Jump to content

Ce inseamna o schimbare de motor ?


Recommended Posts

As vrea sa-mi pun motor de 2.5 pe e34 si stiu ca in afara de motor si partea electrica mai trebuie schimbat destul de mult - ce anume imi mai trebuie? Am un prieten care poate sa-mi aduca din germania si vreau sa-i spun dupa ce sa se uite.

 

A mai facut cineva transplatu' asta ? Vreau sa-mi fac un calcul dar nu stiu cam cat ma ajunge (in afara de banii de pe motor & co)

 

Stiu ca si franele sunt putin diferite dar nu stiu exact cum si ce, plus ceva la suspensie.

 

In final, se merita combinatia sau e mai eficient sa iau una 525 de acolo si s-o inscriu aici ? Ma gandesc ca daca o sa raman cu asta nu-mi mai recuperez nimic din bani..

Link to comment
Share on other sites

daca motorul e acelasi tip, in principiu nu trebuie sa schimbi si conectica, ci doar motorul cu tot ce e montat pe el (senzori, injectoare etc) si ECU. ai putea scapa si doar cu chipul din ECU :blink:

 

un 525e34 nu ai cum sa-l inscrii in romania.

Link to comment
Share on other sites

un 525e34 nu ai cum sa-l inscrii in romania.

35576[/snapback]

 

ziceam sa aduc una si sa fac recarosare

 

dar zici ca se poate numai cu motor si elctrica ? ar fi bine dar am vazut niste brosuri de e34 de prin 93 si scria acolo ca de la 525 nu stiu ce inginerii au bagat la suspensii si la nu mai stiu ce

 

 

diferentialu' nu trebuie schimbat ? cutia?

Link to comment
Share on other sites

cumpara-i si dif atunci..

 

"o dai in improvizatii" .. cred ca daca nu stii ce faci mai bine stai cuminte.

 

bleah

35585[/snapback]

 

meseriasule, nu m-apuc sa fac EU schimbare de motor. dar nici nu vreau ca un mester meserias sa-mi spuna ca 'se potriveste si asta' si de fapt sa fie alti parametri care sa se traduca in alte costuri pe parcurs..

 

eu cam la asta m-am referit si de asta intreb pe cineva care se pricepe. mai multe pareri, mai mult adevar :blink:

Link to comment
Share on other sites

As vrea sa-mi pun motor de 2.5 pe e34 si stiu ca in afara de motor si partea electrica mai trebuie schimbat destul de mult - ce anume imi mai trebuie? Am un prieten care poate sa-mi aduca din germania si vreau sa-i spun dupa ce sa se uite.

 

A mai facut cineva transplatu' asta ? Vreau sa-mi fac un calcul dar nu stiu cam cat ma ajunge (in afara de banii de pe motor & co)

 

Stiu ca si franele sunt putin diferite dar nu stiu exact cum si ce, plus ceva la suspensie.

 

In final, se merita combinatia sau e mai eficient sa iau una 525 de acolo si s-o inscriu aici ? Ma gandesc ca daca o sa raman cu asta nu-mi mai recuperez nimic din bani..

35575[/snapback]

 

 

-lasa-ti scula asa k mai mult o sa stai pe bara cu masina la cat vad eu ca esti de impatimit cu bmw: o sa te enervezi ca dureaza mult sau nu se pricepe la toate cele mecanicul ce va avea curajul sa faca asta, pot aprea complicatii si bani in plus de cheltuit...asta in caz ca poti sa omologhezi motoru'' adus de prietenu'tau

 

-iar cu recarosare la ce te referi?sa pastrezi motorul m50 2l-ul tau si sa schimbi caroseria sau ce? ca de inscris 525 e34 n-ai cum...altfel eram in rai toti...mai asteapta un an jumate sa intram in UE...apoi aduci ce vrea muschiul tau...cu ceva taxe mai mari la impozit...

Link to comment
Share on other sites

Stiu masina care era 520 24v si la care s-a schimbat pur si simplu blocul motor cu unul de la un 525 24v,pentru ca altceva nu gasise.Masina merge si nu are probleme,nu s-au facut improvizatii si inventii.Nu stiu cat de bine trage sau cum se comporta acum motorul,dar cert este ca circula.

La valve ma gandesc totusi ca ar fii ceva diferente.

Link to comment
Share on other sites

cutia este aceeasi ,, diferentialul difera dar merge cu ala de 2.0

 

si motorul pe dinafara este identic.. nici nu ai cum sa iti dai seama daca e 2.0 sau 2.5.

35582[/snapback]

 

 

motorul de 2Litri are capacu de sus pe une torni uleiul la spate iar cel de 2.5Litri il are in faza (motorului)

 

Eu ma gandeam sa aduc din germania un motor de 2.8L sa il pun in 320i in caz in care il bubui pe al meu cu NOS'u

 

Singra diferentza cred ca e cranck shaft'u, con rod'urile, regulatorul de benzina (si poate injectoare mai mari) si programu din ECU (computer) ahh si compressia la 2.0L e 11:1 si la 2.5L e 10:1 si mai sunt si cu 10.5:1 .... din cate stiu eu si nu stiu prea multe :blink:

Edited by XR6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

eu am E34 520i cu motor schimbat. Acum are motor de 2500. De fapt acum, masina este 525i in talon.

Cutia si diferentialul n-au fost schimbate. Cutia este oricum la fel la ambele motoare, doar diferentialul ar fi fost altul.

Motor de 2500 + diferentialul de la motorul de 2000 = putere mai mare la demaraje. Diferentialul meu e un pic uzat, dar daca-l schimb, cred ca tot de 520 pun :blink:

Schimbul l-a facut proprietarul dinainte. Nu stiu daca dureaza sau daca e complicat.

Stiu ca trebuie sa mergi la RAR la autentificare...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.