Jump to content

Nu trage, vesnica problema ...


Recommended Posts

Incep prin a spune ca am un e21 318i 1982 motor m10 , injectie mecanica K-jetronic. Problema :nu trage in mers. Apas acceleratia in podea si imi accelereaza lin. Chiar am impresia uneori ca motorul se tureaza(indicat pe bord) dar nu "merge" cum imi indica turometrul. Pe loc daca o turez foarte brusc are ezitari, dar daca o apas "repejor" se duce - 5-6000 - si o las moale pentru ca mi se face mila de motor. Am schimbat filtrul de benzina, de ulei, uleiul, fise, bujii, acumulator. Mentionez ca bujiile au fost uleioase/negre de fiecare data cand le-am schimbat. Acum am niste bosch flash-point si nu vreau sa le mai schimb si pe astea. Nu imi dau seama cata coerenta am in descrierea mea si stiu ca deja s-ar putea pune mai multe probleme, dar pe mine m-ar ajuta foarte mult daca cineva a mai intalnit problema, sau daca stie cum s-ar putea rezolva. Eu nu ma pricep prea bine, dar incerc sa invat. Eu m-am gandit ca daca imi tureaza, dar nu-mi trage poate sa fie ambreajul, sau din diferential?? AJUTOR ! Orice parere e bine venita. In ultimul timp am cam intrat in depresii si chiar ma gandeam sa-mi bag picioarele in el de bmw si sa-l vand(apoi sa-mi iau o dacie pentru ca piesele sunt ieftine si m-as descurca sa mesteresc pe ea). Dupa cateva zile mi-a trecut si acum vreau sa o iau de la capat cu puteri noi. Ce sa schimb? Ce sa reglez? Eu, pentru ca de mesteri de service m-am saturat(injuratura).
Link to comment
Share on other sites

Ia masina la un test de drum si roaga un prieten (care intelege ceva mecanica) sa se tina dupa tine cu o alta masina. Cautati un drum cat mai liber (putin circulat) si tineti legatura prin telefonul mobil. Prietenul tau trebuie sa urmareasca daca iese fum pe teava de esapament, cam cat de mult iese si ce culoare are acest fum, in fiecare din urmatoarele situatii:

- accelerare cu masina pe loc, de la relanti la cca. 4000rpm, cu pedala de acc. la podeea;

- accelerare cu pedala la podea, in treapta a IVa, de la 40Km/h la 60 Km/h;

- accelerare cu pedela la jumatatea cursei, de la 40 Km/h la 60 Km/h;

- in secundele imediat urmatoare momentului in care ridici brusc piciorul de pe pedala de acceleratie, dupa o accelerare de scurta durata cu pedala la fund.

 

E f. important ca amicul tau sa nu confunde fumul albastrui cu cel negru / negricios.

Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

Incep prin a spune ca am un e21 318i 1982 motor m10 , injectie mecanica K-jetronic. Problema :nu trage in mers. Apas acceleratia in podea si imi accelereaza lin. Chiar am impresia uneori ca motorul se tureaza(indicat pe bord) dar nu "merge" cum imi indica turometrul. Pe loc daca o turez foarte brusc are ezitari, dar daca o apas "repejor" se duce - 5-6000 - si o las moale pentru ca mi se face mila de motor. Am schimbat filtrul de benzina, de ulei, uleiul, fise, bujii, acumulator. Mentionez ca bujiile au fost uleioase/negre de fiecare data cand le-am schimbat. Acum am niste bosch flash-point si nu vreau sa le mai schimb si pe astea. Nu imi dau seama cata coerenta am in descrierea mea si stiu ca deja s-ar putea pune mai multe probleme, dar pe mine m-ar ajuta foarte mult daca cineva a mai intalnit problema, sau daca stie cum s-ar putea rezolva. Eu nu ma pricep prea bine, dar incerc sa invat. Eu m-am gandit ca daca imi tureaza, dar nu-mi trage poate sa fie ambreajul, sau din diferential?? AJUTOR ! Orice parere e bine venita. In ultimul timp am cam intrat in depresii si chiar ma gandeam sa-mi bag picioarele in el de bmw si sa-l vand(apoi sa-mi iau o dacie pentru ca piesele sunt ieftine si m-as descurca sa mesteresc pe ea). Dupa cateva zile mi-a trecut si acum vreau sa o iau de la capat cu puteri noi. Ce sa schimb? Ce sa reglez? Eu, pentru ca de mesteri de service m-am saturat(injuratura).

34024[/snapback]

Avansul cum e?Ai verificat toate vacumuriile?Compresia ai verificat?La 323-ul meu aveam un furtun care venea din admisie in delco dus si am inteles ca avansul vacumatic nu mai functiona,mai ma interesez ce era exact si iti spun mai clar :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am verificat si am si schimbat furtun cu furtun. Cu fumul intradevar ar fi ceva probleme, dar apar aleator. Am facut treaba asta deja. Cand e rece motorul e foarte posibil sa-mi scoata ceva fum, uneori chiar cam mult si cu un miros de benzina parca(are un miros putin mai ciudat). Fumul asta poate sa apara si dupa ce merg si ma opresc la semafor. In mod cu totul ciudat poate sa nici nu-mi scoata fum, aproape deloc. In functie de cum il apuca. Fumul asta nu e negru si nici alb, parca un gri finut asa. Nu cred ca e dus ceva in motor(segmenti) pentru ca motorul a fost facut acum 2 ani, s-a facut rodajul, si a ramas in garaj pana l-am preluat eu.
Link to comment
Share on other sites

Bun e clar ca exista o problema - bujii ude si fum aleator cu miros si sunt curios sa aflu din ce cauza, si cum se poate indeparta, dat problema ce ma framanta in primul rand e ca nu inteleg cum de motorul tureaza, dar nu fuge.
Link to comment
Share on other sites

Incep prin a spune ca am un e21 318i 1982 motor m10 , injectie mecanica K-jetronic. Problema :nu trage in mers. Apas acceleratia in podea si imi accelereaza lin. Chiar am impresia uneori ca motorul se tureaza(indicat pe bord) dar nu "merge" cum imi indica turometrul.

34024[/snapback]

 

Primul BMW pe care am vrut sa il cumpar a fost un 323i,k jetronic :) Asta e off topic :blink:

 

Nu ma pricep foarte bine la K jetronic(sau la alte tipuri de injectie) dar iti recomand sa verifici pompa de benzina.Presiunea,mai exact.

Daca s-a umblat la "mengenteiler"(dozator cred ca s-ar traduce :) ) poti sa incerci un reglaj(imbus de 3mm ,dar nu garantez :) )

Verifica injectorul ptr pornirea la rece ,sa nu ramana cuplat.

Dupa cum ti s-a mai recomandat :verifica compresia.

 

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Primul BMW pe care am vrut sa il cumpar a fost un 323i,k jetronic :) Asta e off topic :blink:

 

Nu ma pricep foarte bine la K jetronic(sau la alte tipuri de injectie) dar iti recomand sa verifici pompa de benzina.Presiunea,mai exact.

Daca s-a umblat la "mengenteiler"(dozator cred ca s-ar traduce :) ) poti sa incerci un reglaj(imbus de 3mm ,dar nu garantez :) )

Verifica injectorul ptr pornirea la rece ,sa nu ramana cuplat.

Dupa cum ti s-a mai recomandat :verifica compresia.

Parerea mea...

34065[/snapback]

salutare-este inadecvat sa se umble la reglajul cu imbusul de 3mm-pentru ca poate sa -l deregleze mai rau-acolo se umbla de regula corelat cu analizorul de gaze

Link to comment
Share on other sites

Incep prin a spune ca am un e21 318i 1982 motor m10 , injectie mecanica K-jetronic. Problema :nu trage in mers. Apas acceleratia in podea si imi accelereaza lin. Chiar am impresia uneori ca motorul se tureaza(indicat pe bord) dar nu "merge" cum imi indica turometrul. Pe loc daca o turez foarte brusc are ezitari, dar daca o apas "repejor" se duce - 5-6000 - si o las moale pentru ca mi se face mila de motor. Am schimbat filtrul de benzina, de ulei, uleiul, fise, bujii, acumulator. Mentionez ca bujiile au fost uleioase/negre de fiecare data cand le-am schimbat. Acum am niste bosch flash-point si nu vreau sa le mai schimb si pe astea. Nu imi dau seama cata coerenta am in descrierea mea si stiu ca deja s-ar putea pune mai multe probleme, dar pe mine m-ar ajuta foarte mult daca cineva a mai intalnit problema, sau daca stie cum s-ar putea rezolva. Eu nu ma pricep prea bine, dar incerc sa invat. Eu m-am gandit ca daca imi tureaza, dar nu-mi trage poate sa fie ambreajul, sau din diferential?? AJUTOR ! Orice parere e bine venita. In ultimul timp am cam intrat in depresii si chiar ma gandeam sa-mi bag picioarele in el de bmw si sa-l vand(apoi sa-mi iau o dacie pentru ca piesele sunt ieftine si m-as descurca sa mesteresc pe ea). Dupa cateva zile mi-a trecut si acum vreau sa o iau de la capat cu puteri noi. Ce sa schimb? Ce sa reglez? Eu, pentru ca de mesteri de service m-am saturat(injuratura).

34024[/snapback]

salut si bine ai venit-injectia mecanica k-jetronic este o injectie mai veche si e normal dupa ceva timp sa apara probleme-ori de la capul distribuitor de injectie,ori de la injectoare,pompa,etc

eu pot sa te ajut pentru ca am multe piese de injectie k-jetronic de bmw 1800cc si ma pricep sa le reglez-daca vrei suna-ma si fixam o intalnire-adi

tel-0726440552

cateva idei:

-presiune necorespunzatoare in instalatia de injectie(pompa defecta,regulator de presiune obosit)

-diverse depuneri in instalatia de injectie

-warm up regulator nefunctional

-injectoare partial infundate-se curata sau schimba

-aprindere si distributie eronate

Link to comment
Share on other sites

salutare-este inadecvat sa se umble la reglajul cu imbusul de 3mm-pentru ca poate sa -l deregleze mai rau-acolo se umbla de regula corelat cu analizorul de gaze

34073[/snapback]

 

zic si io ca ar trebui mai intai sa masori compresia si apoi sa faci alte speculati, cu prea multew pareri de-o data nu o sa sti de ce sa te apuci bafta :blink:

Link to comment
Share on other sites

O iau pe rand:

Masina nu e rosie, e un verde-opal-gri-metalizat putin mai ciudat.

Pentru compresie trebuie sa ma interesez unde pot sa o testez. Oricum cred ca am compresie buna(teoretic) pentru ca pot sa plec cu ea linistit intr-a doua de pe loc. Chiat si cu a treia(mai greu) - 5trepte.

Bavaria : "Verifica injectorul ptr pornirea la rece ,sa nu ramana cuplat."

Unde se gaseste injectorul asta in primul rand? Nu cred ca am asa ceva...sau ma insel?

Regulatorul de presiune de dupa pompa("fuel acumulator") chiar pare cam obosit. M-am interesat de unul nou, si,...7.800.000 + TVA pentru un butoias metalic????

ADI OPRISAN : ESTI DIN TIMISOARA?

Link to comment
Share on other sites

daca ai facut aprinderea si bujiile sunt tot ude, probabil ai injectoarele infundate/blocate, sau vre-un senzor de temperatura (exista asa ceva la K-Jetronic?) bushit.

 

Adi Oprisan e din Bucuresti...

Link to comment
Share on other sites

Bun, vad ca pot sa fie tot felul de probleme pe la masina mea, dar tot nu am inteles, daca motorul se tureaza, din ce cauza nu trage in ritmul in care tureaza??? Acum cateva luni simteam cum ma trage in scaun cand imi cresteau turatiile(apasam pedala) - acum creste turatia, dar masina se intinde mai greu. M-am urcat intr-o dadie 1300 4 viteze si pe bune daca nu am avut senzatii mai puternice de sprint. POATE SA FIE CEVA CU AMBREAJUL - CEVA DINTI? Eu ma gandesc ca nu poate sa fie decat un angrenaj ceva. Motorul tureaza, dar nu ajunge la roti. Sau poate fi ceva in diferentil? Sau in cutia de viteze?
Link to comment
Share on other sites

Daca e vorba de ambreiaj, ai putea scapa doar cu discul de ambreiaj schimbat ... depinde ce gasesti pe-acolo.

Dar tu spui ca poti pleca de pe loc cu a doua si a treia, deci nu cred ca e din ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc ! Era banuiala mea si si a catorva prieteni pe care i-am intrebat. DISC AMBREIAJ. M-am interesat si ma costa 2.500.000-2.800.000. Inainte de salariu il desfac sa vad care e treaba si cand vine si salariul, pac - l-am luat si l-am schimbat. Cred ca voi scapa de problema asta. E clar ca mai sunt si alte probleme, dar deocamdata ma limitez la asta. Vad ca va pricepeti si, sper ca ma veti mai putea ajuta. In masura in care si eu pot, o fac vizitand si scriind prin forum. Multam.
Link to comment
Share on other sites

salutare-este inadecvat sa se umble la reglajul cu imbusul de 3mm-pentru ca poate sa -l deregleze mai rau-acolo se umbla de regula corelat cu analizorul de gaze

34073[/snapback]

 

 

De regula, nu se umbla niciodata.Dar fiind multi "specialisti" care regleaza la ureche ,este foarte posibil sa fie umblat si acolo.De fapt ,exista si un sigiliu,daca nu ma insel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.