Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Salut,

am un bmw 525d e60, an 2005.

De doua zile ĂŽncoace când plec cu mașina la drum dupĂŁ ce trec de 30km/h ĂŽncepe sa urgie ceva, cu cat merg mai tare ĂŽncepe sa facĂŁ tot mai tare și nu știu de la ce se aude asa.

Ma gândeam ca s-ar putea sa fie un rulment de la roata.

Voi ce pare aveți?

Link to comment
Share on other sites

Salut. De cand mi-am luat 530xd-ul ( e60 LCI ) nu am mers tare cu el dar acum cateva zile am dat un kickdown de la 20-80 km/h si acum vad ca imi smuceste putin cand schimba treapta la 40-60km/h ( in jur de 2500-3000rpm ), in rest schimba fluent cutia automata. Pe sport nu imi smuceste deloc. Precizez ca apas maxim jumatate din cursa pedalei de acceleratie cand imi smuceste. Parca imi smuceste mai tare cand merg mai lejer. Masina o tin in garaj, dimineata nu se vede nicio pata de ulei pe podea, asadar cred ca nu curge ulei din cutie si nu imi apare niciun martor in bord. Masina are in jur de 145 000 km. Ce ar putea fi? Edited by Brokencyde
Link to comment
Share on other sites

Salut. De cand mi-am luat 530xd-ul ( e60 LCI ) nu am mers tare cu el dar acum cateva zile am dat un kickdown de la 20-80 km/h si acum vad ca imi smuceste putin cand schimba treapta la 40-60km/h ( in jur de 2500-3000rpm ), in rest schimba fluent cutia automata. Pe sport nu imi smuceste deloc. Precizez ca apas maxim jumatate din cursa pedalei de acceleratie cand imi smuceste. Parca imi smuceste mai tare cand merg mai lejer. Masina o tin in garaj, dimineata nu se vede nicio pata de ulei pe podea, asadar cred ca nu curge ulei din cutie si nu imi apare niciun martor in bord. Masina are in jur de 145 000 km. Ce ar putea fi?

 

salut, e posibil sa fie si ceva din soft, se intampla.. e doar o parere cunosc cazuri similare...

 

Salut, as vrea sa imi cumpar un 520d e60 , am 9500 euro si sunt curios daca mi-ar ajunge sa o cumpar cu 7000-8000 de euro si restu sa ii pastrez penbtru intretinere .

Cele mai multe le-am gasit cu 200.000-250.000 km la bord si toata lumea imi spune ca sunt foarte scumpe la intretinere si nu am niciun cunoscut cu seria 5 asa ca nu am pe cine sa intreb . :D

stiu ca sunt mai bune motoarele mai mari , dar impozitul de la 2000 cm in sus este de 800 lei. Ce mi-ati recomanda sa fac ?

 

 

salut, am eu unul de vanzare in bugetul tau, iar reparatiile de care zici le am facut eu,..1500 de euro aprox,. daca esti interesat da mi mesaj, daca nu. oricum e o masina buna, iti recomand sa faci o testare la bmw inainte, si apoi sa vezi un pic daca e manuala, ambreajul si volanta,, asta am patit eu, in rest ce i drept nu sunt multe alte probleme, daca are dpf ar fi bine sa l anulezi, si cam atat,,,altfel vorba romaneasca , cum e norocul..... :)

Link to comment
Share on other sites

Am mai spus-o de nenumarate ori incat imi este lehamite sa mai repet.PUNCT.

 

E60 nu e o masina proasta ci extrem de proasta care din pacate doar la intretinere e premium😂 in rest nimic iesit din comun.Poate doar lista imensa de" probleme specifice bmw"😂!!!

  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Am mai spus-o de nenumarate ori incat imi este lehamite sa mai repet.PUNCT.

 

E60 nu e o masina proasta ci extrem de proasta care din pacate doar la intretinere e premium😂 in rest nimic iesit din comun.Poate doar lista imensa de" probleme specifice bmw"😂!!!

Din postarile tale de pe alte topicuri am inteles ca ai intampinat o gramada de probleme la e60. Cu toate asta cred ca nu trebuie sa generalizezi, mai sunt unii user care utilizeaza acelasi tip de masina si sunt multumiti. Bafta in continuare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

O masina la 7000 de euro veche de 10 ani si cu 250K km la bord normal ca va nevesita investitii si din cand in cand mereu ii vor pica piese. La peste 200 de mii de km incep sa pice module, turbina, DPF-l, coloana de directie superioara, etc. Un sfat prietenesc e ca daca iti iei E60 la 7000 de euro sa te astepti sa mai bagi bani in ea frecvent si nu vb de 100 -200 de ron ci de sute sau chiar mii de euro. Daca ti se pare mult o turbina 500 de euro ca pret, nu iti lua masina asta, seria 5 nu e asa ieftin la intretinere. Cand zic intretinere nu ma refer la piese din dezmembrari si ale improvizatii.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa mai intru in polemica cu nimeni.Am spus ce am avut de spus.

Va urez numai bine si sa NU aveti parte de "problemele specifice bmw" asa des ca mine-ca sigur o sa va intalniti cu ele-.

LUCIAN problemele pe care le am si le-am avut sunt doar probleme specifice:distributie,turbina,acum caseta,articulatii.Deci doar din lista au.

fost😂😂😂.Sunt probleme specifice😂😂😂

Ptr XMI pe masina am platit dublu fata de cat ai banuit tu😂 asa ca sa fii informat😁

Sanatate la toata lumea

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Fac o mica paranteza. Cand am luat Passat-ul, toata lumea il blama ca e pacatos domne, cade directia non stop... si e 500€, distributia e la fel 500€, bucsaraie, amortizoare, etc.

Am schimbat o singura data bratele, dupa ce l-am luat, acum vreo 9 ani, distributia e ca la orice motor. Dar am pus piese de calitate si am circulat cu bun simt. Ce sa vezi? Niciun brat n-a mai cazut.

 

E cum spun colegii: cat dai, atata face. cunosc si eu un E60 acelasi an cu al meu, dar cumparat cel mai ieftin din piata ro. Nici macar nu erau aliniate corect elementele de caroserie. De atunci s-a bagat in masina cred ca vreo 7-8000€ strict in piese si reparatii (e la al 3-lea motor, ambreiaj, turbina, brate, etc). Fara retrofituri si modificari, cum facem noi. Dar oamenii astia isi merita soarta. Lectia oricum n-a invatat-o si cand a ajuns pe la mine pentru ceva retrofit, s-a scarpinat in cap cum sa iasa mai ieftin. Dar masina tot buda a ramas.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Am mai spus-o de nenumarate ori incat imi este lehamite sa mai repet.PUNCT.

 

E60 nu e o masina proasta ci extrem de proasta care din pacate doar la intretinere e premium�� in rest nimic iesit din comun.Poate doar lista imensa de" probleme specifice bmw"��!!!

 

Ori ai fost ghinionist, ori are de 4 ori numarul de km afisat.

 

Am si eu E60, xdrive chiar, a papat ceva bani la prima revizie insa am fost avertizat de cand am luat-o, ca trebuie servisata cu atentie.

 

- Amortizoare fata Bilstein 700lei x 2 (asta a fost o suprinza, ca masina mergea bine, insa un amortizor era umed)

- Releu bujii + 6 bujii ~750lei

- Placute frana frana ~500lei + 60 de lei senzor de uzura

- Placute frana spate acum 3 luni, 250 de lei cu tot cu manopera, mai sus nu am pus manopera la nimic.

 

De ulei la motor si filtre nu mai are rost sa vorbim, alea le schimbi la toate.

 

Urmeaza in ianuarie inca un schimb de ulei si filtre + ulei cutie, diferentiale si cutia de transfer.

 

Retrofit-uri - pilot automat, singurul care imi lipsea. Si urmeaza un set de roti pe 18, dar asta e moft, nu se pune.

 

Overall, cea mai citava masina, al 3-lea BMW.

Edited by jeezy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nici nu vreau sa ma gandesc macar😂😂😂.

Acum fara gluma cel mai jenant e cand te iau la misto astia de la service😄 ca esti prezent aproape lunar😂😂😂.

Am si opelul stai linisti colegule si il folosesc cand am masina premium indisponibila(a se citi in service)😃😃😃😃

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si voi il intaratati... nu a cumpar un cazan, eu il cred ca a dat o suma cum spune el insa pur si simplu a avut ghinion, se poate intampla oricui! Treaba e sa reduci din riscuri cat mai mult posibil, daca te duci si cumperi o masina de oriunde si doar te uiti la ea sau o pornesti si gata e buna inseamna ca esti foarte experimentat si sa nu te mire ca de fapt ai luat o coaja, dar cand o verifici mecanic/eletric/caroserie si toate chestiile posibile si vezi ca totul e ok cam stii ca ai luat o masina buna si daca se intampla ceva nu se intampla pentru ca ti-ai luat teapa sa spunem asa.

 

Adevarat ca poti sa faci si 10000 de teste si poti sa iei teapa cu o problema anume care nu se vede niciodata in cateva zile, dar cunosc destui prieteni care si-au cumparat masinile doar uitandu-se la ele si ascultandu-le si vorbesc de sume de pana la 30.000 E. Eu nu as putea sa fac asa ceva, nu am facuto nici la 6.000 Euro si nici la 12.000, sa ma zgarcesc pentru 200-400 lei pt o verificare la reprezentanta sau undeva unde se face ok.

 

Horia, iti spune un detinator de E60 luat acum aproape 1 an cu 12.500 Euro si care a umblat la injectoare si recent am aflat ca am si joc in caseta de directie de la reprezentanta, dar inainte sa o schimb vreau sa mai incerc niste lucruri de care mi-au spus colegii de pe forum, totusi nu am dat putin pe masina(verificata cap-coada) si totusi au fost niste probleme de scala mare care au aparut dupa ce am cumparato la cateva luni si chiar si distributia asta totusi.. se schimba la orice masina pe lant dupa anumiti ok, ca le cumparam noi la 180.000-240.000 fara distributie schimbata doar nu trebuie sa ne asteptam sa mai tina inca 5 ani...zic si eu.

 

Sunt curios aia din service care te iau la misto ce masini conduc...ia sa-i intrebi.

 

Pot sa spun ca e masina care mi-am dorito si care inca doresc sa o am la nesfarsit!

Edited by WIN60
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.