Jump to content

BMW nou sau BMW SH!


Turbo-Mann

Recommended Posts

Am deschis acest subiect caci in fiecare zi se vand masini si cred ca si membri nostri doresc acum sau in timp sa cumpere o masina noua sau SH.Cu toate ca exista multe reviste de specialitate cu teste mai bune sau mai rele si prieteni,cunostinte binevoitoare multi nu se pot decide ce sa cumpere,asa ca aici am sa incerc eu si ceilalti moderatori,membri sa dam o mana de ajutor.

Deci numai curaj puneti intrebari!

Link to comment
Share on other sites

Banii nu imi permit sa imi iau o masina noua (nici macar in leasing pentru ca din pacate cele 12.500.000 lei s-ar parea ca nu sunt suficienta pentru o rata); evident, vorbesc numai de bmw (daca e sa fac un efort il fac pentru ceva ce ma satisface si din punctul meu de vedere merita banii). Asadar, pana voi gasi resursele necesare achizitionarii unui BMW nou (pe mine personal ma da pe spate mirosul ala de "nou" al unei masini) trebuie sa ma multumesc cu un SH... Din caculele mele si ale unor reprezentante auto, valoare CIP a masinii trebuie sa nu depaseasca 15.000E ca sa pot sa incep o finantare (si asta la un avans de aproximativ 7000E); si, din cate stiu, nici un BMW nu se incadreaza in aceasta suma... Asa ca trebuie sa ma limitez la ce am deocamdata...
Link to comment
Share on other sites

Banii nu imi permit sa imi iau o masina noua (nici macar in leasing pentru ca din pacate cele 12.500.000 lei s-ar parea ca nu sunt suficienta pentru o rata); evident, vorbesc numai de bmw (daca e sa fac un efort il fac pentru ceva ce ma satisface si din punctul meu de vedere merita banii). Asadar, pana voi gasi resursele necesare achizitionarii unui BMW nou (pe mine personal ma da pe spate mirosul ala de "nou" al unei masini) trebuie sa ma multumesc cu un SH... Din caculele mele si ale unor reprezentante auto, valoare CIP a masinii trebuie sa nu depaseasca 15.000E ca sa pot sa incep o finantare (si asta la un avans de aproximativ 7000E); si, din cate stiu, nici un BMW nu se incadreaza in aceasta suma... Asa ca trebuie sa ma limitez la ce am deocamdata...

1746[/snapback]

 

se gasesc sh super in germania, doar sa ai bani si pentru sh..

Link to comment
Share on other sites

Asta asa e msport, am vazut cu ochii mei saptamana trecuta; dar e o problema: masina trebuie sa aiba euro 3 (ceea ce inseamna dupa 2001 pentruBMW daca am inteles eu corect), daca ar fi sa imi iau diesel NU VREAU motorul de 2.0 de 136cp (pentru sufletul meu as vrea 3.0), iar la benzina sub 2.0L de asemenea nu ma intereseaza (si la ambele variante vama se ridica la o suma considerabila) si oricum acolo trebuie sa le iei cu banul jos, right? Iti spun eu ca am mai vb cu oamenii de pe la Autohaus-uri si nu prea am solutii...
Link to comment
Share on other sites

Poate vezi daca nu poti face cu o finantare externa leasingul, poate il bagi cumva pe o firma ?

Asta asa e msport, am vazut cu ochii mei saptamana trecuta; dar e o problema: masina trebuie sa aiba euro 3 (ceea ce inseamna dupa 2001 pentruBMW daca am inteles eu corect), daca ar fi sa imi iau diesel NU VREAU motorul de 2.0 de 136cp (pentru sufletul meu as vrea 3.0), iar la benzina sub 2.0L de asemenea nu ma intereseaza (si la ambele variante vama se ridica la o suma considerabila) si oricum acolo trebuie sa le iei cu banul jos, right? Iti spun eu ca am mai vb cu oamenii de pe la Autohaus-uri si nu prea am solutii...

1762[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Eu poate voi fi in situatia sa achizitionez un BMW peste citiva ani si as vrea sa stiu unele aspecte legate de SH-urile bavareze: depreciere, posibile probleme, daca este obligatoriu ca masina sa fie inca in garantie pentru a salva ceva din cheltuielile de eventuale reparatii, cam care ar fi rulajul la care un BMW incepe sa aiba probleme.

 

Sint un partizan declarat al masinilor noi, mi se pare aberant sa ma apuc sa repar o masina abia cumparata, dar ma gindesc la faptul ca un BMW are o alta fiabilitate, calitate de fabricatie si durabilitate decit alti constructori ... sint naiv, sau am dreptate?

 

As ruga membrii care au cumparat SH sa prezinte tipul, pretul, rulajul, starea masinii in momentul cumpararii, vizual si mecanic si reparatiile efectuate in primul an dupa cumparare, precum si pretul acestor reparatii; e bine sa vorbim pe cifre, mai putin pe impresii, zic eu.

Link to comment
Share on other sites

Dupa cate stiu este si in Oradea o firma de genul CarClass Leasing se numeste la ei am vazut BMW-uri second pe leasing extern sau mai am un prieten broker de leasing si el te-ar putea ajuta> Voi cere numar de tel .

eu, 320d, cumparat in iunie anul acesta. an 2000 (noiembrie) , la urmatorul RAR se va trece 2001.

 

pret: 14,5 K euro

rulaj: 56 000 km reali

starea masinii: tehnic aproape ok , optic: like new.

 

probleme (nu majore): cu o bucsa spate, completat niste freon, am schimbat dupa 25000 km acum amortizoarele spate, si un furtun care duce in intercooler (sa crapat...)

1800[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Off Topic: Eu am avut un 320i din 1992 si acum 325i tot din 1992; amblele cu peste 220.000km la bord; probleme in afara de articulatii (amortizoare, bucsi, brate, rulmenti)- o pompa de apa la asta si o garnitura de capac _chiulasa_ (era rupta si pierdeam cam 1l de ulei la 5000 de km).

In rest nici o problema; odata pusa la punct masina se simte si niciodata nu mi s-a intamplat sa dau din una in alta ca la multe alte marci. Chiar nu am mai avut si nu mai am nici un fel de problema.

 

Turbo Mann, sfaturi legate de achizitionarea unui BMW SH?

Link to comment
Share on other sites

Off topic : cine e profi in partea electrica a unui Ursulet? As avea niste intrebari !

Off Topic: Eu am avut un 320i din 1992 si acum 325i tot din 1992; amblele cu peste 220.000km la bord; probleme in afara de articulatii (amortizoare, bucsi, brate, rulmenti)- o pompa de apa la asta si o garnitura de capac _chiulasa_ (era rupta si pierdeam cam 1l de ulei la 5000 de km).

In rest nici o problema; odata pusa la punct masina se simte si niciodata nu mi s-a intamplat sa dau din una in alta ca la multe alte marci. Chiar nu am mai avut si nu mai am nici un fel de problema.

 

Turbo Mann, sfaturi legate de achizitionarea unui BMW SH?

1826[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Eu as da sfaturi dar astept intrebari concrete cu modelul dorit anul km si tot asa si atunci putem discuta dar acum as vrea la toti sa va scriu si un BMW in timp scade si se mai strica si technica se schimba de la luni la alta nici ani nu dureaza de aceea vreau sa va dau un sfat cumparati o masina cat mai proaspata o sa aveti mai multe bucurii si o sa fie mai putin in service.Si evident ca va cumparati si mai multa siguranta.Eu astept intrebari concrete. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Turbo-Mann, momentan masina visurilor mele este seria 5 E39 (eventual cu face lift-ul din 1999 sau 2000); ca si motorizare, de la 2.5 in sus (numai benzina); la km nu as putea sa-ti dau o plaja de intre si intre (ti-am zis ca am avut pana acum 2 bmw-uri cu peste 200.000km si nu am avut nimic de reprosat dpdv al motorului, poate doar un consum cam mare); La cutie nu fac mofturi, la dotari de asemenea nu sunt "dependent" de clima, piele etc. In concluzie: 525, 528, 530, 535, 540 (nu stiu sigur ca toate motoarele astea pe benzina au fost disponibile pe E39). Acum imi poti da ceva sfaturi? ce probleme au avut? ce probleme au? slabiciuni? piese ce cad repede? Multumesc frumos, astept raspuns
Link to comment
Share on other sites

Da sa incep cu Cristi HML deci un BMW din 1999-2000 e ceva f bun stiu multi care au cumparat si mai vechi dar precis vrei cu euro 3.Depinde de masina km,si evident cum a fost intretinuta cam la asa o masina nu trebuie sa lipseasca mai nimic pana la 100.000 km daca a facut toate revizile e numai bine rodata si motoarele sunt de generatie mai noua deci nu consuma cine stie ce depinde de cum mergi.Sa zic ca as fii auzit ceva rau nu prea dar depinde cat costa asa o masina dar te tine inca ani sunt cu 6-8 cilindri si cu cat mai multi cu atata mai bine si la un motor mare nu trebuie sa mergi la maxim ceea ce il menajeaza.Daca stii exact care o vrei pot sa merg mai indetaliu dar 2 amici au asa ceva si nu au probleme in afara ca pun benzina.

Scarface cu euro 3 sunt multe povesti cand a venit la moda multe masini germane cu euro 2 au putut fii trecute la euro 3 si m-ar mira ca un M5 din 2000 trebuie sa aiba euro 3.Dar la 140.000 km pentru un M5 nu e mult cand ma gandesc ca multi colegi au 250.000-300.000km cu o serie 3 daca e ingrijit si revizile sunt facute la intervale date de constructor faci normal cu asa motot lejer 400.000-500.000 km.Dar depinde cum arata si cine a fost proprietarul aici in Germania asa o masina e o bijuterie si merita sa cumperi dar depinde si de pret si de gust.

Eu am sa va mai scriu preturi actuale le vedeti pe www.mobile.de si mai vedem faceti o comparatie si eventual aduceti masina din afara sunt altfel intretinute si nu e cine stie ce sa aduci o masina.

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult de tot stiu dar e ciudata chestia ca stiu ca de exemplu 523i din 99 are euro 3 si este din 99 iar M5 din 99 nu are :blink: .O sa ma interesez maine si va spun exact din ce an are euro3. Inca ceva ... ce sti despre vanosul care pica intr-o nebunie la M5.... asta este adevarul nu trebuie sa ne ascundem acum....parca se rezolvase problema la modelele din 2001 nu???
Link to comment
Share on other sites

Depinde de motor ca au fost unele si altele nu toate sunt din acceasi productie difera putin dar se stie numai intern ce coduri au,problema asta nu m-a interesat niciodata ca nu prea stau pe M5 si stiu eu de ce nu le fac eu.Si daca am un M3 stiu ce am pot sa vad masina de la tabla pana la poarta si ar mai fii multe pe care nu as vrea sa le discut.Dar nu cred sa mai fie o problema mai ales din 2001.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Fiti atenti la seria 5, e39 din 96 pana in 99 inclusiv. Aproape toate motoarele pe benzina, inclusiv motoarele in V de 4 litri sufera de asa-numitul "nikasil issue". Este vorba de un aliaj ce alcatuieste practic camasa pe care circula segmentii din interiorul blocului motor. Acest aliaj este usor afectat de benzina de proasta calitate. Simptome: consum urias de ulei, pierderea compresiei, relanti instabil etc. Reparatie: schimbarea blocului motor. La cumpararea unui astfel de model, as fi foarte atent la acest aspect. Verificati daca blocul motor a fost schimbat, caz in care nu mai aveti de ce sa va faceti probleme...
Link to comment
Share on other sites

Fiti atenti la seria 5, e39 din 96 pana in 99 inclusiv. Aproape toate motoarele pe benzina, inclusiv motoarele in V de 4 litri sufera de asa-numitul "nikasil issue". Este vorba de un aliaj ce alcatuieste practic camasa pe care circula segmentii din interiorul blocului motor. Acest aliaj este usor afectat de benzina de proasta calitate. Simptome: consum urias de ulei, pierderea compresiei, relanti instabil etc. Reparatie: schimbarea blocului motor. La cumpararea unui astfel de model, as fi foarte atent la acest aspect. Verificati daca blocul motor a fost schimbat, caz in care nu mai aveti de ce sa va faceti probleme...

2689[/snapback]

 

Asa e cu nikasil dar oare mai sunt masini care sufera de simptom? Cred ca cele cu problema fie au fost inlocuite deja, fie au avut deja un failure si ca urmare inlocuite. Nu?

Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat. Exista proprietari de bmw care nu au avut nici o problema cu aceste motoare, si implicit nu au schimbat nimic. Asta nu inseamna ca este imposibil sa se mai intample. E de ajuns sa pui benzina odata de la o statie indoielnica (vezi lukoil) si pa motoru'. La masinile astea se verifica daca blocul este schimbat, si, neaparat se ia compresia. Daca vanzatorul are facturi sau fise de reparatie care sa ateste schimbarea blocului, e cu atat mai bine. Dar sa-ti iei un 540i, iar dupa aia sa stai o luna dupa bavaria sa-ti schimbe blocul in post-garantie (daca ai noroc sa o faca, vezi cazul lui the drunk monkey), nu cred ca e chiar o combinatie.

Cel mai simplu, mai pui 2-3000E, tragi o tura in germania, si vii cu un diesel sau o benzina dupa 2000 (la benzina nu e prea rentabil ca-ti rup capu' accizele)

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg. cum se poate face finantare externa pentry leasing?

1775[/snapback]

 

Salutare!

Cautand sa cumpar un seria 5 sau 7 second-hand de ceva timp, am strans cateva informatii referitoare la leasing, pe care le prezint si le propun discutiei:

-sunt numeroase firma care fac leasing pt SH, insa trebuie sa fiti atenti la cateva aspecte:

-masina sa aiba euro 3(k altfel ai probleme cu inmatricularea)

-avansul e de obicei destul de mare(de obicei peste 40% +TVA-suma ce reprezinta pt ei o garantie in plus)

-cu cat perioada de leasing e mai mare cu atat ai sanse sa-ti respinga dosarul-incercati cu perioada max 2 ani

-mare atentie trebuie si la prezentarea ofertei-din pacate inca merge la noi cu gardul si leopardul-ce vreau sa spun cu asta=>calculatorul de rate si oferta nu va prezinta cateva chestiuni f importante si anume

-TAXA DE ADMINISTRARE LEASING ce poate fi intre-2-5% din valoarea bunului(ia faceti un calcul la 10.000 euro!) si care se plateste la inceput

-ASIGURARE RISC FINANCIAR-n-am primit infomatii exacte care e procentul, dar exista!

-CASCO-prima rata de platit inainte, odata cu cele de mai sus

-TAXA DE INMATRICULARE-oferta pe care am primit-o eu de la o firma din Baia-Mare era de 250E+TVA!

-CEL MAI IMPORTANT LUCRU:ACCIZELE!care conform noii legislatii nu se mai platesc la valoarea reziduala(care de obicei reprezenta 20% din valoarea masinii) ci la VALOAREA DE FACTURA A MASINII! la sfarsitul contractului

-MASINA O ALEGI DIN OFERTA LOR si nu o poti gasi tu

 

Nu mai vorbesc k la persoane fizice trebuie sa aduci girant(chiar 2, la unele firme!) si te plimba cu dosar de ,,analiza initiala,, dosar de,,analiza aprofundata,, bla/bla, tone de acte, s.a.m.d.

 

Singurul avantaj pe care il mai vad e ca (daca n-ai toti banii o data si crezi si speri ca in doi ani strangi si restul pt accize la sfarsitul contractului) poti sa ai o masina adevarata(vorbesc de BMW, of course!) cu un efort dozat pe o perioada mai lunga de timp-2, 3 ani

 

Alternativa, si nu cea mai buna, din motive evidente, e sa cumperi cu banu' jos una de la noi, inmatriculata deja, dar daca n-ai decat 4-5 mii de Euro(ce ar fi reprezentat avansul la leasing) nu poti gasi decat din 88-92 seria 5 sau 7

 

Eu incerc zilele astea cu un 520i din 91 la 4500E

Daca aveti idei si mai ales solutii pt achizitionarea unei masini mai noi, va astept cu mare drag!

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nou sau second? Nou e scump in special optionalele, iar devalorizarea e destul de rapida in primii ani: Ex. 530d second 35000-40000euro cu multe optionale iar nou pretul cu tot cu optionale ar fi in jur la 50000euro CIP. Si cum zicea cineva :"Un BMW second e tot un BMW".

Binenteles si o masina noua are avantaje: 1.cel mai mare avantaj e ca masina e noua; 2.daca doresti o masina de generatie noua(seria 3vechi sau nou(martie2005) iti cumperi o masina noua si esti 'up to date'.

Ultimul detaliu banii: daca iti permiti ca la 3 ani sa-ti cumperi un BMW nou atunci un BMW nou e pentru tine aste e solutia altfel un BMW second si daca se poate cu garantie(e mai sigur asa).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.