Jump to content

nelamurire debitmetru


Recommended Posts

salut oameni. am tot citit pe forum si am tot dat search pana nu am mai avut chef si tot nu m-am lamurit care e faza cu debitmetru asta.. adika simptomele ar fi din ceea ce am citit eu urmatoarele: rateuri in esapament; urcare grea in turatie la relantii si in sarcina; lipsa puterii, comportament neacorespunzator al unui bmw 320d e46 din 2000. bun daca mai sunt altele va rog sa completa-ti cu cea mai mare placere. si mai e ceva.. se cumpara unu nou care am inteles ca e bosch si sa monteaza simplu. Dardupa nu am inteles care e faza cu resoftarea. adika se dau jos bornele? sau se merge la tester si se rescrie softu sau la bmw dealer sau cum?? ca eu banuiesc ca mi stricat debitmetru ca merge naspa masina sau nu exceptional cum zicea cineva intr-un topic si am pus un debitmetru bosch nou si nu a mers altfel. am pus numai senzoru ala adika chipu ala care intra in tub. ma lamutri-ti si pe mine cum sta treaba? asa din experienta voastra. merci
Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul este un senzor al debitului de aer(densitate si masa) care intra pe admisie. El transmite datele ECU-ului care dozeaza combustibilul astfel incat amestecul sa fie optim. Daca debitmetrul nou montat in locul celui vechi nu functioneaza cu aceasi parametrii cu ai celui vechi mi se pare normala o resoftare !
Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul este un senzor al debitului de aer(densitate si masa) care intra pe admisie. El transmite datele ECU-ului care dozeaza combustibilul astfel incat amestecul sa fie optim. Daca debitmetrul nou montat in locul celui vechi nu functioneaza cu aceasi parametrii cu ai celui vechi mi se pare normala o resoftare !

 

 

 

ok si cum fac aceasta resoftare? banuiesc ca nu trebuie sa merg la AB pentru asta. il iau si il pun si pe urma????

Link to comment
Share on other sites

Pai ca sa realizezi o resoftare ai nevoie de : kit-ul de conectori pt computer,un laptop si sowtware-ul modelului tau de BMW. Dai un search pe google , rasfoiesti forumuri si eu cred ca gasesti cum se face(eu personal nu am facut). Dar te-as sfatui sa te indrepti spre un service !
Link to comment
Share on other sites

Resoftarea se poate face la AB sau Filaret...

 

Resoftare home-made nu prea ai cum sa faci.

 

 

a ok. am inteles. ca se vorbea despre scopaterea bornei la baterie. deci aia nu e ok. si nu stiti cam cat ar costa un resoftat la masina sa mearga ok cu debitmetru ala ca in italia am pus debitmetru bosch nou nout si mergea la fel masina si normal ca nu a facut resoftare. adika tipu a pus senzorru nou si nu a facut nimic altceva si masina normal ca mergea la fel deci nu l-am luat. acum avad ca mai trebuia facuta resoftarea acceea sa uil citeasca pe asta nou nu pe ala vechi, si asa nu l-am luat... deci o idee de un pret?

Link to comment
Share on other sites

Hai sa va lamureasca taticu cum e cu resoftarile astea la 320d ,caci m-am lovit si eu de aceasta problemuta...

 

deci :

 

1. la 320d 100kw adica cele fara injectie common rail este neaparat necesara resoftarea (adica ii spune calculatorului ca merge cu alt debitmetru de aer si il scoate pe cel vechi findca softul masini nu este in stare sa isi faca singur upgrade)

 

2. la 320d 110kw adica la cele cu injectie common rail nu este necesara resoftarea deoarece softul permite optiunea de "plag & play" ,asfel incat calculatorul masinii fiind capabil sa vada debitmetrul nou si sa il initializeze singur

 

in cazul topicului de fata masina fiind 320d 2000 deci 100kw fara common rail este absolut necesara "resoftarea"

 

succes :blink:

 

p.s. poti face treaba asta si la Dormag dureaza putin si nu stai ca la Filaret sau Bavaria cu programare pe n zile...:) costul 100 euro(ca si la Filaret sau Bavaria)...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Hai sa va lamureasca taticu cum e cu resoftarile astea la 320d ,caci m-am lovit si eu de aceasta problemuta...

 

deci :

 

1. la 320d 100kw adica cele fara injectie common rail este neaparat necesara resoftarea (adica ii spune calculatorului ca merge cu alt debitmetru de aer si il scoate pe cel vechi findca softul masini nu este in stare sa isi faca singur upgrade)

 

2. la 320d 110kw adica la cele cu injectie common rail nu este necesara resoftarea deoarece softul permite optiunea de "plag & play" ,asfel incat calculatorul masinii fiind capabil sa vada debitmetrul nou si sa il initializeze singur

 

in cazul topicului de fata masina fiind 320d 2000 deci 100kw fara common rail este absolut necesara "resoftarea"

 

succes :blink:

 

p.s. poti face treaba asta si la Dormag dureaza putin si nu stai ca la Filaret sau Bavaria cu programare pe n zile...:) costul 100 euro(ca si la Filaret sau Bavaria)...

 

 

 

multumesc taticu de lamurire. faza naspa e ca eu am fost in italia de unde am luat masina si am testat un debitmetru si normal ca nu a mers masina altfel daca trebuia resoftata si marele maestru care mia pus debitmetru nu stia asta si nimeni nu stia asa ca am considerat ca debitmetru e ok si nu l-am luat.. masina merge naspa mai ales la turatii mici gen 1500 ture. am testat masina in italia si au zis si aia ca e debitmetru ca nu le dadea ceva valori la aer la amestec sau ceva de genu. in fine baieti au zis ca e debitmetru vietzii. asta era nelamurirea mea. o sa iau altu si o sa il pun si o sa merg la o resoftare. asta inseamna ca nici daca scot mufa masina nu o sa mearga mai bine nu? daca calculatoru a ramas pe datele debimetrului? ca am scos mufa si nu merge mai bine ci merge la fel. no bun. merci. daca mai ai ceva sa imi spui astept cu drag lamuriri mai multe daca nu atunci sa inchida topicu sau nu stiu care e procedura. merci

Link to comment
Share on other sites

@POIUYT: si taticu' cum a aflat toate astea ? Sau pe ce documente se bazeaza taticu' cand spune asemenea lucruri ?

 

 

 

adika? nu e corect? ca eu nu stiu. daca sti tu alta varianta te astept sa o spui fara jena ca sincer eu is intro dilema si stiam ceva de resoftare. eu tiam spus care au fost simptomele. am luat jos mufa si masina mergea la fel fara debitmetru. practic cu mufa scoasa debimetrul nu mai e citit nu? si ar trebui sa mearga nu stiu cum asta astept sa imi spuneti voi. o sa fac iara un test dar nu asta ma enerveaza ci faza ca nu stiuu daca tre sa pun alt soft sau nu. cum am mai sopus am pus alt debitmetru nou si nu mergea cu nimic mai bine masina.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca mergea la fel, inseamna ca nu era de vina debitmetrul. Un debitmetru prost si care e inlocuit de unul nou, se simte in secunda 2 in mersul motorului din momentul cand i-a fost conectata mufa. Ca pe urma vine resoftarea (dupa spusele lui POIUYT, dar ar fi bine sa aduca si ceva dovezi), e altceva.
Link to comment
Share on other sites

Pai daca mergea la fel, inseamna ca nu era de vina debitmetrul. Un debitmetru prost si care e inlocuit de unul nou, se simte in secunda 2 in mersul motorului din momentul cand i-a fost conectata mufa. Ca pe urma vine resoftarea (dupa spusele lui POIUYT, dar ar fi bine sa aduca si ceva dovezi), e altceva.

Dovezi nu am... insa va trebui sa il credem pe cuvant pe domnul softist de la Filaret...acuma nu sunt nici dovezi pro nici dovezi contra ,eu il cred pe cuvant pe nenea ochelarist pt ca ,cu softari si chestii de genul asta se ocupa mai tot timpul acolo unde isi desfasuara activitatea in domeniul reparatiilor Bmw...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

@Poyut : Pentru un e36 320i motor m50 trebuie o resoftare pt debitmetru? Ca am mai incercat si eu alt ddevitmetru si mergea la fel, prost. Bine debitmetru pe care l-am incercat era second hand !

Imi pare rau si eu cand m-am interesat ,m-am interesat strict pt 320d (ca asta am eu)...asa ca sincer sa fiu nu stiu la benzina cum e :blink: sorry :)

Link to comment
Share on other sites

Pai daca mergea la fel, inseamna ca nu era de vina debitmetrul. Un debitmetru prost si care e inlocuit de unul nou, se simte in secunda 2 in mersul motorului din momentul cand i-a fost conectata mufa. Ca pe urma vine resoftarea (dupa spusele lui POIUYT, dar ar fi bine sa aduca si ceva dovezi), e altceva.

 

 

 

eu i-am pus debitmetru nou si mergea prost masina si debitmetru vechi si mergea prost masina si fara debitmetru si mergea prost masina. ziceau aia de la tester din italia ca e debitmetru. am com\ndus o scoda cu debitmetru dus si merge anaspoa ca si a mea adika subturata nu mergea deloc abia urca cu a 3 ea in ture si asa mai departe si dupa ce iau pus aia debitmetru a doua zi am mers cu ea si doamne fereste ce bine mergea. nu stiu ce iau facyut daca au pus soft sau nu pe ea dar au schimbat debitmetru. era alta masina.a sa e si a mea nu trage la ture mici adika la 1500 de ture cu a doua sta pe loc adika nu urca in ture si la a treia abia trage la 2000 de ture si chiar si la 2500 de ture se misca greu. nu stiu fratilor care e faza dar o sa merg eu sa ii fac un test nu ma ca nu prea am incredere in astia de pe aici ca toti te fura ca sti ca nu sti. nu stiu ce sa zic. urca in ture greu si la relantii adika daca stau pe loc si o turez parca se porneste greu nu raspunde instant la acceleratie.am schimbat filtru de aer si de motorina si la fel. poate un pic mai bine dar nu cum trebe. nu e normal ca la a treia sa nu mai traga daca e un pic de delusor cu masian goala. are 136 de cai. nio in fine. mai astept pareri. sper sa iau unu curand sio spers a fie ala. o s merg al testere cu ea. cineva zicea de ceva electrovalve de la egr si de la turbina ca e posibil sa deschida mai tarziu dar cat de tarziu? nici nu stiu ce sa schimb sa bnu dau banii aiurea. o sa vad la tester. numa ca is hotiiii

Link to comment
Share on other sites

Pai daca mergea la fel, inseamna ca nu era de vina debitmetrul. Un debitmetru prost si care e inlocuit de unul nou, se simte in secunda 2 in mersul motorului din momentul cand i-a fost conectata mufa. Ca pe urma vine resoftarea (dupa spusele lui POIUYT, dar ar fi bine sa aduca si ceva dovezi), e altceva.

 

 

 

eu i-am pus debitmetru nou si mergea prost masina si debitmetru vechi si mergea prost masina si fara debitmetru si mergea prost masina. ziceau aia de la tester din italia ca e debitmetru. am com\ndus o scoda cu debitmetru dus si merge anaspoa ca si a mea adika subturata nu mergea deloc abia urca cu a 3 ea in ture si asa mai .........................

electrovalve de la egr si de la turbina ca e posibil sa deschida mai tarziu dar cat de tarziu? nici nu stiu ce sa schimb sa bnu dau banii aiurea. o sa vad la tester. numa ca is hotiiii

iti recomand cu caldura testerul Dormag(dupa parerea mea e peste cel de la Filaret,care mai tot timpul nu functioneaza la capacitate maxima sau marog asa se exprima tipul de la programarii) si iti pune tipul ala d-acolo toata istoria masinii...si de cate ori ti s-au ars becurile si pe ce parte... :blink: cost 95lei

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

baieti am un e36 motor de 2000... pe cutie automata... mergeam pe drum drept, vroiam sa trec de 50 km la ora, acul de consum imi arata tot timpul la 30 litri la suta... am schimbat debitmetru... acuma merge mai bine.... doar ca la deal nu trage foarte tare... am consum de 18 litri in oras si 10 in afara... ce-i de facut?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.