Jump to content

E 30 - 420 hp


HID

Recommended Posts

Am un amic care lucreaza de aproape 6 luni la un seria 3 din 90 .

 

Motor M , cutie alpina , turbo si supercharger . Usi fata a la Lamborghini etc ...

 

Abia astept sa o vad . Daca are timp , o sa ii propun sa intre pe forum . Daca nu , voi posta eu niste poze , imediat ce termina masina

Link to comment
Share on other sites

gabitza daca nu stii nu iti mai da cu parerea . te murdaresti de maro.

 

singura masina cu turbina si compresor mecanic a fost lancia stratos, dintr-un motor de 1,8 L puteau scoate peste 600 cai... si masina avea undeva pe la 800 de kile.

 

au folosit metoda asta pentru a scapa de turbo lag si a scoate putere mult mai mare la turatii mici... metoda inutila in zilele noastre.

 

nu o sa puna nimeni vreodata intr-un garaj din bucuresti turbo si compresor pe acelasi motor, poate vroia sa spuna turbocompresor.

Link to comment
Share on other sites

teoretic - o turbina sau un compresor moderne pot compresa aerul suficient de mult de sa sara pistoanele prin bloc ... asa ca nu vad sensul de a pune si turbina si compresor ... + ca motoarele sunt concepute si echilibrate special pentru turbo sau compresor (compresie scazuta, injectie adecvata, etc ..)

mai demult (in anii '80) problema era ca, in functie de dimensiunea turbinei/compresorului reuseai sa ai presiuni mari fie in ture joase, fie in ture inalte ... problema rezolvata aproape total de turbina cu geometrie variabila (ajutata de intercooler si wastegate) - si la compresor de modelul cu doua axa (twin-screw parca ..)

oricum, nu intodeauna daca maresti presiunea aerului care intra in cilindru obtii putere mai mare - daca te arunci prea mult cu presiunea, si nu ai la indemina benzina cu cifra octanica foarte ridicata (peste 100 CO - nu gasesti in comert asa ceva ...) risti fenomenul de detonatie - benzina se aprinde (fara scinteie) cind pistonul inca urca - devastator pentru motor ...

Link to comment
Share on other sites

Corect :

1985 Lancia Delta S4 - Technical specifications

Code Abarth 233 ATR 18S

Manufacturer Abarth

Type S-4

DOHC

16 valves total

4 valves per cylinder

Main bearings

Construction

Bore Ă stroke 88.50mm Ă 71.50mm

3.48 in Ă 2.81 in

Bore/Stroke ratio 1.24

Displacement 1759 cc

(107.341 cu in)

Unitary capacity 439.75 cc/cylinder

Compression ratio 7.60:1

Fuel system Ma-We fuel inj.

Aspiration T & S/Charged

Compressor type 1 Abarth supercharger & 1 KKK K 26 turbocharger

Intercooler 2 air-air

Catalytic Converter N

Max. output

(DIN) 253.5 PS (250.0 bhp) (186.4 kW)

@6750 rpm

Max. torque

(DIN) 291.0 Nm (215 lbft) (29.7 kgm)

@4500 rpm

Maximum rpm

Coolant Water

Specific output 142.1 bhp/litre

2.33 bhp/cu in

Specific torque 165.43 Nm/litre

Link to comment
Share on other sites

Guest butcky
Eu ma bucur ca o sa am cu cine sa fac liniute!!! Eu zic ca o sa am peste 400 cp! O sa-mi vand casa si tot o sa fac masina asa cum vreau eu!!! :blink:
Link to comment
Share on other sites

gabitza daca nu stii nu iti mai da cu parerea . te murdaresti de maro.

 

singura masina cu turbina si compresor mecanic a fost lancia stratos, dintr-un motor de 1,8 L puteau scoate peste 600 cai... si masina avea undeva pe la 800 de kile.

 

au folosit metoda asta pentru a scapa de turbo lag si a scoate putere mult mai mare la turatii mici... metoda inutila in zilele noastre.

 

nu o sa puna nimeni vreodata intr-un garaj din bucuresti turbo si compresor pe acelasi motor, poate vroia sa spuna turbocompresor.

35332[/snapback]

 

 

Motorul a fost preparat in germania . Masina este la garaj in buc ptr body work , paint job etc...

Link to comment
Share on other sites

Guest butcky
ai motorul?

35390[/snapback]

 

Il aduc din Germania! Vreau M5 3,8 - 343 cp!!! Motorul o sa-l pun ultimul!!! Pana atunci am mult de munca la caroserie si interior!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca mai bine s alasam offtopicul

HID, nu stiu cat de bine ai facut ca ai "dezvaluit" aceasta poveste INAINTE ca masina sa fie terminata, oricum eu si cred ca multi altii asteapta niste poze eventual niste date tehnice mai complete

bafta

35474[/snapback]

 

Maine ma vad cu tipul , si o sa ii mai pun inca 1000 de intrebari :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.