Jump to content

ce e EGR?


Recommended Posts

salut oameni. tot citesc pe aici zeci de pagini si nu stiu niste chesti:

1.deci ce e EGR si unde il gasesc la un 320d 2000?

2. cate cabluri de vacum are aceatsa masina la turbina?

3.unde este popa de vacum? are masina asta sonda lambda si la ce ajuta aceea?

4.filtru epurator afecteaza tractiunea masini?

5.cu spray wd 40 sau cu spray de contact de la valvoline merge s curat debitmetru?

6.ce este decarbosolv sau ceva d genu ast aca se vorbea sse bage debitmetru intrun litru d lichid de asta sa se curete?

7.cum as putea sa prind furtunu care merge de la debitmetru la turbina ca s par eca sta acolo asa si are capatul de plastic deci nui pot pune colier sal strang sau ceva?

8.pe unde ar putea scapa aer sau sa traga aer fals?

9.daca am cam 40 d cm de toba de teava turtita la jumate adika are diametru redus la jumate afecteaza turbina adika evacuarea si implicit puterea?

10.ce alte chestii ar mai putea afecta turbina sa functioneze la capacitatea e maxima?

11.unde este corpul de acceleratie la aceast maasina daca are asa ceva sau este electronica si trebe curatete mufele de pe traseu si daca stiti unde se afla acestea?

12.se da jops greu turbina ala aceast a masina?

13. cum sa fac sa curat intercooleru?

 

is multe si nu imi mai vin in minte dar daca este cineva dispus sa ma ajute va rog sa o faceti ca no nu merge calumea masina. merci oameni

Link to comment
Share on other sites

salut oameni. tot citesc pe aici zeci de pagini si nu stiu niste chesti:

1.deci ce e EGR si unde il gasesc la un 320d 2000?

2. cate cabluri de vacum are aceatsa masina la turbina?

3.unde este popa de vacum? are masina asta sonda lambda si la ce ajuta aceea?

4.filtru epurator afecteaza tractiunea masini?

5.cu spray wd 40 sau cu spray de contact de la valvoline merge s curat debitmetru?

6.ce este decarbosolv sau ceva d genu ast aca se vorbea sse bage debitmetru intrun litru d lichid de asta sa se curete?

7.cum as putea sa prind furtunu care merge de la debitmetru la turbina ca s par eca sta acolo asa si are capatul de plastic deci nui pot pune colier sal strang sau ceva?

8.pe unde ar putea scapa aer sau sa traga aer fals?

9.daca am cam 40 d cm de toba de teava turtita la jumate adika are diametru redus la jumate afecteaza turbina adika evacuarea si implicit puterea?

10.ce alte chestii ar mai putea afecta turbina sa functioneze la capacitatea e maxima?

11.unde este corpul de acceleratie la aceast maasina daca are asa ceva sau este electronica si trebe curatete mufele de pe traseu si daca stiti unde se afla acestea?

12.se da jops greu turbina ala aceast a masina?

13. cum sa fac sa curat intercooleru?

 

In legatura cu debitmetrul,acela nu se curata cu nici o solutie,se curata singur,in interior are o spirala care este incalzita la o anumita temperatura,iar aerul care trece catr motor o raceste mai mult sau mai putin in functie de debitul de aer aspirat de motor,iar la fiecare oprire este alimentat cu o tensiune mai mare incat se inroseste si se ard toate impuritatile de pe acea spirala,ea ramanand curata pentru urmatoarea pornire.Cred ca am fost destul de explicit

 

is multe si nu imi mai vin in minte dar daca este cineva dispus sa ma ajute va rog sa o faceti ca no nu merge calumea masina. merci oameni

 

In legatura cu debitmetrul,acela nu se curata cu nici o solutie,se curata singur,in interior are o spirala care este incalzita la o anumita temperatura,iar aerul care trece catr motor o raceste mai mult sau mai putin in functie de debitul de aer aspirat de motor,iar la fiecare oprire este alimentat cu o tensiune mai mare incat se inroseste si se ard toate impuritatile de pe acea spirala,ea ramanand curata pentru urmatoarea pornire.Cred ca am fost destul de explicit

Link to comment
Share on other sites

merci. ai fost foarte explicit dar mai am inca de aflat niste raspunsuri. orcum de ce vorbeau unii pe alte topicuri dina ceasta sectiune ca sar curata cu ceva solutii si ca la uni a mers si merfgea mai bine masina. cineva zicea ca a curatat cu ceva solutie decarbosolv sa se duca depunerile care ar putea afecta rezistenta sau ceva lamele in cazul altor debimetre. sau cu spray de contact. ce parere ai despre asta sau aveti? merci mult
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.