Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Va saut.

 

Am cumparat recent un e60, are stopurile schimbate cu cele de facelift.

 

Am eroare de bec ars pe spate + semnal, am citit pe forum ca trebuiesc codate pe masina.

 

Avem vreun coleg care se pricepe sa le codeze?

 

Multumesc.

e buba cunoscuta

cablul de masa este subdimensionat si ĂŽti va pĂŽrli papucul ĂŽn care se-nfige si se va topi ĂŽn timp si plasticul unde-i montat

Link to comment
Share on other sites

Am comandat si eu baterie pentru E60, am comandat un Tudor de 100 AH cu 900 la pornire, aveam silver varta de 95 ah cu 800, a dus 5 ani...insa am descarcat-o eu de tot cand am cumparat masina cu codarile mele si iarna face figuri, adica se reseteaza bordul, imi apare martorul cu masina pe elevator, incontinu o ia razna magazia de cd-uri, porneste la sfert,dar face figuri de aproape 3 ani doar iarna, am zis sa o schimb si eu (3 ani am tinut-o eu si 2 fostul proprietar).

 

Daca mai are cineva probleme de genul, contrar a ceea ce am facut eu, i recomand sa o schimbe cat mai repede deoarece exista riscul sa se strice vreun modul (LMA gen) sau inclusiv sa se desincronizeze CAS-ul cu DDE-ul si sa nu mai porneasca masina fara sa se puna rheingold-ul pentru resincronizare, asta se poate intampla daca se descarca bateria de tot sau daca are probleme cum am avut eu.

 

Inclusiv iarna nu-mi mai aprinde welcome lights, decat vara.

Link to comment
Share on other sites

A inceput si la mine cu figurile de cand a dat frigu', bateria e descarcata mereu cand intru in masina si imi reseteaza tot.

 

00E714 : Message (battery voltage 0x3BE) faulty, receiver IHKA, transmitter DME-DDE

 

00951B SZL Overvoltage

 

009CC5 LM No Message LIN (RLS)

 

Ceva idei? M-am uitat in spate pe baterie si e neagra deci pare sa fie exid, si e de 80ah cu 800. Ce nu inteleg eu e de ce e cu AGM daca eu nu am start stop. din ce am vazut e cam 650-700 lei o baterie cu AGM si pana in 450 una fara. Care trebuie luata, presupun ca tot AGM, nu? As merge pe o varta de data asta.

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu stiu, eu am masina de 4 ani si n-am umblat la ea, pe realoem imi da ca toate bateriile sunt AGM. Nici nu stiu ce sa iau, as lua tot 80 cu 800 dar nu stiu de care si daca trebuie cu AGM, nu prea vad de ce as avea nevoie de AGM daca nu am start stop. Cand e motoru' pornit voltaju' e pe la 14.7 14.8 parca. In orice caz, peste 14.5 si cu masina oprita sub 12, 11.7 11.8. Ma baga si in ceata eroarea asta cu receiver IHKA, sa nu fie un consumator care descarca bateria, desi e dubios cum a inceput cu simptomele astea fix cand a venit frigul si asta ma face sa cred ca bateria e de vina. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Bateria este de vina...

 

Am pus Tudor astazi, a pornit total diferit de cum pornea, cum am atins butonul nu s-a gandit deloc si a pornit ca la inceput, inainte chiar avea o zguduiala din cauza ca invartea cu 1 secunda mai mult, se simtea mai mult pornirea ca acum.

Am pus-o pe masina, am pus aparatul pe ea, incarca 14.94 si cu faruri aprinse 14.82.

Sincer dupa ce am ajuns acasa si am pornit-o dupa 30 de minute sa plec iarasi a pornit ca si cu bateria veche si iara mi-a dat pe idrive "high battery discharge". Este posibil sa nu se fi "obisnuit" bateria ca nu am mers mai mult de 10 minute cu ea de cand am pus-o pana acasa, am fost la un prieten de are carly cumparat pe telefon si am codat-o, avea selectat 80 AH AGM codata din fabrica, iar pe bmwfans (ca si realoem) apar vreo 3 feluri de 77-80 AH AGM si de 90 NON AGM.

In lista predifinita cu valorile de codare erau ceva de genul: 77-80-90-105-110 NON si AGM si cand vroiai sa selectezi *other* ca nu e niciuna din lista aparea un mesaj ca daca nu ai pus o baterie care nu bate cu nici-o valoare din lista respectiva sa selectezi urmatoarea valoare din lista mai mica decat cea care ai pus-o, eu cum am pus de 100 AH, am selectat 90 AH NON AGM.

Si eu cred ca de fabrica era AGM pus de 80 AH, insa varta asta de pe masina de 95 AH cu 800 A a tinut 5 ani (era Varta Blue G3), deci mai mult sau la fel ca cea originala.

 

Acum am mai pornit-o de cateva ori si a pornit frumos, exact cum a pornit prima oara cand am pus bateria si nu a mai dat eroarea, nu a mai dat nimic insa am stat cu ea pornita vreo 1 ora plus mers prin oras.

Incarcarea pe carly imi apare 15,1, am vazut ca arata ceva istoric la bateria veche de genul, intre 90-100% cate ore a incarcat, intre 80-90%, 70-80%, erau vreo 2700 ore la 70-80% si la 40-50% erau 250 ore ceva de genul, nu-mi dau seama exact ce vrea sa spuna.

 

Unii mi-au spus sa iau AGM tot tudor de 90-100 AH, altii mi-au zis sa o iau pe cea mai ieftina posibila ca oricum tine putin, asa ca am ales o varianta putin peste medie cu acest Tudor high tec premium de 100 AH cu 900 A.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai pus 100ah trebuia sa codezi 110ah. Cu Carly e riscant de codat, de multe ori nu codeaza... 15.1v e mult oricum, in 1 an e bateria distrusa :)

 

Va saut.

 

Am cumparat recent un e60, are stopurile schimbate cu cele de facelift.

 

Am eroare de bec ars pe spate + semnal, am citit pe forum ca trebuiesc codate pe masina.

 

Avem vreun coleg care se pricepe sa le codeze?

 

Multumesc.

 

Da, se pot rezolva. Da-mi un semn pe PM daca nu se ofera nimeni si te ajut eu

Link to comment
Share on other sites

am fost la un prieten de are carly cumparat pe telefon si am codat-o...

Codarea e doar prima faza. Ai resetat si contorul de incarcari?

 

cu masina oprita sub 12, 11.7 11.8.

Cu masina oprita si in standby, trebuie sa ai cam 12.5V. Daca nu, e slabita bateria. Poti incerca si sa tii pe ea un incarcator de intretinere cu curent mic (4-5A), peste noapte. Poate e doar insuficient incarcata.

Link to comment
Share on other sites

Ce nu inteleg eu e de ce e cu AGM daca eu nu am start stop.

 

M-ai facut curios si m-am uitat pe realoem [1] ce scrie pentru modelul meu si am observat urmatoarea nota: "Standard batteries can always be replaced by AGM batteries with the same specifications."

 

Tind sa cred ca nota respectiva nu se aplica doar la masina mea si se poate pune AGM fara probleme pe orice model.

 

[1] https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW11-EUR-12-2011-F10-BMW-520d&diagId=61_2369

Link to comment
Share on other sites

Poti sa pui ce baterie vrei, dar de 9cc5 si 951b nu vei scapa. 9cc5 imi apare si mie de 3 ani, nu i-am dat de cap, am reinitializat si rls-ul, degeaba, nu scap de el, il sterg iar dupa cativa km reapare. In ista nu apare ca fiind eroare "prezenta"...nu i-am mai dat importanta ca nu are niciun simptom. 951b la fel, aparea si cu bateria veche, dar asta imi apare mult mai rar, in ultima vreme am vazut ca n-a mai aparut.

Daca apui baterie de acelasi amperaj tot va trebui sa resetezi contorul de incarcari.

Edited by bmw_fast
Link to comment
Share on other sites

Nu ma deranjeaza alea 2, le am de mult timp si eu si nu afecteaza masina cu nimic. Schimb bateria pentru ca e dusa, stiu ca trebuie resetat, am ista etc. Nu vrea sa ma complic cu tool32 si carly sa stau sa codez pentru amperaj diferit si non AGM. Prefer sa iau tot de 80/800 AGM si doar o inregistrez
Link to comment
Share on other sites

Erorile alea le-am avut 2 ani, au disparut dupa ce am facut update la DDE (calculator motor) la ultima versiune inainte sa pun soft-ul, problemele la baterie au persistat insa au disparut erorile, imi apareau cu 532.000 km, sunt cunoscute ca apar la km aia incontinu.

Nu le-am mai vazut de 6 luni de zile de la update

Link to comment
Share on other sites

Salut , daca poate cineva sa ma ajute cu un sfat.Dimineata a m pornit masina , am mers in oras , a pornit perfect si dupa vreo 2-3 ore cand sa o pornesc invartea motorul si nimic.Am dat de cateva ori la automat si nu mai invartea deloc , am cumparat baterie noua si tot nu porneste , a invartit de vreo 3-4 ori si dupa nu mai invarte.Ce ar putea fi ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.