Jump to content

suspensii sport?


fredy

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dovada ca nu postez peste tot,deci ori nu stiu de toate ori.....nu vreau sa ma lansez in discutii ce nu duc nicaieri.....ori se abereaza prea rau si corectia implica pagini...ori,ori.......

 

poate e adevarat ce spui,dar tonul face muzica....daca intelegi ce vreau sa spun

numai bine

Link to comment
Share on other sites

Salut,am cerut si eu un sfat in legatura cu suspensia,masina mea (e30) sta prea ''cracanata'' de la ce oare sa fie asa?cum a-si putea remedia problema asta?pe langa un ursulet cu suspensie normala se vede foarte urat rotile din spate partea de sus a roti este bagata tot mai mult spre interiorul caroseriei,pana o sa ai schimb suspensia sport vreau cateva sfaturu cum a-si putea remedia aceasta problema?
Link to comment
Share on other sites

in principiu ai dreptate si sunt de acord cu tine, cu exceptia :

 

bilstein b8 ( sprint ) = 180 euro

bilstein b6 ( sport ) = 180 euro

boge turbo = 200 euro

preturile sunt pt amortizoare fata E39 530d

 

B6 sunt catalogate ca amortizoare sport, destul de tari, avantajul lor este ca se pot monta cu arcuri normale, fara sa cobori masina

 

1. de unde rezulta ca Boge sunt ieftine ?

2. de ce nu se potrivesc SACHS/BOGE cu arcurile mele Eibach ?

 

Intrebarile mele nu se vor un atac, doar vreau niste raspunsuri.

te-ai aruncat in afirmatii pe un ton superior, aici suntem o comunitate sper civilizata, nu e nevoie sa ne aratam muschii.

daca ai lucrat in domeniul pieselor de schimb probabil stii ca BOGE este unul dintre furnizorii BMW, de unde rezulta si echivalentele pe care le da BMW.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

@DMIHNEA>da-mi si mie un sfat.vreau sa cobor masina putin,nu prea mult.ma gandeam la eibach pro kit -30mm.masina e un 320i e 46 roti 225-40-18 fata si 255-35-18 spate.

ce parere ai? uite o masina echipata cu eibach ,cam asa as vrea sa arate

si inca o intrebare,poti totusi sa recomanzi un model de arc sport pt ce vreau eu,fara amortizoare sport...cu amortizoare oem,chiar daca se strica mai repede

mersi

Link to comment
Share on other sites

Salut,aha am inteles mihnea,dar ce vroiam sa te mai intreb sper acum sa nu crezi ca cer informatii inutile dar pt mine suspensia sport e chiar o problema si vreau sa cer mai multe detali,revenind la ce vroiam sa spun mai sus,eu am vrut acum cateva luni sa pun telescoape normale pt ca gasisem o ocazie dar cand sa pun telescopul normal nu incaput in jamba adika era mai lung cu aproape 2 cm decat cel sport si piulita aceia nu avea cum sa se infileteze in jamba ca sa prinda telescopul acolo e si atunci le-am lasat tot pe cele sport,e vreau sa te intreb de ce nu incapea in jamba?sa fie oare si jamba speciala pt un telescop sport?imi cer scuze daca plictisesc pe cineva dar vreau sa incerc inca odata sa scap de suspensia sport si vreau sa ma informez bine ca atunci cand iau telescoapele normale sa nu fie nici o problema la montare,salut.
Link to comment
Share on other sites

Salut,aha am inteles mihnea,dar ce vroiam sa te mai intreb sper acum sa nu crezi ca cer informatii inutile dar pt mine suspensia sport e chiar o problema si vreau sa cer mai multe detali,revenind la ce vroiam sa spun mai sus,eu am vrut acum cateva luni sa pun telescoape normale pt ca gasisem o ocazie dar cand sa pun telescopul normal nu incaput in jamba adika era mai lung cu aproape 2 cm decat cel sport si piulita aceia nu avea cum sa se infileteze in jamba ca sa prinda telescopul acolo e si atunci le-am lasat tot pe cele sport,e vreau sa te intreb de ce nu incapea in jamba?sa fie oare si jamba speciala pt un telescop sport?imi cer scuze daca plictisesc pe cineva dar vreau sa incerc inca odata sa scap de suspensia sport si vreau sa ma informez bine ca atunci cand iau telescoapele normale sa nu fie nici o problema la montare,salut.

mie imi place cum arata masina mai joasa da ma deranjaza gropile din craiova ma zgaltaie d ma doare ficatu :) inrest totul bine ceau :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut,nu numai zgaltiturile,ci tentativa de a sparge baia de ulei,in al doilea rand mecanica pe fata daca masina este rigida cade mai repede datorita gropilor,si acum personal vb. nu pot sa o urc pe nici un elevator ca nu se poate este joasa si ating,directia nu pot sa io fac ca nu am cum sa o urc si merg asa...cu o directie facuta dupa ''ochi'',trebuie sa o spal la anumite spalatori unde este bine cimentant si sa nu am riscul sa raman suspendat,toba la jumate mereu se fisureaza..pt ca la damburi ating....intr-un cuvant ce am eu numai masina nu este...acum sa fim seriosi..:blink:,salut.
Link to comment
Share on other sites

Salut,nu numai zgaltiturile,ci tentativa de a sparge baia de ulei,in al doilea rand mecanica pe fata daca masina este rigida cade mai repede datorita gropilor,si acum personal vb. nu pot sa o urc pe nici un elevator ca nu se poate este joasa si ating,directia nu pot sa io fac ca nu am cum sa o urc si merg asa...cu o directie facuta dupa ''ochi'',trebuie sa o spal la anumite spalatori unde este bine cimentant si sa nu am riscul sa raman suspendat,toba la jumate mereu se fisureaza..pt ca la damburi ating....intr-un cuvant ce am eu numai masina nu este...acum sa fim seriosi..:),salut.

asa e!!!!! :) cu problema asta ma confrunt eu ,lovesc scutul metalic daca nu era scutul creca spargeam baia d 10 ori si suspensia fata am schimbat panacu bucsele de brat (amandoua 250) si tr sa schimb bielete antiruliu (amandoua 130) asta e da da bine la ochi bine ceau papa si toatecelebune :blink:

Link to comment
Share on other sites

PE RIND,ptr CAT,preturile afisate sunt cam pe dos,dar ce se poate face....daca esti tarat pe BOGE din motivele tale gaseste un importator mare si vechi de BOGE(AUTOTOTAL,sunt prezenti si prin tara cu retea de distributie)daca esti deschis la pareri mergi pe BILSTEIN.Variante sunt 1000......daca tie iti place cum sta masina ta cu BOGE si EIBACH,nu asculta nici macar criticile mele...ca sa ma largesc un pic-unul nici nu concepe ca nevasta-sa sa se prostitueze ptr bani,altul o duce seara la strada si dimineata o aduce acasa,ii face dus si o baga linga el in pat------suntem diferiti altfel nu ar avea farmec...revenind da un mail la EIBACH si intreaba cu codul sau tipul tau de arcuri ce BOGE(si daca )poti monta....in genere pasionatii si vinzatorii de suspensii agreeaza combinatii specifice (ex-EIBACH-BILSTEIN sau HR-BILSTEIN...ETC)Sau baga-te pe un forum de BMW afara,si usor,usor....

 

ptr armin daca nu vrei sa cobori mult uita-te la mm indiferent de marca....despre arcuri sport cu amortizor oem...prin definitie amortizorul de suspensie sport are cursa micsorata ptr ca lucreaza limitat si e chiar mai scurt ptr ca trebuie sa lucreze cu un arc sport ce la rindul sau e mai scurt si mai tare.....e o definitie generica....conclud-nu stiu ce arc se pupa cu amortizor oem,nu am incercat si nu as incerca asa ceva

Link to comment
Share on other sites

te rog reciteste ce am scris

 

nu sunt indragostit de BOGE , doar am intrebat de ce nu sunt bune. retine ca e scris TURBO dupa BOGE.

tu mi-ai spus ca stau pe masina degeaba.

evident e o greseala, masina se comporta in viraje mai bine decat atunci cand avea suspensia M.

conform teoriei tale, datorita faptului ca nu sta decat pe arcuri.

 

in alta ordine de idei, te rog sa vezi ce amortizoare mi-ai recomandat. acelea permit coborarea maxim 60 mm. nu au legatura cu ce am pe masina.

poate ca esti vanzator de piese, dar macar incearca sa iti pastrezi firul logic.

 

gluma nu am inteles-o. iti place sa faci baie dimineata sau ce ?

 

ce amortizoare ar fi trebuit sa pun cu arcurile pe care le am acum ?

 

LE - se poate face un split la topicul asta ? prea multe probleme adunate in cateva randuri

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

ptr bogdyy-DA,daca te-ai confruntat cu jambe scurte,nu ramine decit sa cauti si vei gasi ieftin 2 jambe de 4 sau 6 cil(in functie de ce ai)sau 4 arcuri de pe o masina +jambele de fata,sau mai bine 4 amortizoare+4 arcuri +2 jambe fata,si chiar daca amortizoarele sunt pishate pui amortizoare noi sau sh....si sportfahrwerk ce ai tu o vinzi unuia ce inca are erectie la vederea unui E30 echipat sport,fara sa vada urmarile ca si tine.... :blink:

 

cat,nu fuse nici o gluma era doar un exemplu de cit suntem de diferiti.......discutia cu tine sincer ma oboseste,cu toata simpatia ori esti pus pe misto de prost gust,ori esti nitel greu de cap...roaga pe cineva mai disponibil sa traduca vorbele mele,daca pot fi traduse cumva ptr tine.....

Link to comment
Share on other sites

Salut,mersy de informatii Mihnea,dar a-si vrea sa revin cu un amanunt,ca de ceva vreme am pornit niste ''investigatii'' in sensul de a reusi sa schimb fara probleme suspensia sport,deci cum spuneam mai sus referitor la jambe,am aflat dupa ce m-am uitat cu cineva mai bine ca in jambele de pe masina mea ar merge ,adika s-ar potrivi niste telescoape gabriel gas ryder si aceste telescoape dupa ce m-am interesat ele sunt telescoape normale,poate imi confirmi si tu treaba asta ca am observat ca te pricepi la anumite firme legate de suspensie,daca aceste telescoape gabriel gas ryder sunt normale atunci totul e ok,pt orice eventualitate am si codul lor.
Link to comment
Share on other sites

GABRIEL,destul de mediatizate in RO.....daca te face sa economisesti banii de alte jambe,nu ramine decit sa intri pe site la GABRIEL,verifici codul de amortizor,si e gata treaba...mai precis http://www.gabriel.com/ intri la e-catalog apoi la -where used guide-si vezi codul pieselor la ce tartareatza merg puse...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut,aha am inteles mihnea,dar ce vroiam sa te mai intreb sper acum sa nu crezi ca cer informatii inutile dar pt mine suspensia sport e chiar o problema si vreau sa cer mai multe detali,revenind la ce vroiam sa spun mai sus,eu am vrut acum cateva luni sa pun telescoape normale pt ca gasisem o ocazie dar cand sa pun telescopul normal nu incaput in jamba adika era mai lung cu aproape 2 cm decat cel sport si piulita aceia nu avea cum sa se infileteze in jamba ca sa prinda telescopul acolo e si atunci le-am lasat tot pe cele sport,e vreau sa te intreb de ce nu incapea in jamba?sa fie oare si jamba speciala pt un telescop sport?imi cer scuze daca plictisesc pe cineva dar vreau sa incerc inca odata sa scap de suspensia sport si vreau sa ma informez bine ca atunci cand iau telescoapele normale sa nu fie nici o problema la montare,salut.

 

 

 

 

salut. ai vandut suspensia sport sau ai schimbat-o? ma intereseaza pemine sa o iau, eu cred ca am suspensie normala ca e destul d susamasina. astept raspuns

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.