Jump to content

suspensii sport?


fredy

Recommended Posts

am observat ca garda la 316 i almeu e mai joasa decat la celelalte mam uitat si sant arcuri rosii dincate stiu celerosii sant sport si pe telescop e un tampon sa nui permita sa-si faca toata cursa da pt drumurile noastre nu prea sant bune ca simt toate gropile daca dau tampoanele jos ma ajuta cu ceva ? a a a si inca ceva am urmat sfatu DIY am curatat corpul acceleratie si s super acu si mai am o problema mise mai aprinde (cec ) becul la motor cateodata dar se stinge dupa cativa Km si astavara cand o porneam dadea sa moara motoru nu se tura maimult d 4000 d rotatii si o ambalam decateva ori si gata isi revenea si un consum la voi cam cat e ??
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

man legat de suspenii sport, eu am amortizoare sport si arcuri normale si ca sa-ti spun drept nu-mi prea place!!! teoretic ar trebui sa fie combinatia ideala pt bucuresti si asa si este dar cand ies afara simt un balans (in viraje si la denivelari) :) am un prieten care a facut exact pe dos adica are amortizoare normale si arcuri sport si la el parca e putin mai bine :blink: un sfat de la mine :daca ai kitul sport nu-l schimba!daca nu ai nu-ti pune! acum depinde si cati km faci in oras si cati in afara!!!

 

despre consum ce sa zic eu am 325i si imi ia 13 in oras si 8-9 in afara, depinde foarte mult cat de tare ma dau la ea!!! :) verifica-ti debitmetrul, somna lambda... de la astea poti sa ai fluctuatii de turatie!! bafta :)

Link to comment
Share on other sites

cum vine asta amortizoare normale si arcuri sport? :blink: ori sunt eu de upgradat ori careva bate cimpii(precis)

 

am si eu un prieten care merge cu arcuri HR si amortizoare oem de vreo 50k km si e foarte multumit

am mers si eu cu masina lui destul de mult si pot sa spun ca e se comporta foarte bine la drum,iar in oras mi s-a parut ok

ce-i drept a schimbat amortizoarele o data de cand a pus arcurile sport

Link to comment
Share on other sites

@DMIHNEA: de ce nu ar merge arcuri sport si amortizoare stock? nu vad nici o problema tehnica.

 

evident ca in pereche lucreaza ideal :blink:

 

suspensia sport e ceva la care n-as mai renunta, acum ca m-am obisnuit. bine, masina mea vine din fabrica cu o suspensie mult mai rigida, dar daca as avea alta masina, cu siguranta prima investitie ar fi un set de arcuri si amortizoare sport.

 

am mers cu un megane stock si apoi cu acelasi megane cu arcuri eibach si amortizoare billstein...complet alta masina. a meritat fiecare banut.

Link to comment
Share on other sites

numai bun topicul, am si eu o dilema.. vreau sa scap de balansuri in curbe si la viraje bruste.. dar nici nu vreau sa simt la rinichi toate trepidatiile care vin pe urma instalarii unei suspensii sport.. .. ce se poate face ?

 

Combinatia aceea, arcuri sport/amortizoare standard si invers.. se pare interesanta.. amortizoarele de pe masina de care sunt ? pe gaz ? sau cum ? daca nu sunt pe gaz.. inlocuirea celor vechi cu unele pe gaz ar mai salva situatia in curbe fara sa fie dezastru pentru masina pe gropi ? nu a gasit nimeni ceva intermediar ? ferm in curbe si moale pe gropi ?

 

Tin sa precizez ca nu imi place nici diferenta dintre roti umflate pentru greutate maxima.. si roti umflate pentru mers normal... in primul caz.. cand mergi gol.. simit orice crapatura in drum :blink: si e nasol... fata de rotile umflate normal...deci intelegeti ce as vrea.. sa impac si capra si varza...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Salut Fredy,am si eu un bmw e30 cu suspensi sport si 2 ani si ceva suspensia mi-a pus mari probleme la drumurile noastre,cu motorul nu am avut probleme majore dar datorita suspensiei mereu am probleme la macanica pe fata,schimb mereu cateceva,si acum dupa ce am schimbat a inceput sa imi bata ceva pe fata numai din cauza suspensiei rigide si o alta problema tentativele de a sparge baia de ulei mi-au dat transpiratii pe anumite drumuri,problema este urmatoare si eu vreau sa scap de suspensia sport,e clar ca am telescoape sport si arcuri sport dar ma gandesc sa nu fie si jambele diferite,ma gandesc sa nu fie si puntea sport,trebuie sa o duk la cineva sa imi spuna tot ce am sport legat de suspensie ca sa stiu ce sa schimb.
Link to comment
Share on other sites

sincer nu cred sa existe asa ceva, suspensie ferma in curbe si moale pe gropi. ce ea stie sa faca diferenta daca e curba sau groapa? :blink:

 

depinde foarte mult de ce vrei de la masina, eu pentru siguranta as opta mereu pentru o suspensie sport. acuma sa nu intelegi prin asta una de aia de raliu care chiar iti distruge toata articulatia si te face sa te simti ca in kart in masina.

 

exista si suspensii reglabile (billstein - sunt mai multe modele in functie de duritate, koni - se regleaza prin niste suruburi duritatea) pe care le setezi cum vrei tu, in functie de cum iti place sa simti masina.

 

pentru siguranta in curbe si frane mai eficiente, cred ca sunt un mare avantaj.

 

dezavantaj evident, tre sa fii atent la gropi, canale, borduri, linii de tramvai...cam tot ce gasesti prin Bucuresti :)

Link to comment
Share on other sites

Nu sa ezista(cum zicea nea MARIN)decit arcuri OEM(normale sau HD)si arcuri sport(mai scurte si se pupa doar cu amortizoare sport,mai scurte)...dar altfel se poate,adica arcuri normale+amortizoare HD(exemplu Bilstein B6)solutie ce personal recomand(am avut si e super),tinuta se schimba radical dar fara sa devina suspensia mai dura sau mai joasa....sau exista romanisme gen arcuri de 6 cil puse pe masini cu 4 cil,sau cu spire taiate sau arcuri de ascensor adaptate...
Link to comment
Share on other sites

Salut,ca tot a facut Fredy acest topik pe baza suspensiei sport vreau sa va intreb si eu ceva pt ca am aceiasi problema....nu imi place suspensia sport, pt ca numai eu stiu......cat ma chinuit si cat ma chinuie,inainte de toate a-si dori sa stiu de ce pe spate rotile imi stau foarte ''cracanate''?drept sa spun si vizibil nu imi place deloc cum arata pt ca privesc masina din fata si rotile din fata stau drepte,perpendicular si la cele din spate, roata la partea superioara este dusa catre interiorul caroseriei,cineva spunea ca din cauza ''oalelor'' dar m-am uitat si este ok,de la ce ar putea fi?personal mie masina nu imi place cum arata mai ales cand o privesc din spate si din lateral....fata de alte bmwuri e30 cu suspensie normala unde rotile stau perpendiculare pe asfalt.
Link to comment
Share on other sites

nu te invita nimeni sa postezi, daca ai ceva de spus , spune, nu trebuie sa faci numar de posturi.

ce aberatii vezi tu aici?

nu recomand configuratia arcuri sport + amortizoare normale din motivul pe care l-am spus mai sus, dar asta nu inseamna ca nu se pot pune.

am trecut pe diverse masini prin diferite setari de suspensii, te asigur ca nici una dupa ureche.

in momentul de fata am arcuri Eibach Sportline ( - 70 mm ) si amortizoare Boge Turbo, deocamdata, dupa 40 000 km sunt ok. mult mai dure decat suspensia M standard pe care o aveam inainte pe masina dar pt mine sunt in regula.

se poate monta un kit de arcuri sport pe amortizoare normale, masina va fi coborata cu 30 - 40 mm sau mai mult ( in functie de arcuri achizitionezi ) dar in acest caz cursa amortizorului va fi limitata de catre arc, producant o uzura prematura.

evident, o alta problema ar fi diferenta fata de amortizoarele sport, care sunt mai rigide. dar daca nu le pui pt circuit, nu e asa o preoblema. pe strada sunt ok.

Link to comment
Share on other sites

BOGE TURBO sunt OEM gaz,numai tie ti-a venit ideea sa le pui cu arcuri sport-EIBACH,concluzi ca e mai tare ca suspensia M,DA,ptr ca nu e suspensie,e tziganie,adica nu lucreaza amortizorul,eventual scoate-l si vinde-l ca sta degeaba acolo,doar face prezentza.....de ce oare fraierii aia dela M-BMW au pus arcuri sport si amortizoare sport,le trimit un mail sa treaca pe la BACAU,ptr un curs....ca si aia cu arcuri de ascensor-da ce are domne nu ie tot arc? :blink: :)
Link to comment
Share on other sites

Bilstein Sprint am incercat , dar permit o coborare doar de 60 mm. si sunt mai ieftine decat BOGE. probabil pentru ca sunt fabricate in RO.

 

Eibach Sportline nu pot fi puse corect cu Bilstein.

eventual poti folosi Eibach Pro

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

inchei dialogul cu cat-daca sustii ce ai zis mai sus ori nu cunosti ori confunzi -BILSTEIN doar b4 sunt fabricate in RO(PTR CITEVA MARCI AUTO)dar modelele SPORT si SPRINT(fara a pomeni de PSS)sunt importate la bani grei de afara de 2 importatori(poate acum sunt mai multi),iar BOGE turbo sunt niste modeste amortizoare cu gaz,se gasesc pe toate drumurile in RO,la preturi abordabile-ptr toate buzunarele...intimplator dadusi peste unul care a lucrat in piese import,cataloage...discutia continua daca suntem on topic si daca intrebi doar...

 

scuze lifestyle dar era necesar sa precizez si sa inchei cumva cu cat

 

lifestyle daca accepti sfaturi cumpara BILSTEIN b6 cu arcurile masinii,din ce am retinut te-ar satisface

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.