Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

La gusturi nu comentez, ca nu se discuta . La dotari si optiuni, insa, se gasesc si pe seria 3 aceleasi ca si pe seria 5.

 

Daca vrei o masina cu cat mai multe optiuni si cu care sa poti depasi rapid, in niciun caz aceea nu e 520d !!!

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

exista si 2.0d de 177cp,dar tot in patru cilindrii.echipeaza e90 fl.in primul rand,motorul de163cp a fost gandit pt caroseria seriei 3 si ulterior s-au gandit sa il puna pe seria 5,pt economia de taxe si poate chiar consum de combustibil.nu iti recomand.nu are niciun haz,pe ditamai masina sa iti iei in 4 cilindrii.eu nu ii inteleg pe cei ce vor clase premium si motor de zgarciti sa le consume 4%daca e posibil.te rezumi la cat ti se poate intinde plapuma,mai departe vei gasi inconveniente care te vor dezavantaja,gen impozit crescut,costul intretinerii ridicat,etc.in acest caz iti recomand seria3.

cel de 2.0d de 177 din cate stiu eu este aparut dupa 2007, ceea ce deja depaseste bugetul meu

poate ca daca si seria 3 ara arata ca seria 5 poate as alege seria 3.

seria 5 arata foarte bine(parerea mea) mult bine decat seria3 si pe deasupra are si multmai multe optiuni in plus. nu imi iau o masina sa fac cascadorii cu ea. vreau o masina cu optiuni cat mai multe si la care dc vrei sa depasesti o masina rapid sa o poti face. eu conduc mult, mai mult in strainatate si asta este unul din motivele pt care vreau 520.

dar nu am mers cu nici una din ele, habar nu am cum se comporta la acceleratii puternice sau la depasiri sau orice alte manevre.

eu asta as vrea sa stiu....

in legatura cu costurile de intretinere...din ce am citit ar fi aproximativ la dfel la cele 2, excluzand taxele si asigurarile.

nu sunt impotriva 525....inca nu stiu pe care din ele sa il aleg..si as vrea ceva motive bune sa pot alege.

multumesc de raspuns!

ai dreptate in privinta aceasta.si eu sunt fan seria 5,nu imi place e90-ul de nici o culoare.intr-adevar este economic,alearga bine,dar nu e 5 :twoup: .mi se pare mic ca spatiu interior,parca pe interior mai mare mi se pare e46-le,serios.am avut masini mari si de aceea continui asa.vreau 5-ul.bafta la cumparare.si eu sunt in dubiu tare rau cu culorile.nui stiu inca exact ce vreau.acum o sa vad si ce pica cand o sa pice cand o sa imi caut.poate e unul negru care pluseaza pe optiuni,cine stie.poate ala argintiu e mai ieftin.dar daca vb de seria 5,poate sa fie si maroniu,culoarea va fi ultima chestie la care o sa ma uit.km putini,optiuni si sa fie in mintile ei cu toate actele in regula.

Link to comment
Share on other sites

La gusturi nu comentez, ca nu se discuta . La dotari si optiuni, insa, se gasesc si pe seria 3 aceleasi ca si pe seria 5.

 

Daca vrei o masina cu cat mai multe optiuni si cu care sa poti depasi rapid, in niciun caz aceea nu e 520d !!!

multumesc la toti pt raspunsuri.

 

seria 5 imi place tare mult..arata ff bine, asta este motivul principal pt care vreau seria 5.

 

as vrea sa stiu cat de mult se simte diferentza intre cele 2 motoare.(mai ales la accelerari mai puternice si depasiri)..oricum..din ce am citit cred ca o sa ma orientez spre un 525...

Link to comment
Share on other sites

La gusturi nu comentez, ca nu se discuta . La dotari si optiuni, insa, se gasesc si pe seria 3 aceleasi ca si pe seria 5.

 

Daca vrei o masina cu cat mai multe optiuni si cu care sa poti depasi rapid, in niciun caz aceea nu e 520d !!!

multumesc la toti pt raspunsuri.

 

seria 5 imi place tare mult..arata ff bine, asta este motivul principal pt care vreau seria 5.

 

as vrea sa stiu cat de mult se simte diferentza intre cele 2 motoare.(mai ales la accelerari mai puternice si depasiri)..oricum..din ce am citit cred ca o sa ma orientez spre un 525...

sa stii ca''trage''fff bine 2.0d de 163 cp,dar pe seria 3.pe 5 nu am mers,dar dat fiind diferenta f mica de mase intre cele doua caroserii,s-ar putea sa aiba cam acelasi efect si reactii,daca nu,poate chiar f apropiate.

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate in privinta aceasta.si eu sunt fan seria 5,nu imi place e90-ul de nici o culoare.intr-adevar este economic,alearga bine,dar nu e 5 :twoup: .mi se pare mic ca spatiu interior,parca pe interior mai mare mi se pare e46-le,serios.am avut masini mari si de aceea continui asa.vreau 5-ul.bafta la cumparare.si eu sunt in dubiu tare rau cu culorile.nui stiu inca exact ce vreau.acum o sa vad si ce pica cand o sa pice cand o sa imi caut.poate e unul negru care pluseaza pe optiuni,cine stie.poate ala argintiu e mai ieftin.dar daca vb de seria 5,poate sa fie si maroniu,culoarea va fi ultima chestie la care o sa ma uit.km putini,optiuni si sa fie in mintile ei cu toate actele in regula.

 

exact, la fel si eu..nu prea conteaza culoarea dc gasesc un 5 care intretinuta si uc optiuni cat mai multe.

 

eu nu ma grabesc...pot astepta..mai intai trebuie sa ma hotarasc la ce vreau..si dupa pot cauta ..si cum am zis..nu ma grabesc. pot astepta un picmai mult pentru a gasi o masina care sa imi placa cat mai mult. nu ma grabesc ca dupa aceea sa imi para rau ca nu am mai asteptat..

oricum.

bafta !

 

sa stii ca''trage''fff bine 2.0d de 163 cp,dar pe seria 3.pe 5 nu am mers,dar dat fiind diferenta f mica de mase intre cele doua caroserii,s-ar putea sa aiba cam acelasi efect si reactii,daca nu,poate chiar f apropiate.

 

stiu de seria 3, am mers si eu el.

ce as vrea sa aflu cel maimult este parerea cuiva care a mers cu cele 2 motorizari ..520 si 525.

cred ca numai asa putem afla cu totii de adevaratele diferentze intre cele 2..

sper sa fie cineva pe aici...

Link to comment
Share on other sites

eu m-as uita in fisele tehnice ale ambelor motoare pt seria 5,ca asa,pareri pot fi multe,nu neaparat obiective...eu am ales 530d,raport perfect putere-consum

http://www.autotitre.com/fiche-technique/BMW/S%E9rie_5

Ceva nu "pusca" la ce ai prezentat, in primul rand eu am mers cu a mea cu 220km/h, nu cat scrie acolo 215, in al doilea rand nu cred ca un 520 are acceleratie mai buna , decat un 525. Ceva, e gresit in prezentarile expuse.

 

Ia astea sunt mai aproape de adevar:

 

Motor: 530d

- Capacitate cilindrica (cmc): 2993

- Cutie de viteze: -

- Putere maxima(CP@RPM): 218@4000

- Cuplu maxim (NM@RPM): 250@2750

- Viteza max (km/h): 245 [243]

- Acceleratie 0-100km/h (s): 7.1 [7.3]

- Carburant: motorina

- Standard emisie noxe: Euro 4

- Consum intraurban/extraurban/mixt (l/100km): 9.5[10.8] / 5.5[6.1] / 6.9[7.8]

- Suspensie fata/spate: independenta/ independenta

- Frane fata/spate: discuri ventilate/ discuri ventilate

- Capacitate rezervor (l): 70

- Volum portbagaj (l): -

 

Motor: 525d

- Capacitate cilindrica (cmc): 2497

- Cutie de viteze: -

- Putere maxima(CP@RPM): 177@4000

- Cuplu maxim (NM@RPM): 400@2000

- Viteza max (km/h): 225 [222]

- Acceleratie 0-100km/h (s): 8.3 [8.5]

- Carburant: diesel

- Standard emisie noxe: Euro 4

- Consum intraurban/extraurban/mixt (l/100km): 9.7 [10.9] / 5.6[6.5] / 7.0[8.0]

- Suspensie fata/spate: independenta/ independenta

- Frane fata/spate: discuri ventilate/ discuri ventilate

- Capacitate rezervor (l): 70

- Volum portbagaj (l): -

 

pentru motorul de 2000 eu nu am gasit decat cel de 136cp

 

Motor: 520d

- Capacitate cilindrica (cmc): 1951

- Cutie de viteze: 6M

- Putere maxima(CP@RPM): 136@4000

- Cuplu maxim (NM@RPM): 280@1750

- Viteza max (km/h): 204

- Acceleratie 0-100km/h (s): 10.9

- Carburant: motorina

- Standard emisie noxe: Euro 4

- Consum intraurban/extraurban/mixt (l/100km): 8.1/5.0/6.1

- Suspensie fata/spate: independenta/ independenta

- Frane fata/spate: discuri ventilate/ discuri ventilate

- Capacitate rezervor (l): 70

- Volum portbagaj (l): -

Edited by eugen1968
Link to comment
Share on other sites

eu m-as uita in fisele tehnice ale ambelor motoare pt seria 5,ca asa,pareri pot fi multe,nu neaparat obiective...eu am ales 530d,raport perfect putere-consum

http://www.autotitre.com/fiche-technique/BMW/S%E9rie_5

Ceva nu "pusca" la ce ai prezentat, in primul rand eu am mers cu a mea cu 220km/h, nu cat scrie acolo 215, in al doilea rand nu cred ca un 520 are acceleratie mai buna , decat un 525. Ceva, e gresit in prezentarile expuse.

 

 

- Consum intraurban/extraurban/mixt (l/100km): 9.5[10.8] / 5.5[6.1] / 6.9[7.8]

-

 

Motor: 525d

-

- Consum intraurban/extraurban/mixt (l/100km): 9.7 [10.9] / 5.6[6.5] / 7.0[8.0]

 

 

pentru motorul de 2000 eu nu am gasit decat cel de 136cp

 

Motor: 520d

- Capacitate cilindrica (cmc): 1951

- Cutie de viteze: 6M

- Putere maxima(CP@RPM): 136@4000

- Cuplu maxim (NM@RPM): 280@1750

- Viteza max (km/h): 204

- Acceleratie 0-100km/h (s): 10.9

- Carburant: motorina

- Standard emisie noxe: Euro 4

- Consum intraurban/extraurban/mixt (l/100km): 8.1/5.0/6.1

- Suspensie fata/spate: independenta/ independenta

- Frane fata/spate: discuri ventilate/ discuri ventilate

- Capacitate rezervor (l): 70

- Volum portbagaj (l): -

 

 

legat de consum..stiu ca 525 si 530 consuma cat de cat la fel......nush ce sa zic...poate numai pe hartie. pe aici toata lumea zice total altceva...si vorbesc de niste consumuri aproape dublu fata de ce este aici..

poate ma insel.

datele tehnice le am si eu.

eu cel mai mult as vrea sa aud parerea cuiva care a mers cu ambele masini. 520 si 525, si mai putin date tehnice.

 

si inca ceva ..la motorul de 2000, ai vrut sa zici 163cp in loc de 136??

 

multumesc pt efort!

 

ps: stiu un site englezesc fff bun, unde ti se ofera f multe detalii despre masina, singurul lucru este ca sunt in mile in loc de km, pound in loc de kg, inch in loc de cm.dar cu un calculator de conversie rezolvi imediat. www.autotrader.co.uk

Link to comment
Share on other sites

In sfirsit de o saptamana mi-am luat si eu primul meu BMW (E61) 520d automatik (varianta noua cu stick) 177 cp fabricat 29.11.2007

Are fff multe optionale cum ar fi: faruri adaptive in curba, Navi Professional (mare), BMW Assistance, usa spate electrica, cirlig remorcate electic, privacy glass, perdelute la ferestre Head-Up Display...are jeante de 17" scaune electrice si cu incalzire pe trei nivele A\C complet automat, comenzile la Radio/CD/ Navi se pot da prin Voice Control... multe alte optiuni care nu imi vin in minte. Nu are piele si nici nu am vrut piele la interior, am avut masini cu piele la interior der gasesc ca nu este confortabila mai ales vara. Este gri metalizata. Masina are 155.000 Km. Sunt fff multumit de ea.

Sunt inca in Germania (de unde am luat-o si deasemenea unde am si inscris-o) si pe la inceputul lunii August vin in Bucuresti (in vacanta) si deja pe aici pe autobahn a luat in "no time" 220 kmh... se infige bine (comparativ cu ce masini am avut eu pina acum) si mi se pare ca nu prea consuma daca nu sari de 170-180... (cred ca e defecta...) :twoup: Am pus citava foto ptr. voi.

post-35715-1279745115_thumb.jpg

post-35715-1279745215_thumb.jpg

post-35715-1279745473_thumb.jpg

post-35715-1279745576_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am pus o motorina proasta, in croatia :-t si se simte ca masina are scapari, ce mi recomandati dupa 30 de l de motorina slaba?

 

sa adaug peste , as fac plinul cu alta motorina buna? sa o dau afara sa schimb filtru? cu service-urile intr-o statiune nu stiu cum as da .. 10x

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare, sunt nou pe aici si m-a surprins mai in urma un post despre upgrade de soft care ar rezolva ceva bug-uri. Al meu S60 mai nou "plange" ca am portbagajul deschis sau nu-mi merg luminile in reverse dar toate sunt numai alarme false (evident nu citeste mp3). Ma poate indruma cineva care a facut asa ceva? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut ma poate ajuta cineva cu niste informatii pls: am un bmw seria 525 D din 2006 si am nevoie de urmatoarele piese: aripa stg fata, oglinda stg fata, geam stg fata, usa stg fata, portbagaj si lapa stop sg spate. Astept va rog un raspuns repede de unde le pot achizitiona mai ieftin.\multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Sunt destul de nou pe acest forum si in ultima vreme am inceput sa imi caut masina. Sunt un fost posesor de Passat (penultimul model) si am fost foarte multumit de el. Insa, din ce imi spun toti cele noi nu sunt tocmai reusite asa ca am decis sa fac un pas mai mare si sa ma orientez catre un BMW serie 5. Am si eu cateva intrebari si pe care unii din voi cred ca ati putea sa mi le elucidati :

 

1) Ce motor ar fi recomandat? Eu ma uitam la un 525D (2993 cmc), desi mi se pare un pic cam mare pt mine, eu venind de la un 1.9 TDI. Oricum cel de 2.0 am inteles ca este prea mic pt caroserie.

2) Ce consum are un 525D din 2007 - 2008 (modelul cu facelift) ? Ma intereseaza cifre reale si sunt constient ca nu este 5% :twoup:

3) Este greu de intretinut un asemenea exemplar? Cam ce costuri de intretinere uzuale ar fi pe an? Mai ales ca acum s-au cam dublat impozitele, etc

4) Pentru un model 2007 - 2008 facelift cam care credeti ca ar fi pretul corect? Eu ma uitam pe undeva pe la 16000 eur.

5) Am observat ca anumite modele parca au display-ul acela din bord mai lat (mai dreptunghiular). Este doar o impresie sau este diferenta intre display-uri?

6) Este o problema mare cu tractiunea spate iarna? Mai ales ca eu nu am mai condus modele cu tractiune spate?

7) Ma mai uitam si la un Audi A6 2.7 TDI. Ce parere aveti de aceasta varianta?

8) Ce alte recomandari ati mai avea pt mine?

 

Va multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Sunt destul de nou pe acest forum si in ultima vreme am inceput sa imi caut masina. Sunt un fost posesor de Passat (penultimul model) si am fost foarte multumit de el. Insa, din ce imi spun toti cele noi nu sunt tocmai reusite asa ca am decis sa fac un pas mai mare si sa ma orientez catre un BMW serie 5. Am si eu cateva intrebari si pe care unii din voi cred ca ati putea sa mi le elucidati :

 

1) Ce motor ar fi recomandat? Eu ma uitam la un 525D (2993 cmc), desi mi se pare un pic cam mare pt mine, eu venind de la un 1.9 TDI. Oricum cel de 2.0 am inteles ca este prea mic pt caroserie.

2) Ce consum are un 525D din 2007 - 2008 (modelul cu facelift) ? Ma intereseaza cifre reale si sunt constient ca nu este 5% :twoup:

3) Este greu de intretinut un asemenea exemplar? Cam ce costuri de intretinere uzuale ar fi pe an? Mai ales ca acum s-au cam dublat impozitele, etc

4) Pentru un model 2007 - 2008 facelift cam care credeti ca ar fi pretul corect? Eu ma uitam pe undeva pe la 16000 eur.

5) Am observat ca anumite modele parca au display-ul acela din bord mai lat (mai dreptunghiular). Este doar o impresie sau este diferenta intre display-uri?

6) Este o problema mare cu tractiunea spate iarna? Mai ales ca eu nu am mai condus modele cu tractiune spate?

7) Ma mai uitam si la un Audi A6 2.7 TDI. Ce parere aveti de aceasta varianta?

8) Ce alte recomandari ati mai avea pt mine?

 

Va multumesc mult!

 

 

1Daca te hotaresti la motor peste 2000, varianta cea mai optima, este 530, acelasi motor, aceleasi taxe, aproape acelasi consum, dar caracteristici mai bune. Ideal ar fi 535, tot acelasi motor, dar biturbo.

2Consum extern 8-10, intern 11-14

3Depinde de puterea financiara

4Uau, 16000, pentru model din 2007-2008, cred ca e cam mic pretul, parerea mea, un model cat de cat dotat sare de 20000.

5Este cu display business care este mai mic, nu recomand, si display profesional, care este mai mare.

6Nu.

7Depinde de doleantele tale. Este o alegere, dupa mine, la fel de buna, marca audi.

8.Un 535d, in rest cat mai multe optiuni pe ea, la fel si la audi

Link to comment
Share on other sites

1. 530d sau 535d. Insa decat 525, mai bine 520d / 177cp. E un motor care trage decent iar motorul de 520d e un pic mai usor decat 525d

2. n-am idee dar in timisoara, un 520d ia in jur de 8 iar inafara cam 5-5.5d mers normal.

3. eu am luat masina de noua si nu m-a costat mai nimic (BMW service inclusive) iar daca ar fi altfel, nu ar costa mult

4. La banii aia gasesti fie masini cheale cu km dati inpoi si lovite, fie masini cheale cu km dati inapoi.

5. displayul de navi professional face toti banii. Altfel arata si chiar poti avea mai multe informatii deodata pe ecran nu trebuie sa navighezi vesnic

6. Nu

7. Si eu m-am uitat cand am luat E60-ul. M-am uitat un pic si mi-a trecut. Incearca Lexus GS mai bine. Daca aveau si diesel poate alta masina aveam acum

8. 530d/535d, Lexus GS

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu, 520 are 163 cp si nu 177.

Gresesc? M-ar tenta si varianta asta cu un 520 dar multa lume mi-a spus ca e prea mic motorul pt caroserie si ca masina e cam lenesa.

Nu stiu ce sa mai cred.......

 

177cp are faceliftul.

 

530d e ok. Dar 525d, eu l-am condus pe cel de 198cp, e mai grea masina si cei 21cp nu se simt ca sa justifice cheltuielile. Parerea mea.

 

Caroseria de E60 vs. E90 nu e cu mult mai grea. Sub 100kg pt ca are ceva parti din aluminiu.

 

Cei care vorbesc, vorbesc din clisee si din hartii. Daca 520d avea un 12s pana la 100km/h mai ziceam. Dar cand are 8.2s pana la 100km/h... eu zic ca e ok.

 

e ca si acel topic cu M diesel. extrem de putini au condus un M si extrem de putini (spre niciunul) nu detine un M. Dar multi erau infierbantati si aberau...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.