Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

 

Ms mult . Deci dupa cum am vazut pentru a avea suspensie normala am de schimbat : bari stabilizatoare,arcuri ,amortizoare si flanse amortizoare. De urcat cred ca mai mult de 2-3 cm nu o sa urce fata de suspensia M. Sunt tare in dilema ...

Link to comment
Share on other sites

Ms mult . Deci dupa cum am vazut pentru a avea suspensie normala am de schimbat : bari stabilizatoare,arcuri ,amortizoare si flanse amortizoare. De urcat cred ca mai mult de 2-3 cm nu o sa urce fata de suspensia M. Sunt tare in dilema ...

 

De ce vrei sa o schimbi? Nu-i asa joasa, poti circula linistit cu ea.. Eu unul, nu as schimba-o..

Link to comment
Share on other sites

De ce vrei sa o schimbi? Nu-i asa joasa, poti circula linistit cu ea.. Eu unul, nu as schimba-o..

 

Una din strazile oraselului nostru care imi place foarte mult e Moscovei , unde reusesc sa circul cu o viteza maxima de 10-15 km pe ora :) Ador si sinele de tramvai de asemenea . Deja incepe sa ma enerveze faptul ca uneori se cam face coada in urma mea ...

Link to comment
Share on other sites

Deci dupa cum am vazut pentru a avea suspensie normala am de schimbat : bari stabilizatoare,arcuri ,amortizoare si flanse amortizoare. De urcat cred ca mai mult de 2-3 cm nu o sa urce fata de suspensia M. Sunt tare in dilema ...

Flansele sunt aceleasi.

Amortizoarele iti stabilesc gradul de rigiditate.

Arcurile iti regleaza garda la sol.

Bara stabilizatoare te ajuta la stabilitatea in curbe.

Deci in functie de ce-ti doresti, poti face si o suspensie hibrida. Oricare din componente sunt compatibile cu restul ramase.

 

Eu am avut normala dar bari stabilizatoare MSport. Acum am schimbat si arcurile si amortizoarele pe MSport.

Daca vrei doar arcurile, te pot ajuta. Amortizoarele nu mai sunt normale, le-am modificat si sunt mai tari decat Msport.

Cam atata urca: 2-3cm.

 

Mie imi placea cu ele ca nu mai frecam bara fata in bordurile din parcari.

Link to comment
Share on other sites

Flansele sunt aceleasi.

Amortizoarele iti stabilesc gradul de rigiditate.

Arcurile iti regleaza garda la sol.

Bara stabilizatoare te ajuta la stabilitatea in curbe.

Deci in functie de ce-ti doresti, poti face si o suspensie hibrida. Oricare din componente sunt compatibile cu restul ramase.

 

Eu am avut normala dar bari stabilizatoare MSport. Acum am schimbat si arcurile si amortizoarele pe MSport.

Daca vrei doar arcurile, te pot ajuta. Amortizoarele nu mai sunt normale, le-am modificat si sunt mai tari decat Msport.

Cam atata urca: 2-3cm.

 

Mie imi placea cu ele ca nu mai frecam bara fata in bordurile din parcari.

 

Amortizoarele pentru M SPort sunt diferite fata de celelalte amortizoare? Pot schimba doar arcurile cu unele normale pentru a o face mai moale suspensia?

Link to comment
Share on other sites

Flansele sunt aceleasi.

Amortizoarele iti stabilesc gradul de rigiditate.

Arcurile iti regleaza garda la sol.

Bara stabilizatoare te ajuta la stabilitatea in curbe.

Deci in functie de ce-ti doresti, poti face si o suspensie hibrida. Oricare din componente sunt compatibile cu restul ramase.

 

Eu am avut normala dar bari stabilizatoare MSport. Acum am schimbat si arcurile si amortizoarele pe MSport.

Daca vrei doar arcurile, te pot ajuta. Amortizoarele nu mai sunt normale, le-am modificat si sunt mai tari decat Msport.

Cam atata urca: 2-3cm.

 

Mie imi placea cu ele ca nu mai frecam bara fata in bordurile din parcari.

 

Amortizoarele pentru M Sport sunt diferite fata de celelalte amortizoare (de pe suspensia standard) ? Pot schimba doar arcurile cu unele normale pentru a o face mai moale suspensia?

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Se inmoaie ceva, insa nu mult. Ca sa fie mai moale iti trebuie amortizoare mai moi.

Tu spuneai ca vrei s-o ridici. Asta se face exclusiv din arcuri.

 

Amortizoarele sunt diferite ca si duritate la fiecare echipare.

 

Eu vreau sa o fac mai moale suspensia nu neaparat sa o ridic , dar clar ca nu o pot face mai moale fara a o ridica.Daca schimb arcuri , amortizoare am rezolvat problema sa inteleg. Barile stabilizatore are rost sa le mai schimb ? ma gandesc ca ele nu afecteaza intr-un procent foarte mare rigiditatea masinii.

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Barele chiar nu afecteaza major rigiditatea, insa astea de Msport sunt mult mai bune in viraje. Iti recomand sa le lasi.

Si da, ca s-o faci mai moale iti trebuie alte amortizoare. Si evident ca iti vor trebui si arcuri putin mai inalte pentru a compensa rigiditatea scazuta. Altfel ai sanse mai mari sa dai cu burta pe jos.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Detaliez aici putin si motivul pentru care am intebat mai sus daca stie cineva cum se manifesta un ax volan uzat . Masina o am la mine de aproape 2 ani. Pana in martie 2013 , masina s-a comportat exemplar la drum , nu se simtea in volan nici o bataie, tremurat , totul era perfect. In martie am mers intr-o zona unde am reusit o mare performanta: m-am impotmolit. Am vrut sa intorc masina intr-un loc unde cineva tocmai isi facuse o casa si tot pamantul pe care l-as scos de acolo la imprastiat pe unde a apucat , si evident ca nu l-a tasat. Afara fiind pamantul foarte ud (tocmai ce se topise zapada) , incercand sa ies de acolo (cam 40 de minute de incercari :D) am inceput sa ma afund in acel pamant , pana cand distanta dintre praguri si pamant a devenit 0, rotile afundandu-se in pamant in jur de 15-20 cm. Cu chiu cu vai am reusit sa o scot cu ajutorul unui prieten care a venit cu o platforma care avea troliu. Dupa ,am mers si am spalat masina bine, am curatat foarte bine si rotile pentru a nu ramane noroi pe ele, dar apoi surpriza: volanul a inceput sa aiba o mica vibratie,tremurat. Problema asta ma cam sacaie de vre-o 5 luni si inca nu am reusit sa ii dau de cap. Echilibrat roti cred de vre-o 10 ori de atunci, cumparat anvelope noi, indreptat jante, pus pe fata alte roti (de proba) , si inca problema persista. Masina cand a fost scoasa cu troliu a fost pur si simplu tarata pe aproximativ 7-8 m ,caci fiind doar noroi rotile nici nu se mai invarteau. Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

axul volan nu da neaparat trepidatii in mers , coloana se simte daca e uzata la drum denivelat gen de tara , sau accidentat cu pietris ai batai in volan , nu ai cum sa le ignori . Efectiv joaca volan in mana

, in cazul meu mai ales la viraje .Costuri 1350 ron ax coloana. Daca ai trepidatii la o anume viteza , incepi cu verificare unghi fuga , bielete directie , capete de bara si chiar amortizoare , a fost cineva pe aici care din cauza unui amortizor uzat avea aceleasi simptome .

Link to comment
Share on other sites

axul volan nu da neaparat trepidatii in mers , coloana se simte daca e uzata la drum denivelat gen de tara , sau accidentat cu pietris ai batai in volan , nu ai cum sa le ignori . Efectiv joaca volan in mana

, in cazul meu mai ales la viraje .Costuri 1350 ron ax coloana. Daca ai trepidatii la o anume viteza , incepi cu verificare unghi fuga , bielete directie , capete de bara si chiar amortizoare , a fost cineva pe aici care din cauza unui amortizor uzat avea aceleasi simptome .

 

Am verificat unghi de fuga , e perfect reglat, jocuri la directie zero. Amortizoarele nu le-am testat. In mers cand rotile sunt virate putin , la revenire am observat ca parca sacadeaza o idee. Nu se simte tare dar stiu ca se poate sa nu se simta deloc :D Suspensia daca e sport , pot verifica amortizoarele pe stand? (o sa merg la o statie ITP)

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Am verificat unghi de fuga , e perfect reglat, jocuri la directie zero. Amortizoarele nu le-am testat. In mers cand rotile sunt virate putin , la revenire am observat ca parca sacadeaza o idee. Nu se simte tare dar stiu ca se poate sa nu se simta deloc :D Suspensia daca e sport , pot verifica amortizoarele pe stand? (o sa merg la o statie ITP)

 

Si de fapt acum imi aduc aminte ca mai e inca o problema. Tot de atunci , cand franez la viteza mai mare (120-130km/h) , imi tremura volanul binisor. Placutele de frana fata sunt puse de aproximativ 2000-3000 km, discurile de frana fata sunt perfect plane.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.