Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Dupa mai multe investigatii pe forumuri straine am inteles ca varianta de motor N47D20C ar fi mai reusita fara problemele cu distributia in schimb N47D20A si N47D20B ar fi cele cu probleme. Cel mai bine cand te duci sa o vezi , cauta in cartea service certificatul de conformitate, acolo vei gasi seria intreaga a masinii. Sau daca nu are asa ceva , cu un search VIN Decoder pe google trebuie sa iti dea pe unul din site-uri si seria motorului intreaga ( stiu ca am cautat si am gasit la un moment dat dar, din pacate nu mai tin minte exact site-ul) . Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Dupa mai multe investigatii pe forumuri straine am inteles ca varianta de motor N47D20C ar fi mai reusita fara problemele cu distributia in schimb N47D20A si N47D20B ar fi cele cu probleme. Cel mai bine cand te duci sa o vezi , cauta in cartea service certificatul de conformitate, acolo vei gasi seria intreaga a masinii. Sau daca nu are asa ceva , cu un search VIN Decoder pe google trebuie sa iti dea pe unul din site-uri si seria motorului intreaga ( stiu ca am cautat si am gasit la un moment dat dar, din pacate nu mai tin minte exact site-ul) . Bafta!

Multumesc de sfat...pare logic A fiind prima generatie, B si evident C ultima varianta care ar trebuii sa fie usor imbunatatita.

Link to comment
Share on other sites

doresc sa achizitionez un e60, 2009, 2010, cel mai probabil manual ca sa evit complicatiile. desi am citit topicul, nu imi e foarte clar ce ar fi de urmarit la achizitie si care sunt potentialele probleme. ce am retinut este sa evit motorul n47 si sa folosesc bmwdecoder. altceva la ce ar mai trebui sa ma uit cand ma duc sa testez o masina (chestii specifice BMW, exceptand alinierile elementelor de caroserie, a testului la reprezentanta etc, care se recomanda la orice marca).
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Este posibil ca la schimbarea volantei si a kit-ului de ambreiaj sa se strice pompa de ambreiaj? Intreb, deoarece la cateva ore dupa schimb, a inceput sa agate pedala si a ramas si sub nivelul celei de frana. Cei de la Bavaria au zis ca pompa e de vina si e doar o coincidenta ca a picat dupa interventia respectiva. Cum nu ma pricep, nu stiu daca pot avea cumva legatura.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Dupa mai multe investigatii pe forumuri straine am inteles ca varianta de motor N47D20C ar fi mai reusita fara problemele cu distributia in schimb N47D20A si N47D20B ar fi cele cu probleme. Cel mai bine cand te duci sa o vezi , cauta in cartea service certificatul de conformitate, acolo vei gasi seria intreaga a masinii. Sau daca nu are asa ceva , cu un search VIN Decoder pe google trebuie sa iti dea pe unul din site-uri si seria motorului intreaga ( stiu ca am cautat si am gasit la un moment dat dar, din pacate nu mai tin minte exact site-ul) . Bafta!

 

Daca exista E60 cu N47 la care nu sunt probleme cu distributia, atunci de ce problema inca exista la modele precum F10 520d 2013? E prima oara cand aud ca ar exista versiuni de N47 fara probleme. Stie cineva mai multe informatii?

Link to comment
Share on other sites

Salutare nu stiu ce se intampla cu masina mea de vro 5 zile imi tot face figuri cutia de viteze din D sare in P sau cate odata imi ramane blocata in treapta si nu mai vrea sa schimbe deloc dak opresc motoru si o pornesc din nou e ok dar doar o scurta perioada de timp si am observat ca treaba asta o face cand se incalzeste. Multumesc anticipat

Am un BMW E60 525d din 2007

Link to comment
Share on other sites

Salut, am observat astazi ca clapetele din fata radiatorului ( in spatele barii fata ) stau mereu deschise. Si cand este motorul pornit stau deschise, de aceea cred ca se incalzeste greu. Am ridicat capota si m-am uitat pe acolo, nu am vazut niciun furtunas sau vreo mufa care sa nu fie in locul sau. M-am uitat si pe alte topicuri dar nu am vazut pe nicaieri unde trebuie sa ma uit mai atent pentru a observa problema. Imi poate spune cineva unde trebuie sa ma uit?
Link to comment
Share on other sites

Am rasfoit topicurile de pe forum si am citit ca clapetele din fata radiatorului se inchid in momentul pornirii motorului sau stau inchise permanent, indiferent de temperatura exterioara. Numai ca la mine stau mereu deschise. Majoritatea problemelor s-au remediat prin conectarea mufei sau furtunului, numai ca nu stiu unde trebuie sa ma uit mai exact. La mecanic am drum abia la inceputul lunii viitoare, ar fi bine daca rezolv intre timp fiindca se incalzeste mai greu motorul si implicit, habitaclul masinii.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Salut,as vrea sa va spun problema care o intampin acuma,dupa schimbarea bateriei am facut vreo 2000 de km si intr-o dimineata mi-a aparut in bord o eroare de la directie si de la baterie adica directie activ dezactivata si baterie foarte descarcata, mentionez ca aceasta problema am mai avuto inainte sa schimb bateria pentru ca bateria era dusa,dar isi revenea dupa cativa km facuti,acuma problema persista,daca ati intampinat si voi aceasi problema,ce ar putea fi?merci
Link to comment
Share on other sites

Salutare, pe navi Cic professional e60 ce format de video merge pt filme sau videoclipuri? PPana acuma am incercat cu .avi dar imi apare stickul gol. Si daca are importanta daca e pe stickul din cotiera sau daca copiez pe hdd. Ms

Nu merge de pe stick, doar DVD-uri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.