Jump to content

Automobile de legenda


Ciupanezu

Recommended Posts

  • 2 months later...

M-am gandit ca topicul ar putea gazdui si urmatoarele poze :blink:

 

Pele / Mercedes

 

http://img440.imageshack.us/img440/8125/120712603912069311209uw5.jpg

 

 

Audrey Hepburn / Ferrari 250 PF Cabriolet

 

http://img143.imageshack.us/img143/4153/120712582612069311202bw2.jpg

 

 

Clark Gable / Packard Twin Six

 

http://img168.imageshack.us/img168/2135/120712585612069311203dz5.jpg

 

 

Dean Martin / Facel Vega '61

 

http://img440.imageshack.us/img440/3379/120712588412069311204jk9.jpg

 

 

Elvis Presley / Rolls Royce Silver Cloud '58

 

http://img440.imageshack.us/img440/1471/120712592212069311205lb2.jpg

 

 

James Dean / Porsche Speedster

 

http://img143.imageshack.us/img143/3819/120712595012069311206xb8.jpg

 

 

Jane Mansfield / Lincoln convertible

 

http://img440.imageshack.us/img440/7944/120712597612069311207ds0.jpg

 

 

John Lennon / Rolls Royce (psychedelic)

 

http://img143.imageshack.us/img143/4365/120712600712069311208gw0.jpg

 

 

Anne Baxter / Lincoln Cosmopolitan Cabriolet

 

http://img440.imageshack.us/img440/9215/120712576612069311201ck5.jpg

 

 

Sammy Davis Jr. / Rolls Royce

 

http://img143.imageshack.us/img143/843/1207126069120693112010aj5.jpg

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Sammy Davis Jr. / DeLorean DMC

 

http://img168.imageshack.us/img168/8088/1207126099120693112011go1.jpg

 

 

Sophia Loren / Mercedes SLR

 

http://img440.imageshack.us/img440/7328/1207126128120693112012xr4.jpg

 

 

Steve McQueen / Jaguar XKSS

 

http://img168.imageshack.us/img168/8240/1207126156120693112013hj7.jpg

 

 

Sugar Ray Robinson / Cadillac convertible '51

 

http://img440.imageshack.us/img440/6672/1207126184120693112014tz7.jpg

 

 

Jay Leno / 1955 Buick Roadmaster

 

http://img201.imageshack.us/img201/3315/leno17797d8zo7yq9.jpg

 

Daca vreti sa vedeti una dintre cele mai frumoase colectii de masini legendare: http://www.jaylenosgarage.com/

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 months later...

masina multumita careia avem in ziua de azi tractiune integrala pe limuzine:

http://www.youtube.com/watch?v=LuTc4VIdm-o

 

 

interesant de citit explicatiile din filmulet.

 

masina avea la un anumit moment aprox 600 cp din 2,1 litri si 5 cilindri fiind si dupa mai bine de 20 de ani cea mai puternica masina de raliuri construita de omenire.

Twenty years after the cancellation of Group B, the Sport Quattro S1 was still widely regarded as the most powerful rally car ever fielded in international competition, with the final factory machines of 1986 rated at an incredible 441 kW (600 PS).

 

de asemenea masina accelera pana la 100 km/h in 3 secunde iar o alta caracteristica de baza erau cutiile de viteze "power -shift" ce sunt considerate stramosii cutiilor cu dublu ambreiaj pe care in mileniul 3 constructorii auto si le prezinta cu mandrie dupa 25 de ani la saloanele auto:

In addition to the improved power output, an aggressive aerodynamic kit was added that featured very distinctive wings and spoilers to the front and rear of the car to increase downforce. The weight was lightened to just 1,090 kg (2,403 lb), and now accelerate from 0-100 km/h (62 mph) in just 3.1 seconds. Some of the cars were supplied with a "power-shift gearbox", which is said to be a forerunner of today's Direct-Shift Gearbox (DSG) technology

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

hai sã nu fim paranoici acum. maºina asta Îsi are locul aici pe topic, iar faptul cã a postat-o edit, e foarte normal, având În vedere cã lui Îi plac audi. probabil ºi el ºtie despre audi, cât ºtii tu despre bmw. :) nu cred cã postul lui a fost ironic. :)
Link to comment
Share on other sites

Quattro este o maÂşinĂŁ foarte miÂşto, Âşi mie ĂŽmi place.

A impus niÂşte standarde Âşi a ridiculizat toĂži competitorii din acea perioadĂŁ, este ĂŽntr-adevĂŁr o legendĂŁ.

 

ĂnsĂŁ am observat cĂŁ el cautĂŁ polemici pe diverse topicuri, consider cĂŁ este timp pierdut aiurea.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

As putea poate adauga,cu voia lui Ciupanezu, Citroen DS. A fost produsa intre 1955 si 1975, timp de 20 de ani cea ce deja spune multe. A fost o masina inovatoare, fiind prima masina cu suspensie hidropneumatica, ambreiaj controlat hidraulic si comanda hidraulica a schimbatorului de viteze. Garda la sol se putea modifica si masina ramnea la acelasi nivel oricat de mult o incarcai. Designul apartine unui sculpor italian Bertoni (nu Bertone) si plaseaza masina in multe top 10 all time. Daca nu ma insel am citit pe undeva inca detine recordul pentru cele ma multe inovatii prezente intr-un nou model . De asemeanea a fost prima masina cu cea ce numim acum Adaptivelight (faruri care urmaresc unghiul de bracare al rotilor). A intrat in legenda cand a salvat viata lui De Gaulle intr-un atentat. 2 cauciuri de la masina care nu era blindata au fost perforate, dar ajutata de suspesia inovatoare soferul a reusit sa continue sa ruleze la viteza maxima. Puterea lasa de suferit, datorita limitarilor impuse de taxe in Franta. A avut asa mult succes si era asa de avansata incat Citroen nu a putut scoate nimic nou care sa apropie de nivelul de inovare al lui DS si sa poate fi produs cu costuri rezonabile pana in 1975.

Pentru diversele sisteme hidraulice ale masinii Citroen a trebuit practic sa inventeze noi uleiuri. Primul folosit a fost de origine vegetala si era higroscopic, cea ce crea probleme mari cu intretinerea datorita ruginei si blocajelor care apareau. In 1967 au dezvoltat un ulei sintetic, LHM - liquide hydraulique minĂŠral - Lichidul de frana de exemplu, folosit si in prezent.

Socrul fratelui meu are una. Am mers cu ea prin 91 dar putin si prin oras. Eram prin clasa a X -a cred ..<_< Masina este inca in stare de functionare desi nu s-a mai rulat cu ea cam din 92. Fratele meu spera cand o muri mosul sa lase lui sa o restaureze complet :).

Poate pune cineva niste poze cu ea ca nu prea am avut timp ..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

http://img207.imageshack.us/img207/2623/citroends073360279.jpg

http://img10.imageshack.us/img10/4567/1959citroendslg3373720.jpg

http://img19.imageshack.us/img19/5623/theartofcitroenexhibiti.jpg

http://img257.imageshack.us/img257/3448/citroends3424540.jpg

 

MulĂžumesc pentru post, DS este o maÂşinĂŁ legendarĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Legendele fiabilitatii germane, si, in acelasi timp cred ca masinile cel mai folosite in Romania in anii de dupa revolutie. Nu cred ca Seagull, sau Ferrrari, sau E-type nu se incadreaza la categoria "automobile de legenda", dar prea sunt mediatizate peste tot, laudate, pozate, etc. Cobra, butoiasul, golful 2, ursuletul, au fost masini pentru oameni normali, cu venituri normale, asa cum sunt 99% din utilizatorii acestui forum. Nu ma ajuta cu nimic daca salivez uitandu-ma la poze cu masini de sute de mii de euro. Cel putin deocamdata... <_<

 

Mercedes w123- vandut in 2,5 milioane de exemplare. Recordul mondial la km facuti de o singura masina- 4,5 milioane km.

Volkswagen Golf MK2- per total, modelul golf s-a vandut pana in prezent in 25 mil. de exemplare., fiind pe locul 3 in lume.

Audi 80 B4- prima masina de familie cu caroserie galvanizata;

BMW e30- nu mai are nevoie de nici o prezentare :)

post-23291-1237625459_thumb.jpg

post-23291-1237625822_thumb.jpg

post-23291-1237625882_thumb.jpg

post-23291-1237625935_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

bugatti atlantic (57S), una din cele mai frumoase maşini ever. construită ĂŽntre anii 1934-1939. s-au făcut doar 17 exemplare, din care mai există doar foarte puţine, care valorează 4-5 milioane fiecare. recent a fost descoperit un exemplar bine conservat, in garajul unui doctor din anglia parcă.

 

http://i44.tinypic.com/2d2yy1.jpg

http://i43.tinypic.com/euq5nt.jpg

 

şi un filmuleţ actual cu un atlantic prin bruxelles.... asultaţi sound-ul motorului. <_<

 

 

alt model de exceptie de la bugatti, e royale, type 41, 1926-1933. de reţinut că maşina avea 300 cp/1800rpm :blink: un motor de 12763cmc şi 8L.. :)

 

http://i39.tinypic.com/686lts.jpg

 

pt cine e curios, există colecţia fraţilor schlumpf (cei mai mari colecţionari de bugatti), la muzeul auto din mulhouse. :bashwall: eu am vizitat anul trecut castelul château saint jean, reşedinţa familiei bugatti, din molsheim, şi am fost la câteva teste bugatti, pe pista aeroportului din colmar, ca privitor doar. e de-a dreptul impresionant. :unsure:

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

pt cine e curios, existã colecÞia fraÞilor schlumpf (cei mai mari colecÞionari de bugatti), la muzeul auto din mulhouse. <_< eu am vizitat anul trecut castelul château saint jean, reºedinÞa familiei bugatti, din molsheim, ºi am fost la câteva teste bugatti, pe pista aeroportului din colmar, ca privitor doar. e de-a dreptul impresionant. :)

Marfa e la 200 de km de mine, ma duc neaparat luna asta intr-un wek-end.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.