Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Am un seria 5 E60 din 2009 si de 2 luni am alarma engine fault-power reduced.Am investigat problema la diagnosticieni cunoscuti inclusiv la reprezentanta BMW si mi sa spus ca am deficit de admisoe aer.Am inlocuit EGR SI RACITOR,am inspectat si curatat galeria de admisie aer,am inspectat turbina ,am inlocuit un termoelement pe motor,s-au facut teste de presiune in sarcina pe loc si toate sunt OK.Alarma continuĂŁ sa persiste...ce pot sa mai fac incontinuare?Va rog un sfat practic!
Link to comment
Share on other sites

La mine s-a rezolvat cu wd 40 pe tija de pe turbina ... in test nu deschidea mereu ... iar atunci imi dadea mesajul "putin aer in admisie".

Bineinteles astea dupa spalat admisie, inlocuit senzori ...

P.S. Stiu ca multi nu or sa fie de acord cu mine, dar dupa 2 vizite a 1.5h la bimmer au gasit aceasta problema ... cred ca de prin aprilie nu mi sa mai aprins.

Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
SALUTARE TUTUROR, Am o problema cu cutiea automata BMW E60 525D motor 3000cc M57N2 LCI an 2008,cumpĂŁratĂŁ personal de noua, schimbat ulei transmisie la 67000km acum are 118000,cutie GA6HP19Z, am condus o in ultimul an foarte puți si numai in Bucuresti in trafic 🥵🥵dimineața am pornit,ĂŽncĂŁlzit 10 min. Si când sa pornesc in ,,D,, se pune singura in ,,P,, si in ,,R,,la fel,trebue sa accelerez putin ca sa se cupleze,si,dupa merge,schimba,perfect nici un sunet sau shuturi,pana la primul semafor,dacĂŁ țin frâna putin intra cutiea in avarie,tre.sa opresc motorul si sĂŁ-l pornesc si merge perfect.iar pana opresc.Verificat nivel ulei la 40g.C.OK, am resetat si adaptĂŁrile cutiei.am si codurile de avarie 507B,4F81,507D,4F82,4F84,4F97,are rost de reparație cutie si schimb ulei BAE,filtru ,,consumabile etc..,,sau e problema cu CELEBRA garnitura din PLASTIC care se afla ĂŽntre Bloc valve si cutie?? O au 80% din cutii BMW sau alta cutie,???la schimb am gĂŁsit la pret f.bun cu garanție e ĂŽncĂŁ pe masina si o pot testa,..Ămi recomandați un service in Bucuresti sau pe cineva care se pricepe numai in cutii automate,Am avut probleme cu o alta masina cu cutie automata si nu mai vreau sa mai trec prin așa ceva,o Groaza de bani in reparație si in final o alta cutie. Menționez țin mult la masina asta si nu vreu sa o vand,vreau sa o pĂŁstrez ĂŽncĂŁ ceva ani,nu am avut cu ea absolut nici o problema.vreu o pĂŁrere cum as putea rezolva problema. Poate fi vorba de o garnitura 15,50 € sau de 1500,3000€Reparatia.VA MULTUMESC MULT 🤝
Link to comment
Share on other sites

VĂŁ salut prieteni!

Am o problemĂŁ cu un e61 535d, am schimbat ccc-ul cĂŁ sa ars și de atunci nu mai merge basul, am ĂŽnțeles cĂŁ poate fi și amplificatorul dar problema este cĂŁ nu-l gĂŁsesc, normal ar trebui sĂŁ fie ĂŽn partea de portbagaj, am demontat ambele laterale și la roata de rezerva și nu este niciunde.

DacĂŁ mĂŁ puteți ajuta vĂŁ rog.

VĂŁ mulțumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Salutare forum ,

O problema care nu imi da pace de ceva timp . Este vorba de un 520d 2009 .

Pornirea foarte grea ( adica invarte o perioada pana sa porneasca )

In mers nu are nici un fel de problema trage foarte bine si nici o eruare sau ceva pe bord.

 

Am pus un tester pe el.

 

4CA0 Oil pressure switch Plausibility

4b90 Rail pressure Monitoring on Engine Start .

 

Ma puteti ajuta cu o parere, un sfat.

Msss

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Recent am cumparat un e60 525d 177cp automat. Dupa ce se incalzeste motorul se aude un zgomot metalic de la 2000 pana la 2200 turatii si de la 3000 turatii in sus si foarte rar intrerupe(la aprox. 2000 turatii). Uleiul a fost schimbat recent(Motul x-clean 5w30) . Si inaintea schimbarii uleiului se auzea zgomotul...si doar la cald. Daca aveti careva o parere. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare. Recent am cumparat un e60 525d 177cp automat. Dupa ce se incalzeste motorul se aude un zgomot metalic de la 2000 pana la 2200 turatii si de la 3000 turatii in sus si foarte rar intrerupe(la aprox. 2000 turatii). Uleiul a fost schimbat recent(Motul x-clean 5w30) . Si inaintea schimbarii uleiului se auzea zgomotul...si doar la cald. Daca aveti careva o parere. Multumesc.

 

Distributia. Verific-o si schimb-o daca e nevoie. E N47.

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Ma puteti ajuta cu o informatie, va rog?

De cateva zile, de fiecare data cand opresc motorul masinii, meniul acesteia trece din limba engleza in limba germana, fiind nevoit sa o schimb de fiecare data cand pornesc motorul. Care credeti ca este cauza si cum pot face sa ramana limba engleza neschimbata? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Mai am o intrebare:

Masina nu se descuie cum trebuie din cheie. Am fost sa schimb acumulatorul cheii si carcasa, dar aceleasi simptome: se descuie doar daca tin mai mult apasat (sau apas de mai multe ori) si doar din dreptul oglinzii de la sofer.

De la ce ar putea fi problema, si cum s-ar numi “receptorul” telecomenzii, ca sa stiu ce sa comand.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.