Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Sa mai lovit cineva de problema asta? Cand am plecat dintr un loc am virat si am observat ca trebuie sa rotesc mai mult de volan sa se vireze rotile... si in mers parca volanul nu mai e asa tare nu reactioneaza ferm , trebuie sa invart mult mai mult ca inainte sa vireze.. Este vorba de un E60 2005. 2.5 diesel
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma am luat o varta silver dynamic ( 620 RON prinsa la promotie ) AGM de 80/800. N-am vrut sa pierd timpul cu codatul pentru nimic. Cam 15minute a durat schimbul si inca 10minute inregistratul cu Rheingold. Bateria de pe E60 era originala, deci a tinut ~ 11 ani. Probabil daca nu o descarcam rau cu obiceiul meu sa las pozitiile si muzica cu orele aprinse 3 ani la rand mai rezista ceva timp, in orice caz, a tinut foarte mult 11 ani. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Sa mai lovit cineva de problema asta? Cand am plecat dintr un loc am virat si am observat ca trebuie sa rotesc mai mult de volan sa se vireze rotile... si in mers parca volanul nu mai e asa tare nu reactioneaza ferm , trebuie sa invart mult mai mult ca inainte sa vireze.. Este vorba de un E60 2005. 2.5 diesel

Link to comment
Share on other sites

Salut cine ma poate ajuta si pe mn cu o mica informatie va rog sa ami lase coment am un bmw 525d anul 2004 am o problema cu cheia introduc cheia ancerc sa dau la automat dar nu mi se aprinde absolut nimic an bord an schimb cand scot acea placuta care se afla an cheie si apropi de contact merge ami porneste masina ami puteti da un sfat ce pot face cu cheia va rog frumos cum pot so repar pentru ca am doar o singura cheie :)
Link to comment
Share on other sites

Salut urmeazĂŁ sĂŁ cumpĂŁr un 530dxd 2007 ce ar trebui sa verific la ea ?

Sunt probleme la distribuție la anul asta sau clapetele de la galeria de admisie se rup

Este primul meu BMW și nu știu ce sĂŁ verific la el

O sĂŁ ma duc cu un mecanic cu tester etc dar am zis sĂŁ ĂŽntreb și aici

 

VĂŁ multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa schimb termostatele la masina ( e60 530xd ) fiindca temperatura apei nu depaseste 60-65 de grade la drum lung. Am verificat de curiozitate ce antigel am in masina si am vazut ca-i rosu. Am citit pe forum si vad ca-i recomandat cel albastru ( G11 ). Am urmatoarele intrebari:

 

1.Dupa schimbarea termostatelor completez in continuare cu antigel rosu sau golesc instalatia si pun antigel albastru?

2.In caz ca trebuie golita instalatia: pe net am vazut ca intra cam 7.5-8.5 litri de antigel. Sa iau doar antigel sau cumpar 4l antigel hepu g11 albastru si restul apa distilata?

 

PS: poate sterge un admin comentariul meu postat in categoria Seria 5 F10, 2010 - 2017? L-am postat din greseala in categoria care nu trebuia..

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

detin un BMW E60, 520 D, 177 HP.

Pe stalpul masinii am 2 tipuri de anvelope iarna: 205/60/16/92H si 225/55/16/95H.

Fara considerente de buget, care este recomandarea de achizitie dintre cele 2 tipuri de mai sus?

Scopul meu este ca masina sa se comporte cat mai bine in conditii de iarna cu anvelope adecvate.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Bateria incepe sa dea semne de oboseala. Cea de pe masina ( 530xd e60 LCI ) este VARTA G3 Blue Dynamic 95Ah EN 800A. Am folosit detectorul Varta de baterie de pe site-ul lor si la recomandari mi-a aparut Silver Dynamic 610 402 092 ( 110AH si 920A ). Cumpar o baterie la fel ca cea de pe masina sau iau una de 110AH?

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Am fost plecat o perioada de timp intr.o delegatie si am lasat masina nemiscata pe locul de parcare aproximativ 5 saptamani. In weekend am iesit cu masina sa o spal, la plecarea de pe loc s.au deblocat discurile printr.un pocnet - erau clar ruginite de la atata stat, nins, plouat etc. Pe masura ce am inaintat si s.au curatat oarecum discurile, la franare lina, am simtit o bataie ritmica in volan asociata cu un zgomot, care s.a diminuat putin pana am ajuns la spalatorie - drum de 3 minute si 2 intersectii. Am spalat masina, am adus.o pe locul de parcare neavand timp sa investighez mai amanuntit problema, insa am vazut pe disc o urma de rugina, fix ca amprenta placutei de frana (ca si cum ar fi prins apa intre placuta si disc si ar fi ruginit). Ce.i drept nu am reusit sa franez mai puternic sau pe o distanta mai mare pentru ca am fost fortat de timp. Pata de rugina ca o urma de placuta, in mers se va duce dupa. Mai multe franari / apasari mai tari pe pedala? ... Ati mai patit si voi asa? Discurile si placutele ATE sunt noi, au maxim 6000 km. Nu bat in volan ca si cum ar fi deformate. Ci doar bat cand ajunge placuta de frana pe pata si huruie cat trece peste amprenta. Cand am dat cu degetul pe urma, este material in relief, nu ca si cum ar fi mancat din el.

 

L. E. este vorba de discurile de pe fata.

Edited by Zapp
Link to comment
Share on other sites

Salutare, ma confrunt cu o problema la al meu 525tds e60 din 2006. DupĂŁ ce am fĂŁcut un plin de motorina in bord ĂŽmi aratĂŁ doar jumĂŁtate din kilometri care trebuia sa ai fac cu plinu. DupĂŁ o perioada am mers la un mecanic și mi-a spus ca poate sa fie o problema pe retur sau o problema pe furtunele care le leagĂŁ ĂŽntre ele. In rezervorul din stânga e problema😟dacĂŁ aveți vreo idee care ar putea fii problema. Va multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut am un BMW 535d /272 cp am avut probleme pt ca Îmi fierbea apa si o pierdea ,am schimbat garnitura de _chiulasa_ am cumpãrat _chiulasa_ noua si galerie , motorul când l-am desfãcut arata foarte bine .

DupĂŁ ce am montat piesele si i-am verificat toatĂŁ instalația de apa am pornit-o ,pe lângĂŁ faptul ca ,culbutorii se auzeau foarte urat ( mecanicul a spus ca fac așa pana se aseaza )

Am ținut-o pornit când sa ridicat apa la 90 de grade a ĂŽnceput sa ĂŽmi facĂŁ presiune pe tuburi si dacĂŁ am ĂŽncercat sa ii scot capacul la vasul de expansiune se auzea cum fierbea in vas si o arunca afara in cantitate foarte mare .

Am oprit-o si dupĂŁ ce sa rĂŁcit am pornit-o iar de data asta cu capacul de la vas scos bine ĂŽnțeles aerisirea fĂŁcutĂŁ

Din nou pana sa ridicat apa Îmi dãdea apa normal pe retur ,când sa Încãlzit a Început apa dupã retur sa aibe Întreruperi si la un moment dat a Început sa creascã nivelul apei in vasul de expansiune pana o da afara .

Nu știu ce se ĂŽntâmpla mia spus cineva ca ar fi blocul motor fisurat , nu știu ce sa mai fac sa rezolv problema

DacĂŁ puteți sa ĂŽmi DATI un sfat va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.