Jump to content

mica problema electrica


Recommended Posts

De cand am luat masina am observat ca atunci cand dau semnal dreapta ...in spate. cand semnalizatorul portocaliu este arpins atunci pozitia isi schimba intensitatea ..pe aceeasi parte..

Ciudat e ca aseara ...cand ploua cu masina pe avarii m--am dat jos si accidental m-am uitat la spatele masinii si nu mai facea aceasta figura... si am ramas placut impresionat...

dar am fost din nou dezamagit cand azi dimineata ...am vazut ca problema a revenit la actualitate

deci cine nu are masa?

becul de semnalizare ? sau pozitia...

 

Bateria masinii am schimbat-o sapt trecuta cu o VARTA 95 Ah.. deci excludem tensiunea si amperajul insuficiente.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceiasi problema , dar nu tot timpu , odata la 2-3-4 zile il apuca si face asa , nu e ceva regulat.

pai ok ..dar cum rezolv ? :blink:

ce scot ..ce demontez...la cine ma duc ?...

 

Sincer nici eu nu stiu , nu m-a deranjat asa rau problema , poate daca iti da cineva un sfat , il urmez si eu :)

Link to comment
Share on other sites

Atunci incearca sa tragi un fir cu o alta masa...e semn de masa slaba...deci firul care duce masa pt toate becurile din anumite motive s-a deteriorat...fie el insusi in sectiune fie, daca zici ca la ploaie si-a revenit, la conexiunea cu surubul de masa...daca ai acces la surubul de unde-si iau stopurile masa poti sa-l slabesti si sa vezi daca e murdar/oxidat intre papucul firului si tabla masinii...daca nu ai acces la acel surub (care la E34 e sub bancheta din spate), gaseste un alt surub pe langa stopuri care sa fie sudat de tabla masinii, pune un fir pe sub piulita lui si dezizolezi firul care intra in mufa, il unesti fizic cu asta pus de tine (ideal ar fi sa cositoresti) si ai rezolvat....

Ar mai putea sa fie si din soclurile becurilor...dar tot legat de masa slabita...adica firul de masa sa nu fie ok intre mufa stopului si soclul comun al becurilor....

Apropos...la E34/E28 masa era maro...poate si la tine e la fel....

daca ai posibilitatea sa pui in voltmetru pe masa comuna a becurilor, chiar pe socluri, si cu celalalt fir al instrumentului de masura pe o masa sigura, sa aprinzi pozitii, stopuri de frana, marsalier, semnalizatoare si sa vezi daca apare o tensiune...daca apare, e masa slaba...daca nu...nu stiu...tensiunea o sa fie mica...de ordinul a 0.5-2 volti....

Link to comment
Share on other sites

Atunci incearca sa tragi un fir cu o alta masa...e semn de masa slaba...deci firul care duce masa pt toate becurile din anumite motive s-a deteriorat...fie el insusi in sectiune fie, daca zici ca la ploaie si-a revenit, la conexiunea cu surubul de masa...daca ai acces la surubul de unde-si iau stopurile masa poti sa-l slabesti si sa vezi daca e murdar/oxidat intre papucul firului si tabla masinii...daca nu ai acces la acel surub (care la E34 e sub bancheta din spate), gaseste un alt surub pe langa stopuri care sa fie sudat de tabla masinii, pune un fir pe sub piulita lui si dezizolezi firul care intra in mufa, il unesti fizic cu asta pus de tine (ideal ar fi sa cositoresti) si ai rezolvat....

Ar mai putea sa fie si din soclurile becurilor...dar tot legat de masa slabita...adica firul de masa sa nu fie ok intre mufa stopului si soclul comun al becurilor....

Apropos...la E34/E28 masa era maro...poate si la tine e la fel....

daca ai posibilitatea sa pui in voltmetru pe masa comuna a becurilor, chiar pe socluri, si cu celalalt fir al instrumentului de masura pe o masa sigura, sa aprinzi pozitii, stopuri de frana, marsalier, semnalizatoare si sa vezi daca apare o tensiune...daca apare, e masa slaba...daca nu...nu stiu...tensiunea o sa fie mica...de ordinul a 0.5-2 volti....

pai cred ca nu au aceeasi masa... sau ..au pentru ca eu primesc eroare pentru fiecare bec ars.. de la computerul de lumini ...

iar simptomul este doar pe partea dreapta.

am sa incerc astazi... sa vad daca e masa corecta...

multumesc

Link to comment
Share on other sites

salut

scuza-ma ca ma bag in seama fara sa am legatura cu problema ta.

spune-mi si mie te rog cat ai dat pe bateria care ai scimbat-o(varta)?

ti-a cerut codul de la casetofon dupa ce ai schimbat bateria?

ca as vrea si io sa o schimb(la un e39 din 2001) si mi-e frica ca imi cere codul, si nu il am.

mersi

Link to comment
Share on other sites

OFF-TOPIC

Poti sa o schimbi avand o a treia baterie sau pe cineva cu masina in apropiere...iei curent de la respectivul cu doua cabluri si astfel nu vei mai avea cadere/intreruperea tensiunii in instalatia masinii...cat timp deconectezi acumulatorul vechi si-l pui pe asta nou...

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.