Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Oricum factorii care influenteaza durata vietii la discuri , placute sunt mai multi ;) ce ma intereseaza pe mine din punct de vedere al calitatii la aceste discuri e : sa nu faca zgomot la franare, sa nu crape in drum si sa aiba o eficienta a franarii foarte buna. Durata de viata a lor nu ma intereseaza :D ma gandesc ca nici cele "originale" fara stanta nu tin 10k de km in conditii de utilizare normala.

 

S-a mai discutat despre chestia asta. Cele refuzate de BMW din cauza calitatii sunt revandute cu stanta BMW stearsa, dar asta nu inseamna ca e aceeasi calitate cu ce se vinde pe original.

Link to comment
Share on other sites

Asa cum am scris poe acest topic, m-am trezit cu DPF-ul infundat. Dupoa ce am stat in cumpana daca sa-l schim/b/curat/elimin, am luat decizia sa-l duc la curatat. Asa ca am auzit de un atelier in Carei care face aceasta operatiune si am zis sa vad. Dupa doua zile mi-am ridicat masinuta si merge de rupe. Costul total s-a ridicat la suma de 750 lei. Eu zic ca e pretul corect. Acuma sper sa ma si tina. Omul de la atelier a spus ca a curatat in jur de vreo 20 si niciunul nu i-a revenit cu probleme.

Mersi de raspunsuri! Vroiam sa te/va intreb cum stii ca isi face regenerare? La alte marci de masini observi consumul instant si iti dai seama! La altele nu se observa nimic! La BMW cum e??

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspunsuri! Vroiam sa te/va intreb cum stii ca isi face regenerare?

Vezi fum in spate.

 

Alta e problema mare la E60 , se ovalizeaza cele neoriginale...

Sau se formeaza santuri pe cele originale cu placute after-market, in cazul in care nimeresti niste placute proaste. Dupa care poate urma scartaitul si eficienta mai scazuta in franare.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspunsuri! Vroiam sa te/va intreb cum stii ca isi face regenerare? La alte marci de masini observi consumul instant si iti dai seama! La altele nu se observa nimic! La BMW cum e??

Multumesc!

 

 

De cand am masina chiar nu am observat cand face regenerare si nici nu stiu care ar fi semnele. Unii spun ca ar scoate fum dar eu nu m-am uitat niciodata daca scoate fum sau nu, iar consumul instant n-am observat sa creasca pentru ca mie imi indica doar media pe ultimii kilometri efectuati. Poate la cele cu navi professional arata instant. Mie nu-mi arata dar daca as putea sa vad si nu stiu eu cum, sa-mi spuna cineva si mie setarile. Apropo, daca scoate fum cand face regenerarea nu ar trebui sa se vada ulterior pe toba de evacuare? Nu de alta dar a mea e mereu curata luna.

Link to comment
Share on other sites

Detaliez aici putin si motivul pentru care am intebat mai sus daca stie cineva cum se manifesta un ax volan uzat . Masina o am la mine de aproape 2 ani. Pana in martie 2013 , masina s-a comportat exemplar la drum , nu se simtea in volan nici o bataie, tremurat , totul era perfect. In martie am mers intr-o zona unde am reusit o mare performanta: m-am impotmolit. Am vrut sa intorc masina intr-un loc unde cineva tocmai isi facuse o casa si tot pamantul pe care l-as scos de acolo la imprastiat pe unde a apucat , si evident ca nu l-a tasat. Afara fiind pamantul foarte ud (tocmai ce se topise zapada) , incercand sa ies de acolo (cam 40 de minute de incercari :D) am inceput sa ma afund in acel pamant , pana cand distanta dintre praguri si pamant a devenit 0, rotile afundandu-se in pamant in jur de 15-20 cm. Cu chiu cu vai am reusit sa o scot cu ajutorul unui prieten care a venit cu o platforma care avea troliu. Dupa ,am mers si am spalat masina bine, am curatat foarte bine si rotile pentru a nu ramane noroi pe ele, dar apoi surpriza: volanul a inceput sa aiba o mica vibratie,tremurat. Problema asta ma cam sacaie de vre-o 5 luni si inca nu am reusit sa ii dau de cap. Echilibrat roti cred de vre-o 10 ori de atunci, cumparat anvelope noi, indreptat jante, pus pe fata alte roti (de proba) , si inca problema persista. Masina cand a fost scoasa cu troliu a fost pur si simplu tarata pe aproximativ 7-8 m ,caci fiind doar noroi rotile nici nu se mai invarteau.

 

 

Azi am dat rotile jos iar pentru a verifica daca discurile nu sunt cu noroi in interior si am constatat ca nu sunt. Am mai intrebat la cateva servicuri din ce cauza ar putea tremura volanul si eu au zis ca din discurile de frana la rulare nu tremura :D Greu ii mai dau dau de cap ...

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Ma confrunt si eu cu o mini problema in care nu stiu ce sa fac.

Am facut un test de amortizoare unde a iesit fata la 67-69%, iar cel de pe dreapta spate la 54%.

Inainte de a face testul mecanicul mi-a zis ca amortizoarele de pe fata trebuie schimbate (mai exact cel de pe drepta avea probleme care mi-a iesit la test cu 69%)

Zgomot,troncanit eu aud venind de pe dreapta spate.Cum nu eram eu destul de confuz,mi-am adus aminte ca cei de la reprezentata acum 3 luni cand am cumparat masina mi-au zis ca trebuie schimbat brat dreapta spate...

Am inteles ca testele astea de amortizoare nu ar fi concludente!

Nu mai inteleg ce ar trebui sa schimb!

Link to comment
Share on other sites

Detaliez aici putin si motivul pentru care am intebat mai sus daca stie cineva cum se manifesta un ax volan uzat . Masina o am la mine de aproape 2 ani. Pana in martie 2013 , masina s-a comportat exemplar la drum , nu se simtea in volan nici o bataie, tremurat , totul era perfect. In martie am mers intr-o zona unde am reusit o mare performanta: m-am impotmolit. Am vrut sa intorc masina intr-un loc unde cineva tocmai isi facuse o casa si tot pamantul pe care l-as scos de acolo la imprastiat pe unde a apucat , si evident ca nu l-a tasat. Afara fiind pamantul foarte ud (tocmai ce se topise zapada) , incercand sa ies de acolo (cam 40 de minute de incercari :D) am inceput sa ma afund in acel pamant , pana cand distanta dintre praguri si pamant a devenit 0, rotile afundandu-se in pamant in jur de 15-20 cm. Cu chiu cu vai am reusit sa o scot cu ajutorul unui prieten care a venit cu o platforma care avea troliu. Dupa ,am mers si am spalat masina bine, am curatat foarte bine si rotile pentru a nu ramane noroi pe ele, dar apoi surpriza: volanul a inceput sa aiba o mica vibratie,tremurat. Problema asta ma cam sacaie de vre-o 5 luni si inca nu am reusit sa ii dau de cap. Echilibrat roti cred de vre-o 10 ori de atunci, cumparat anvelope noi, indreptat jante, pus pe fata alte roti (de proba) , si inca problema persista. Masina cand a fost scoasa cu troliu a fost pur si simplu tarata pe aproximativ 7-8 m ,caci fiind doar noroi rotile nici nu se mai invarteau.

 

Azi am pus alte roti pe masina , roti verificate pe 16", in stare perfecta si aceiasi problema si cu acelea: volanul vibreaza putin la peste 80 km/h. Exista posibilitatea ca virbatia sa provina de la cardan ? Vibratia se simte putin si in pedala de accelaratie.

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

La E60 cu xenon si high beam assistant nu se poate faca ca la F30?

Adica sa regleze faza lunga in functie de masinile din fata, sa faca tunel de lumina, sa lase farul stanga mai jos cand vin masini din fata dar sa am vizibilitate mai buna pe marginea drumului....

Link to comment
Share on other sites

2000km am si eu.

Sper sa scap de scartait cat mai repede.

am scapat ceva mai repede , eu fac in jur de 50-70 km pe zi , am scapat cam in 5 zile . La tine inca nu s-au uniformizat , asa fac Ate cu TRW nici o problema si o sa merg pe TRW la urmatorul schimb pe fata .

Link to comment
Share on other sites

Acum sa scap de sunetul ala, indiferent ca trebuie sa mai merg 100 sau 500 km.

 

Inca ceva: geamurile pe spate, la apasare lunga, nu coboara/urca continuu. Se misca doar cate ~5 cm.

Asta la LCI. La nonLCI nu aveam problema asta.

 

La mine functioneaza normal ... tot de LCI vorbesc. Ai incercat sa le "inveti" care e lungimea de cursa?

Link to comment
Share on other sites

La mine la Lci coboara/urca automat cu o singura apasare

 

Adica pe spate merg invers? La primul click coboara automat iar la al doilea coboara doar cat tii apasat?

 

Ai incercat sa le "inveti" care e lungimea de cursa?

 

Deci e doar la mine....

Cum fac chestia cu invatatul?

Link to comment
Share on other sites

Adica pe spate merg invers? La primul click coboara automat iar la al doilea coboara doar cat tii apasat?

 

 

 

Deci e doar la mine....

Cum fac chestia cu invatatul?

tii apasat pe butoane cateva secunde si pleaca singure parca , dupa ce ajung jos la fel pt ridicare si asta e

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.