Jump to content

Recommended Posts

Am si eu o problema.Nu stiu cat e de grava.In anumite conditii nu mai merge si mi se opreste A/C`u ... dupa o vreme reporneste .. mai ales daca dau treapta mai mare de putere.Adica sa sufle mai tare.De obicei face asta pe treapta 1 si 2 mai ales... are careva idee? :) :blink:
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema.Nu stiu cat e de grava.In anumite conditii nu mai merge si mi se opreste A/C`u ... dupa o vreme reporneste .. mai ales daca dau treapta mai mare de putere.Adica sa sufle mai tare.De obicei face asta pe treapta 1 si 2 mai ales... are careva idee? :) :blink:

 

 

Din ce stiu eu ..se mai opreste ca sa se raceasca .....sau depinde ce temperatura folosesti la climatronic ...

La Vw se mai oprea din cand in cand dar tot la fel numai in treapta 1 ...

Link to comment
Share on other sites

Si la mine fluctueaza ventilatia... adica aud cum coboara turatia... daca tin clima cateva secunde pe max, isi revine. Ma gandeam ca e celebra piesa cu tepi, care da semne de "oboseala".

Aha .. asa auzisem si eu ... care cica nu e chiar ieftina. :blink: apropo de ce au zis colegii .. nu am climatronic am doar a/c :)

Link to comment
Share on other sites

Mda, cred ca mai degraba inclin spre varianta cu freon prea putin. Am mai observat ca fluxul de aer nu are aceeasi putere prin toate gurile de ventilatie...

 

 

La mine avea aceeasi putere dar nu era f rece ..tot ma gandeam sa-l reincarc ..Apoi am schimbat microfiltrul ...cu unul nou carbon ..si ma congela in masina .. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mda, cred ca mai degraba inclin spre varianta cu freon prea putin. Am mai observat ca fluxul de aer nu are aceeasi putere prin toate gurile de ventilatie...

 

 

La mine avea aceeasi putere dar nu era f rece ..tot ma gandeam sa-l reincarc ..Apoi am schimbat microfiltrul ...cu unul nou carbon ..si ma congela in masina .. :blink:

Da dar eu zic pur shi simplu` de ventilatie... caldurica :) si tot face figuri ... :)

Link to comment
Share on other sites

Mda, cred ca mai degraba inclin spre varianta cu freon prea putin. Am mai observat ca fluxul de aer nu are aceeasi putere prin toate gurile de ventilatie...

 

 

La mine avea aceeasi putere dar nu era f rece ..tot ma gandeam sa-l reincarc ..Apoi am schimbat microfiltrul ...cu unul nou carbon ..si ma congela in masina .. :blink:

Da dar eu zic pur shi simplu` de ventilatie... caldurica :) si tot face figuri ... :)

Pe temperatura asta ar tebuii sa-ti bage cam 4 grade Celsius pe aeratoare daca ai nivelul normal de freon :)

Link to comment
Share on other sites

sistemul de climatizare este Aer conditionat sau Climatroinic?

daca esti pe AC, e posibil sa ai nivel foarte scazut de agent frigorific... completarea te duce undeva la 100 ron (cauta pe forum si gasesti unde)

daca ai Climatronic, situatia se schimba putin, in sensul ca e posibil sa ai probleme cu sensorul de temperatura extern (sub bara fata, pe partea soferului)... daca defectiunea de care spui consta in faptul ca ventilatia functioneaza, dar compresorul porneste doar cand vrea muschii lui (pe bord-computer iti arata o temperatura externa de -40 C... asta daca ai BC!), atunci poti avea senzorul de temperatura externa defect sau vreun contact imperfect pana la senzor, ori vreun fir intrerupt (fiind in bara e destul de usor de agatat) ...

daca totusi compresorul merge tot timpul, impreuna cu ventilatia, atunci e posibil sa ai aceeasi problema ca si la AC, nivel scazut de freon... solutia: reumplere instalatie! locatia potrivita o gasesti tot pe-aici...

bafta!

Link to comment
Share on other sites

sistemul de climatizare este Aer conditionat sau Climatroinic?

daca esti pe AC, e posibil sa ai nivel foarte scazut de agent frigorific... completarea te duce undeva la 100 ron (cauta pe forum si gasesti unde)

daca ai Climatronic, situatia se schimba putin, in sensul ca e posibil sa ai probleme cu sensorul de temperatura extern (sub bara fata, pe partea soferului)... daca defectiunea de care spui consta in faptul ca ventilatia functioneaza, dar compresorul porneste doar cand vrea muschii lui (pe bord-computer iti arata o temperatura externa de -40 C... asta daca ai BC!), atunci poti avea senzorul de temperatura externa defect sau vreun contact imperfect pana la senzor, ori vreun fir intrerupt (fiind in bara e destul de usor de agatat) ...

daca totusi compresorul merge tot timpul, impreuna cu ventilatia, atunci e posibil sa ai aceeasi problema ca si la AC, nivel scazut de freon... solutia: reumplere instalatie! locatia potrivita o gasesti tot pe-aici...

bafta!

am A/C , dar nu inteleg cum de afecteaza nivelu` de freon ventilatia per general .. eu ma refer ca imi face asa si cand pornesc ventilatia numai :blink:

Link to comment
Share on other sites

sistemul de climatizare este Aer conditionat sau Climatroinic?

daca esti pe AC, e posibil sa ai nivel foarte scazut de agent frigorific... completarea te duce undeva la 100 ron (cauta pe forum si gasesti unde)

daca ai Climatronic, situatia se schimba putin, in sensul ca e posibil sa ai probleme cu sensorul de temperatura extern (sub bara fata, pe partea soferului)... daca defectiunea de care spui consta in faptul ca ventilatia functioneaza, dar compresorul porneste doar cand vrea muschii lui (pe bord-computer iti arata o temperatura externa de -40 C... asta daca ai BC!), atunci poti avea senzorul de temperatura externa defect sau vreun contact imperfect pana la senzor, ori vreun fir intrerupt (fiind in bara e destul de usor de agatat) ...

daca totusi compresorul merge tot timpul, impreuna cu ventilatia, atunci e posibil sa ai aceeasi problema ca si la AC, nivel scazut de freon... solutia: reumplere instalatie! locatia potrivita o gasesti tot pe-aici...

bafta!

am A/C , dar nu inteleg cum de afecteaza nivelu` de freon ventilatia per general .. eu ma refer ca imi face asa si cand pornesc ventilatia numai :blink:

 

Cred ca am si eu aceasi problme - scade turatia ventilatorului si parca se chinuie sa se invarta. Daca pun pe turatie mare porneste si parca isi revine. Are acelasi comportament ca un cooler de calculator imbacsit de praf. Se poate sa fie motorasul plin de praf si sa trebuiasca uns ?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am si eu aceasi problme - scade turatia ventilatorului si parca se chinuie sa se invarta. Daca pun pe turatie mare porneste si parca isi revine. Are acelasi comportament ca un cooler de calculator imbacsit de praf. Se poate sa fie motorasul plin de praf si sa trebuiasca uns ?

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=197685

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am si eu aceasi problme - scade turatia ventilatorului si parca se chinuie sa se invarta. Daca pun pe turatie mare porneste si parca isi revine. Are acelasi comportament ca un cooler de calculator imbacsit de praf. Se poate sa fie motorasul plin de praf si sa trebuiasca uns ?

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=197685

mersi verssatu .. o sa vad ce si cum ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Cred ca am si eu aceasi problme - scade turatia ventilatorului si parca se chinuie sa se invarta. Daca pun pe turatie mare porneste si parca isi revine. Are acelasi comportament ca un cooler de calculator imbacsit de praf. Se poate sa fie motorasul plin de praf si sa trebuiasca uns ?

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=197685

mersi verssatu .. o sa vad ce si cum ... :twoup:

Revin cu intrebarea : de ce se opreste ventilatia mea ?

 

Deoarece eu am clima normala .. nu clima automata sau asa zisu` climatronic.Eu din ce am mai citit pe aici se pare ca piesa cu tepi e pt. climatronic.Sau ma insel si am si eu asa ceva ?

Link to comment
Share on other sites

daca intri pe realoem.com si introduci ultimele 7 caractere din seria de caroserie a masinii tale, si apoi dai click pe butonul browse parts, poti gasi toate reperele cu care a fost dotata masina.

la pozitia 64 (Heater and Air conditioning), gasesti o subpozitie 64 40 (electric parts) si acolo vei vedea daca ai acea piesa cu tepi ...

din cate stiu, doar la climatronic gasesti asa ceva, dar nu sunt 100% sigur, asa ca e mai bine sa cauti singur si sa te lamuresti...

parerea mea e ca te lasa motorasul ventilatorului, care e destul de dificil de schimbat, pt simplul fapt ca trebuie dat jos tot bordul masinii.

sper sa nu ai chiar atat de mult ghinion.

bafta maxima !

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca te lasa motorasul ventilatorului, care e destul de dificil de schimbat, pt simplul fapt ca trebuie dat jos tot bordul masinii.

sper sa nu ai chiar atat de mult ghinion.

bafta maxima !

 

Si eu am aceeasi parere, dar acesta se poate schimba foarte usor prin fata, eu asa l-am schimbat dupa ce specialistii de la AB imi propuneau demontarea bordului.... Operatiunea dureaza maxim 1 ora.

Link to comment
Share on other sites

tot de la ei am si eu aceleasi indicatii "pretioase"...

cum se face schimbarea "prin fata"? pe unde ? pe la pasager? sau te referi la demontarea unitatii de control A/C?

 

 

Salut!

 

Nu pe la pasager, ci prin compartimentul motor. Se demonteaza carcasa filtrului de polen capacul de plastic dintre compartimentul motor si bord si ai acces la ventilator. Pentru demontarea si inlocuirea acestuia se da jos galeria.

Link to comment
Share on other sites

merci,

 

poate ca informatiile astea ii vor fi de folos si lui 22WTF...

bafta CC23298!

:twoup:

 

Asta in cazul in care avem dreptate si il lasa ventilatorul climei.

 

Mersi de urare, sa fie, ca am nevoie!

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Cred ca am si eu aceasi problme - scade turatia ventilatorului si parca se chinuie sa se invarta. Daca pun pe turatie mare porneste si parca isi revine. Are acelasi comportament ca un cooler de calculator imbacsit de praf. Se poate sa fie motorasul plin de praf si sa trebuiasca uns ?

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=197685

mersi verssatu .. o sa vad ce si cum ... :twoup:

Revin cu intrebarea : de ce se opreste ventilatia mea ?

 

Deoarece eu am clima normala .. nu clima automata sau asa zisu` climatronic.Eu din ce am mai citit pe aici se pare ca piesa cu tepi e pt. climatronic.Sau ma insel si am si eu asa ceva ?

 

Man, exact la fel ii facea lu' nevasta-mea. A reumplut cu freon si nu mai are nici o problema de atunci.

 

Incearca mai intai asta.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.