Jump to content

calorifer e34 520i


Recommended Posts

Am urmatoarea problema, am gasit nivelul lichidului e racire, sacazut in repetate randuri, am verificat si nu am pierderi de lichid in compartimentul motor asa ca am verificat interiorul si am gasit mocheta uda in spatele pedalei de acceleratie, de aici deduc ca e spart caloriferul sau ceva furtun pe acolo. intrebarea e ..... cine ma poate ajuta prin ami spune cum ajung la acest radiator, cum il desfac sa vad care e treaba pe acolo, a mai patit cineva ceva asemanator ????
Link to comment
Share on other sites

E grava problema, nu iremediabila...trebuie dat bordul jos...e foarte laborioasa operatia...sigur iti trebuie un ajutor..si cel putin unul dintre voi doi sa stie ce e de facut....

am dat bordul jos si caloriferul (e spart) acum incerc sa fac rost de altu sa-l pun sus, nu e greu de desfacut doar ca trebuie timp si rabdare si sa te uiti de 2 ori inainte sa desfaci o data.

 

E grava problema, nu iremediabila...trebuie dat bordul jos...e foarte laborioasa operatia...sigur iti trebuie un ajutor..si cel putin unul dintre voi doi sa stie ce e de facut....

am dat bordul jos si caloriferul (e spart) acum incerc sa fac rost de altu sa-l pun sus, nu e greu de desfacut doar ca trebuie timp si rabdare si sa te uiti de 2 ori inainte sa desfaci o data.

 

apropo ......... CUMPAR calorifer incalzire simens e34 520i fara clima

Link to comment
Share on other sites

apropo ......... CUMPAR calorifer incalzire simens e34 520i fara clima

am aeroterma siemens completa.150 ron pret fix

 

vreau sa cumpar aeroterma daca e ceea ce imi trebuie

 

caut in continuare calorifer de e34 520i 89 -siemens CODU inscris pe calorifer este : 13881701

este fara clima sau AC si arata asa

post-23-1196254668_thumb.jpg

post-23-1196254677_thumb.jpg

post-23-1196254689_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

apropo ......... CUMPAR calorifer incalzire simens e34 520i fara clima

am aeroterma siemens completa.150 ron pret fix

 

vreau sa cumpar aeroterma daca e ceea ce imi trebuie

 

caut in continuare calorifer de e34 520i 89 -siemens CODU inscris pe calorifer este : 13881701

este fara clima sau AC si arata asa

 

nimeni nimic ????

please HELP !!! ca e frig afara

Link to comment
Share on other sites

@cotti, pe unde curge? Poate in loc de silicoane merge poxipol...sau poxilina...asta ultima e speciala pt instalatii sanitare/termice...e drept ca nu am lipit nimic cu el pe la masina...dar merita incercat...eu am incredere si in prenandezul de la Bizon...e si elastic..si lipeste si bine...
Link to comment
Share on other sites

Nu m-am lovit de pb. asta cu nici o masina, dar intreb si eu: nu se poate cositori? :)

 

aluminiul si plasticul nu se cositoresc . :blink:

 

 

@cotti, pe unde curge? Poate in loc de silicoane merge poxipol...sau poxilina...asta ultima e speciala pt instalatii sanitare/termice...e drept ca nu am lipit nimic cu el pe la masina...dar merita incercat...eu am incredere si in prenandezul de la Bizon...e si elastic..si lipeste si bine...

 

 

poxipol / poxilina --daca citesti fisa lor tehnica vezi care sint limitele de presiune si temperatura...mai pe romaneste nu tin in timp , nici macar o luna...

 

 

Nop, ala nu tine. Am incercat eu la fostul E39 528i la radiatorul motorului si nu am reusit sa mai imbin plasticul cu metalul astfel incat sa nu curga.

 

 

daca vrei sa dezasamblezi (si sa refolosesti) bazinele / capacele de plastic ale unui radiator ai nevoie de scule speciale , conteaza f. mult si starea / vechimea radiatorului .

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am lovit de pb. asta cu nici o masina, dar intreb si eu: nu se poate cositori? :)

 

aluminiul si plasticul nu se cositoresc . :blink:

 

 

@cotti, pe unde curge? Poate in loc de silicoane merge poxipol...sau poxilina...asta ultima e speciala pt instalatii sanitare/termice...e drept ca nu am lipit nimic cu el pe la masina...dar merita incercat...eu am incredere si in prenandezul de la Bizon...e si elastic..si lipeste si bine...

 

 

poxipol / poxilina --daca citesti fisa lor tehnica vezi care sint limitele de presiune si temperatura...mai pe romaneste nu tin in timp , nici macar o luna...

 

 

Nop, ala nu tine. Am incercat eu la fostul E39 528i la radiatorul motorului si nu am reusit sa mai imbin plasticul cu metalul astfel incat sa nu curga.

 

 

daca vrei sa dezasamblezi (si sa refolosesti) bazinele / capacele de plastic ale unui radiator ai nevoie de scule speciale , conteaza f. mult si starea / vechimea radiatorului .

 

m-am suparat si dupa atatea incercari esuate de a gasi un calorifer bun si identic cu al meu , m-am decis sa il lipesc pe cel existent, si acum tinetiva bine

ma duc la garaj caut pe acolo 2 dopuri de cauciuc sa astup 2 din cele 3 gauri ale radiatorului si pe cealalta sa bag aer in timp ce radiatorul era scufundat complect in apa, asta sa vad pe unde exact curge , sa insemnez si sa incerc sal lipesc, problema mare e acum ca nu mai iesea aer pe nicaieri ("woodo frate") vreo juma de ora am tot incerca cu inca 2 prieteni sa vedem pe unde si nimic, suparat nevoie mare cum eram am montat radiatorul la loc asa cum era doar am etansat garniturile de la imbinare cu silicon de la victor einz, am lucrat pana la 2 noaptea si am lasat masina sa mearga 45 de minute cu elicea ventilatorului oprita sa se incalzeasca bine si nu curge, am montat bordul la loc si gata, acum urmaresc daca se uda mocheta si daca scade nivelul in vas, pana acum e ok. vreau sa multumesc tuturor care m-au ajutat iuli518i, vadim braia, tizz77. enescu , apple, narcis, merci fain baieti :)

Link to comment
Share on other sites

hehe ai scapat ieftin :blink:

iti spun eu ca stresul a fost maxim, eu 1000 lei + tva nu dadeam pe unu nou original, si prb poate sa reapara, aproape ca nu-mi vine sa ridic capota sa ma uit la apa, ma rog sa fi fost doar garniturile, desi nu avea cum sa ajunga apa sub calorifer decat daca rasufla pe undeva ca racordurile sunt inafara aerotermei, nu pierdeam mult cam un litru la 3saptamani. om-trai si-om vedea.

Link to comment
Share on other sites

hehe ai scapat ieftin :blink:

iti spun eu ca stresul a fost maxim, eu 1000 lei + tva nu dadeam pe unu nou original, si prb poate sa reapara, aproape ca nu-mi vine sa ridic capota sa ma uit la apa, ma rog sa fi fost doar garniturile, desi nu avea cum sa ajunga apa sub calorifer decat daca rasufla pe undeva ca racordurile sunt inafara aerotermei, nu pierdeam mult cam un litru la 3saptamani. om-trai si-om vedea.

Bafta :)

Link to comment
Share on other sites

hehe ai scapat ieftin :)

iti spun eu ca stresul a fost maxim, eu 1000 lei + tva nu dadeam pe unu nou original, si prb poate sa reapara, aproape ca nu-mi vine sa ridic capota sa ma uit la apa, ma rog sa fi fost doar garniturile, desi nu avea cum sa ajunga apa sub calorifer decat daca rasufla pe undeva ca racordurile sunt inafara aerotermei, nu pierdeam mult cam un litru la 3saptamani. om-trai si-om vedea.

Dar litrul ala il gaseai imbibat in mocheta...asa ca puteai sa-l recuperezi :)...da chiar, tavita care ia condensul de sub radiatorul de clima nu se intinde si sub caloriferul de caldura?...am uitat ca tu nu ai AC :)..scuze

Bina ca tuai rezolvat...ca din cauza ta mi s-au stricat stergatoarele...cand m-am dius sa intreb de caloriferul tau la dezmembrari, la plecare mi-au pornit stergatoarele si s-au oprit cand am scos modulele de pe acolo...acum merg cu stergatoarele numai pe treapta de maxim...au alte fire de comanda....nu i-am dat de cap dar sper ca cat de curand...... :blink:

Succese...

Link to comment
Share on other sites

hehe ai scapat ieftin :)

iti spun eu ca stresul a fost maxim, eu 1000 lei + tva nu dadeam pe unu nou original, si prb poate sa reapara, aproape ca nu-mi vine sa ridic capota sa ma uit la apa, ma rog sa fi fost doar garniturile, desi nu avea cum sa ajunga apa sub calorifer decat daca rasufla pe undeva ca racordurile sunt inafara aerotermei, nu pierdeam mult cam un litru la 3saptamani. om-trai si-om vedea.

Dar litrul ala il gaseai imbibat in mocheta...asa ca puteai sa-l recuperezi :)...da chiar, tavita care ia condensul de sub radiatorul de clima nu se intinde si sub caloriferul de caldura?...am uitat ca tu nu ai AC :)..scuze

Bina ca tuai rezolvat...ca din cauza ta mi s-au stricat stergatoarele...cand m-am dius sa intreb de caloriferul tau la dezmembrari, la plecare mi-au pornit stergatoarele si s-au oprit cand am scos modulele de pe acolo...acum merg cu stergatoarele numai pe treapta de maxim...au alte fire de comanda....nu i-am dat de cap dar sper ca cat de curand...... :blink:

Succese...

sincer imi pare foarte rau :) am avut si eu mai demult o prb la stergatoare in sensul ca mi-a sarit si rupt bratul de actionare), si stiu cat de greu e accesul acolo (criminal)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.