Jump to content

Cauciucuri de iarna : MIchelin Alpin A2


oSerX

Recommended Posts

M'am decis sa iau intr'un final roti de iarna la seria 1... cu toate ca voiam sa o tin in garaj peste iarna ..

 

nu vreau run-flat ca m'am saturat de ele ... putea sa'mi ia un amic din germania ... erau nokian vreo 110-120eur nu mai stiu ... stiu ca 195.55.r16 erau 70eur non runflat....

 

in fine ... vreau sa iau michelin alpin a2 .. m'am interesat azi ... sunt cam 4 milioane ...

 

Va rog mult daca aveti experiente cu cauciucurile astea pls tell me ... as fi vrut nokian cum am pe seria 3 ......

 

daca aveti alte propuneri pls tell me .... vreau neaparat roti de iarna pe sezonul asta ca pe mazga continentalurile sunt muci ....

Link to comment
Share on other sites

Te-ai orientat deosebit de bine, Vali. Ma refer strict la marca/tipul anvelopei. Nu stiu cum se comporta pe seria 1, dar pe 3 (E46) s-au dovedit o alegere inspirata. Mai are si Bogdan1980 pe seria 5 (E60). Cred ca ai urmarit pe topicul acestuia ce s-a discutat despre acest model, nu reiau aici. Rugamintea mea este sa retii la ce kilometraj pui anvelopele si sa urmaresti evolutia uzurii in timp, poate pe tine te vor crede urmasii lui Toma.

 

Feeling personal, pe o scara de la 0 la 5:

 

sosea uda / lapovita si ninsoare: 5

mazga: 5

zapada proaspata: 4

zapada batatorita, usor inghetata: 4

gheata: 3/4

 

Profilul si mai ales "taieturile" facute pana la limita de uzura a anvelopei (si nu numai la suprafata, asa cum se prezinta la alte anvelope de iarna) confera o siguranta aparte prin efectul "Labei de pisica". Singurul inconvenient este ca la temperaturi mai mari de 12/14 C devin deosebit de zgomotoase, mai ales la viraje.

 

Drumuri bune!

 

 

PS Am vorbit de Pilot Alpin PA2, de la Michelin, banuiesc ca este acelasi cu A2 de care scrii tu in titlul topicului....

Link to comment
Share on other sites

de michelin alpin 2 ala vorbeam si eu ... nu e trai cu roti de vara pe mazga.. dsc-ul e perfect, dar parca as prefera sa nu intre- si sa faca roata in sine toata stabilitatea masinii :blink: ...

 

am auzit ca ar fi aparut si alpin 3 ... dan98 mi'a zis si de goodyear nu stiu ce model ... oricum trebuie sa ma orientez pana pe luni , marti ...

 

PS: am fost acum - noaptea la metro cu var'miu ... voia sa'si ia si el roti de iarna ... si vazuse niste dunlop m3 ... era sa faca o mare greseala ... era un pret bunisor ... 407ron ... beleaua e ca avea indice de viteza T ( asta cred ca e in jur de 150-160 ... ) ... bine ca am fost atenti ... pe nokiane am limita de 210...

 

@CC - am auzit ca au si durata mare de viata cauciucurile ... asa e ? in legatura cu zgomotul ... chiar asa deranjante devin ???

Link to comment
Share on other sites

Am vazut si eu anul acesta PA3 de la Michelin, sunt asemnanatoare cu PA2, mai apare o banda de stabilitate pe mijlocul profilului. Cred ca sunt cel putin la fel de bune ca si PA2.

 

Cu PA2 sunt la a 3-a iarna cu ele; fac des drumuri la munte, unde avem o casa de vacanta si unde se impune folosirea anvelopelor de iarna. Referitor la zgomot, in prima primavara, pana sa le dau jos de pe masina dupa iarna care trecuse, erau atat de zgomotoase in viraje, incat am verificat rulmentii. Oricum, inafara de acest mic inconvenient, nu le pot reprosa nimic.

 

Daca inca nu ti-ai luat anvelope de iarna, cauta sa aibe pliurile taiate cat mai adanc, altfel dupa prima iarna poti sa faci un nou topic cu anvelope de iarna. GoodYear si Dunlop (ma refer la modelele de iarna ale acestora) au pliurile usor "zgariate", dupa o iarna sunt useless, mai ales in conditiile actuale de trafic ! Si inca un sfat, incearca cauciucul cu unghia, ar trebui sa il simti cat se poate de moale.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Eu am pe masina acum Dunlop Winter Sport M3 si pana acum s-au inteles foarte bine cu asfaltul umed/mazga/polei/frig. Si iarna trecuta tot cu cauciucurile astea a mers masina si am facut destule drumuri pe la munte cu ea, tot asa nici o problema.

 

Un lucru nu inteleg eu foarte bine, de ce nu mai vrei runflat? E ceva atat de negativ la ele? Te intreb pentru ca eu tocmai mi-am cumparat un set de vara runflat, am facut alegerea gresita?

Link to comment
Share on other sites

da!!!de ce nu runflat??

1.daca ai pana ce faci?? cari o janta in plus????

2.eu daca as avea bani runflat mi-as lua...daca masina asa a fost gandita crede ma ca nu au gandit o degeaba...

3.repet..de ce nu runflat..de ce te-ai saturat???

 

4.vinde cineva runflat 195.205. 55 r16???

 

Eu am pe masina acum Dunlop Winter Sport M3 si pana acum s-au inteles foarte bine cu asfaltul umed/mazga/polei/frig. Si iarna trecuta tot cu cauciucurile astea a mers masina si am facut destule drumuri pe la munte cu ea, tot asa nici o problema.

 

Un lucru nu inteleg eu foarte bine, de ce nu mai vrei runflat? E ceva atat de negativ la ele? Te intreb pentru ca eu tocmai mi-am cumparat un set de vara runflat, am facut alegerea gresita?

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut dilema asta...runflat sau normale...si pana la urma am pirelli sottozero 210 runflat, sper sa fi facut alegerea potrivita. Problema pe care o intrevad este ca in caz de pana, pe zapada, nu voi putea merge mai repede de 20 30 km\h. Am avut pana pe drum uscat si trage destul de puternic, iar pe zapada chestia asta face masina extrem de instabila. Spun asta pt ca am avut pe un Polo roata stanga spate cu problema, adica avea unghiul putin deschis, nu era aliniata, iar daca mergeam mai repede de 40km\h pleca fundul in derapaj si trebuia sa contrabrachez in continuu.
Link to comment
Share on other sites

nu e vb de bani .. diferenta e de ~40eur/cauciuc ... nokian WR ... din germania ... chestia e ca sunt grele in draci si cand dai intr'o groapa cred ca suspensia foarteee delicata a seriei 1 simte din plin :blink:

 

zici ca T e suficient ... dar daca e frig si soseaua e uscata ... poate ii dai un 200 :) nu ?:)

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

eu va tot vad ca va certati pe runflat,no runflat...nu vinde si mie cineva niste anvelope runflat de iarna..second...dar sa fie bune...cui nu i trebuie,cui nu plac etc

 

 

Nu inteleg de ce T e o greseala ..in principiu o anvelopa de iarna .. in ce conditii se presupune ca depaseste sa zicem 140 Km /h

 

Am mers cu ele (Michelin PA2) cu peste 200 km/h :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce T e o greseala ..in principiu o anvelopa de iarna .. in ce conditii se presupune ca depaseste sa zicem 140 Km /h

 

Am mers cu ele (Michelin PA2) cu peste 200 km/h :blink: :)

 

 

@Bogdan1980: Normal, ai indice de viteza cel putin H (<210 km/h), cu indice (<190 km/h) T erau niste minunatii pe oferta la Metro, nu am retinut ce marca anume.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.