Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

first of all, multumesc tuturor pentru sfaturi, chiar asta cautam!

 

@jeezy: super, mi-ai dat un punct de inceput. o sa incep sa fac research pe partea asta. intr'adevar vad ca e plin olx-ul de interfete. imi recomanzi deci sa caut cu placa verde, pt ca s-ar potrivi si pe nfl si pe lci. thanks!

 

 

@WIN60: iti dau dreptate intrutotu, doar ca eu m-am chitit pe model, mai nou m-am hotarat si ca vreau automata deci exclud manualele, si sunt extrem de putine E61 525/530 (benzina nici vorba...) era una bestiala de vanzare chiar aici la sectiunea vanzari, da' nu se mai da :( deci tre sa ma cam descurc cu ce e disponibil, in bucuresti le-am cam vazut pe toate. saptamana asta urmeaza un 30xd automat, de asta chiar sunt entuziasmat, pt ca asa imi place mie sa-mi setez asteptari si sa fiu pe urma dezamagit :D

Link to comment
Share on other sites

imi recomanzi deci sa caut cu placa verde, pt ca s-ar potrivi si pe nfl si pe lci. thanks!

 

Da, placa verde si buton pentru comutare LCI <-> non-LCI. Am cautat foarte mult pana m-am dat batut si am abandonat cablul cu placa alba si am trecut la altul cu placa verde.

Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sa-ti cumperi ICOM doar pentru asta, iar interfetele K+DCAN sunt limitate si nu vad toate erorile si functiile. La achizitie e recomandat sa faci si ceva teste avansate pentru a vedea din timp problemele ce pot aparea.

 

Daca nu gasesti, te pot ajuta eu cu diagnoza cu tester ICOM Next original (da-mi un PM daca e).

Link to comment
Share on other sites

Mai bine spus, un vanzator este posibil sa nu accepte sa conectezi tu "testerul" tau la masina lui, nu are treaba cu "vanzator serios", nu inseamna ca daca accepta e neserios,depinde acuma si de masina implicit pretul ei, nu te duci la un seria 6, x5, x6 cu "bau-bau" dupa tine sa pui tu chinezaria ta la 30k-50k euro, dar la un E46...mai merge, cum am spus nu are legatura cu seriozitatea vanzatorului.
Link to comment
Share on other sites

Nu mai la noi se procedeaza de maniera asta, te lasa pe tine neamtul sau olandezul sa-i pui testerul tau din buzunar cand cumperi masina, o prosteala , vrei verificare, platesti tata la reprezentanta. Nu stiu ce asteptari ai de la un scan, ca nu vine nimeni cu masina rupta la vanzare, cel putin pe mecanica se vede si fara tester dupa o tura cu ea.
Link to comment
Share on other sites

calinus68 ai fi surprins sa vezi cate bube gasesti dintr-un tester pus pe masina, te gandesti ca daca are probleme masina se gandeste el oricum sa le stearga...nu e chiar asa. Cum am spus depinde de ce masina cumperi si cat costa, nu o sa ma duc eu acuma la craiova la reprezentanta sau in alta parte pentru un E46 , passat b6, audi a6, etc, nu are rost pentru ca oricum o sa gasesti, pui un tester sa vezi ce-ti apare acolo, daca accepta, daca nu te duci intr-un service sa pui testerul, la ultimul a4 b7 pe care am pus testerul mi-am dat seama din erori ca a avut bordul schimbat de pe dr pe stg (volanul) impreuna cu alte semne vizibile, dar erorile care mi-au aparut m-au convins 100%.

 

Edit: ar fi bine sa aiba probleme pe mecanica, aia este, brate/bielete/bucsi/discuri se schimba si merge bine masina, dar cand ai erori pe injectie/turbina/egr, pot sa-ti de-a bataie de cap pana descoperi buba.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nicio indoiala aici, sunt perfect constient ca eu caut sa dau 6-7000 de euro pe o masina care noua, ajustand la inflatie, ar fi costat de 10 ori mai mult.

acestea fiind spuse, tot vreau sa-mi iau toate precautiile posibile, imi asum ca o sa-i schimb totusi probabil toata bucsaraia in primii doi ani, plus amortizoare (si perne in cazul meu), dar vreau cutie si motor solide (aici numar si injectoare) si sa nu aiba frame damage (accident serios)... si evident cat mai multe module functionale :D d-aia sunt dispus sa-mi pierd o zi intreaga sa configurez un laptop cu ista/inpa + interfata k+dcan pt ca apoi sa pot elimina din scurt multe viitoare vizionari. totusi inteleg perfect un vanzator care refuza "chinezaria", si daca masina e ok din toate celelalte puncte de vedere, o "promovez" pe lista scurta si oricum o sa fie dusa la service (unde au interfata originala icom).

Link to comment
Share on other sites

Sall

Am un 520i e60 2004

Nu mi Încarcã cât trebuie

Sa fie releul de la alternator sau cĂŁrbunii

Sau IBSul de la borna bateriei? Cum verific care este problm?

Menționez ca am schimbat baterie acum 2 sapt

Edited by Zeu's
Link to comment
Share on other sites

fac eu ceva gresit sau nu exista niciun 530i e60 mai nou de 2006 in romania? 9000 euro apare in screenshots, dar am tot plusat si abia la 15.000 apare un F10 523i (care are motor de 3000).

 

am zis sa renunt un pic la criteriile mele (break, automata) si poate apar si benzinare cu N52 unde sa gasesc unele bine dotate...

 

XYwszPx.png

 

 

 

Wno3iXw.png

 

Link to comment
Share on other sites

cum arata esapamentul 530xd-ului vazut astazi. I'm excited :D :D

 

bDa1vEu.png

 

 

 

chiar, vreo recomandare specifica impotriva x d-ului? asta e xdrive sau e ceva mai vechiut ? stiu ca aduce vreo 70 de kile in plus, scade putin acceleratia, si creste consumul...

Edited by drujbex
Link to comment
Share on other sites

Intreb si eu de o problema care o am cu E60-ul, poate s-a lovit vreunul dintre voi de asta.

 

Am diverse zgomote ciudate (lovitura, trosnit) atunci cand am diferenta de nivel intre roti (una sus si cealalta jos), doar pe drum drept. Nu bate la gropi sau la viraje, totul pe fata fiind nou: brate, bielete, bucsi, discuri, placute, amortizoare, flanse, caseta directie, ax volan

 

H-ul e prins cu ceva bucsi? O fi de acolo?

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua.

Vreau si eu sa ma ajutati cu o mica problema aparuta la cheie,nu mi descuia/incuia din cheie si mergea doar de la 1-2 metri distanta de auto,am modelul 530 automat cu cheie care se introduce in contact,nu diamant,nu stiu exact cum se numeste si mi sa stricat cipul negru de pe placa electrinica,am cumparat o cheie dar are cipul cu multe picioruse subtiri si nu este buna,are cineva de vanzare vreo una sau stiti daca se poate schimba doar cipul acela?una noua ca sa o cumpar si sa o programez cu masina costa destul de mult si nu pot da banii astia momentan.

va multumesc frumos pentru eventualele raspunsuri si rog un moderator sa ma scuze daca am postat unde nu trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare la o problema care nu-i dau de cap! E60-ul meu avea o singura cheie si mi-am mai codat inca 2, problema este ca una din ele am setat-o pentru Confort Access (din greaseala) in loc de Remote cum sunt celelalte. Totul functioneaza perfect numai ca acum imi da eroare de baterie descarcata pe toate cheile.

 

Cheia nu se poate scrie din nou pentru ca transponderul se blocheaza automat dupa scriere. Am cautat cu NCS prin CAS, KGM, etc sa dezactivez optiunea de control a bateriei dar nu am gasit nimic. Are cineva idee unde se afla optiunea? Eu am acumulator in chei, nu baterie ca cele CA

Edited by matose
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.