Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Am si eu o intrebare... daca ii careva dragut sa raspunda.. la un 530 sau 525 facelift (sa fie motor de 3000) care ar fi costurile anuale ?? Pe ce s-ar duce banii intr-un an si cam cat ar fi fiecare.

Ms!

 

Da un search pe forum ca s-a discutat asta de nspe ori. Gasesti preturi la schimburi, consum etc.

 

P.S. Intretinerea e aprox identica 525d vs. 530d

Link to comment
Share on other sites

Da' stiu ca am folosit functia search :twoup:) dar vroiam ultimele preturi ca sa zic asa... si vreau sa aflu si cheltuielile.. adica daca faci RCA trebe si CASCO ?? (vreau si eu sa ma lumineze careva cu taxele/asigurarile astea, daca doreste)

Impozitul am inteles ca ii ~20 mil...

Edited by magic69
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
vreau cat mai repede daca se poate informatii despre e60 lci 525 d , deci manual , 2993 cmc , 197 cp .

12 / 2007 , pret 17 germania , destul de modest la optiuni .

 

merci

 

Salut, 2007-12, la 17 mii ... ori e foarte chel cum ai zis tu " destul de modest " ori e cocosat de km si de uzat...

Link to comment
Share on other sites

salut sunt nou pe forum si am nevoie de o parere.vreau sa imi iau un 320d sau 520/525d pana in 13000 de euro.am gasit cateva masini pe mobile.de si autoscout.de dar au peste 150000 de km.la asa multi km pot aparea probleme ?am intales de aici ca au probleme cu turbina si filtrul de particule se schimba la 2000000 si ii 7000 de Ron.ce parere aveti de automarkt-immelborn.de si de masina de mai jos?

 

http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=bgrrsvhowoku

Link to comment
Share on other sites

salut! am stat si eu cu ochii pe ea, era o varianta la ce am luat in schimb, un 550 cu mai multe optiuni. cum te descurci cu night visionul? masina a stat peste 3 luni pe mobile...noroc cu taxa de la anu ca altfel mai statea 2 luni

 

 

 

salut!

 

550 e o nebunie de masina....cred ca te innebuneste! ai pus ceva poze pe aici cu ea? mai multe optiuni, ce are in plus a ta? ar putea avea trapa...si, motorul :twoup:

 

chiar am prins un M5 pe autostrada cand am venit, prin germania, cu nr de bucuresti...cand am intrat in benzinarie dupa el, s-a oprit sa alimenteze...am intrebat pe d-l imbracat business, care coborase din el...ce motor are...iar el, intro engleza perfecta: Excuse me? I don't understand... Atunci am zambit si m-am conformat...avea motorul de 5.000...deci era un M adevarat....superb...negru...ce sa mai spun

 

pai ca si optiuni are totusi mai multe decat a ta: trapa, radar, active steering si ddrive, magazie cd, logic 7, masaj si ventilatie in scaune (cred ca unele le ai si tu); fotografiile sunt pe masina mea, 550i - noua achizitie.

 

...care a fost treaba cu discutia de la benzinarie ca nu am inteles (in afara de faptul ca a fost oarecum penibil sa-l iei pe om tam nesam la intrebari)?

Link to comment
Share on other sites

vreau cat mai repede daca se poate informatii despre e60 lci 525 d , deci manual , 2993 cmc , 197 cp .

12 / 2007 , pret 17 germania , destul de modest la optiuni .

 

merci

 

Salut, 2007-12, la 17 mii ... ori e foarte chel cum ai zis tu " destul de modest " ori e cocosat de km si de uzat...

 

 

nu , chiar era o maisna f buna , 143 000 km facuti doar pe autoband in 2 ani .

 

din pacate pana m am hotarat s a dat cu 16 500 cu tot cu rotile de iarna borbet ... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

vreau cat mai repede daca se poate informatii despre e60 lci 525 d , deci manual , 2993 cmc , 197 cp .

12 / 2007 , pret 17 germania , destul de modest la optiuni .

 

merci

 

Salut, 2007-12, la 17 mii ... ori e foarte chel cum ai zis tu " destul de modest " ori e cocosat de km si de uzat...

 

 

nu , chiar era o maisna f buna , 143 000 km facuti doar pe autoband in 2 ani .

 

din pacate pana m am hotarat s a dat cu 16 500 cu tot cu rotile de iarna borbet ... :)

 

Poate sunt eu old-school dar foarte rar gasesti ceva bun si foarte ieftin...

De 3 ori am fost in germania dupa masini si intotdeauna mi-am depasit bugetul, ce e pe net nu prea e in realitate, cel putzin nu la cele ieftine.

In 2008 un A6 2.7 in romania se gasea cu 17 mii inscris, pe net se vindeau cu 19 in germania ce cautam eu, si la fata locului dupa ce am vazut cateva masini ieftine* si bune** am ajuns sa iau una cu 21.9

Tot in 2008, E60 525D, se gaseau in Ro cu 19-20, afara pe net erau cu 25-28, in germania, dupa o saptamana de vazut masini am dat 31 pe ea.

Acum 2 saptamani, pt un 320D 2006, pretul in Ro era 11-12 inscris, afara 11-12 cu ceva dotari, am ajuns sa iau cu 12.6 una foarte modesta in dotari si 170k km.

Nu sunt in masura sa-ti dau sfaturi pe banii tai ( cum am vazut ca au sarit la gatul unuia care a cumparat un 525d 2005, cu ceva optiuni pe el cu 15.5, care personal mi se pare un pret normal ) dar daca pleci dupa o masina in germania, rezerva vreo 4-5 sa le vezi, in zone relativ apropiate, maxim un cerc de 500km, sa nu stai mult pe-acolo ca mai pierzi bani cu mancarea/dormitu etc

Succes, si grabeste-te ca vine taxa.

 

Apropo, asta ar trebui sa fie noul slogan " VINE TAXA " in loc de vine criza :twoup:)

Link to comment
Share on other sites

salut sunt nou pe forum si am nevoie de o parere.vreau sa imi iau un 320d sau 520/525d pana in 13000 de euro.am gasit cateva masini pe mobile.de si autoscout.de dar au peste 150000 de km.la asa multi km pot aparea probleme ?am intales de aici ca au probleme cu turbina si filtrul de particule se schimba la 2000000 si ii 7000 de Ron.ce parere aveti de automarkt-immelborn.de si de masina de mai jos?

 

http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=bgrrsvhowoku

 

Salut, uita-te sa aiba service book-ul facut la bmw, dar facut, nu doar cartea in sine... ca se vand alea. Verifcai sasiul inainte sa pleci.

Si daca dau toate astea bine du-te si ia-o. E60-ul e mai bun si diferentza enorma la ce optiuni vei gasii pe ea fata de 3-ar, dar e mai greu de`ntretzinut pe termen lung, deja peste 150k trb sa schimbi uleiul la cutie, discuri de frana, filtru undeva la 200, si altele...

3-ul il gasesti pana in 13 mii, dar chel la optiuni, nu te astepta la ecran, barima sa aiba clima zic eu, nu ac.

Acum 2 saptamani am vazut un 320d foarte frumos langa munchen, 2006, negru, bixenon, keyless go, si cam atat la optiuni importante, carte la zi verificata, 150k km... buna masina, intretinuta, o dadea cu 13.2 sau 13.5 cu o pereche de jante faine...

Uita-te pe mobile, cerea 13.7 pe ea

Link to comment
Share on other sites

salut.vreau sa plec dupa o masina in germania dar am o cunostinta acolo care doar sambata ma poate ajuta .sambata stiu ca ii inchis la inmatriculari in germania.el mia zis ca se pot lua nr de vinerea.voi stiti asa ceva?va multumesc

 

 

salut, dk e cunostinta ta in germania atunci sa se duca la inmatriculari. Unele au si sambata pana la 12. Poa sa verifice. Sa-ti faca si asigurare la masina sa nu ai probleme

Link to comment
Share on other sites

am o intrebare...am un e60 525da 2004. azi dupa ce am fost cu masina prin mai multe locuri, am plecat si dupa 30metri imi apare in bord: senzorul de run flat+senzorul de la baterie+semnul exclamarii. s-a oprit ccc-ul. m-am dat jos si nu aveam rotile desunflate, specific ca nu mai am anvelope ran flat. am oprit motorul, l-am pornit si mi-a ramas in bord mesajul "battery not securely connected. electrical power supply endangered. have proble checked by nearest bmw service" plus mesajul de run flat. am inteles ca nu detecteaza senzorul de presiune. ce ma intereseaza: daca bateria este pe terminte? sau doar ca nefiind bine conectata, curentul este pe cale de disparitie. specific ca este a doua oara cand face asa. la urmatoarea pornire se sterg si erorile din ccc. Cablurile sunt foarte bine conectate la baterie. va multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei punem testerul pe masina sa vedem ce aflam.

maine ma duc dimineata sa verifice bateria un electrician, sa vad in ce stare este. Eventual dupa iti dau un telefon Iulian si vedem cum ai timp. Ms!

Edited by 07dny
Link to comment
Share on other sites

am verificat bateria...este ca si noua, are indicatorul verde, este incarcata...problema este de la alternator, care nu incarca bateria la relanti. In turatii incarca perfect. Am vorbit cu un electrician care mi-a zis ca trebuie schimbat "regulatorul de tensiune". Aveti idee daca acesta este vinovat pentru neincarcarea bateriei la relanti?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mai am si eu o intrebare. :)

 

Am vazut in ultima vreme, de cand s-a racit vremea, ca masina nu imi baga caldura.

 

De fapt nu imi baga caldura la drum lung.

 

Daca masina a stat peste noapte cand a fost frig si a 2 a zi dimineata plec direct in afara, sa zicem 50 de km, cat sunt in oras temperatura motorului incepe sa creasca pana ajung liniutele de la turatii de la 3800 pe la 4300 ( la temperatura optima stau 4900 rpm). Tot cat sunt inca in oras temperatura aerului pe care masina il baga in masina creste, insa cum ies din oras nu mai baga si incet incet il raceste si pe ala, baga doar un aer caldut asa (sau e doar o senzatie, in orice caz e frig in masina ) Daca dau pe parbriz la fel, baga aer doar caldut spre rece.

 

In schimb daca ma plimb prin oras se incalzeste relativ repede.

 

O alta treaba e ca dupa ce se incalzeste bine prin oras nu mai e deranjant pe afara drept urmare nu stiu daca baga cald sau doar faptul ca interiorul masinii nu mai e rece ajuta la senzatia de bine.

 

Ce sa fie? Masina e n 535 E60 din 2005.

 

Am observat ca la cele cu facelift sunt clapetele acelea care inchid "narile". Eu nu am asa ceva, sa fie o problema comuna sau e vreo piesa gen termostat stricata la mine?

 

 

Danke. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.