Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

si eu am aceeasi problema, insa m-am gandit ca bateria "noua" nu era chiar noua. Am vazut ca se vand acumulatori pentru aceasta cheie. Eu am cheia briceag, banuiesc ca si tu ai la fel.

 

E modelul postat mai sus si nu se desface. A trebuit s-o "tai" sa ajung la acumulator si am lipit altul pe placa. O sa dau oricum o comanda pe ebay pentru o carcasa noua (20$ din Polonia, originala cica) si iau si alti acumulatori. Cel schimbat e luat de aici si nici nu are piciorusele exact ca modelul original.

 

@kolea: m-am uitat si n-am observat nimic care sa aduca a senzor/receptor. Poate e ascuns intre stop si plafon, sub acea banda neagra de pe luneta. Ma mai documentez.

Link to comment
Share on other sites

 

 

@kolea: m-am uitat si n-am observat nimic care sa aduca a senzor/receptor. Poate e ascuns intre stop si plafon, sub acea banda neagra de pe luneta. Ma mai documentez.

Exact,acolo este ...nu este un senzor,e un amplificator care comunica cu cheia.

Am avut si eu probleme cu distanta de actionare a inchiderii centralizate,am schimbat amplificatorul si s-a rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

As dorii sa achizitionez un 525D 177 cp din 2005-2006. Majoritatea au cutiile automate...ar trebui sa.mi fac griji? La ce ar trebui sa fiu atent cand cumpar masina si la ce prb uzuale sa ma astept. Multumesc.

 

Eu unul nu as mai cumpara motorul de 2.5 pe BMW, 2.0 sau daca nu e o problema impozitul , 3.0

Edited by TiberiuA
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce motiv nu ai mai cumpara 2.5? Intreb pentru ca si eu caut sa cumpar si inclin spre 2.5 disel. Este mai ok cel de 2 litri? Sincer inclin spre 2.5 pentru ca mi se pare mic cel de 2 la cat de grea este masina si la cel de 3 litri este mare impozitul(mai bine zis nu vreau sa le dau atatia bani, prefer sa bag banii respectivi in masina sau altceva).

Sa fie chiar asa pacatos cel de 2.5 si cutie automata?

Edited by Vlad320
Link to comment
Share on other sites

Din ce motiv nu ai mai cumpara 2.5? Intreb pentru ca si eu caut sa cumpar si inclin spre 2.5 disel. Este mai ok cel de 2 litri? Sincer inclin spre 2.5 pentru ca mi se pare mic cel de 2 la cat de grea este masina si la cel de 3 litri este mare impozitul(mai bine zis nu vreau sa le dau atatia bani, prefer sa bag banii respectivi in masina sau altceva).

Sa fie chiar asa pacatos cel de 2.5 si cutie automata?

Pentru ca un 520d are 177 cai , consuma mult mai putin,taxele sunt infime si lista continua. Cum s-a spus si mai sus 2.0 sau 3.0 daca nu te deranjeaza impozitul. Cam acelasi lucru vroiam si eu inainte sa o iau pe a mea. Ma uitam la 525d pentru ca erau cele mai ieftine ( si pre lci ) . Pana la urma m-am gandit ca sunt masini destul de vechi cu multi km care are foarte multe minusuri si foarte putine plusuri. Singurul avantaj fata de un 520d cred ca este sunetul,suna frumos un 6 cil in linie fata de 4,are un rumble mic de v8. Having that said,eu pana la urma am optat pentru un 520i LCI cu motor de 2.0 . Taxe mici,consum foarte apropiat de un diesel 2.0,nu o sa am probleme cu turbina si toate minusurile unui diesel,singurul minus care il vad eu este lipsa unui cuplu puternic,de aia cred ca daca nu te deranjeaza sunetul nu ai pretentii sa faci 0-100 in 5secunde si problemele care pot sa apara la un diesel un 520d este perfect,530D cred ca este cea mai completa masina. Cam tot ce pot sa iti doresti. Optiuni,confort,putere,sunet frumos,consum etc dar dupa cum ai zis impozitul e o problema. Nu e submotorizat deloc 520d,se misca foarte bine masina. De fiecare data aud asta ca 2.0 e prea mic pentru masina,cum de nimeni nu spune ca un 320d e submotorizat dar un 520d este,cand diferenta de greutate e mai mica de 100kg. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa cumperi 530d sh si nu vrei neaparat manual, nu vad de ce sa ramai la 530d. E mai bine un 535d la acelasi impozit si e mai fain de condus.

Corect,dar aici intra pretul unui 535D,unul adevarat,nu o barca samsarita cum sunt 9 din 10 masini la noi , "pentru pretentiosi" "km reali" .
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca un 520d are 177 cai , consuma mult mai putin,taxele sunt infime si lista continua. Cum s-a spus si mai sus 2.0 sau 3.0 daca nu te deranjeaza impozitul. Cam acelasi lucru vroiam si eu inainte sa o iau pe a mea. Ma uitam la 525d pentru ca erau cele mai ieftine ( si pre lci ) . Pana la urma m-am gandit ca sunt masini destul de vechi cu multi km care are foarte multe minusuri si foarte putine plusuri. Singurul avantaj fata de un 520d cred ca este sunetul,suna frumos un 6 cil in linie fata de 4,are un rumble mic de v8. Having that said,eu pana la urma am optat pentru un 520i LCI cu motor de 2.0 . Taxe mici,consum foarte apropiat de un diesel 2.0,nu o sa am probleme cu turbina si toate minusurile unui diesel,singurul minus care il vad eu este lipsa unui cuplu puternic,de aia cred ca daca nu te deranjeaza sunetul nu ai pretentii sa faci 0-100 in 5secunde si problemele care pot sa apara la un diesel un 520d este perfect,530D cred ca este cea mai completa masina. Cam tot ce pot sa iti doresti. Optiuni,confort,putere,sunet frumos,consum etc dar dupa cum ai zis impozitul e o problema. Nu e submotorizat deloc 520d,se misca foarte bine masina. De fiecare data aud asta ca 2.0 e prea mic pentru masina,cum de nimeni nu spune ca un 320d e submotorizat dar un 520d este,cand diferenta de greutate e mai mica de 100kg.

care au* Nu mai pot sa editez. :p
Link to comment
Share on other sites

Ms de sfaturi. Dupa trei seria 3 zic ca tre sa trec si la seria 5 :) .Sa,mi cumpar 530 nu prea indraznesc din cauza impozitului...prea mare. Ma gandeam la 520D sau 525D pre lci...de lci nu am bani momentan. Dar la 520i lci nu m,am gandit...mai ales ca are motorul de 2.o l cum a zis Cloud92.
Link to comment
Share on other sites

Ms de sfaturi. Dupa trei seria 3 zic ca tre sa trec si la seria 5 :) .Sa,mi cumpar 530 nu prea indraznesc din cauza impozitului...prea mare. Ma gandeam la 520D sau 525D pre lci...de lci nu am bani momentan. Dar la 520i lci nu m,am gandit...mai ales ca are motorul de 2.o l cum a zis Cloud92.

Vezi ca e foarte foarte rara motorizarea,la noi in tara nu ai sanse sa gasesti,poate una la 2-3 luni,eu si in germania am gasit doar 3 negre decente in cateva luni. Per total masina e un 10 curat. Sub 10 mii sa nu te astepti sa gasesti. Si 520d tot aia e,o are un prieten bun,se misca superb masina. Prefer performantele care le are el pe diesel in ture mici dar nu ma incanta sunetu' ala de 4 cil la diesel. Eu zic sa mai astepti si sa iei o masina ok,chiar daca costa mai mult,ce nu dai pe ea bagi pe partea cealalta. Cine stie ce ai de schimbat. La mine am schimbat doar rulmentii pe spate bujiile pentru ca sunt ieftine si am vrut sa scap de o grija si senzorul de parcare pe fata,in rest tot pe masina e noua si cu garantie. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

1)As vrea sa stiu daca la toate modelele BMW 525d, E60 din 2004 incepindd au curea de distributie sau lant?

 

2) Poate cineva sa imi spuna la ce rubrica anume din talon ar trebui sa ma uit pentru a vedea exact discul pentru navigatie necesar, care sa fie si compatibil? Eu am primit discul din 2016 dar se pare ca nu e cel de care e nevoie. Multumesc anticipat

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Poate cineva sa imi spuna la ce rubrica anume din talon ar trebui sa ma uit pentru a vedea exact discul pentru navigatie necesar, care sa fie si compatibil? Eu am primit discul din 2016 dar se pare ca nu e cel de care e nevoie. Multumesc anticipat

Aici gasesti DVD-ul:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/164045-download-bmw-road-maps-2015-harti-cic-nbt-ccc-mk3-mk4/page__hl__navigatie

 

Daca ai navigatie mare trebuie sa descarci "EUROPE PROFESSIONAL 2015", il scrii pe un DVD la viteza mica.

Edited by Unknovvn
Link to comment
Share on other sites

Multumesc. La Timisoara,pe cine as putea cauta pentru dvd, in zona sau in imprejurimi? Mi-ai mai putea spune te ro, de unde stiu cind am probleme cu cutia de viteze, specific doar ca e bmw automat. mersi inca o data

 

Daca ai navigatie CCC Professional, te pot ajuta eu cu DVD-urile, varianta 2016. Spune din ce an este masina si ce tip de navigatie ai, ca sa te putem ajuta. Ecran mic: Navi Bussines; Ecran mare: Navi Professional. In functie de generatie, poate fi: CCC, CIC, NBT. In functie de aceste doua criterii poti avea: CCC Bussines(ecran mic), CCC Professional(ecran mare), CIC Bussines(ecran mic), CIC Professional(ecran mare), NBT Bussines(ecran mic), NBT Professional(ecran mare).

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.