Jump to content

benzinar


Leonard

Recommended Posts

Rezultatele sunt impresionante , dar nu e foarte ieftin . Te duce cateva mii bune un turbo calumea + montaj . Pe ce motor te intereseaza sa pui turbo ?

 

 

318i

undeva la1.500 eur mai merge dar mai mult nu

pot s-o vand pe asta si iau ceva cu motor mai mare cu banii aia

 

oare cati cai castigi si cat la demaraj cu turbo

 

cine sa faca asa lucrare la noi pt ca nu prea am auzit

 

oricum nu ma interesa urgent

 

P.S. ma gandesc ca un turbo pe un e46 benzina trebuie sa sune super tare

Link to comment
Share on other sites

am vb eu cu cei de la Master Tunner si ziceau ca pun compresor cu 4000e......si ii intreb " dar in banii astia 4000e ce intra ? " raspunsu lor " tot " cam ciudat raspunsu ca eu stiu , ca dupa ce iti pui compresor trebuie sa schimbi franele suspensii multe si mi se pare ca de la 130 cai ajungeam undeva pe la 180 maxim dar cred ca ma costa pe putin 5-6 mii
Link to comment
Share on other sites

Mi se par putini cai castigati cu prea multi bani pentru ca e logic ca trebuie sa schimbi si frane si suspensii si cine stie cate alte maruntisuri si plus de asta motorul se forteaza mult mai tare...Vorba celor care au postat mai sus in banii astia mai bine o vinzi si iei una cu motor mai mare ca automat odata cu turbina iti creste si consumul.

 

Dar ca idee ma interesa si pe mine candva in viitor sa-mi pun un turbo pe masina, dar am renuntat la idee pentru ca e mult prea scump si un motor de BMW e deja obiect de arta e pacat sa-ti bati joc de el cu turbine si alte chestii caci e perfect cand iese din fabrica si daca chiar vrei sound calumea si putere mare pe masina ia-ti un 330i si pune-i avacuare Borla sau Remus si daca vrei sa fie treaba calumea schimba-i evacuarea direct din motor nu doar toba finala.

Link to comment
Share on other sites

318i

undeva la1.500 eur mai merge dar mai mult nu

pot s-o vand pe asta si iau ceva cu motor mai mare cu banii aia

 

oare cati cai castigi si cat la demaraj cu turbo

la motorul asta nu se merita investitia care eu cred ca depaseste 4000E si la final o sa rezulte un surplus de.... ~50 hp :) adica o duci undeva la 170-180 hp

cauta pe forum ca este cineva care a facut asta la un e36 compact, pana la urma a renuntat si a trecut la M50B20 care la un moment dat vroia sa-l supra alimenteze

 

ia-ti un 330i si pune-i avacuare Borla sau Remus si daca vrei sa fie treaba calumea schimba-i evacuarea direct din motor nu doar toba finala.

borla??? remus da! borla NU ! pune-i si un compressor si sa vezi atunci :blink:

Link to comment
Share on other sites

E o mare diferenta , in care castigi putere , 316i e 8 valve iar 318i e 16valve , la asta te-ai gandit ?

prea mare bataia de cap, motorul e mic, intr-un final sa zicem ca ajungi la performantele unui 330 (ceea ce nu cred) dar cu o suma muuult mai mare, nu se merita

Link to comment
Share on other sites

Sau un 6 cilindri, fie el si doar de 2000 cmc (ca sa te mentii sub 2000 cmc reali vis-a-vis de impozite, rca, casco, etc.). Suna altfel, castigul este mai mare, atat in CP cat, la fel de important, si in cuplu. Daca mai este si un serie 3 mai usurel, iese ceva :blink:
Link to comment
Share on other sites

Un 320i , 6 cilindrii , 170cp , il duce LEJER la 280-300CP cu turbo , acolo intradevar se merita investitia . Fata de un M3 platesti cu 1000-1500RON mai putin impozit , asigurare etc.....in 2-3 ani ai amortizat investitia si totusi ai o satisfactie imensa :blink:
Link to comment
Share on other sites

Un 320i , 6 cilindrii , 170cp , il duce LEJER la 280-300CP cu turbo , acolo intradevar se merita investitia . Fata de un M3 platesti cu 1000-1500RON mai putin impozit , asigurare etc.....in 2-3 ani ai amortizat investitia si totusi ai o satisfactie imensa :blink:

Un turbo iti da 50% putere in plus fata de puterea actuala a masini ,turbo are nevoie si de un intercooler cu furtune de aluminiu ca sa raceasca aerul ce merge spre dansa acesta oferind in plus inca 10 cp...

adica 140cp + 70cp(turbo) + 10cp(intercooler) = 220cp

 

insa pt durabilitatea motorului trebuiesc neaparat schimbate pistoanele cu unele mai forjate si softul de amestec al ECU ca sa stie si debitmetrul ce sa faca cu aerul si cum sa dea amestecul...sa numai vorbim de injectoare....

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Un 320i , 6 cilindrii , 170cp , il duce LEJER la 280-300CP cu turbo , acolo intradevar se merita investitia . Fata de un M3 platesti cu 1000-1500RON mai putin impozit , asigurare etc.....in 2-3 ani ai amortizat investitia si totusi ai o satisfactie imensa :blink:

Cine are bani de supraalimenteze un E46 nu se uita la un 320i si nici nu-l preocupa impozitul.

 

Un kit complet (cu tot cu pistoane forjate) ajunge la 5000 euro cu tot cu montaj, iar rezultatul oricum nu se va compara cu un M3, si asta nu numai la performante dar nici la fiabilitate.

 

Plus ca 300 cp fara un LSD nu prea merge, mai trebuie sa schimbi kitul de ambreiaj, etc, supraalimentarea implica foarte multi bani.

Link to comment
Share on other sites

320i ajunge la 300 CP cand o face plopu mere :blink:.

io's are 330i cu compresor, ambreiaj, evacuare si soft modificate de AC Schnitzer (deci nu la coltul strazii) si a ajuns pe la 295, deci un 320i ajunge la maxim 240 CP in aceleasi conditii.

uups...

se poate scoate si mai mult din motoare, insa trebuie sa ne gandim si la fiabilitate

 

Plus ca 300 cp fara un LSD nu prea merge, mai trebuie sa schimbi kitul de ambreiaj, etc, supraalimentarea implica foarte multi bani.
ba uite ca merge :) Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.