Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Salut, sunt nou pe forum.

As dori sa cumpar un E60 520D din Germania, in buget de pana la 6000E. Nu prea as merge pe motoare mai mari de 520 din cauza asigurarii si impozitului, fiind si prima masina pe care o cumpar, e ok pentru inceput.

Vad ca sunt multi posesori de seria 5, as putea primi niste sfaturi/informatii legate de masina, fiabilitate, costurile de intretinere?

 

De 3 saptamani iau mobile si autoscout de 3 ori pe zi, fiecare anunt nou si nu gasesc un 520D care sa mi convina. Par foarte rare.

 

Mai mult, fiind prima masina pe care o achizitionez, am o frica uriasa sa nu cumpar ceva prost, in care trebuie sa investesc multi bani din start pe partea mecanica.

 

Cunostinta cu care m am consulat si se ocupa cu adusul masinilor in tara mi a spus urmatoarele:

 

- transportul va costa 500-600E

- RAR 100

- Asigurarea 100E daca trec masina pe unul din parinti

- Imatriculare 100E

 

 

 

 

Am gasit azi urmatoarea masina pe mobile, m am consultat cu cineva si a zis ca pare ok masina.

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=268325890&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&maxPrice=6000&minPrice=4000&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&transmissions=MANUAL_GEAR&fnai=prev&searchId=94e11227-e7e5-8fd1-35b0-43c7d57c433e

 

Cel mai probabil se va mai negocia din pret.

 

Multumesc anticipat!

Edited by Vlad93
Link to comment
Share on other sites

Pai ce ti-ai dori de la o masina ? Asta nu are nimic deosebit, dar si pretul e pe masura. Masina are destul de multi km si ar putea avea o multime de probleme daca nu a fost intretinuta/reparata corespunzator. Motorul are cunoscuta problema a distributiei, fiind manuala se pune problema volantei si a ambreiajului, filtrul de particule terminat la km astia, posibile probleme electrice/electronice, turbina, EGR , racitor de gaze, injectoare. Destule piese importante ar fi trebuit sa fi fost schimbate deja - fulie, termostate, amortizoare si alte consumabile - releu de bujii, bujii, discuri/placute frana.

Probabil galeria de admisie nu a fost curatata niciodata .

Poate un proprietar constiincios s-a ocupat de buna stare a masinii , dar poate nu, avand in vedere ca masina a iesit de mult din garantie.

 

Inteleg ca vrei sa-ti aduca cineva masina, fara sa o vezi, fara sa o testezi. Nu ti-as recomanda pt ca poti sa ajungi sa bagi mai multi bani in masina decat dai pe ea. In cel mai bun caz , incearca sa obtii istoricul de service complet din care sa afli daca macar unele din problemele enumerate mai sus, au fost facute. Prin istoric de service inteleg lista completa a serviciilor/reparatiilor inregistrata la dealer si nu ce e trecut in cartea service, adica revizii doar.

Succes !

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua!

Am si eu o problema cu clima din idrive.

Orice setare as face revine la loc dupa 2 secunde,gen daca vreau sa imi vina mai mult aer pe la picioare dai la maxim debitul de aer,dupa care revine singur la 0. Am observat ca si in setari mai face asa,orice modificare as face,gen sa nu se mai inchida usile la plecare...daca debifez,dupa 2 secunde revine la loc.

Stiti care este problema sau ce as putea face?

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

am un 520d e61, motor de 177 cp. Dupa un drum de cca. 30 min. cu 200km/ora, la relanti a afisat "engine oil pressure too low", dar dupa ce s-a mai racit un pic motorul, la 100 km/ora nu a mai afisat alarmarea.

A revenit la alta ocazie, dupa ce s-a incalzit motorul.

Am schimbat uleiul si filtrul, dar tot asa, cand e motorul cald, la relanti a revenit.

Am schimbat sonda de ulei dar nici o imbunatatire. Am verificat presiunea cu un manometru si la relantiu afiseaza 0.5 barr iar la turatie 2.8.

Ati mai intalnit o astfel de problema? Cum ati rezolvat-o? Acum incearca sa schimbe carcasa de la filtrul de ulei dar nu imi pun mari sperante Sper sa nu fie de la cuzineti...vibrochen...

Pompa de ulei am schimbat-o, impreuna cu distributia, originale, la 200.000 km. de atunci am facut cam 30.000 km.

 

Multumesc pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Dpdv al functionarii, nu al legislatiei/moralitatii/bunastarea pinguinilor etc DPF OFF, EGR OFF, Intercooler marit + soft, masina se transforma NUMAI in bine, daca este facut cum trebuie si fara exagerari. Este net superioara.

Dar ce a zis colegu mai sus, caruia ii tremura turometru ,poate fi din cauza injectoarelor. O diagnoza ar fi mai utila.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dpdv al functionarii, nu al legislatiei/moralitatii/bunastarea pinguinilor etc DPF OFF, EGR OFF, Intercooler marit + soft, masina se transforma NUMAI in bine, daca este facut cum trebuie si fara exagerari. Este net superioara.

Dar ce a zis colegu mai sus, caruia ii tremura turometru ,poate fi din cauza injectoarelor. O diagnoza ar fi mai utila.

Pe tester nu da nimic...

 

Mai anuleaza-i niste chestii ca va merge mai bine.

Ai incercat sa fi istet sau cum? Ca nu ma prind daca e sarcasm sau vorbesti serios.

Am anulat filtrul de particule si dpf-ul pentru ca aveam probleme, masina mergea ingatuit...si cum am scris si mai sus, facea la fel si inainte de anulare...

Edited by Petrut TGV
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Injectoarele se verifica doar la rece. La cald sunt bune, si la mine la cald n-au treaba si la rece tremura groaznic masina. Pana nu mi-am luat eu ISTA nu am gasit problema. La rece 2 minute cat tremura masina pana se incalzeste am valori de 1400 cand limita maxima e 200. Azi am comandat injectoarele. Maine o sa comand si discuri zimmerman cu placute. Ca vad ca si brembo s-au ovalizat complet
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.