Jump to content

E 39 - E60


Ady 3

Recommended Posts

Am o dilema si dati si voi un sfat :se mai merita cumparat E 39?

Am avut E 39 si mi s-a parut super confor,t motorizare etc deci nu de asta intreb.

De ex un E 39 530 2003 merita 22000 euro ????

Cu banii astia pot lua linistit un E 60 520 din 2004.

Mie imi place f f mult designul la E 39 dar 20k euro nu e cam mult pt o masina de 4 ani cu 100 k km la bord?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am o dilema si dati si voi un sfat :se mai merita cumparat E 39?

Am avut E 39 si mi s-a parut super confor,t motorizare etc deci nu de asta intreb.

De ex un E 39 530 2003 merita 22000 euro ????

Cu banii astia pot lua linistit un E 60 520 din 2004.

Mie imi place f f mult designul la E 39 dar 20k euro nu e cam mult pt o masina de 4 ani cu 100 k km la bord?

Tocmai tu care ai un M3.....

 

Ia un E 60! E 39, daca iti place asa mult mai astepat sa scada un pic pretul si iei doua in banii astia....

 

Plus ca E 39 , daca dai banii astia pe el, deja ai pierdut foarte mult, nu mai il poti sa il revinzi decat cu foarte multa pierdere.....

 

Ps: Sa intelegem ca dai M3-ul sa iei un dieselar si seria 5??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Chestia e ca sotia vrea o masina cu 4 usi si asta s-ar potrivi cu ceea ce vreau.

E 60 nu prea ma atrage la fel ca E 39

Si nu un diesel ca n-are rost,am gasit un 530 i 2003 cu 80k km la 20 k euro absolut full in super conditie,dar ceream si eu parerea colegilor de forum.

Link to comment
Share on other sites

Totul tine de banii de care dispui.

 

Eu n-as da E39 din ultimii ani si foarte dotat pe E60 chel doar pt ca e E60 si ca pare masina mai scumpa.

 

E39 este unul dintre cele mai frumoase BMW-uri, si sa fim seriosi nu cred ca E60 este peste E39 la confort.

 

Ca siguranta, tehnologie, gadget-uri da, insa la confort nu prea cred.

 

Per total E60 este o masina superioara insa nu datorita confortului superior.

 

Mai e si problema masinilor din primii ani de fabricatie care chiar sunt de evitat.

 

Daca vorbim de E60 facelift, acolo chiar vad o superioritate clara a E60-ului fata de E39 si anume motoarele mult mai avansate, mult mai puternice, mult mai economice.

Link to comment
Share on other sites

Asa este la treaba cu revamzarea aveti dreptate dar la design pt mine personal E 39 e mai frumos(pt mine personal)

Hm e naspa rau pe deoparte as vrea designul primei si tehnologia ce;ei de-a doua :blink: .

Merci de raspunsuri Ciupanezu a redat f bine si la obiect

Link to comment
Share on other sites

Npc :blink:

 

Am de facut insa o adaugare.

 

Un E39 530i merita 22 000 de euro daca are interior individual, foarte multe optiuni si stare impecabila tehnic. La banii astia nu trebuie sa mai ai nimic de reparat la masina in afara de schimb de consumabile iar aspectul tb sa fie perfect.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

E60 facelift...ma topesc dupa ea...mai ales dupa stopurile care aduc cu 6-arul (linile nu pata rosie de lumina) :blink:

Adica cele cu LED-uri...! Eu la stopuri nu vad prea mare diferenta, insa imi plac farurile cum sunt construite si semnalele LED.

 

PS: E 39 a fost si este o masina frumoasa, insa e invechita si daca dai 22.000E pe ea deja pierzi foarte mult la revanzare! Tineti cont ca poti gasi un e39 ceva mai vechi cu doar 10000E si dca mai dai ceva banuti o faci model 2003 lejer(schimbat stopuri/faruri)! Si tot iesi mai ieftin!

 

PS2: daca esti impatimit dupa masina asta si nu ai traba cu pierderile financiare, atunci se merita 22.000E pe un E39 in stare exceptionala si fullopt!

Link to comment
Share on other sites

Faceliftul la E39 s-a facut in 2001, 2003 este ultimul an de fabricatie pentru E39.

 

Si la E60 si de fapt la orice masina pierzi bani la revanzare. Doar nu e E60 vreo masina de colectie incat pretul ramane la fel sau creste...

 

Eu chiar nu vad ce este invechit la E39 sau E46... Sunt masini mai vechi dar nu demodate / invechite.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Faceliftul la E39 s-a facut in 2001, 2003 este ultimul an de fabricatie pentru E39.

 

Si la E60 si de fapt la orice masina pierzi bani la revanzare. Doar nu e E60 vreo masina de colectie incat pretul ramane la fel sau creste...

 

Eu chiar nu vad ce este invechit la E39 sau E46... Sunt masini mai vechi dar nu demodate / invechite.

 

Romanul cand vrea sa isi cumpere o masina se gandeste asa..de ce sa dau 22.000E pe o masina din 2002-2003 in stare exceptionala si full options, cand pot sa dau doar 10.000E pe una ceva mai veche cu ceva mai multi kilometrii in care poate mai bag inca 2-3000E pt finisare etc...si am bemveu!!!

E60 e un model nou si pana cand va fi model nou pretul ei nu va scadea atat de in fiorator ca la E39...de ce ? Pt ca momentan cea mai ieftina E60 in tara e cam 22.000E, la banii astia gasesti una buna in Germania...deci pierdere la revanzare deocamdata ZERO!

 

E39 este o masina invechita, care totusi arata bine....insa, ma uit la a mea si mi se pare ca e cam veche in comparatie cu E60 facelift sau cu noile E70/E92 ...insa cu toate astea imi palce enorm de mult modelul !

 

PS: Nu vreau sa supar detinatorii de E39/E46 care sunt majoritari pe acest forum, insa din pacate asta e adevarul, aceste modele sunt destul de batranele...dar asta NU inseamna ca sunt masini proaste sau ca NU arata bine. Eu unul as schimba Leganza sotiei pe un E46 la orice ora, dar nu vrea! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca cumperi acum un E60 este sigur ca intr-un an masina va valora mai putin, faptul ca E39 se va deprecia poate mai mult este adevarat insa asta nu conteaza in mod special avand in vedere ca nu cred ca Ady 3 vrea sa ia o masina pentru cateva luni, timp in care la E60 n-ar pierde bani.

 

Conteaza satisfactia pe care ti-o da masina in acest interval de timp nu faptul ca unora E39 li se pare o masina invechita si demodata.

In fond conteaza propria parere cand cumperi masina si modul in care o privesti tu.

 

Ce cumpara romanul in general nu prea conteaza pe acest topic pentru ca initiatorul topicului a spus ca e gata sa dea 22 k pe un E39 din ultimul an.

 

Eu o sa-mi schimb masina cand o sa-mi permit un E60 cu motor mare pe benzina si cu multe dotari si care sa nu fie din primul an de fabricatie.

 

P.S: Masini full options nu exista. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mai nene, dar voi sunteti obsedati cu primul an de fabricatie....

 

Pai ce are anul ( scutiti-ma de istoriile cu bug-ri de fabricatie etc) , pai ce ar insemna ca in primul an sa nu isi cumpere nimeni masina noua...

 

 

Eu intotdeauna mi-am dorit masini foarte noi, ce conteaza anul, ai un produs nou....asta conteaza..

 

 

Deci , repet, masinile ( e39 ) au farmecul lor, insa sunt muuult sub actualele E 60.

 

Si de aceea in Formula 1 de exemplu apar mereu masini noi..competitia e acerba....nimeni nu se mai gandeste la designul, aerodinamica, etc de acum 3 ani, totul e in permanenta schimbare....

 

 

Parerea mea finala: IA-TI E 60!

Link to comment
Share on other sites

Mai nene, dar voi sunteti obsedati cu primul an de fabricatie....

 

Pai ce are anul ( scutiti-ma de istoriile cu bug-ri de fabricatie etc) , pai ce ar insemna ca in primul an sa nu isi cumpere nimeni masina noua...

 

 

Eu intotdeauna mi-am dorit masini foarte noi, ce conteaza anul, ai un produs nou....asta conteaza..

 

 

Deci , repet, masinile ( e39 ) au farmecul lor, insa sunt muuult sub actualele E 60.

 

Si de aceea in Formula 1 de exemplu apar mereu masini noi..competitia e acerba....nimeni nu se mai gandeste la designul, aerodinamica, etc de acum 3 ani, totul e in permanenta schimbare....

 

 

Parerea mea finala: IA-TI E 60!

That it's what i'm talking about. :blink:

E60

Link to comment
Share on other sites

Mai nene, dar voi sunteti obsedati cu primul an de fabricatie....

 

Pai ce are anul ( scutiti-ma de istoriile cu bug-ri de fabricatie etc) , pai ce ar insemna ca in primul an sa nu isi cumpere nimeni masina noua...

 

 

Eu intotdeauna mi-am dorit masini foarte noi, ce conteaza anul, ai un produs nou....asta conteaza..

 

Parerea mea finala: IA-TI E 60!

Intotdeauna o masina din primul an de fabricatie este mult mai slaba decat o masina facuta la un an doi macar dupa aparitia modelului.

Toata chestia asta costa bani, daca pe tine nu te intereseaza banii pe care-i dai pe eventuale reparatii pt ca ai un venit foarte mare, asta nu inseamna ca pe altii nu-i intereseaza.

 

Plus ca uiti ceva esential: cel care ia o masina din primul an de fabricatie, insa noua nu sh, beneficiaza de garantie deci este acoperit de orice problema tehnica care ar putea aparea.

 

Cand iei o astfel de masina dar nu noua ci sh si mai veche de 3 ani, e clar ca nu ai garantie deci te va interesa ce probleme pot aparea.

 

Dupa mine, daca ai in jur de 30 000 euro, E60 este clar o alegere mult mai buna, astfel iei intr-adevar o bijuterie tehnica cu o motorizare pe masura si cu mult mai putine probleme.

 

La 20 000 de euro E39 este mai bun.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.