Jump to content

Ce inseamna sa traiesti in " Spiritul BMW" ..


Tien

Recommended Posts

95% dintre soferii de Logan si Clio sunt frustrati la volan. :blink:

hahaha including me! e totusi o experienta buna, un fel de print si cersetor pe undeva, dar nu cred ca o sa dau vreodata banii pe un Clio altfel decat sub forma de inchiriere cu superdiscount ca acum

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma refer la stilul lor de sofat deosebit de agresiv.

 

Insa cei mai periculosi sunt cei cu Logan 1.6 16v si cei cu 1.5dci

 

Mi-a bagat niste carne in frigider un mandru si brav posesor de 1.6 16v pentru ca nu am tasnit la iesirea de pe o strada laterala :blink: asa ca m-a depasit pe contrasens.

 

Probabil ca psihologic nu putea suporta ideea de a sta cu supercar-ul lui in spatele meu. :)

Link to comment
Share on other sites

iata primele doua faze, dupa care m-am obisnuit:

 

1. bd. Unirii, eu nimeresc de la P Alba Iulia in spatele unui vehicul publicitar, care mergea mai incet, dau semnal, ma asigur, vad doar la distanta suficianta in spatele meu un alt Clio pe aceeasi banda cu mine (cea de autobuz), care nu da nici un semnal, incep depasirea, ala din spate tasneste si el la depasire imediat dupa mine cu mai multa viteza, ce pisici, nu m-a vazut? in c**ul meu cu flashuri

 

2. Pta Dorobanti, Beller catre Floreasca, ca deobicei merg slowly ca sunt multi care trec strada aiurea, las 2 de varsta a3a sa treaca, in spatele meu acelasi Clio care n-a reusit sa intre inaintea mea pe Roma si nici in stramtoare in fata la Raiffeisen, cu claxoane si faruri mari... cand am facut la dreapta, a blanit-o milimetric in spatele meu cu multi nervi...

 

doar masini "mici" m-au flashuit, nici un BMW, Mertz, chiar Opel sau vW, nici macar Megane, doar Clio, Logan si... era sa uit, Matiz

nu stiu ce ar face astia cu un BMW

sunt ca cateii de talie mica si minuscula care ... ma abtin de la figuri de stil

 

asta e o parte din ce NU inseamna spirit BMW

 

nu am nimic cu marca Renault sau cu modelul Clio, mi-am facut foarte bine treburile cu masina asta, dar mi-a lipsit cu desavarsire "placerea de a conduce"

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare ca e important cum esti vazut din exterior, pentru ca de acolo pleci. Aia e parerea pe care trebuie sa o combati... daca poti. :)

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=19618&hl=

 

Nu trebuie combatut nimic cred.Daca iti place BMW-ul il cumperi si gata.

Ce se vede din exterior?Aaaaa, tot felul de tarani parveniti, tot felul de copii de bani gata, tot felul de oameni cu vreo 3-4 facultati care vorbesc cu "e multe", tot felul de ingamfati, tot felul de inconstienti care au condus de cateva ori o masina cu peste 300Cp si se cred mari soferi,...si tot asa.

Daca ar conta acest lucru nu ar trebui sa isi mai cumpere nimeni BMW, exceptand cei care fac parte din :blink:

 

Imi plac BMW-urile, asta este singurul motiv pentru care conduc unul.

Ce scrie in ziare despre posesorii de BMW si ce vad pe strazi conteaza prea putin pentru mine.

Pe langa asta, imi face mai multa placere sa discut cu un posesor de E30 care este descuiat la minte, decat cu un ingamfat care conduce o seria 6 sau un alt BMW scump. :)

Bineinteles, pentru altii conteaza mai mult carcasa, cum esti vazut din exterior, eu nu aplic aceasta "regula". :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu doresc sa deschid un topic nou , de aceea postez aici. Mi-am dorit mult un BMW , mai precis un M3 e46. Nu am reusit sa-mi iau unul in special din cauza taxei de prima inmatriculare care se pare ca pentru 3.2 litri va ramane si de la 1 iulie foarte mare si atunci am preferat sa nu risc financiar. Mi-am adus din Germania, acum trei saptamani, un 330ci e46 cu facelift , o masina, sustin eu , foarte buna, cu putini km ...etc. Am un VW GTI (200cp) luat nou acum mai bine de doi ani si ceva. Amandoua au aproape aceeasi km.

Cineva din familie si-a luat un seria trei(entry level) acum un an, l-am condus de mai multe ori , mi-a placut foarte mult si de aici mi-am dorit si eu unul. Am pornit de la ideea ca un 330ci are 0-100 in 6,5sec , GTI are 0-100 in 7,2sec , deci din punct de vedere al performantelor oricum este o evolutie, nu mai vorbesc dupa o suta unde cilindreea mai mare este clar in avantaj.Plus ca GTI este un hatch , 330ci face parte din clasa medie asta inseamna ampatament mai mare , antifonare mai buna...samd.

Pentru ca le am pe amandoua am ajuns , inevitabil , sa le compar. Usor, usor GTI mi-a dat senzatia ca e mai rapid si mai exact in curbe , dar am pus pe seama ca are turbo si e doar o senzatie. :blink: . Senzatia s-a accentuat si nu m-am abtinut sa le pun fata in fata. Surpriza a fost mare cand dupa o gramada de teste am constatat cu tristete ca pana pe la 140-160 GTI-ul e vizibil mai rapid.Acum am ajuns in faza ca-mi vine sa vand 330ci-ul , stiind ca GTI-ul pot sa-l dopez foarte usor.

Va rog , ajutati-ma cu un sfat! :)

Edited by DGS
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.