Jump to content

Motocicleta mea


Laur

Recommended Posts

pai e super ok ... ciclistica sa zic asa e super ... stabilitate nu mai vorbesc.

Pe curbe ... se tine excelent ... trebuie sa te tii tu bine pe ea ... eu de ex m-am dat cu niste baieti cu motoare ne-am intrecut pe rasnov-poiana brasov ... pot sa zic ca ce pierdeam pe liniile drepte ... recuperam pe curbe .

 

Mi-am dorit foarte tare un supersport, tinand cont de riscurile la care ma expuneam ... am hotarat sa-mi iau ceva mai safe.

 

Ca dotari pentru siguranta : ABS, VSS, TCS, SCS, DPS, DESS

 

VSS...........................................Vehicle Stability System

 

ABS...........................................Anti-lock Braking System

 

TCS...........................................Traction Control System

 

SCS...........................................Stability Control System with Roll-Over Mitigation

 

DPS...........................................Dynamic Power Steering

 

DESS.........................................Digitally Encoded Security System

 

uite si fisa tehnica :

 

Manufacturer BRP (Bombardier Recreational Products, Inc.)

Production September 2007?

Class Sport-touring/roadster

Engine BRP-Rotax 990 V-Twin EFI

Power 106 HP @ 8500 RPM[citation needed]

Torque 77 lb-ft @ 6250 RPM[citation needed]

Transmission 5-Speed Manual with Reverse

5-Speed Sequential Electronic with Reverse

Suspension Front: 144mm Double A-Arm with Anti-Roll bar

Rear: Swing-arm - 145mm Monoshock

Brakes BRP foot-actuated, fully integrated hydraulic 3-wheel braking system

Front: 4 piston calipers with 10.2 in Ă 0.25 in (260 mm Ă 6.3 mm) disc

Rear: Single-piston caliper with 10.2 in Ă 0.25 in (260 mm Ă 6.3 mm) disc

Tires Front: KR21 165/65R14 on 14x5 rim

Rear: KR21 255/50R15 on 15x7 rim

Cast aluminum wheels

Wheelbase 68 in (1,700 mm)

Weight 699 lb (317 kg)

 

daca mai e ceva mai intreaba-ma

Detaliile tehnice le cunosc.Am fost impresionat la Intermot Koln,dar prezentarea era statica.De asta intrebam senzatiile live.Cum frineaza pe sosea uda(ploaie torentiala)?post-21042-0-31929800-1299130941_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pe ud se comporta excent ... Am prins torentiala de la sinaia la ploiesti ... Inafara de acvaplanare ca se facuse ceva apa ... In rest e super ok sta foarte bine , franarea e excelenta trebuie sa te tii tare in sa si poti calca frana la orice viteza... Nu are tendinte subviratorii .

Pe curbe baietii cu motoarele cam strangeau din fund ... Eu mergeam relaxat si chiar ma amuzam de ei ;)

Link to comment
Share on other sites

Pe curbele stranse se stie ca motoretele nu au aderenta necesara si toata electronica din lume nu te poate ajuta, in schimb cum iesi din curba iti iei adio!

Apropo de strans din buci, mie mi se pare ca pe CanAm trebuie sa strangi din buci pe curbe si nu pe mobra, unde forta centrifuga e mult mai blanda cu tine si te impinge in sa. Ar fi fost bine daca s-ar fi inclinat precum Piaggio MP3 in curbe, sa fi vazut atunci distractie ...

 

Un maaaareeee avantaj al CanAm-ului e ca..... poti sa mergi si iarna ! :cry:

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

Am condus Can Am Spyder vreo mie de km, fãrã nici un fel de experienÞã anterioarã pe 2 sau 3 roÞi ºi n-am avut nici o problemã.

 

ĂŽn curbe e foarte stabil fiind foarte bine echilibrat Âşi pentru cĂŁ are un sistem asemĂŁnĂŁtor cu ESP-ul sau DSC-ul.

Link to comment
Share on other sites

sa stii ... ca pe curbe ... daca te apleci pe viraj atunci forta centrifuga nu e asa de mare ... te lasi pe partea virajului ca la mobra ... pe un drum super virajat te tii aproape de pluton daca sunt numai SS_uri. Cum am zis si mai sus pe linie drepta ... nu te poti bate cu ei e cert ... dar iti zic ca e super ok si pentru drumuri lungi , ai posibilitatea sa aatsezi si cutii si atunci ai tot ce trebuie cu tine , iar pasagerul merge foarte relaxat daca iti iei si spatar ... spate e chiar sef :)
Link to comment
Share on other sites

nu are rost sa le comparam, fiecare are plusuri si minusuri si sunt alese in functie de cerintele cumparatorilor. asa cum s-a zis, trike-ul este ma safe iar cu motocicleta ai senzatii mai multe (pe circuite etc.)
Link to comment
Share on other sites

... pe SS in oras nu prea ai ce face

 

De ce? Te strecori f usor printre masini pe un SS, daca vrei sa fi si mai agil, iei un naked, care e ca un SS ...cu o raza mai buna de bracaj!

 

Apropos, anvelopele sunt ca cele de auto, nu? Banuiesc ca poti sa ii pui anvelope de iarna, cred ca e super distractiva pe zapada :p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va prezint motoretele mele

Ktm 125 sx, motor de cross, 92 kg

http://www.flickr.com/photos/realsher/5539688789/in/photostream/

Ktm 205 exc, de enduro, 101 kg

http://www.flickr.com/photos/realsher/5540268646/in/photostream/

Si pentru oras si putin pe langa, Gas Gas 450 SM

http://www.flickr.com/photos/realsher/5540268298/in/photostream/

Link to comment
Share on other sites

Foarte tare jucaria pe 3 roti ! Sa o conduci sanatos :frantics:

 

Eu am un Bandit destul de vechi , il am de aprox 6 ani ! Eram in clasa a 12 cand l-am luat , acum valoreaza destul de putin dar e nu-i problema ca ma bucur de el de cate ori pot . In ultimii ani a facut max 200 km ca ca sunt eu in tara pe timpul verii .. Vroiam sa renunt la moto dar n-am reusit :laugh: .. cum am prins o zi cu soare iarna asta am iesit cu el :yahoo: As vrea unul mai mare , gen Z 1000 sau Z 750 in viitorul apropiat .

 

http://img21.imageshack.us/img21/2595/picture025syf.jpg

Link to comment
Share on other sites

Foarte tare jucaria pe 3 roti ! Sa o conduci sanatos :frantics:

 

Eu am un Bandit destul de vechi , il am de aprox 6 ani ! Eram in clasa a 12 cand l-am luat , acum valoreaza destul de putin dar e nu-i problema ca ma bucur de el de cate ori pot . In ultimii ani a facut max 200 km ca ca sunt eu in tara pe timpul verii .. Vroiam sa renunt la moto dar n-am reusit :laugh: .. cum am prins o zi cu soare iarna asta am iesit cu el :yahoo: As vrea unul mai mare , gen Z 1000 sau Z 750 in viitorul apropiat .

 

http://img21.imageshack.us/img21/2595/picture025syf.jpg

 

la multi kilometri !

 

conteaza sa aiba doua roti, senzatia este priceless :asciidity:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va prezint motoretele mele

Ktm 125 sx, motor de cross, 92 kg

http://www.flickr.com/photos/realsher/5539688789/in/photostream/

Ktm 205 exc, de enduro, 101 kg

http://www.flickr.com/photos/realsher/5540268646/in/photostream/

Si pentru oras si putin pe langa, Gas Gas 450 SM

http://www.flickr.com/photos/realsher/5540268298/in/photostream/

 

Ha..ala e "poligonul" din Alexandria ... nu? Sa le alergi sanatos si fara incidente!

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Si de ce ma rog te asteptai sa vezi motociclete mai bRutale ;) pe un forum bmw?

Eu am avut si o motocicleta SS acum doi ani, insa prefer un naked pentru drumurile pe care le am eu de facut cu motorul.

Gixxerul de 1000 mi se pare o motocileta potrivita pentru circuit...si atat.

Link to comment
Share on other sites

Si de ce ma rog te asteptai sa vezi motociclete mai bRutale ;) pe un forum bmw?

Eu am avut si o motocicleta SS acum doi ani, insa prefer un naked pentru drumurile pe care le am eu de facut cu motorul.

Gixxerul de 1000 mi se pare o motocileta potrivita pentru circuit...si atat.

Greseala de tastare,am mancat o litera :shy:

Pur si simplu nu stau sa fac teoria chibritului.

Gsxr 1000 este o motocicletaa excelenta si pentru strada,depinde din ce parte vezi lucrurile.Cel putin eu nu pot merge pe 600 si ma simt bine doar pe ss si crede'ma merg de ceva timp si am incercat toate felurile in toate modurile.

Link to comment
Share on other sites

Greseala de tastare,am mancat o litera :shy:

Pur si simplu nu stau sa fac teoria chibritului.

Gsxr 1000 este o motocicletaa excelenta si pentru strada,depinde din ce parte vezi lucrurile.Cel putin eu nu pot merge pe 600 si ma simt bine doar pe ss si crede'ma merg de ceva timp si am incercat toate felurile in toate modurile.

 

cum a zis si colegul nostru mai sus ... depinde ce vrei de la o mobra ...

 

cu SS de 1000 poti sa confuzi in majoritatea timpului strada cu circuitul si sa-ti rupi capul ...

 

naked-ul e mult mai practic si mai comod pt oras ... parerea mea ... si mie imi plac sportivele ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.