Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Turboul dus complet inseamna o reconditionare de turbo undeva la 300-400 Euro facut bine in Bucuresti, fulia pe la 150 euro Corteco, iar filtrul de particule o curatare la vreo 150-200 euro sau o inlocuire undeva la 300 euro filtrul aftermarket cu cel vechi la schimb (odorhei secuiesc), deci totul maxim la 850 euro, o suma mica pentru un turbo "nou", dpf "nou" si fulie noua..pe turbo o sa ai garantie cam 1-2 ani, iar pe dpf la fel.

 

Sumele alea sunt pentru Turbo OE nou, DPF OE NOU si fulie OE noua, ceea ce nu se merita.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce vorbiti cu atata siguranta despre viitor?? una e sa zici "poate sa te tinta 20k" la fel de bine poate sa tina 100k, nu ai de unde sa garantezi tu asta AFK, ca ai patit tu sau nici macar tu si un prieten de fapt sau ai auzit nu inseamna certitudine, certitudine este cand se intampla asa in 90% din cazuri si stie toata lumea ca nu are rost, nu cand se mai gaseste cate unul sa zica ca nu se merita pentru ca "stie el".

 

Cum sa pui turbina noua? Mai bine o schimbi de 3 ori in 5 ani decat sa te apuci sa iei turbina noua care mie unul nu-mi garanteaza nimic si tot 1-2 ani ai garantie.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut , asa mam gândit si eu , o recondiționare la turbo , este ca noua doar carcasa mea rĂŁmâne in rest este nou .

Ai putea sĂŁ-mi spui unde as putea sa-l trimit in București pentru recondiționare ?

Filtru de particule nu se poate regenera sau anula ??

Mersi mult

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca ai fost ironic, asta e posibil sa nu tina 5 ani o turbina noua...cu masina din fabrica as putea sa zic ceva de siguranta...dar chiar ea si OE noua tot parca vad ca in 3-4 ani incepe sa se duca, depinde si de km si de stilul de mers, etc.

 

AVD turbo, sau Bogdan Haplea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eram ironic.

 

E normal ca una noua sa tina mult mai mult decat una reconditionata. Exemplu personal, pe fostul e90, vanzatorul i-a pus turbo nou la 180k km, nu a vrut sa se complice cu reconditionarea. Eu am luat-o la 236k km si masina are in prezent 306k km, la cummatul meu. Fara nicio problema. In schimb, la gti, am avut turbo reconditionat de fostul proprietar cu 10k km inainte sa o cumpar, am facut nici 15k si a picat (a intrat in limp mode si aia a fost). Eu stiind ca nu tin masina am reconditionat-o, si dupa inca 15-20k km a inceput sa fluiere si sa fie cam pe duca, noul proprietar i-a pus noua, are deja 30k si nicio problema. Ambele masini cu soft marire putere si mers agresiv 90% din timpul in care le-am condus. De aici am ajuns la concluzia, ceea ce i-am recomandat si lui, ca daca vrei sa tii masina pentru tine merita noua. E o investitie buna sa iei noua daca tii masina.

Edited by AFk^
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pai te contrazici singur, "soft marire putere si mers agresiv 90% din timpul in care le-ai condus", dar ai intreabat si pe altii care le-au reconditionat? Eu am intrebat si am si trimis la reconditionat turbine la Bucuresti pentru clientii din service, de 2 ani jumate de cand lucrez nu s-a intors nimeni inapoi, iar in legatura cu cunostintele are au facut 10% din ei au mai avut probleme in timpul garantiei sau dupa garantie cu turbina reconditionata.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua.

Scuze daca postez unde nu trebuie,nu imi merge foarte bine receptia canalelor radio precum si inchiderea centralizata,merge doar de la 1m departare de masina,am tot citit cum ca este CAS sau modulul de receptie???unde pot gasi modulul acesta macar sa verific codul si poate il inlocuiescc pentru verificarea/eliminarea cauzei de mai sus?

Acum mai nou nu imi mai merge nici cheia sa deschid,doar mecanic.

Va multumesc frumos.

Edited by Basarab
Link to comment
Share on other sites

Buna. Am descoperit si eu recent forumul acesta si sper sa ma poata ajuta cineva cu problema mea.

 

Am luat anul trecut un 520D E61 Touring 2008-05-28.

E Series E61 (MUE)

Series 5

Type TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine N47

Displacement 2.00

Power 130

Drive HECK

Transmission AUT

 

Dupa ce am condus o perioada mi-am dat seama ca are un consum exagerat (parerea mea)in oras.

Datele din computeru de bord:

14-16 l/100km - oras

5-7 l/100km - afara

 

Primul lucru care l-am verificat a fost ca temperatura ajunge la 90 de grade, deci termostatul pare a fi OK.

 

Ieri m-am legat cu laptopu-l la ea si am facut o diagnoza cu ISTA D si imi da 2 chestii:

- O avertizare legata de DPF ca se apropie de moarte dar totusi zice ca o mai duce 40.000 km cand il interoghez. Ultima regenerare acum 180 km.

- O eroare de comunicatie cu ECU fuel pump. Eu ca nespecialist presupun ca aici ar fi problema. Masina porneste la prima cheie deci motorul este alimentat sau supra alimentat ceea ce ar putea duce la consumul mare la turatii mici (oras.

 

As dori si alte pareri inainte sa ma apuc de "surubarit" :rolleyes:

 

EDIT: off topic, am masurat bateria si are 11,8-12 Volti presupun ca trebuie inlocuita...sau mai merge incarcata??

Edited by PCSorcerer
Link to comment
Share on other sites

In primul rand verifica consumul de be bord cu ceea ce alimentezi . Consum 14-16 in oras pare exagerat , iar 5 afara cu un E60 touring cu motor de 2L este aproape imposibil. Apoi , acum iarna cu drumuri scurte in oras , poti sa ajungi la 14 cu masina aia . Fa consumul la pompa pe perioade/drumuri mai lungi .

Cum ti se pare ca trage masina ? E in regula ? Erorile din ISTA nu par importante - fii mai specific cu eroarea ecu fuel pump . Eu zic sa faci niste aditionale cu ISTA pt fuel pump , stare injectoare , air-mass test , charge air pressure test ,debitmetru apoi sa tragi o concluzie .

Link to comment
Share on other sites

In primul rand verifica consumul de be bord cu ceea ce alimentezi . Consum 14-16 in oras pare exagerat , iar 5 afara cu un E60 touring cu motor de 2L este aproape imposibil. Apoi , acum iarna cu drumuri scurte in oras , poti sa ajungi la 14 cu masina aia . Fa consumul la pompa pe perioade/drumuri mai lungi .

Cum ti se pare ca trage masina ? E in regula ? Erorile din ISTA nu par importante - fii mai specific cu eroarea ecu fuel pump . Eu zic sa faci niste aditionale cu ISTA pt fuel pump , stare injectoare , air-mass test , charge air pressure test ,debitmetru apoi sa tragi o concluzie .

 

Mersi de raspuns si de sfaturi.

 

Voi face consumul la pompa si o sa revin cu rezultatele.

Masina trage foarte bine alte probleme nu am cu ea.

Din pacate cu eroarea de ECU fuel pump nu pot fi mai specific pentru ca doar atat imi zice ISTA ca nu poate comunica cu el si imi da cateva cauze posibile (lipsa alimentare ECU, siguranta arsa, comunicatie intrerupta, etc) care le voi verifica probabil maine si voi face si celelalte teste ce mi le-ai recomandat.

 

Revin cu rezultatele...mersi

 

Ah si inca o intrebare. A incercat cineva sa inchida vana EGR din software (ISTA) prin setarea valorii de referinta la +40/+87, functioneaza?? si care au fost rezultatele??

 

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

A incercat cineva sa inchida vana EGR din software (ISTA) prin setarea valorii de referinta la +40/+87, functioneaza?? si care au fost rezultatele??

 

Mersi.

 

Da, functioneaza! Numai ca nu o inchizi de tot, bagi in motor cu 40mg mai mult aer curat. Ca rezultate masina trage ceva mai bine si pastrezi galeria de admisie mai curata

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.