Jump to content

cum se numeroteaza pistoanele


Recommended Posts

La M54 se numeroteaza incepand din fata masinii, presupun ca nu are cum sa fie diferit la cele in 4 cilindri. Deci pistonul nr 1 e cel de langa radiator.

si eu cred la fel acuma nu stiu nu pot sa fiu sigur si d-asta...dar logic asa ar fi...ideea e ca eu vreau sa cumpar 3 injectoare si sa le montez la un prieten mecanic si nu as vrea sa il schimb pe cel bun adica injectorul de la pistonul 3 si sa raman cu unul defect...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat de profesionist a fost cel care ti-a diagnosticat injectoarele.. pentru ca sa zicem daca ai -0,7 la 1 si 1,5 la ultimul.. nu sunt amandoua defecte.... Parametrii se interpreteaza in felul urmator... unul e defect.. sa zicem curge si celalalt compenseaza.... deci din cei 2.. 1 e defect si unu merge sa-l ajute si pe primul.. asa ca mare atentie cine iti diagnosticheaza injectoarele.... Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

numerotarea injectoarelor se face astfel

motoare in linie dinspre bot spre spate

iar la cele in V

dinspre bot in spate bancul din stanga fiind bancul nr 1 cu injectoarele 1,2,3,4,etc in functie de motor si continua cu bancul din dreapta adica bancul nr 2,cu injectorul 5,6,7,8 .

Motor in linie 6 pistoane doua axe NR.1 este la volanta !!!ATENTIE nu dati informatii eronate....

Pe injector trebuie sa scrie si ce numar este,ultimile doua cifre din ,product number,reprezinta numarul injectorului.

 

Nu stiu cat de profesionist a fost cel care ti-a diagnosticat injectoarele.. pentru ca sa zicem daca ai -0,7 la 1 si 1,5 la ultimul.. nu sunt amandoua defecte.... Parametrii se interpreteaza in felul urmator... unul e defect.. sa zicem curge si celalalt compenseaza.... deci din cei 2.. 1 e defect si unu merge sa-l ajute si pe primul.. asa ca mare atentie cine iti diagnosticheaza injectoarele....

Foarte corect ce spune LIFESTYLE deci aveti grija ce schimbati ca s-ar pute sa aveti surprize neplacute.Este o formula de calcul pe injectoare...iar dupa ce sunt schimbate trebuiesc setate in pozitia 0 adica fara nici o corectie .....

Link to comment
Share on other sites

Numaratul la tot incepe de la distributie...

la dacie cilindrul nr 1 e la volanta.

da, pt ca "reno" s-a gandit sa fie mai altfel decat majoritatea, si a numerotat invers... oare acum tot asa se numeroteaza cilindri la ei? :blink:

numerotarea cilindrilor incepe de la distributie (pot fi si motoare transversale si atunci nu ai cum sa numerotezi asa cum a zis cineva mai sus "de la radiator")

 

Motor in linie 6 pistoane doua axe NR.1 este la volanta !!!ATENTIE nu dati informatii eronate....

Pe injector trebuie sa scrie si ce numar este,ultimile doua cifre din ,product number,reprezinta numarul injectorului.

pe asta nu am mai auzit-o dar nici nu vrea sa te contrazic. la ce masina? ce motor? BMW?
Link to comment
Share on other sites

Numaratul la tot incepe de la distributie...

la dacie cilindrul nr 1 e la volanta.

da, pt ca "reno" s-a gandit sa fie mai altfel decat majoritatea, si a numerotat invers... oare acum tot asa se numeroteaza cilindri la ei? :blink:

numerotarea cilindrilor incepe de la distributie (pot fi si motoare transversale si atunci nu ai cum sa numerotezi asa cum a zis cineva mai sus "de la radiator")

 

Motor in linie 6 pistoane doua axe NR.1 este la volanta !!!ATENTIE nu dati informatii eronate....

Pe injector trebuie sa scrie si ce numar este,ultimile doua cifre din ,product number,reprezinta numarul injectorului.

pe asta nu am mai auzit-o dar nici nu vrea sa te contrazic. la ce masina? ce motor? BMW?

Motor M57 E39

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pt raspunsuri !!!!

cu injectoarele nu stiu 100% care sunt defecte ,insa pe tester au iesit 3 : 1,2,4 nu le-am dus pe banc sa le probeze sa vada care e mai bun , acum dupa ce am dat 3318 ron pe 3 injectoare si o sa am 3 vechi o sa am destul timp sa vad ce mai recuperez din cele vechi... :)

 

p.s.nu stiam ca daca unul din injectoare numai merge celalate 3 pot da si ele erori deoarece suplinesc injectorul defect...acuma ma intreb daca injectorul 3 nu a iesit defect pe tester,inseamna ca cele 3 injectoare care au iesit defecte iau tinut locul injectorului de la pistonul 3 si el a iesit bine deoarece celelalte 3 iau tinut si lui locul ?!?! :blink:

oricum valorile de presiune de pe tester sunt aproape la fel la toate cele defecte 1,2,4

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

daca am gresit i-mi cer scuze dar stiu sigur ca numaratoarea la bmw a pistoanelor incepe de la botul masinii de la distributie mai exact

asta pana cand noile motoare BMW va avea distributia in spate langa volanta dar asta este alta discutie :blink:

astept scuze

iar pe injectoare nu scrie locul lor este un nr care trebuie bagat in softul calculatorului de motor pentru ajustarea timpului de injectie

Edited by SORIN TSO
Link to comment
Share on other sites

Ptr curiosi DACIA batrineasca nici nu a primit omologarea ptr a circula in EU.Despre gunoaiele mai noi de la PITESTI,nu ma pronunt ca nu stiu...

Daia nu face un muncitor de-a lu socramiu, Romania - Germania cu 1310 din 91 in 23 de ore ca nu are voie cu ea in EU :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Numai posturi cu prostii vad in topicul asta :) .

 

1. Cum naiba sa se numeroteze cilindrii/pistoanele de la parbriz ? :blink:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=24087&hl=

 

2. M54 nu a avut in viata vietilor lui bujii Beru. Numai BOSCH FGR7DQP sau NGK BKR6EQUP. Cele originale, schimbate de pe masina mea erau NGK. Dovada era in postul asta, dar au disparut pozele. Nu puneti altceva decat recomandarea producatorului... imposibil sa nu gasesti NGK/BOSCH. Nu zic ca Beru o fi mai proaste, dar plecand de la ideea asta, hai sa punem si Sinteroame cu 4 capete, ca tot bujii sunt :) .

 

3. Domnu' Kretzu, zi-ne si noua diferenta intre, sa zicem, 5500 ture @ 200 km/h pe A1 si 5500 ture @ 0 km/h, scoasa din viteza (vorbim de benzinare). De ce nu s-ar "curata" injectoarele si stand pe loc, ca doar te duci pe autostrada sa ii dai blana, deci motorul sa lucreze la turatii ridicate, iar presiunea sa curete injectoarele care isi maresc debitul, nu ? Cred ca asta e logica din spatele sfatului tau. L-am mai auzit la diversi specialisti, cred ca e bun rau daca prinde asa. :)

Ah, si neaparat Carrera 100, cu Lukoil de 98 nu are efect :) . Lasand gluma la o parte, era o discutie pe aici legata de presiunea la care lucreaza injectoarele si faptul ca sfatul asta nu e decat un mit... daca gasesc topicul revin.

eu am mers cu codul la magazin si "meseriasul" de la magazin a comandat BERU desi eu i-am dat cod de NGK. Greseala mea este.In prima faza am crezut ca codul este de BERU. Ce nervi am pe taranu de vanzator...si macar ca-l cunosc.

Merci ca m-ati atentionat.

Link to comment
Share on other sites

Numai posturi cu prostii vad in topicul asta :) .

 

1. Cum naiba sa se numeroteze cilindrii/pistoanele de la parbriz ? :)

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=24087&hl=

 

Pai vad ca te contrazice cineva chiar in linkul care il dai. Eu stiam ca e tot asa, de la parbriz, ca la Dacie.

 

 

la Renault cica e asa.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vad ca poza am salvat-o pe 07.12.2007, in timp ce cautam informatii pe celalalt thread. M-a interesat doar M54, deci tot ce-am spus e valabil doar pentru acest motor (fiind subiectul topicului). Pentru motoarele in V, de la BMW, spunea Sorin TSO dincolo cum se numeroteaza. Nu am certitudinea ca asta este, si nici link nu mai am de unde sa pun, pentru ca nu mi-am salvat decat poza anterioara la data respectiva. O sa caut si daca gasesc din nou linkul, il postez cu cea mai mare placere. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Pune daca gasesti, ca vezi ca suntem cam praf si din doua topicuri, nu putem fi siguri 100% care e numerotarea. Si eu google-esc de zor dar nu gasesc nici un rezultat edificator.

 

Eu ramasesem pe ideea asta cu Dacia, ca e la fel, de la volanta spre bot, insa nu mai tin minte nici eu la ce motor se zicea ca era asa, dar sigur era unul vechi, parca era o discutie despre ursi/rechini.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.