Jump to content

Sfaturi cumparare - 325i


razvanfatu

Recommended Posts

Salut si bine v-am gasit !

 

Am si eu nevoie de cateva pareri privind achizitionarea unei masini. Modelul e 325i, an 2000, 160.000 km, pretul e putin peste 11000 Euro. Are piele, navigatie (varianta veche), scaune incalzite, dar nu are xenon (desi mi l-as fi dorit, mai ales ca navigatia imi e inutila); rulat in Romania incepand cu 2003.

 

Prima intrebare ar fi legata de pret, daca vi se pare corect sau nu ... sincer mie mi se pare putin cam mic, insa actele par toate OK, masina merge impecabil si proprietarul e dispus la orice test.

 

A doua problema ar fi ca usa din dreapta-fata nu se inchide/deschide bine, are distanta putin mai mare decat pe stanga intre aripa si usa, plus lipsesc 2 mici ornamente in interior la manerul de deasupra usii ... toate astea imi spun ca e posibil sa fi fost lovita pe dreapta, desi proprietarul neaga. E posibil sa vad printr-o modalitate simpla sau printr-o diagnosticare daca a fost declansat vreodata vreun airbag ? Imi spune calculatorul asta ?

 

Ultima chestie ar fi ca dupa ce a stat 5 minute cu motorul oprit, dupa pornire s-a aprins de cateva ori becul galben de la ulei. Proprietarul mi-a zis ca e din cauza unui senzor invechit ... adevar sau nu ?

 

Va multumesc anticipat :blink:.

Link to comment
Share on other sites

Mai mult ca sigur ca a fost lovita daca distanta difera fata de partea cealalta. In legatura cu uleiul, poate avea dreptate, insa ar fi fost bine sa verifici si nivelul uleiului inainte sa o pornesti (nivel scazut, se aprinde led-ul galben). Pretul poate fi asa mic din cauza loviturii...
Link to comment
Share on other sites

Dupa o convorbire telefonica se pare ca intr-adevar e posibil ca masina sa fi fost lovita in usa din dreapta ... am facut o programare la service-ul de la Filaret (dupa ce am citit pe aici despre el) pentru o diagnosticare si o verificare mecanica, plus ca o sa ma mai uit odata la ea pe lumina naturala - sper sa nu fi fost afectata mai departe de usa (stalpi, prag etc). Alta chestie e legata de airbag-uri (are 6), daca a fost lovita inseamna ca s-au declansat si am auzit ca se mai practica repararea masinii fara inlocuirea airbagurilor, cu folosirea unei rezistente electrice in loc de capse pentru a pacali calculatorul (la modelele VAG cel putin). Cum ma feresc de asta cel mai usor ? Se pot verifica fizic cumva intr-un mod simplu ?
Link to comment
Share on other sites

Dupa o convorbire telefonica se pare ca intr-adevar e posibil ca masina sa fi fost lovita in usa din dreapta ... am facut o programare la service-ul de la Filaret (dupa ce am citit pe aici despre el) pentru o diagnosticare si o verificare mecanica, plus ca o sa ma mai uit odata la ea pe lumina naturala - sper sa nu fi fost afectata mai departe de usa (stalpi, prag etc). Alta chestie e legata de airbag-uri (are 6), daca a fost lovita inseamna ca s-au declansat si am auzit ca se mai practica repararea masinii fara inlocuirea airbagurilor, cu folosirea unei rezistente electrice in loc de capse pentru a pacali calculatorul (la modelele VAG cel putin). Cum ma feresc de asta cel mai usor ? Se pot verifica fizic cumva intr-un mod simplu ?

nu poti decat daca ii dai fata de portiera jos(tot ai zis ca proprietarul e dispus la orice verificare),sau sa compari cele doua fete de portiera daca au acelasi grad de uzura-ar fi bine sa te uiti si sub masina sa vezi daca are urme de sudura.

Link to comment
Share on other sites

Verifica foarte bine usa care a fost busita...xenonul e un moft care poate fi montat oricand....modelul nu este unul extrem de cautat la noi, daca ai nervii necesari poti sa negiciezi pretul...cel mai bine este s-o duci la un service mai serios sau macar la un mecanic de incredere sa traga putin de roti si de articulatii, ideal este si o diagnoza a parametrilor de functionare a motorului....Bafta la cumparare! :blink:

 

P.S: si eu am o problema cu senzorul de nivel al uleiului, faza e ca dupa ce pun contactul uneori sta aprins vreo 10 sec dupa care se stinge si nu se mai reaprinde..tu spui ca la tine s-a aprins si s-a stins de mai multe ori....verifica nivelul uleiului the old fashion way... :)

Link to comment
Share on other sites

Am fost cu ea intre timp la service pentru verificare, totul era OK mecanic insa problema era fix unde banuiam: in bord fusese umblat si becul de airbag era mascat (nu se aprindea nici la check cand pui contactul). In plus, aparatul de diagnoza nu putea citi datele corect, semn ca fusese umblat la electronica (dupa spusele mecanicilor de la Filaret).

 

Sunt inca in cautari, am gasit cateva 328i-uri pana acum insa preturile mi se par suspecte (in jur de 9000 E) si au Km multi ... pana la urma cred ca raman pe 320i pentru ca ceva mai puternic nu mi se incadreaza in 12000E :blink:.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.