Jump to content

E 39 - E60


Ady 3

Recommended Posts

E 39 care l-am gasit este un 530i din 08.2003 cu f multe optiuni la un pret de 18800 de euro in DE ajungand la 22000 euro in Ro dupa ce se plateste TPI.

Mda cat a zis bine e vorba de gusturi si eident ele sunt impartite pe buna dreptate dupa fiecare.

Solutia este ca trebuie sa ma sui intr-un E 60 530i si sa fac comparatia pt ca zic eu 60% cumpar masina pt motor si restul de 40% pt design.

Pt mine diesel nu ma atrage pt ca nu vad avantajele :blink: momentan poate in timp altadata.

La chestia cu primele modele ca ar avea hibe se poate dar eu unul stiu ca in general toata lumea si de aici si de afara se da in vant dupa face-lifturi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pt cei care ridica in slavi atata E60-ul, sunt curios cat va mai valora aceste model dupa ce apare urmatorul... adica ideea e ca in germania, e39 se apropie ca bani de e60, ceea ce denota ca e o masina f cautata inca (din cate stiu cererea stabileste pretul). deci cum e cautata in germania,o sa fie cautata si in romania.

 

eu personal prevad o scadere drastica a pretului la e60 dupa ce va aparea urmatorul 5-ar care cu siguranta va fi superb, tinand cont de faptul ca designerii de la BMW si-au revenit dupa failure-ile avute la e60, X3, spatele de la e92 limuzina, etc.

 

si nu se compara calitatea materialelor de interior folosite la e60 cu cea de la e39, care e mult superioara. :blink:

 

pt cei care ridica in slavi atata E60-ul, sunt curios cat va mai valora aceste model dupa ce apare urmatorul... adica ideea e ca in germania, e39 se apropie ca bani de e60, ceea ce denota ca e o masina f cautata inca (din cate stiu cererea stabileste pretul). deci cum e cautata in germania,o sa fie cautata si in romania.

 

eu personal prevad o scadere drastica a pretului la e60 dupa ce va aparea urmatorul 5-ar care cu siguranta va fi superb, tinand cont de faptul ca designerii de la BMW si-au revenit dupa failure-ile avute la e60, X3, spatele de la e92 limuzina, etc.

 

si nu se compara calitatea materialelor de interior folosite la e60 cu cea de la e39, care e mult superioara. :)

Link to comment
Share on other sites

designerii de la BMW si-au revenit dupa failure-ile avute la e60, X3, spatele de la e92 limuzina, etc.

si nu se compara calitatea materialelor de interior folosite la e60 cu cea de la e39, care e mult superioara. :)

 

:blink: Despre ce failure vorbesti? Din punctul cui de vedere au fost failures? Din al tau? Te-as ruga sa aduci argumente in ceea ce afirmi.

Link to comment
Share on other sites

Si pe mine m-a distrat failures. E60 e daca nu ma insel cea mai vanduta serie 5 din istorie si dupa mine una din cele mai frumoase BMW-uri. In plus, spatele la E92 limuzina? :blink: Aia se numeste E90. E92 e coupe.

 

Materialele de la E60 din interior, mie mi-au placut mai mult decat cele de la E39. Totul e relativ.

Link to comment
Share on other sites

Si pe mine m-a distrat failures. E60 e daca nu ma insel cea mai vanduta serie 5 din istorie si dupa mine una din cele mai frumoase BMW-uri.

Totul e relativ.

 

Perfect de acord. Si mie E60-ul mi se pare una dintre cele mai frumos desenate BMW-uri.

Nu totul e relativ si as adauga eu: gusturile INTOTDEAUNA se discuta! :blink:

Link to comment
Share on other sites

la e90 ma refeream, scuze... e normal sa ne contrazicem,dupa cum se observa cei care plac e60 au in dotare e60, iar cei care plac e39 deasemenea detin e39. prin failure ma refeream la designul masinii,cat e de reusit.

 

din cate persoane am cunoscut, nu am intalnit una care sa nu placa e39, dar e60 e comentat de f multi,pt felul cum arata. asa ca majoritatea cred ca trebuie luata in seama. mie personal nu-mi plac farurile si triplele la e60. si observam cat de apreciata a fost linia pe care s-a mers cu e60, ca au renuntat la ea. aratati-mi un model nou de BMW care are farurile prelungite pe capota...

Link to comment
Share on other sites

E timpul meu, poti sa-mi dai ignore daca nu-ti convine. Parca asa era raspunsul tau standard?

Si totusi, cand vad aberatii lingvistice sau tehnice ma simt dator sa le corectez si din pacate mi-au sarit in ochi foarte multe in ultima vreme din partea ta. N-am nimic personal, eu doar incerc sa ajut.

 

Aceasta valoarea de 193 cp nu am inventat-o eu.

 

http://img410.imageshack.us/img410/1913/e39xe3.png

O diferenta pe hartie de 1 cal putere nu reprezinta o aberatie tehnica, mai ales avand in vedere ca aceasta valoarea 193 nu reprezinta puterea reala ci puterea masurata la volanta. Puterea reala este cea masurata la roata, existand pierderi de putere datorita transmisiei.

 

Deci eu nu spun aberatii tehnice...

 

In al doilea rand, hai sa vorbim despre aceste aberatii lingvistice despre care vorbesti.

 

Eu raman la parerea ca nu vrei sa ajuti ci doar sa ma contrazici, si se poate vedea foarte usor acest lucru....posturile tale initiale contraziceau cam tot ce am spus eu si din cauza ca n-ai avut ce sa mai zici dupa ce ti-am explicat cu argumente, te-ai legat de 1 cp diferenta. :)

Iata postul in care m-ai corectat:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=318247

 

Pentru o virgula si "Numai" in loc de "Nu mai" sa scrii un post pentru a "ajuta" ? :blink:

 

Sunt multi pe forum care scriu fara majuscula, fara semne de punctuatie, complet incorect gramatical. Corecteaza-i si pe ei daca te consideri un fel de arbitru al elegantei pe forum.

 

In orice caz, n-ai decat sa-mi dai ce reply-uri vrei, nu ma deranjeaza cu nimic.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

pt cei care ridica in slavi atata E60-ul, sunt curios cat va mai valora aceste model dupa ce apare urmatorul... adica ideea e ca in germania, e39 se apropie ca bani de e60, ceea ce denota ca e o masina f cautata inca (din cate stiu cererea stabileste pretul). deci cum e cautata in germania,o sa fie cautata si in romania.

 

eu personal prevad o scadere drastica a pretului la e60 dupa ce va aparea urmatorul 5-ar care cu siguranta va fi superb, tinand cont de faptul ca designerii de la BMW si-au revenit dupa failure-ile avute la e60, X3, spatele de la e92 limuzina, etc.

 

si nu se compara calitatea materialelor de interior folosite la e60 cu cea de la e39, care e mult superioara. :)

 

pt cei care ridica in slavi atata E60-ul, sunt curios cat va mai valora aceste model dupa ce apare urmatorul... adica ideea e ca in germania, e39 se apropie ca bani de e60, ceea ce denota ca e o masina f cautata inca (din cate stiu cererea stabileste pretul). deci cum e cautata in germania,o sa fie cautata si in romania.

 

eu personal prevad o scadere drastica a pretului la e60 dupa ce va aparea urmatorul 5-ar care cu siguranta va fi superb, tinand cont de faptul ca designerii de la BMW si-au revenit dupa failure-ile avute la e60, X3, spatele de la e92 limuzina, etc.

 

si nu se compara calitatea materialelor de interior folosite la e60 cu cea de la e39, care e mult superioara. :)

 

Esti clar un fan E39, asa ca nu trebuie sa te contrazicem !

 

E60 intr-adevar nu e cel mai tare la design-ul interior, a mea este chiar plictisitoare...insa daca vroiam design luam A6 nou si incheiam discutia, insa mi-a placut atat de mult E60 per total incat putin mi-a pasat de interior, oricum eu unul nu ma uit decat la iDrive si Vitezometru.

 

Referitor la putere, eu zic sa cautati pe Gugal tipurile de CP si apoi sa va certati daca mai aveti pe ce. Am scris si eu mai sus o explicatie!

 

Offtopic: Ce naiba va place sa va certati atat, nu stiu. Nu mai poate omul sa puna o intrebare, ca e luat peste picior, daca faci o greseala gramaticala intentionata sau nu, esti luat de prost... daca ti se pare ca E60-ul e mai nou si mai frumos in design, iar e rau... :blink:

 

PS: Romulus a fost buna decizia luata.... Cred ca ar fi fost bine daca acest topic ar fi fost facut sub forma de Poll, si fiecare sa scrie frumos calitatile si defectele masinii lui (E39 sau E60) pt ca omul sa poata alege singurel ce si cum...

Link to comment
Share on other sites

Nu imi vine sa cred ce am citit in topicul asta. Auzi E39 masina invechita si care sa nu merite 20k.

 

Parerea mea personala e sa iti iei E39-le, mai ales ca iti si place mai mult. Pt. mine e60 e un lighean butucanos care costa cat un e39 pentru ca nu merita si nu va merita nici o data mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Nu imi vine sa cred ce am citit in topicul asta. Auzi E39 masina invechita si care sa nu merite 20k.

 

Parerea mea personala e sa iti iei E39-le, mai ales ca iti si place mai mult. Pt. mine e60 e un lighean butucanos care costa cat un e39 pentru ca nu merita si nu va merita nici o data mai mult.

 

:) Funny!!! :) Hai ca asta a fost tare, ma tavalesc pe sus de ras... :)

Bine ca e doar parerea ta personala! :blink:

 

PS: Ar trebui sa-i spunem forumului E39club.ro ...nu bmwclub.ro...din fericire, multi de pe aici sunt fani bmw, indiferent de model..

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

Aceasta valoarea de 193 cp nu am inventat-o eu.

 

http://img410.imageshack.us/img410/1913/e39xe3.png

O diferenta pe hartie de 1 cal putere nu reprezinta o aberatie tehnica, mai ales avand in vedere ca aceasta valoarea 193 nu reprezinta puterea reala ci puterea masurata la volanta. Puterea reala este cea masurata la roata, existand pierderi de putere datorita transmisiei.

 

Deci eu nu spun aberatii tehnice...

 

Eu iti dau date din cartea tehnica a masinii si tu insisti cu date de pe diferite site-uri. Vorbim limbi diferite. Daca vrei pot pune si o poza din cartea masinii, chiar daca este in olandeza, cartea pe care nemtii au dat-o fiecarui proprietar de e39. Da-le un mail daca doresti si spune-le ca isi umfla cifrele artificial. Ca deja e o mica hotie daca ei scriu in carte 194 si de fapt masina are doar 190. La volanta, ca daca ne gandim la roti ajungem la 160 de cai. Deja de la 160 la 194 e cale lunga, fura ca-n codru nemtii astia si daca stai sa te gandesti BMW-ul asta nu e mare smecherie, 160 de cai dintr-un motor de 3 litri diesel scoatea oricine in 2002.

 

In al doilea rand, hai sa vorbim despre aceste aberatii lingvistice despre care vorbesti.

 

Eu raman la parerea ca nu vrei sa ajuti ci doar sa ma contrazici, si se poate vedea foarte usor acest lucru....posturile tale initiale contraziceau cam tot ce am spus eu si din cauza ca n-ai avut ce sa mai zici dupa ce ti-am explicat cu argumente, te-ai legat de 1 cp diferenta. :)

Iata postul in care m-ai corectat:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=318247

 

Pentru o virgula si "Numai" in loc de "Nu mai" sa scrii un post pentru a "ajuta" ? :blink:

 

Sunt multi pe forum care scriu fara majuscula, fara semne de punctuatie, complet incorect gramatical. Corecteaza-i si pe ei daca te consideri un fel de arbitru al elegantei pe forum.

 

In orice caz, n-ai decat sa-mi dai ce reply-uri vrei, nu ma deranjeaza cu nimic.

Esti primul pe care l-am corectat cand a calcat in picioare limba romana tocmai pentru ca tu ti-ai facut un obicei din a-i corecta pe altii. Si o calci in picioare foarte des, pm me daca vrei sa vezi zeci de greseli pe care le-ai facut. Cineva trebuie sa-ti mai dea si peste nas. Ai 20 de ani si faci misto, corectezi, ameninti pe cine iti vine la indemana. Chiar daca sintem pe un forum si varsta are mai putin relevanta, civilizatia si bunul simt n-ar trebui sa lipseasca unuia care-si mai si doreste sa fie mod.

Zici ca te urmaresc. Pai ia de exemplu topicul asta. Imi dau si eu cu parerea si te trezesti sa ma contrazici. Np, mai aduc si eu un argument, tu pui la dotari DSC care e o aberatie tehnica apropo. Majoritatea spun ca un e39 nu face 20k tu o tii pe a ta. Ok, da tu 20k euro pe un e39, sint banii tai.

Eu vad altfel discutia asta. Daca tot vrea un e39 n-ar trebui sa se grabeasca, gaseste destule bune la maxim 18k si dotate cat cuprinde.

Daca vrea e60, pornind de la 22k si pana la 25k poate gasi unul bun si cu dotari si cu motor. Daca ai 22k de cheltuiala nu te gandesti la e39, parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

:) Funny!!! :) Hai ca asta a fost tare, ma tavalesc pe sus de ras... :)

Bine ca e doar parerea ta personala! :blink:

 

PS: Ar trebui sa-i spunem forumului E39club.ro ...nu bmwclub.ro...din fericire, multi de pe aici sunt fani bmw, indiferent de model..

La tine toti care vad un esec in E60 inseamna ca sunt fani E39, daca eram fan E39 imi luam unu dar inca nu e pe gustul meu.

Din cate vad tu esti fan E60 si te ataci mereu. Si te asigur ca nu e doar parerea mea. :)

Eu zic ca conteaza mai mult parerea celor care nu detin nici una dintre masini asa ca mai bine te linistesti si incetezi flame-ul la adresa altor modele.

Tiai spus parerea, iti iubesti masina chiar si asa urata, noi te intelegem, doar ce parere putea sa aiba un proprietar de E60.

Link to comment
Share on other sites

scuze pt offtopic... nici eu nu am e46 ci, dar recunosc ca imi place la nebunie coupe-ul de la e46, mai ales face-lift.

 

deci sunt obiectiv, ca si multi alti cunoscuti (care nici nu au bmw) si nu agreeaza deloc forma lui e60. e adevarat,gusturile nu se discuta, dar parerea majoritatii conteaza.

 

din cate imi amintesc,nici cei de la top-gear nu prea au avut cuvinte de lauda la adresa formei acestui model,si daca nici aia nu mai stiu cu ce se mananca o masina frumoasa...

Link to comment
Share on other sites

Eu iti dau date din cartea tehnica a masinii si tu insisti cu date de pe diferite site-uri. Vorbim limbi diferite. Daca vrei pot pune si o poza din cartea masinii, chiar daca este in olandeza, cartea pe care nemtii au dat-o fiecarui proprietar de e39. Da-le un mail daca doresti si spune-le ca isi umfla cifrele artificial. Ca deja e o mica hotie daca ei scriu in carte 194 si de fapt masina are doar 190. La volanta, ca daca ne gandim la roti ajungem la 160 de cai. Deja de la 160 la 194 e cale lunga, fura ca-n codru nemtii astia si daca stai sa te gandesti BMW-ul asta nu e mare smecherie, 160 de cai dintr-un motor de 3 litri diesel scoatea oricine in 2002.

Diferenta de putere intre volanta si roti nu este chiar atat de mare.

Insa toti producatorii auto din lume furnizeaza informatii despre puterea calculata la volanta nu la roata din scopuri de marketing.

 

Esti primul pe care l-am corectat cand a calcat in picioare limba romana tocmai pentru ca tu ti-ai facut un obicei din a-i corecta pe altii. Si o calci in picioare foarte des, pm me daca vrei sa vezi zeci de greseli pe care le-ai facut. Cineva trebuie sa-ti mai dea si peste nas. Ai 20 de ani si faci misto, corectezi, ameninti pe cine iti vine la indemana. Chiar daca sintem pe un forum si varsta are mai putin relevanta, civilizatia si bunul simt n-ar trebui sa lipseasca unuia care-si mai si doreste sa fie mod.

Si care-i problema in a corecta greseli cu argumente clare? Tu chiar crezi ca reusesti sa-mi dai peste nas cu ceva?

Eu nu amenint pe nimeni, misto fac cand e cazul si fara sa jignesc, iar tu n-ai nici un drept sa-ti spui parerea despre cat de civilizat sunt eu sau de cat mult bun simt am.

 

Exista un singur caz in care am amenintat pe cineva pe acest forum si n-a fost vorba de un atac ci de o aparare, si ma refer la Redcap. Numai pe el l-am amenintat pe privat pt ca mi-a zis ca pe mine m-ar manca ceafa si se oferea el sa ma scarpine. :blink:

 

N-am injurat pe nimeni pe privat, nu am folosit mesageria persoanala ca o arma de eliminare a frustrarilor cum multi fac.

 

 

Sper ca te vei opri aici cu aceste comentarii tendentioase.

 

 

Zici ca te urmaresc. Pai ia de exemplu topicul asta. Imi dau si eu cu parerea si te trezesti sa ma contrazici. Np, mai aduc si eu un argument, tu pui la dotari DSC care e o aberatie tehnica apropo. Majoritatea spun ca un e39 nu face 20k tu o tii pe a ta. Ok, da tu 20k euro pe un e39, sint banii tai.

Eu vad altfel discutia asta. Daca tot vrea un e39 n-ar trebui sa se grabeasca, gaseste destule bune la maxim 18k si dotate cat cuprinde.

Daca vrea e60, pornind de la 22k si pana la 25k poate gasi unul bun si cu dotari si cu motor. Daca ai 22k de cheltuiala nu te gandesti la e39, parerea mea.

 

Te-am contrazis numai cu argumente si din tot ceea ce am scris ai reusit sa te legi de 1 cal putere si de DSC-ul care pana la un moment dat a fost optiune, chiar si pe facelift.

 

La 22 000 euro nu gasesti E60 inmatriculat cu dotarile pe care le are un E39 de 18 - 20 000 euro.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Exista e39 facelift 530 D de 190, 193 sau 194 cai putere :) fara DSC. A mea. Are numai ASC. Cred ca masina mea e ca painea intermediara, nici asa, nici asa. Desi are motorizarea de peste 190, are faruri cu semnal alb, de tip vechi, radiocasetofon cu mufe de tip nou, stopuri de tip nou, cu semnal alb, volan M de tip vechi. Nu, nu a fost lovita sau "completata". (ma rog, doar eu am avut bucuria asta).

 

Intrebarea din topic este, intradevar, interesanta. Cum am putut compara nu odata e39 si e60, ambele in varianta 3000 diesel, pot face urmatoarele aprecieri:

 

- bune masini au mai fost e39! Si inca sunt. O masina de 6 ani vechime care accelereaza, franeaza si sta pe drum la fel ca una din actuala generatie, mai rar... Scriam pe forum, la un moment dat, ca E60 mi se parea aceeasi Marie, dar cu alta palarie.

-la e60, la un bun moment dat (retineti, aceeasi varianta, 3000 diesel) au picat niste "clapete" (eu sunt atehnic) de plastic, parca (banuiesc ca aveau un rol la admisia de aer) in motor, parca la capul pistonului, unde s-au topit si.... a trebuit desfacut tot motorul. La a mea nu a picat niciodata asa ceva, pur si simplu pentru ca nu am asa ceva. Evident ca, dupa reparatie, E60 merge linistita fara acele clapete, la fel ca inainte. Despre acest defect mai stiu cel putin doua exemple...

- si mecanicii spun cu zambetul pe buze ca e39 este solida, ceva de genul "asa ceva n-au sa mai faca astia".

- e60 este mai silentioasa, iar interiorul spartan de care se plang atatia nu este nici pe departe urat; este doar altceva, si iti da o senzatie care, odata intors la borul unui e39, il face pe acesta sa para invechit

- cu siguranta ca, dupa aparitia noului model de seria 5, se vor gasi multi care sa suspine dupa e60... ca fiind cu mult mai frumoasa

- dincolo de multele defecte comune la posesorii de e39, pe care le pot confirma multi useri ai acestui forum (parca era si un topic despre asta pe undeva) defecte care se pot remedia cu investitii minime si cu oarecare atentie de insasi proprietar, trebuie sa admit, din propria experienta, ca este o masina care "iarta" multe: iarta pe soferul care pierde lichid de racire pe la o garnitura si uita sa completeze, si-i fierbe "apa", iarta pe cel care face schimburile de ulei si filtre "la ultima liniuta verde", poti cara linistit si caini cu ea, pentru ca banchetele de stofa nu se supara daca le pui sub dus si le cureti cu apa, si ies ca noi, iarta pe cel care uita sa schimbe uleiul ATF de la cutia automata de viteze la 160.000, asa cum scrie pe forum, o poti da linistit la prieteni, pentru ca e "veche", iarta pe cel caruia i se strica eventual vreo pompa de motorina si nu-i mai porneste masina, pentru ca-i permite sa traga linsitit de conductele de motorina de la motor si masina s-o ia din loc, iarta pe cel care, desi habar n-are, se apuca sa desfaca interiorul, bordul, usile, sa taie si sa lipeasca sa-si puna muzica in masina...

 

Cam asa ceva, am incercat sa exprim ... simbolic :) faptul ca E39 este o masina pe care, spun eu, te boti baza. E robusta, e frumoasa (asta nu cred ca o poate nega nimeni), merge foarte bine, la motorizari similare da aceleasi senzatii ca un e60.

 

INSA: :blink:

 

Scria cineva mai sus: - depinde ce vrei de la masina. Daca doresti o masina puternica, cu motor mare, care sa-ti placa de fiecare data sa o conduci, si nu-ti pasa de imagine, si vrei sa cheltui mai putin cu ea, si VREI S-O PASTREZI, pentru ca, la o revanzare, vei pierde multi bani, iti iei e39.

Daca, in schimb, confortul interior al cumparatorului (pentru ca, pana la urma, intotdeauna despre asta e vorba) tine de senzatia de noutate, de imagine, de "altceva"-ul pe care, in mod clar, e60-ul in ofera, atunci e39 iese din discutie.

 

Daca banii conteaza (si e imposibil sa nu conteze), eu recomand, cu toata caldura, ca proprietar de e39: ia-ti e60!

 

Parca se vehicula la inceput o suma in jurul a 20.000 - eu cred ca, cel mai bun compromis este un credit de 15.000, si, imediat ce vor scadea nenorocitele de taxe, 535 D !!!

 

Acest raspuns este adaugat de un proprietar de e39 care a cheltuit pe ea cat pentru un e60, care nu regreta alegerea facuta decat prin prisma faptului ca, in maxim trei ani, pierde jumatate din valoarea de achizitie, proprietar constient ca sentimentalismul desuet nu mai da bine nici la categoriile mai ianintate in varsta.

 

Sper ca v-ati prins.

Link to comment
Share on other sites

E 39 care l-am gasit este un 530i din 08.2003 cu f multe optiuni la un pret de 18800 de euro in DE ajungand la 22000 euro in Ro dupa ce se plateste TPI.

Mda cat a zis bine e vorba de gusturi si eident ele sunt impartite pe buna dreptate dupa fiecare.

Solutia este ca trebuie sa ma sui intr-un E 60 530i si sa fac comparatia pt ca zic eu 60% cumpar masina pt motor si restul de 40% pt design.

Pt mine diesel nu ma atrage pt ca nu vad avantajele :blink: momentan poate in timp altadata.

La chestia cu primele modele ca ar avea hibe se poate dar eu unul stiu ca in general toata lumea si de aici si de afara se da in vant dupa face-lifturi.

 

@Ady 3: Daca mai esti pe aici, eu zic sa iti iei Audi! Scapi mai usor...! In felul asta nu mai trebuie sa fii nevoit sa alegi intre un E39 la care o sa pierzi ceva bani si un "lighean" de E60.

 

PS: Si ca sa las gluma la o parte ...la banii aia iti iei un M5 E39 de nu-ti mai trebuie altceva.....dupa parerea mea este singurul E39 care merita banii !!!

Link to comment
Share on other sites

Un M5 E39 are niste costuri enorme de intretinere...

 

In primul rand nu iei M5 E39 ca sa mergi usor, un kit de ambreiaj poate sa tina 15 000 km dar poate sa tina si 5000 km daca mergi numai in forja, consumul este de 25%, consuma cam 1 litru, 1 litru jumate la mia de km, orice piese este mult mai scumpa decat la un E39 normal, iarna iti trebuie alta masina, pneurile le faci zdrente daca mergi sportiv, per total se ajunge la o suma enorma, nu este o masina pentru un om normal.

Daca te gandesti la cat costa impozitul, casco si RCA-ul la asemenea masina, asta pe langa restul costurilor de intretinere, reiese clar ca nu este o masina pt oricine.

E clar ca Ady 3 si-ar permite costurile, doar e posesor de M3 insa nu cred ca isi cauta o masina sport ci o masina confortabila de oras.

 

Tibi, tu cu ce E39 ai mers?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Cu un 530i....mi-a placut cum merge...de fapt mergea la fel ca a mea!...Initial intra in calcul si E39, dar se pierdeau bani multi pe drum si am zis ca pt cateva mii in plus E60 parca suna mai bine...plus ca m-a fascinat idrive-ul si ochisorii sprancenati!

 

V-am spus ca imi plac si E39 si E46, de aceea fac tot posibilul sa il conving pe fratele meu sa isi i-a una dintre modelele acestea, normal pe benzina, insa nu cu peste 10.000-12.000E! Hai maxim 15.000E, daca are motor mai puternic si este intr-o stare exceptionala.

Link to comment
Share on other sites

Un M5 E39 are niste costuri enorme de intretinere...

 

In primul rand nu iei M5 E39 ca sa mergi usor, un kit de ambreiaj poate sa tina 15 000 km dar poate sa tina si 5000 km daca mergi numai in forja, consumul este de 25%, consuma cam 1 litru, 1 litru jumate la mia de km, orice piese este mult mai scumpa decat la un E39 normal, iarna iti trebuie alta masina, pneurile le faci zdrente daca mergi sportiv, per total se ajunge la o suma enorma, nu este o masina pentru un om normal.

Daca te gandesti la cat costa impozitul, casco si RCA-ul la asemenea masina, asta pe langa restul costurilor de intretinere, reiese clar ca nu este o masina pt oricine.

E clar ca Ady 3 si-ar permite costurile, doar e posesor de M3 insa nu cred ca isi cauta o masina sport ci o masina confortabila de oras.

 

Tibi, tu cu ce E39 ai mers?

Ce parere despre M5... :blink: :)

 

Nu consuma atata ulei decat daca il tii numai in 7000 ture. Pai M6 -ele meu ceonsuma mult mai putin decat atat... AMbreiajul poate sa tine si peste 25 000 km, daca stii sa il foloseseti....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.