Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Pai sunt astea din anunt ca altele nu am momentan:

http://imageshack.us/photo/my-images/834/c214562251.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/18/c214562255.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/269/c214562258.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/685/c214562259.jpg

Dupa iarna trebuie cosmetizata si ea, un polish, o ceara, una-alta. :)

Momentan am DJ35BMW la numar si imi e cam rusine sa merg cu ea, trebuie sa le schimb cat mai repede.

 

Vreo sursa de cauciucuri de iarna 225/50/17 are cineva? Multam.

 

De astea ce ziceti: http://www.anvelopeiarna.com/dunlop-225-50-r17-sp-winter-sport-3d-ms-ao-mfs-94h-3427--p454753.html (sper ca nu se considera reclama)

 

Am avut Dunlop M3 pe Honda de care am fost EXTREM de multumit, astea teoretic sunt model mai nou sin cate stiu.

Edited by Seth81
Link to comment
Share on other sites

Cred ca nu ma cunosti deloc.Cum i-ti permiti sa-ti dai cu presupusul despre mine.Stii tu de unde i-mi cumpar eu masinile ?.Ma uit la istoricul tau si-mi dau seama ca esti un alt retardat care se ascunde in spatele unui calculator.

Sincer imi este mila de tine, se vede ca esti de la tara dupa limbajul pe care al ai, si cred ca de acolo iti cumperi si masinile!!! Cand eu conduceam un Bmw tu MERGEAI IN PICIOARE PE SUB PAT.....Si apropo cauta si tu in dictionarul limbii romane , si vezi ce inseamna Retardat.

Link to comment
Share on other sites

Pai sunt astea din anunt ca altele nu am momentan:

http://imageshack.us.../c214562251.jpg

http://imageshack.us.../c214562255.jpg

http://imageshack.us.../c214562258.jpg

http://imageshack.us.../c214562259.jpg

Dupa iarna trebuie cosmetizata si ea, un polish, o ceara, una-alta. :)

Momentan am DJ35BMW la numar si imi e cam rusine sa merg cu ea, trebuie sa le schimb cat mai repede.

 

Vreo sursa de cauciucuri de iarna 225/50/17 are cineva? Multam.

 

De astea ce ziceti: http://www.anvelopei...7--p454753.html (sper ca nu se considera reclama)

 

Am avut Dunlop M3 pe Honda de care am fost EXTREM de multumit, astea teoretic sunt model mai nou sin cate stiu.

S-o stapanesti sanatos! E frumoasa masina. Iti recomand Dunlop Winter Sport 4D, e modelul cel mai nou, e modelul urmator 3D-ului. Si eu am avut M3 pe E90 si am fost extrem de multumit, am ramas decat pe gheata in panta cu masina. Daca vrei sa-i faci polish iti recomand un baiat de pe forum, doar ce mi-am facut si eu. E foarte meticulos si-i place ceea ce face. Eu sunt foarte multumit de rezultat. Iti trimit pe pm link-ul cu lucrarea de pe masina mea.

Link to comment
Share on other sites

Sincer imi este mila de tine, se vede ca esti de la tara dupa limbajul pe care al ai, si cred ca de acolo iti cumperi si masinile!!! Cand eu conduceam un Bmw tu MERGEAI IN PICIOARE PE SUB PAT.....Si apropo cauta si tu in dictionarul limbii romane , si vezi ce inseamna Retardat.

:popcorn: Tinand cont ca este o diferenta de varsta intre noi atunci cand eu am avut prima masina tu visai maxim sa i-ti iei permisul de conducere.Cred ca masina nu ai reusit sa-ti iei nici acum.

 

Multumesc pt sfaturi, in final am luat masina, am scos-o la 17500 in final, mult/putin cum o fi.

I-am facut toate testele la service BMW, a iesit totul ok, i-au schimbat nu stiu ce preincalizre pt motorina pt care era un buletin de service (nu era defect, dar a fost gratis).

Masina pana se comporta super OK, parca ar mai merge cativa cai (nu multi) ca sa fie perfecta.

Ceva sugestii pt un chiptuning SAFE fara prea multe riscuri?

Multumesc inca odata, se pare ca de acum incolo sunt de-al vostru asa ca be gentle ca sunt la inceput cu beemerele, venit de pe Honda Civic Sedan. :)

Bine ai venit in club. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt sfaturi, in final am luat masina, am scos-o la 17500 in final, mult/putin cum o fi.

Mai... nu conteaza cine ce zice. Important e sa fii tu multumit de ea si sa te simti bine cand o conduci. Restul nu mai conteaza.

 

Felicitari si sa ai noroc la ea !

Cand ai timp, sa-ti faci un topic de prezentare in aria dedicata. :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor...

 

Pentru inceput vreau sa va spun ca sunt nou pe forum...sunt la primul BMW...deci NOVICE pe acest sector. Pana acum am fost "FAN" al grupului VAG, am avut Golf IV, BORA, GOLF V, TOURAN, AUDI A6,etc etc, ultima masina fiind un A4 B7, dar niciodata BMW. Nu regret deloc alegerea facuta...am trecut la BMW 520d, productie 11/2008, inmatriculat 05/2009 177 cai, automat. Inca am ceva nelamuriri chiar daca de vreo saptamana citesc 'multe si marunte' pe forum, de acea trec direct la intrebarile pe care vreau sa vi le adresez.

 

1. Cum actionez spalatoarele de faruri? Am incercat toate metodele...motor pornit, faruri aprinse, tinut 3-10 sec maneta de la stergatoare, reprize de cate 3-5 actionari ale manetei, dar nimic. Apa vine pe parpriz prin duze, dar spalatoarele de faruri nu ies. Care e procedura?

2. Am navigatia prof ...din ce am citit pe forum vazusem undeva ca se afiseaza pe iDrive cati km mai ai pana la schimbarea filtrului de particule, dar eu nu gasesc asa ceva la mine...nu am filtru?

3. Am vazut ca exista 2 tipuri de navigatii prof pe e60. Eu cred ca o am pe prima...se poate face update de soft.

4. Incalzirea in scaune o am montata in partea din stanga a scaunului de la sofer si nu pe bord sub climatronic cum am vazut la majoritatea...care este diferenta intre cele 2 sisteme?

5. Uleiul din cutie am inteles ca e 'lifetime' si nu se schimba. Ce-mi recomandati sa fac...eu unul l-as schimba pentru siguranta buzunarului meu...daca se 'duce' cutia nu cred ca voi fii foarte fericit.

 

Cam astea ar fi...pentru inceput.

Astept raspunsurile voastre

 

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Ce iti pot spune eu (la fel de novice in BMW) este ca pt spalatorul de faruri trebuie tinut mai lung de maneta si porneste.

Cel putin la mine asa face, cred ca trebuie sa fie si motorul pornit, o singura data am incercat si era pornit si motorul.

Si eu as vrea sa ii schimb uleiul la cutia de viteze, poate chiar si la diferential...

Link to comment
Share on other sites

In primul rand... felicitari si sa-l stapanesti sanatos. :)

 

1. E bine cum ai incercat, dar cu farurile pornite, o data la cateva actionari ale spalatoarelor de parbriz se vor actiona si cele de la faruri.

2. Filtrul de particule nu e vizibil in Idrive. Si da, ai filtru de particule.

3. Daca ai prima varianta (CCC) se poate face doar retrofit la CIC, nu e un simplu update de soft. Dar costurile sunt cam prohibitive si e foarte greu de codat si eliminat toate erorile. Sincer... nu stiu daca merita.

4. Pe scaune ai altceva, nu incalzire. Ai reglajele de scaun si eventual memorii. Daca nu ai butoane de incalzire in cunsola de sub clima, nu ai incalzire. Poate doar ceva aftermarket, montat ulterior.

5. Uleiul din cutie NU E lifetime. Si mai ales cel din cutiile automate. Se inlocuieste la 60.000. Daca nu ai o certitudine despre ultimul schimb, nu mai sta pe ganduri. Cutiile automate sunt destul de fragile si necesita intretinere corecta. Crede-ma, nu vrei sa ajungi la probleme cu ea.

Link to comment
Share on other sites

C_o_s_m_i_n, Seth81, licu--- Va multumesc pentru raspunsuri...o sa mai incerc cu spalatoarele de la faruri...sper sa le vad iesite macar o data inainte sa mi se termine lichidul de parbriz :)). Dar referitor la schimbul de ulei din cutie, fiindca am avut ceva probleme cu antifurtul de la roti, am fost la reprezentanta BMW CLUJ (AUTOTRANSILVANIA) si printre altele i-am intrebat la cati km se schimba uleiul. Raspuns: NU SE SCHIMBA !...Eu i-am intrebat de ce nu se schimba? Mi-au zis ca e LIFETIME si nu se schimba. La insistentele mele au zis ca daca vreau eu sa-l schimb neaparat mi-l schimba. Pretul 2300 LEI :hyper: . Deci...'totul e in aer', banuiesc ca politica asta noua de la BMW e facuta in asa fel incat sa schimbi direct cutia :frantics: Edited by add3ian
Link to comment
Share on other sites

Cauta aici pe forum si vei gasi o gramada de informatii despre uleiul la cutiile automate. Vei constata ca mecanicii aia fabuleaza. E lifetime pe perioada garantiei (max 5 ani/100.000 km). A iesit din garantie... esti pe pielea ta.

Se schimba la 60.000, asta daca tii la masina. Pretul ce ti l-au comunicat e unul normal. Doar baia cu filtrul incorporat, uleiul si eventuale garnituri costa ~1500 de lei.

 

Daca vii de pe vwforum, precis ai vazut si acolo o gramada de probleme la cutiile automate, in urma exploatarii/intretinerii necorespunzatoare. O fi BMW mai rezistent, dar orice material are nevoie de conditii pentru functionare optima. :)

Link to comment
Share on other sites

Masina are acum 161000 REALI...ultima revizie in 08.2011 la 154000...banuiesc ca macar o data a fost schimbat uleiul in cutie...trebuie sa verific in cartea service chestia asta. Daca nu a fost o sa-l schimb impreuna cu uleiul din motor si restul consumabilelor pentru un 'somn mai linistit'. Pana una alta inca ma bucur de masina, poate sunt subiectiv acum, cu ceva vreme in urma eram fac declarat VAG, dar BMW e mult peste VW-AUDI. Cel putin asa mi se pare dupa prima saptamana :D ...vom vedea in viitor. Cu vechiul B7 am facut 50000 de km pe Romania intr-un an jumate fara nici o problema; ulei si filtre , atat (avea 215000 km). Sunt sigur, sau sper ca va fi cel putin la fel si cu BMW, binenteles facand o intretinere adecvata masinii.
Link to comment
Share on other sites

Cauta aici pe forum si vei gasi o gramada de informatii despre uleiul la cutiile automate. Vei constata ca mecanicii aia fabuleaza. E lifetime pe perioada garantiei (max 5 ani/100.000 km). A iesit din garantie... esti pe pielea ta.

Se schimba la 60.000, asta daca tii la masina. Pretul ce ti l-au comunicat e unul normal. Doar baia cu filtrul incorporat, uleiul si eventuale garnituri costa ~1500 de lei.

 

Daca vii de pe vwforum, precis ai vazut si acolo o gramada de probleme la cutiile automate, in urma exploatarii/intretinerii necorespunzatoare. O fi BMW mai rezistent, dar orice material are nevoie de conditii pentru functionare optima. :)

 

Chiar e BMW mai rezistent?!?!:blink: Fata de care?:mellow:

Link to comment
Share on other sites

I-am contactat personal pe cei de la ZF si mi-au recomandat schimbul uleiului la cutie intre 80 si 120,000km, in functie de cum a fost utilizata masina.

Ma rog... nu eram sigur in privinta numarului de km. Cert e ca nu e life time.

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am o nelamurire in ceea ce priveste e60-ul meu (525d-2004). Am probleme cu electronica, cum incepe sezonul rece imi tot pica ba servotronicul, ba abs-ul ba dsc-ul uneori chiar toate . Am descoperit ca ibs-ul meu era distrus. Am luat unul nou si am intampinat aceleasi probleme, am luat unul second bun identic cu al' vechi a mers o perioada si acuma iarasi face aceleasi figuri ba mai mult nu mai merge incalzirea in scaune si ventilatia iar ieri mi se plafona masina in 2000-2500 rot/min ca si cum era o dacie pe benzina proasta iarna, acuma si-a revenit. I-am facut diagnoze peste diagnoze am schimbat piese si tot nu scap de belele. Voi ce parere aveti, ce poate fi?
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am o nelamurire in ceea ce priveste e60-ul meu (525d-2004). Am probleme cu electronica, cum incepe sezonul rece imi tot pica ba servotronicul, ba abs-ul ba dsc-ul uneori chiar toate . Am descoperit ca ibs-ul meu era distrus. Am luat unul nou si am intampinat aceleasi probleme, am luat unul second bun identic cu al' vechi a mers o perioada si acuma iarasi face aceleasi figuri ba mai mult nu mai merge incalzirea in scaune si ventilatia iar ieri mi se plafona masina in 2000-2500 rot/min ca si cum era o dacie pe benzina proasta iarna, acuma si-a revenit. I-am facut diagnoze peste diagnoze am schimbat piese si tot nu scap de belele. Voi ce parere aveti, ce poate fi?

Vad ca esti din Timisoara, iti recomand sa vorbesti cu userul frick

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.