Jump to content

Consum relanti


mihaib

Recommended Posts

Sunt foarte curios cat aveti voi consumul raportat pe bord, cu motorul pornit, si stand pe loc?

Am observat cand stau la stop ca am consum de peste 15 la suta.

ultima data am stat putin mai mult, si am avut consum de 25 la suta.

 

Nu prea mi-e clar daca valoarea este realista sau nu.

daca da, cum de masina consuma mai mult stand pe loc, decat mergand?

 

La voi, cat e consumul mediu aratat pe bord, daca stati in masina... 5 minute sa zicem ?

Link to comment
Share on other sites

Daca ai indicator cu ac...atunci ala e un fel de randament..(e consum/randament instantaneu)...consumi benzina stand pe loc....adica nu te misti desi motorul consuma....la mine la E28 acul se oprea la cifra 30l/100km...la E34 se ascunde mai sus de cifra 30 :blink: Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Intradevar, indicatorul analogic arata consumul instantaneu.

Pe mine ma nelamureste indicatorul digital, care spune consumul mediu.

Imediat dupa resetare nu arata nimic. mergi un pic, incepe sa faca media... cand opresc la stop incepe sa urce.. sa urce .. sa urce...

Am dubii ca ar fi adevarat ca la relanti masina consuma 20-30%

Link to comment
Share on other sites

Intradevar, indicatorul analogic arata consumul instantaneu.

Pe mine ma nelamureste indicatorul digital, care spune consumul mediu.

Imediat dupa resetare nu arata nimic. mergi un pic, incepe sa faca media... cand opresc la stop incepe sa urce.. sa urce .. sa urce...

Am dubii ca ar fi adevarat ca la relanti masina consuma 20-30%

 

 

20-30% pe ce ...pe ora ?... fa plinul ..si apoi lasa masina pe loc la relanti o ora ...apoi realimenteaza ..si afli cat consuma stand pe loc ..daca asta e important !..PE mine unul in afara de consumul in trafic nu ma intereseaza altceva ! :blink:

 

Sex in seria 3 e f incomod ..poate in seria 5 sta altfel treaba :)))))))))))))))

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Imediat dupa resetare nu arata nimic. mergi un pic, incepe sa faca media... cand opresc la stop incepe sa urce.. sa urce .. sa urce...

Am dubii ca ar fi adevarat ca la relanti masina consuma 20-30%

Nu poti calcula consumul la 100km stand pe loc, pentru ca nu poti merge 100km stand pe loc. :) sau poti? :blink:

Daca stai o ora pe loc, in bord poate sa iti arate si 99l. E normal ca iti calculeaza consumul la 100km, si tu stand pe loc nu o sa ii faci niciodata dar benzina o consumi.

Link to comment
Share on other sites

Consum 525i pe OBC 1,2L/h fara AC si 1,4L/h cu Ac.

Daca ma uit pe instant e undeva peste 30%, mai precis 39,5%. Pe de alta parte, la fostul E39 instantul pe bord indica 0. Daca sa zicem resetez OBC-ul stand pe loc, in mers scade de la 39,5% pana la sa zicem 8,8%, insa daca ma opresc la un semafor creste cu 0,100L pe sec.

 

Proba se poate face la pompa, pt. cine doreste cu adevarat. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu am e46, si la relanti indicatorul de consum instant e la zero...dar m-ati facut curios si maine caut in meniul ala ascuns sa vedem cat consuma pe ora. Cand am facut identificarea la RAR prin februarie anu' asta am stat vreo 6 ore la coada cu motorul pornit, si mi s-au dus vreo 7-8 litri.

 

Sunt curios daca are cineva vreo explicatie pentru urmatoarea chestie: merg linistit, vad semafor rosu la 200m in fata, scot din viteza, consumul se duce la zero; incep sa franez si ramane la zero, dar de pe la 10-15Km/h pana la oprire completa incepe sa creasca consumul instant pana pe la 10-12-14%...Cu cat frana e mai violenta cu atat creste mai mult...De ce? Nu cred ca in realitate consuma mai mult, pt ca motorul merge la fel indiferent de viteza, din moment ce e la relanti...

Link to comment
Share on other sites

6 ore.. 8 litri... daca ziceai jumate era mai acceptabil.. mie la relanti arata consumul instantanue 0, si consum mediu nu se schimba.. in schimb am vazut la seria 7 e38 ca la relanti crestea consumul mediu destul de semnificant.. gen 10,6.. dupa 5 minute 10,7... ceea ce e mult.. inseamna ca ii consuma la relanti maim ult de 10% ceea ce nu cred ca este reall Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Am fost si am probat, si la pornire, cand motorul e rece si -3.5 grade afara, imi arata 3.6litri/ora, dar dupa 30 a scazut pana la 1.8: dar nu arata constant....blincanea: 0 apoi 3.6, respectiv 1.8 dupa ce s-a incalzit motorul....cu clima la maxim, sau oprita de tot, nu era nici o diferenta.
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios daca are cineva vreo explicatie pentru urmatoarea chestie: merg linistit, vad semafor rosu la 200m in fata, scot din viteza, consumul se duce la zero; incep sa franez si ramane la zero, dar de pe la 10-15Km/h pana la oprire completa incepe sa creasca consumul instant pana pe la 10-12-14%...Cu cat frana e mai violenta cu atat creste mai mult...De ce? Nu cred ca in realitate consuma mai mult, pt ca motorul merge la fel indiferent de viteza, din moment ce e la relanti...

Pe masura ce viteza ta scade ... calculatorul are urmatorul rationament. Viteza acum e de 50 de km/h cu cat viteza scade cu atat consumul creste pentru ca e nevoie de mai mult timp in care motorul este pornit , deci consuma. Presupune ca esti tractat(nu doresc nimanui)dar motorul tau e pornit. Esti tractat cu 100 de km/h. Tu consumi sa zicem 3l intr-o ora la relanti, deci consumul tau ar fi de 3l /100de km. Daca esti tractat cu 50 dekm/h si ai motorul pornit , 100 de km ii faci in 2 ore deci consumi 6 l la suta de km . De aceea pe masura ce franezi creste consumul instant.

Si am mai auzit ca la turatii de peste 2400 rpm , in frana de motor consumul chiar este 0 cat indica toate computerele de bord la frana de motor. Am vazut la mai multe masini (BMW, SKODA, LOGAN)ca intr-o panta scot din viteza consumul este undeva de la 0.6-07l/suta de km. Iar daca cobor in viteza consumul instant e 0 .

Link to comment
Share on other sites

Consumul la suta de km stand pe loc este infinit (a explicat Vrabiuta foarte bine de ce), motiv pentru care aparent creste (pana la 39 / 100 parca, unde se opreste). Cand stai pe loc, consumul se calculeaza corect in litri/ora.

 

pe loc consuma 0,8%pe h

Ori /100 ori /h. Iti consuma 0.8/h.

 

in frana de motor consumul chiar este 0

 

Foarte corect. In frana de motor, rotile invart motorul datorita inertiei, consumadu-se fix 0 litri de motorina.

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios daca are cineva vreo explicatie pentru urmatoarea chestie: merg linistit, vad semafor rosu la 200m in fata, scot din viteza, consumul se duce la zero; incep sa franez si ramane la zero, dar de pe la 10-15Km/h pana la oprire completa incepe sa creasca consumul instant pana pe la 10-12-14%...Cu cat frana e mai violenta cu atat creste mai mult...De ce? Nu cred ca in realitate consuma mai mult, pt ca motorul merge la fel indiferent de viteza, din moment ce e la relanti...

Pe masura ce viteza ta scade ... calculatorul are urmatorul rationament. Viteza acum e de 50 de km/h cu cat viteza scade cu atat consumul creste pentru ca e nevoie de mai mult timp in care motorul este pornit , deci consuma. Presupune ca esti tractat(nu doresc nimanui)dar motorul tau e pornit. Esti tractat cu 100 de km/h. Tu consumi sa zicem 3l intr-o ora la relanti, deci consumul tau ar fi de 3l /100de km. Daca esti tractat cu 50 dekm/h si ai motorul pornit , 100 de km ii faci in 2 ore deci consumi 6 l la suta de km . De aceea pe masura ce franezi creste consumul instant.

Si am mai auzit ca la turatii de peste 2400 rpm , in frana de motor consumul chiar este 0 cat indica toate computerele de bord la frana de motor. Am vazut la mai multe masini (BMW, SKODA, LOGAN)ca intr-o panta scot din viteza consumul este undeva de la 0.6-07l/suta de km. Iar daca cobor in viteza consumul instant e 0 .

Are sens ce zici :blink:

 

Am citit pe alt forum cum explica cineva ca in frana de motor, motorul actioneaza ca un compresor, care preia energia si o transforma in caldura, si astfel nu mai are nevoie de combustibil pentru a se mentine in functiune pentru ca primeste energie din alta sursa (franarea). De la o anumita turatie in jos, franarea nu mai produce energie destul de multa pentru a misca pistoanele si computerul de injectie baga mai multa benzina, pentru ca altfel "simte" ca moare motorul...Nu stiu daca e 2400rpm sau nu, dar e pe-aproape din cate am observat...

 

Chestia e ca la mine ori de scot din viteza ori de merg in frana de motor, indicatorul de consum instant sta la zero, si nici nu creste atunci cand sunt in frana de motor, sub 2000rpm, cand teoretic ar trebui sa creasca.

Edited by cos
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

salut

 

daca ai e36 ....cand stai pe loc cu mot pornit , acul sare in maxim si se ascunde ...la mine(e36 318is) de exemplu trece de 30l si se ascunde...iar cand plec de pe loc .... coboara la valoarea instantanee.

 

asta pt ca indicatorul are ca unitate de masura litru/100 de km ..dar daca tu stai pe loc cum poate sa iti arata ceva daca nu tu te misti ....in schimb daca o scoti pe liber in mers si masina inca se afla in miscare o sa vezi ca indica cam 2-3litri/100km..pe frana de motor arata cum e si normal consum 0.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Sunt foarte curios cat aveti voi consumul raportat pe bord, cu motorul pornit, si stand pe loc?

Am observat cand stau la stop ca am consum de peste 15 la suta.

ultima data am stat putin mai mult, si am avut consum de 25 la suta.

 

Nu prea mi-e clar daca valoarea este realista sau nu.

daca da, cum de masina consuma mai mult stand pe loc, decat mergand?

 

La voi, cat e consumul mediu aratat pe bord, daca stati in masina... 5 minute sa zicem ?

exact aceeasi problema o am si eu,poate ma ajuta cineva

 

Sunt foarte curios cat aveti voi consumul raportat pe bord, cu motorul pornit, si stand pe loc?

Am observat cand stau la stop ca am consum de peste 15 la suta.

ultima data am stat putin mai mult, si am avut consum de 25 la suta.

 

Nu prea mi-e clar daca valoarea este realista sau nu.

daca da, cum de masina consuma mai mult stand pe loc, decat mergand?

 

La voi, cat e consumul mediu aratat pe bord, daca stati in masina... 5 minute sa zicem ?

exact aceeasi problema o am si eu,poate ma ajuta cineva

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.