Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Eu pe toate site-urile am gasit urmatoarea metoda de calcul: intre 2001 si 2600 cmc se aplica 30 RON pt fiecare 200cmc sau fractie; intre 2601 si 3000 se aplica 60 ron la 200cmc; peste 3001 se aplica 120 ron la 200cmc.

Eu asta am gasit. Daca voi stiti altfel nu e nici o problema ca nu inmatriculez masina pe Buc

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Nu stiu daca postez unde trebuie, dar m-am gandit sa nu mai deschid alt thread pentru o mica intrebare legata de E60 an 2005-2006. Am observat ca la aceasta masina difera display-ul de iDrive. La unele este mai mic, la altele este mai mare. Prima data am zis ca este legat de navigatie, doar cele cu navigatie sa aibe display-ul mai mare, dar am observat si cele cu ecranul mai mic au navigatie. Puteti sa ma lamuriti si pe mine, va rog ?

 

Numai bine. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

diferenta intre cele cu navigatie mica - business - si cele cu navigatie mare - profi - este ca cele mici nu afiseaza harta. te dirijeaza in trafic doar prin sageti. in plus, la cele cu navi mare poti avea pe ecran informatiile de la navi sau computerul de bord pe o parte a ecranului si pe cealalta radio sau alta sectiune din idrive. ecranul de la navi professional are o rezolutie mai buna iar in cazul in care o sa iti instalezi un modul prin care poti afisa filme de pe dvd o sa se vada mai bine. si navi professional arata mai bine. sertarasul acela la masinile cu navi business e chiar inutil, pentru ca orice ai pune in el la un demaraj mai puternic o sa cada.
Link to comment
Share on other sites

diferenta intre cele cu navigatie mica - business - si cele cu navigatie mare - profi - este ca cele mici nu afiseaza harta. te dirijeaza in trafic doar prin sageti. in plus, la cele cu navi mare poti avea pe ecran informatiile de la navi sau computerul de bord pe o parte a ecranului si pe cealalta radio sau alta sectiune din idrive. ecranul de la navi professional are o rezolutie mai buna iar in cazul in care o sa iti instalezi un modul prin care poti afisa filme de pe dvd o sa se vada mai bine. si navi professional arata mai bine. sertarasul acela la masinile cu navi business e chiar inutil, pentru ca orice ai pune in el la un demaraj mai puternic o sa cada.

 

Multumesc frumos pentru informatii, chiar aveam nevoie de ele. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Valtheval la ce societate esti asigurat? Ma tot gandesc la ceva....astia de la CASCO iau valoarea de catalog, aplica o uzura si calculeaza valoarea asigurata. In cazul in care eu nu vreau sa asigur la 24,000 eur cat au calculat ei si vreau sa asigur la 20,000 cat am dat pe ea, in idea de a plati mai putin? Oare este posibil?

 

in cazul in care nu ti-ai luat deja, uite aici o masina ok, de la dealer, cu putin km...nu e prea dotata, insa pretul e foarte decent...are si scaune sport :)

 

http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=...fwr&asrc=fa

Link to comment
Share on other sites

Mersi frumos valtheval...inca nu mi-am luat, sper sa se intample cat mai curand ca sa merg putin cu el pana in iarna si sa ma obisnuiesc. Chiar este de bun simt pretul si sunt si km putini. Daca avea si senzori de parcare era suficient pt mine. Parca si tu ai E60 525d nu? Cum merge?

 

da, ai dreptate cu senzorii de parcare, eu am parctronic fata + spate si mai am in plus volan si schimbator de M; pt toate astea am platit insa 21900 eur (adica cu 2000 eur in plus)....am luat-o cu 90.000 km nu 65000 cat are asta pe care ti-am aratat-o in link

acum, e decizia ta, sincer cred ca este o masina super ok

a mea merge excelent, este impecabila, o sa-ti placa cu siguranta e60 !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
La un E60 (benzina sau diesel) la 100,000 km ce este obligatoriu de schimbat? In afara de ulei, filtru ulei, filtru aer, filtre carbon si placute + senzori daca este cazul ce se mai schimba? Filtru de combustibil si bujii se schimba la benzinar la 100,000 km? Ce altceva ar mai fi necesar?
Link to comment
Share on other sites

am o intrebare. la ce folosesc cele doua butoane de deasupra de incalzirea in scaune? am vazut ca la unele modele apar la altele nu.

 

DTC si PDC. Pozitionarea asta se regaseste incepand cu 2007 cand a fost facut face lift-ul la E60. Pana in 2007 se gaseau central in lucul in care acum este scrumiera.

 

Ce imi puteti spune legat de schimburile la 100,000km? In afara de consumabilele standard?

Link to comment
Share on other sites

La un E60 (benzina sau diesel) la 100,000 km ce este obligatoriu de schimbat? In afara de ulei, filtru ulei, filtru aer, filtre carbon si placute + senzori daca este cazul ce se mai schimba? Filtru de combustibil si bujii se schimba la benzinar la 100,000 km? Ce altceva ar mai fi necesar?

 

pai nu e nimic obligatoriu in afara de ce ai spus tu..100k nu inseamna nimic altceva...placutele de frana se schimba la 45000 km, iar bujiile, cand e cazul, de obicei la 25.000 km;

cu alte cuvinte, nu exista nimic de schimbat neaparat la 100 k km

Link to comment
Share on other sites

La un E60 (benzina sau diesel) la 100,000 km ce este obligatoriu de schimbat? In afara de ulei, filtru ulei, filtru aer, filtre carbon si placute + senzori daca este cazul ce se mai schimba? Filtru de combustibil si bujii se schimba la benzinar la 100,000 km? Ce altceva ar mai fi necesar?

 

pai nu e nimic obligatoriu in afara de ce ai spus tu..100k nu inseamna nimic altceva...placutele de frana se schimba la 45000 km, iar bujiile, cand e cazul, de obicei la 25.000 km;

cu alte cuvinte, nu exista nimic de schimbat neaparat la 100 k km

 

 

filtru benzina sau motorina?

Link to comment
Share on other sites

ms de raspuns. inca ceva totusi , chiar daca sunt modele lci la unele apare la unele nu. practic au vreun rol sau sunt mai mult de fita? adica si la masina mea am buton pt pdc daca vreau sa il dezactivez sau nu. aceeasi functie o au si aici?

 

 

pai la modelele lci la care nu apare PDC inseamna ca nu are in dotare optiunea respectiva :) butonul DTC la unele modele s-ar putea sa fie DSC

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt proaspat posesor de E60,520i,170CP,2175 cmc,culaore orientblau.E o placere...acum o luna l-am adus din Augsburg,are 115.000KM,revizii la zi,la BMW,anul de fabricatie martie 2004.Revin,masina e senzationala,iar pentru cei care afirma ca e motorul mic,daca vretzi raliuri...ati gresit segmentul de piata.

 

Eu, personal nu am inca E60 dar ma pregatesc pentru unul si as fi interesat de toate detaliile posibile...

Am vazut ca sunt destul de multi posesori de E60 pe aici si cred ca se pot da unele sfaturi!

Modele recomandate, motorizari, tips&tricks, probleme specifice, pareri direct de la sursa :)

Link to comment
Share on other sites

am o intrebare. la ce folosesc cele doua butoane de deasupra de incalzirea in scaune? am vazut ca la unele modele apar la altele nu.

 

DTC si PDC. Pozitionarea asta se regaseste incepand cu 2007 cand a fost facut face lift-ul la E60. Pana in 2007 se gaseau central in lucul in care acum este scrumiera.

 

Ce imi puteti spune legat de schimburile la 100,000km? In afara de consumabilele standard?

 

dupa 100.000 km poti sa schimbi si fulia ca sa nu ai probleme

Link to comment
Share on other sites

Sa sti ca e o masina buna, eu am una luata de la un delar bmw (pe centura la Bucuresti) si tot am avut probleme cu ea, in primul rand nu a avut cum au zis iei spalator de faruri si a treb sa le cumpar.E greseala a fost a mea, ca eram la primul BMW si am mers pe incredere si pe mana lor.

Vezi ca intretinerea e foarte scumpa la ele, eu am schimbat zilele trecute bateria si m-a costat 15 mil.

Am avut si am aceleasi probleme la ea ca si tiberiuenache, care ti-a scris cateva dintre probleme. La mine si problemele cu ploapele, geamurile si DTC, dar se remediaza dupa cateva pornirii, sau opresti motorul, scoti cheia din contact si o bagi iar dupa 10 -15 sec.

Sfatul meu, ca am un 520i cu cutie automana, sa nu-ti iei asa ceva ca e foarte puturos, si pleaca super greu de pe loc, in comparatie cu un 525d. Din cate am in teles cele mai reusite sunt 530xd. Eu il am de un an si ceva, dar in primavara incerc sa-l schimb cu un 530xd.

Visul meu a fost seria5, si de aceea am luat unul mai slabut ca motorizare, ca am crezut ca e totusi nervos, de multe ori deabia am facut cate un logan diesel sau cu 16v la semafor. Asa ca degeaba ai BMW cand nu poti sa lasi pe loc un logan.

In scimb am facut cu el peste 40.000 km si n-am schimbat decat bieletele, 2 bucse, lamelele de stergatoare si bateria. Masina are acum 175.000 km reali si merge bine, cu mici figuri pe partea electrica.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.