul e de la motorina nearsa din capul pistonului... Scoate fum pana se incalzeste, pe urma merge bine, trage, se aude turbo, doar cand o calc mai tare se aude ca un fel de rontait de la motor si am mai observat ca atunci cand este rece oscileaza turatia.

il ai pe mecanic!.......fumul alb este de ulei

 

In spate miroase a motorina nearsa iar masina trage de rupe, de cand i-am schimbat bujiile, un furtun de la pompa care era fisurat si un furtun de vacuum parca trage mai bine ca inainte, nu cred ca turbo are ceva... si chiar daca ar avea nu cred ca are legatura cu pornitul greu. Porneste si merge cand este rece exact ca un motor pe benzina care are bujii nasoale.

Link to comment
Share on other sites

"Fumul" albicios e din cauza apei/condensului din cilindrii...daca dureaza doar putin la pornire e ok - condens din cauza vremii, daca tine mai mult schimba motorina, ai apa in motorina mai mult ca sigur!

"Fumul" negru e motorina nearsa...compresie mica, motorina de proasta calitate etc.

Link to comment
Share on other sites

"Fumul" albicios e din cauza apei/condensului din cilindrii...daca dureaza doar putin la pornire e ok - condens din cauza vremii, daca tine mai mult schimba motorina, ai apa in motorina mai mult ca sigur!

"Fumul" negru e motorina nearsa...compresie mica, motorina de proasta calitate etc.

 

Daca a pornit fara nici o bujie la 0 grade cu toata motorina bagata de pompa ce s-a intamplat?? A durat ceva pana a dat-o afara. Acum merge bine, porneste usor, nu scoate pic de fum de nici o culoare, motorina am banuit-o si eu la inceput dar am si cel putin 2 inj care fac figuri.

 

spune-ne si noua ceva despre solutia pt curatat injectoare.....se adauga in carburant?

 

Este o solutie de la 2+2 care se pune in rezervor+40 litri de motorina. Problema este ca eu m-am grabit cand am luat-o si nu am citit atent pe ea ca este pt benzina, la mine a mers perfect dar... nu prea este recomandat, pt diesel eu am gasit doar aditivi nu si sol de desfundat inj.

Link to comment
Share on other sites

"Fumul" albicios e din cauza apei/condensului din cilindrii...daca dureaza doar putin la pornire e ok - condens din cauza vremii, daca tine mai mult schimba motorina, ai apa in motorina mai mult ca sigur!

"Fumul" negru e motorina nearsa...compresie mica, motorina de proasta calitate etc.

 

Daca a pornit fara nici o bujie la 0 grade cu toata motorina bagata de pompa ce s-a intamplat?? A durat ceva pana a dat-o afara. Acum merge bine, porneste usor, nu scoate pic de fum de nici o culoare, motorina am banuit-o si eu la inceput dar am si cel putin 2 inj care fac figuri.

Nu a patit nimic ! Ce sa pateasca? Motorul diesel poate porni foarte lejer si fara bujii numai prin rotirea arborelui...Singura problema e ca fiind rece porneste foarte greu si se duce bateria repede. Motorina bagata de pompa la primele rotatii s-a dus pe evacuare sub forma de mixtura cu aerul nears ... a ramas pe evacuare si a fost arsa usor pe masura ce esapamentul s-a incins...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.