Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

a inceput sa-mi placa foarte mult E61.

portbagajul e extrem de mare, imi place faptu' ca se poate deschide doar luneta, si, stiu ca e ciudat, dar imi plac "ciudateniile" tipice erei bangle, cum ar fi forma fetelor de usi, idrive-ul al carui caracter contraintuitiv se gaseste deja adanc pe teritoriul comicului, si functionarea manetei de semnalizare. ma bufneste rasul cand, nefiind deja obisnuit sa apas cate jumatate de cursa, vreau s-o anulez si incepe semnalul in directia cealalta laugh1.gif

 

m-am gandit ca cel mai bun model dpdv costuri/depreciere/motorizare/etc e 525d, prefacelift ca fie chiar 2.5, nu 3.0.

 

am mai condus e39 525d, common rail, impresia ramasa fiind ca daca ar fi sa dau o liniuta cu E34-ul meu contra unuia, m-as cam face de ras.

se simte clar cand intra turbina si te lipeste de scaun, e destul de misto.

 

ei, acum dilema/intrebarea mea.... sambata am mers cu un E61 525d care e exact ce teoretic vreau: o gramada de optiuni printre care si headsup display si plafon panoramic, e intretinut foarte bine, erori in bord n-avea in afara de ceva cu PDC.

dar... nu trage! de ce nu trage? adica ajunge relativ usor la 150, nu e in limp-mode sau ceva, doar ca atunci cand esti in a 2a si o calci la fund, trage super liniar (si nu foarte brutal)... unde e momentu' cand "intra turbina" si te baga in scaun, ca la e39? era ceva oare in neregula cu masina condusa de mine, poate vreo problema la MAF ceva? n-ar fi scuipat un martor CEL in bord?

 

voi, cei cu 525d, ce puteti spune? pe net vad ca are 7.6 secunde pana la suta, din experienta mea orice e sub 8 produce starea aia de "trage", dar aici chiar nu am simtit.

voi mai studia si eu, vreau sa vad si un 530d cum e, sa vad daca merita 13 mil anual in plus la impozit

Link to comment
Share on other sites

astazi am testat un 530d, si ...

sa vad daca merita 13 mil anual in plus la impozit

1 milion pe luna in plus ? MERITA 100%. 500Nm, se simtea excelent, mi-a placut maxim masina. mai putine optiuni decat 525d-ul testat in weekend (n-avea navi mare, n-avea HUD, n-avea plafon panoramic) insa mai mult decat compensa la motorizare.

acum, o intrebare, pt cei mai priceputi: l-am intrebat pe propietar daca mai are DPF, a zis ca nu stie. ne-am uitat in meniu la diagnostic, dadea DPF OK.

cand se anuleaza, se codeaza astfel incat sa transmita ECU ca e ok? adica poate aparea in bord ca fiind OK dar el sa fie anulat?

n-as cumpara o masina cu DPF si EGR delete....

Link to comment
Share on other sites

Salutare colegi!Azi dimineata nu am reusit sa mai deschid masina din telecomanda, am incercat si cu rezerva, nimic.Am descuiat cu lamela si a pornit la sfert, dar nu se mai inchid usile cand ma pun in miscare nici portbagajul nu il pot deschide nici de la butonul din interior, nici cu lamela.E total blocat.Daca folosesc butonul din bord usile se inchid, deci probabil e ceva electric, as fi vrut sa verific totusi bateria daca e dusa dar nu pot ajunge la ea.Am rabatat bancheta spate dar nu pot scoate acel panou de la baterie fara sa fie ridicat portbagajul.Ceva sfaturi? Edited by Il Dottore
Link to comment
Share on other sites

Salut, am achiziționat de curând un 520i e60 an 2004 Am probleme cu stergatoarele, ba merg, ba nu merg. Cnd opresc motorul și ĂŽl repornesc i'și revin, dupĂŁ care se blocheazĂŁ iarĂŁ. Motorașul, releul?

Sau sa fie altceva. Cum rez problema?

Mulțumesc anticipat.

Edited by Zeu's
Link to comment
Share on other sites

Salutare colegi!Azi dimineata nu am reusit sa mai deschid masina din telecomanda, am incercat si cu rezerva, nimic.Am descuiat cu lamela si a pornit la sfert, dar nu se mai inchid usile cand ma pun in miscare nici portbagajul nu il pot deschide nici de la butonul din interior, nici cu lamela.E total blocat.Daca folosesc butonul din bord usile se inchid, deci probabil e ceva electric, as fi vrut sa verific totusi bateria daca e dusa dar nu pot ajunge la ea.Am rabatat bancheta spate dar nu pot scoate acel panou de la baterie fara sa fie ridicat portbagajul.Ceva sfaturi?

 

 

Salut, daca vrei sa masori bateria trebuie doar sa ridici capota si sa gasesti "borna" rosie (la mine e undeva in partea dreapta). Masori tensiunea bateriei intre borna rosie si un surub de la caroserie cu motorul oprit. Cu motorul pornit masori cat e tensiunea de incarcare.

Edited by PCSorcerer
Link to comment
Share on other sites

Salutare colegi! Conduc un BMW E60, 530 Xdrive, M Pachet, pentru care ma gandesc serios sa cumpar un set de jante pe 19' (spider sau style 128). Intrebarea este, imi trebuie si flanse pentru ele sau se potrivesc direct? "Din auzite" am inteles ca nu s-ar potrivi direct, masina mea avand x-drive.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

specificatii style 128

 

specificatii style 172

 

Style 128 se potrivesc fara nici-o adaptare. Et 32, s-ar putea sa vrei sa pui flanse pe spate de 10, chiar daca are 9,5 J(275 latimea).

 

Vad ca spider zice ca nu se potrivesc, insa nu cred ca e problema de adaptare.

 

Scrie Except: 4x4...scuzele mele, da...nu se potrivesc, mersi crazy!

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri!

Sa clarific atunci: style 128 nu le pot pune nici macar cu flanse?

Iar pentru style 172, in link-ul primit mai sus se potrivesc astea (5er E60+ 9,5x19 back ET 32 13,26)? sau la coloana "model" tyrebuie sa scrie 4x4

 

Scuze daca intreb aiurea, vreau insa sa inteleg sa stiu daca imi iau gandul de la alte jante!

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am un 520i e60 an 2004

Am schimbat baterie acum 2 sapt și azi mi s aprins bateria p Roșu ĂŽn bord

Alternatorul sa nu ĂŽncarce?

Mulțumesc anticipat.

 

Menționez ca am fost la mecanic și mi a zis ca ar putea patina cureaua de la alternator

Mi e greu sa cred treaba cu cureaua.

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am un 520i e60 an 2004

Am schimbat baterie acum 2 sapt și azi mi s aprins bateria p Roșu ĂŽn bord

Alternatorul sa nu ĂŽncarce?

Mulțumesc anticipat.

 

Menționez ca am fost la mecanic și mi a zis ca ar putea patina cureaua de la alternator

Mi e greu sa cred treaba cu cureaua.

 

crazyboy, m ai lĂŁmurit buștean!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ce recomandari inainte de cumparare aveti specifice pt e60 sau mai ales e61? motor M57 (2.5 sau 3.0); exemplu: la multe nu merge reglarea automata a farurilor, asigura-te ca [insereaza sfat aici]

care din functiile care impun folosirea multor module/relee/etc tind sa se duca, si cum se manifesta?

pe cat duce sa faci toata bucsaraia cu piese bune (lemforder)?

 

din ISTA se pot determina cu precizie probleme actuale sau viitoare care tin de : DPF, turbina, EGR? am vazut ca te pune sa inlocuiesti DPF la peste 200k km, indiferent de starea lui, dar ca se poate face regenerare/reset din ISTA/INPA ... daca e asa usor, de ce n-o fac posesorii actuali? e posibil sa fi incercat si sa nu fi functionat?

 

de ce sunt TOATE pline de ulei la motor, mai ales pe partea cu turbina? e "a sign of things to come" ?

 

nu am vazut niciuna la care sa mearga PDC-ul. de ce? sunt ditamai masinile, daca e o reparatie simpla, de ce n-ar face-o propietarii actuali...

 

ce am observat eu din 5 masini sau cate am vazut pana acum:

- unii anuleaza compresorul pt self leveling spate....

- unele au volanul stramb (???)

- foarte multe produc un sunet de "cauciuc" la rotirea volanului, am inteles ca e o piesa undeva unde se intalneste coloana de directie cu panoul ignifug

- la unele nu functioneza deschiderea doar a haionului (e61)

 

edit: CONTEXT: ma costa 250 de lei o verificare si as vrea sa triez putin masinile pe care le vad pana sa le duc la inspectie in service. deja am dus una care la test drive imi placuse dar acolo am descoperit probleme

Edited by drujbex
Link to comment
Share on other sites

Ce sa zic ... cred ca ai vazut numai jafuri, masina facute pt vanzare. Cauta sa gasesti una care sa-ti arate facturi, revizii etc. Stiu ca 1000€ poate parea mult la pretul in plis a unei masini, dar 1000€ se cheltuie repede ca sa remediezi problemele. Din problemele prezentate mai sus, n-are voie sa se intample asa ceva. Doar in urma unor accidente pot aparea ... volan stramb, senzori etc.

Iar cine nu da 100 lei pe un senzor, iti dai seama ca doar a tras de ea fara sa investeasca.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

La vizionari recomand sa mergi cu cineva care are tester original ICOM, poti vedea foarte multe erori si testa multe componente si functii

 

Te-as sfatui sa cauti an de fabricatie minim 2006, la sfarsitul lui 2005 au remediat multe din problemele lui E60 (inclusiv cea cu frecatul coloanei de volan, rulmentul de plastic defect).

Edited by matose
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

clar, ar fi super marfa si facil, doar ca nu stiu daca e cineva dispus contra-cost, iar amici cu asa ceva nu am.

 

am un laptop de pe vremea revolutiei franceze cu port serial nativ, ma gandeam sa-mi pun eu INPA si sa cumpar alta interfata decat icom (pe care sub 2000 ron n-am gasit-o nicaieri)... dar aici sunt 100% in ceata, nu ma pricep deloc, orice sfat e binevenit :D

 

in general observ ca se intrevad doua scoli de gandire: ori iei una mega-cheap, vorbesc de ceva sub 4000 de euro, pe care s-o aduci la punct si sa stii 100% ce piese noi (o sa) ai pe ea, ori ceva pe la 6500-7000-7500, cu facturi, carte service, etc... dezavantajul la prima e ca risti sa bagi mai multi bani decat merita, iar la a doua ca risti sa nu fie intr-o stare asa de buna si tot sa bagi bani.

 

nu ma grabesc, chiar nu am nevoie de masina momentan, asa ca in continuare incerc sa vad cat mai multe si sa imi fac un shortlist cu 2-3 pe care sa le duc la pre-purchase inspection.

Link to comment
Share on other sites

Riscuri sunt la toate...nu ai de unde sa stii la niciuna ca e 100% perfect, dar una e cand cumperi masina de la cineva care a intretinut-o cum trebuie si sa-ti faca dovada prin facturi/intrari, sa-l stii de pe forum etc, mai reduci din riscuri si ideea este ca nu poti sa iei o masina care stii 100% ca nu are nimic pentru ca a doua zii sa-ti poata pica un ambreiaj/distributie orice, nici vechiul proprietar care a intretinut o nu avea de unde sa stie, trebuie sa poti sa-ti permiti sa o repari in caz de orice.

 

Tester eu am luat de pe olx, mult mai ieftin...nu pot sa zic aici, dar stii de care ma refer.

 

Edit: ICOM sa folosesti pentru tine deja e prea mult pentru diagnoza si ca cunostinte si ca bani, cu ICOM faci multe altele, nu se merita doar pentru diagnosticare cand ISTA face tot ce vrei.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am un laptop de pe vremea revolutiei franceze cu port serial nativ, ma gandeam sa-mi pun eu INPA si sa cumpar alta interfata decat icom (pe care sub 2000 ron n-am gasit-o nicaieri)... dar aici sunt 100% in ceata, nu ma pricep deloc, orice sfat e binevenit :D

 

 

Iei un cablu K+DCAN. Astea vin cu interfata USB (presupun ca ai la laptop asa ceva chiar daca e vechi). Softurile sunt la indemana, cauti pe google. Preturile la K+DCAN variaza de la 18$ (asa am luat eu din China si a venit in 30 de zile) pana la vreo 150-200 de lei maxim in RO(avantajul e ca in 2-3 zile il ai).

Toata treaba cu K+DCAN e ca sunt o groaza, unele merg pe doar pe modelele pre-LCI, altele si-si. Sunt multe clone slabe, dau erori, nu se conecteaza la masina, etc. Eu am cu placa de baza verde, merge si pe E60 LCI. Mai am unul cu placa alba, sta in sertar ca doar pe E46 a mers, deasta l-am luat pe cel cu placa verde.

 

INPA e usor de folosit, ai o sectiune unde poti scana toata masina de erori, iti da un raport pe toate modulele. Cat despre injectoare, este un ecran unde iti arata corectiile si marjele in care ar trebui sa se incadreze ca sa fie ok. Gasesti ghiduri de utilizare pe google, youtube, etc.

 

Ca sfat, cumpara o masina pe care merge tot, senzori de parcare, incalzire in scaune, navigatie, reglaje electrice la scaun. Dpmdv astea sunt eliminatorii.

Ca discurile sunt pe gata, hai, le schimbi si te folosesti de ele. La fel si amortizoarele. Dar nimic mai mult, electronica masinii trebuie sa fie ok din toate punctele de vedere.

Bani cer toate, insa o masina ok nu cere imediat dupa achizitie. Si cu siguranta nu cere lucrari mari (amortizoare si discuri pentru mine cel putin, intra la lucrari mici).

Edited by jeezy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.