Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Salutare tuturor si bine v-am gasit. Sunt si eu un nou posesor de un E61 din 2004, un 525D automat. Si am urmatoare problema:

Daca merg mai mult cu ea si calc acceleratia mai brusc, moare cutia, adica nu mai trage, imi apare o eroare in bord si ca sa isi revina, trebuie sa o opresc si sa o pornesc. Daca merg in regim normal nu am absolut nici o problema, nu smuceste cand schimba, nu tremura nu nimic. DOAR cand ma dau la ea. Tin sa mentionez ca revizia a fost facut acum 4 luni gen, inclusiv ulei cutie. Are cineva idee sau a mai patit cineva asa ceva?

Am omis sa mentionez ca are EGR si DPF off + soft stage 1, asta daca are vreo importanta. Iar ca nr de KM 191.500 ceva de genul.

Edited by OPSENATOR
Link to comment
Share on other sites

Da din 2004 chiar are 191.000 km.

Si a condus-o si doar o batranica la cumparaturi si inapoi.. si care a decedat si el e norocos ca a luat un seria 5 cu asa putini km.. iar noi suntem niste invidiosi.

Hmm

 

Si nici nu stie ca uleiul cutiei ar trebui schimbat pentru inceput!? Asta i-ar face bine cutiei de viteze acum si in viitor. Mai e si un filtru... acolo. Trebuie facute niste cheltuieli de intretinere..

 

Saraca masina..

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mda, chiar ma asteptam la astfel de comentarii legate de km. credeti ce vreti, eu am verificat masina si pe carvertical, si la rar si peste tot unde s-a putut. Eu totusi asteptam un raspuns la problema mea, nu comentari inutile.

 

 

 

Si nici nu stie ca uleiul cutiei ar trebui schimbat pentru inceput!? Asta i-ar face bine cutiei de viteze acum si in viitor. Mai e si un filtru... acolo. Trebuie facute niste cheltuieli de intretinere..

 

 

Daca citeai cu atentie inainte sa te apuci sa comentezi aiurea, ai fii observat faptul ca am specificat ca are revizia facuta INLCUSIV cuite cu toate cele aferente.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Daca citeai cu atentie inainte sa te apuci sa comentezi aiurea, ai fii observat faptul ca am specificat ca are revizia facuta INLCUSIV cuite cu toate cele aferente.

Promit sa citesc mai atent data viitoare, cu toate cele aferente, eroarea din bord nu ai vrut sa o explici, sau era mai important sa ne spui ca masina are 190k km!?

Nu am auzit o singura solutie data de numarul de km.. dar uite, asa imi place mie sa devin MAI RATIONAL cand altii au probleme cu explicatiile si devin ei insasi rautaciosi.

 

Fa o testare cu un tester dedicat BMW si poate reusim mai mult pentru masina. Eroarea aceea din bord trebuia sa te faca sa scrii mai mult despre ea.

.. cumva e vorba de limp mode???

aceea poate fi de la motor si nu de la cutie cum ai reusit sa ne indici cu succes.. sau poate vrei sa explici ce te-a facut sa crezi ca e de la cutie?

 

Fie si asta spusa, tu trebuia sa faci topic separat cel mai bine.

In primul rand iti gaseai problema pe viitor pentru ca aveai topicul tau in setarile din cont. Asa totul va fi amestecat si uitat, de tine.

Apoi ce are masina este o problema a ei, nu neaparat o problema a modelului sau mai stiu eu.. vreun ghid al cumparatorului!?

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Incerc si eu sa inteleg si sa calculez un lucru:

Cu cat s-ar putea vinde un E60 care are peste 15 ani vechime, cu motorizare buna si cautata, care are aprox 50.000km reali si dovedit intretinut doar la reprezentanta.

Sa zicem ca masina a costat aprox 70-80k, deci asta inseamna f bine accesorizata tinand cont cat de mici erau preturile acum 15 ani.

 

Evident ca nu este vorba despre E60, insa am considerat potrivita aceasta masina ot a simula pretul, motorizarea, statutul la mom achizitiei etc.

Inteleg si ca lumea in 15 ani se schimba radical sica doar ne dam cu parerea, poate total gresit

Edited by edit
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, edit said:

Cu cat s-ar putea vinde un E60 care are peste 15 ani vechime, cu motorizare buna si cautata, care are aprox 50.000km reali si dovedit intretinut doar la reprezentanta.

S-ar vinde foarte bine si probabil peste pretul pietei acum pentru ca exista o mare criza in fabricarea masinilor datorita razboiului si a Covidului.. care a trecut oarecum. Piata SH a masinilor a crescut din cauza asta, cel putin in vestul Europei.

Totusi, totusi o masina BMW e greu de crezut ca ar putea avea doar 50k km in atatia ani (15 ani). Ii face in 5 nu in 15, si asta mergand doar ici-colo.

..Cum e sa iei un E60, sa platesti atat la el (ca doar are motor bun) si sa fi facut doar 50k km in 15 ani? 💨E aproape obligatoriu unic propietarul. 💨

Dupa cum si ce zice mgi e ultra-valabil. Si oricum, nu tragi de un Porche cum tragi (si bagi) de un E60.. asa ca.. eticheta vs. "dai sa mearga..".

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Chiar si asa, nu exista o regula. Daca masina a fost intretinuta cum trebuie, conservata, rulata la intervale relativ mici, tinuta in garaj, cu furtune si curele schimbate, etc, e una. Daca a stat in ploaie cu o prelata pe ea (if that) si n-a fost miscata in ultimii 7 ani, e cu totul altceva. O masina care sta ani de zile poate sa ceara foarte multi bani ca sa fie pusa pe picioare.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Nu complic treaba, doar iti spun ca nu exista o regula. Sunt masini care pot costa jumate din pretul lor initial dupa atat timp, sunt masini care pot costa mai mult chiar si sunt masini care pot costa 10% din pretul lor initial. Chiar la aceeasi marca sunt modele care isi pastreaza valoarea foarte prost - fie sunt extrem de nefiabile, sau greu de reparat, fie sunt urate, fie au alte probleme - de exemplu rugina la sasiu.

Deci da, teoretic poate sa coste 15k dupa 15 ani si 50k km. Dar practic depinde de toate elementele astea pe care le-am spus mai sus.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

De ceva timp imi tot apare mesajul ca bateria e descarcata ( e60 lci 530xd ), am verificat in ista D statusul bateriei si imi apare ca e incarcata 49-50%. Am facut un drum lung de 200km si cand am pus testerul, mi-a aparut ca-i incarcata 51-52%. Tot prin ista d am gasit si cum se masoara voltajul cand e motorul pornit, era undeva la 15-15,2. Bateria e non agm de 95ah iar in ista d am vazut ca-i inregistrata ca 110 sau 115 ( nu mai tin minte exact ). Am schimbat bateria acum 6luni si am inregistrat in ista d ca baterie noua. Din cauza ca bateria e inregistrata ca fiind de 110, ea fiind defapt de 95ah sa nu o incarce cum trebuie?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Problema lui @Brokencyde trebuue inteleasa altfel. 

Bateria masinii trebuie codata inapoi pe 95 de Amperi. Pe undeva e firesc ca ISTA ii spune ca bateria e incarcata 50-60%.. Pentru ca ISTA face calculul Starii De Incarcare al unei bateriei CODATE, aceea de 110Ah (in cazul lui) care probabil are 900CCA cand e incarcata.  ...Cand ISTA "vede" de fapt o capacitate a unei baterii de 95 ("stiind" ca e de 110..) ca doar aia e fizic pe masina, care atunci csnd e 80-90 incarcata probabil are 6-700CCA, ca atata are o baterie de 95.. normal ca spune ca bateria de 110 e pe jumatate incarcata, ca nu are de fapt baterie de 110..

Acum bateria fiind incarcata de 6 luni de zile dupa UN ALGORITM de baterie de 110A va dati seama ca bateria lui de 95 a fost incarcata IN EXCES cu, curent... Asta avand un efect prost asupra incarcarii/descarcarii pe care ALGORITMUL (de 110Ah) la aplicat.. fenomenul intern in baterie cel nai probabil e deformare a placilor...

Sau exista si varianta de baterie proasta din fabrica.. dar inclin sa cred ca algoritmul a dat-o peste cap.

Morala?

Puneti bateria dupa care e facuta codarea pe masina, SAU adaptati codarea tipului si marimii bateriei daca vreti sa tina!

Aproape acelasi fenomen se intampla cand pui baterie de 100A si masina e codata pentru una de 80amAh. Bateria garantat se incarca insuficient..

Reflectati la ce am scris mai sus si luati in serios cand puneti, ce baterie puneti.. in cazul asta nu se deformeaza placi ci mai degraba sulfatare.. depuneri pe fundul bateriei.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
22 minutes ago, Alexandro said:

310 reali..ideea e ca odata face asa odata schimba perfect nici nu îți dai seama ca schimba nu înțeleg ce ar putea fii

Sunetul acela de lovit ceva de cenu se aude undeva din spate sub bancheta Zona aia,și nu tot timpu..și nu tot timpu schimba “forțat”..camd opresc la semafor simt cum schimba e normal ??..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut cu respect..am și eu o problema cu al meu e60 525d 177hp automat..in mers constant cam pe la 1500rpm merge in suturi parca cineva ma împinge de la spate ..fosr la 1500 după când accelerez puțin dispare .merge foarte urat.la schimbările de trepte se aude o lovitura cam tare ..ma ajuta cineva cu o informare? Mulțumesc 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.